Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 14:04
fanatickje
fanatickje is offline
Een relatie tussen 2 mensen in de zelfde klas, of eens stapje terug: een jongen/meisje is verliefd op een meisje/jongen van dezelfde klas, levert dit meer problemen op of niet?
Gaat er niet vlugger sleur op de relatie zitten?
Oud 07-12-2002, 14:09
Dminor
Dminor is offline
Waarom zou dat? Het is toch geweldig dat je mekaar de hele tijd kunt zien, spreken, aanraken, weet ik wat! Dat gaat heus niet vervelen!
Oud 07-12-2002, 14:57
M*girl
M*girl is offline
T zou best wel kunnen hoor, maar ik moet er niet aan denken. Iedereen kent je vriend of vriendin op een andere manier, iedereen gaat zich ermee bemoeien. Bijvoorbeeld als je in de pauze niet bij hem gaat staan, dan krijg je gelijk weer zo'n verwijt van waarom sta je niet bij hem, je hebt toch met 'm.
Ik wil niet zeggen dat het op iedere school of in iedere klas zo gaat, maar in ieder geval wel bij mij, daarom zou ik er nooit aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 15:03
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
M*girl schreef:
T zou best wel kunnen hoor, maar ik moet er niet aan denken. Iedereen kent je vriend of vriendin op een andere manier, iedereen gaat zich ermee bemoeien. Bijvoorbeeld als je in de pauze niet bij hem gaat staan, dan krijg je gelijk weer zo'n verwijt van waarom sta je niet bij hem, je hebt toch met 'm.
Ik wil niet zeggen dat het op iedere school of in iedere klas zo gaat, maar in ieder geval wel bij mij, daarom zou ik er nooit aan beginnen.
Alsof je kan sturen op wie je verliefd wordt! Ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat het zo erg is allemaal dat het een relatie in de weg moet zitten.
Oud 07-12-2002, 20:38
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Alsof je kan sturen op wie je verliefd wordt! Ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat het zo erg is allemaal dat het een relatie in de weg moet zitten.
Je kan idd niet sturen op wie je verliefd wordt, maar ik word niet verliefd op mensen uit mn klas en anders hou ik dat toch wel een beetje tegen. Maar goed, dit zal wel voor iedereen anders zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 22:33
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Uuh lijkt me helemaal niets. Dan zie je elkaar veel te veel. Voor mij zal dan de spanning veel sneller weg zijn. Ik vind het juist leuk om naast mijn vriendje ook een eigen leven te hebben, zodat je elkaars vrienden kan leren kennen, en echt samen kan afspreken.
Het kan natuurlijk wel, waarom niet, als het een leuke jongen is zou ik natuurlijk ook geen nee zeggen. Maar liever heb ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 23:33
Verwijderd
ik heb het ook liever niet. ik vind met elkaar afspreken veel leuker en ik zou het egt niet volhouden om de hele tijd bezig te zijn met haar. en al die mensen die allemaal zich ermee gaan bemoeien. Mij lijkt het nik sen heb daarom ook al iemand afgewezen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 01:37
Verwijderd
Als je de verhouding op school professioneel kunt houden, waarom niet.k
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 01:47
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Waarom zou dat? Het is toch geweldig dat je mekaar de hele tijd kunt zien, spreken, aanraken, weet ik wat! Dat gaat heus niet vervelen!
kleine kans dat ze over 25 jaar nogsteeds bijelkaar zijn
Oud 08-12-2002, 06:56
maar
maar is offline
Ja, ik ben het met RoSaLiNi eens . Lijkt me dat dat niet lang stand zal houden..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 09:08
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou t maar vervelend vinden... iedereen uit de klas die over je gaat praten als je aan elkaar zit, of als je juist in de klas nooit aan m zit... en roddels en noem maar op.

agh ja, ik heb er geen last van. val nl op oudere jongens met een beetje verstand. en ik denk dat ik die niet zomaar in de klas zal vinden. (en leraar is uitgesloten! )
Oud 08-12-2002, 09:31
Verwijderd
m'n beste vriendin en m'n beste vriend zitten allebei in m'n klas, en zijn een koppel. persoonlijk vind ik het best FUCKED UP. voor hen is het natuurlijk wel leuk dat ze vaak naast elkaar kunnen zitten in de les enzo, en 'samenwerken' bij een test () (of ja, de vakken dat zij samen hebben dan), but then again... IK WIL OOK WEL EENS NAAST DAVID ZITTEN!! Rebecca zit per week veertien uur bij david, ik maar negen, en dan zit zij ook bij ons, bijgevolg zit ik dus NOOIT nog naast m'n beste vriend in de klas, en dat vind ik nie echt leuk
(tijdens latijn zit ik altijd al naast rebecca, dan zit david niet bij ons, want hij heeft geen latijn)
en als ik dan vraag aan david voor de les begint of ik nog 'ns naast hem mag zitten, zegt ie dat rebecca wel naast hem zal willen zitten... ik weet het dat klinkt kinderachtig, maar ik zit graag naast david... ik heb dit schooljaar nog geen één keer naast hem gezeten.
en nog zoiets hé, als we godsdienst hebben (dat hebben we dus allemaal samen) kan je met drie of vier naast elkaar zitten (zo staan die banken namelijk in de klas, per drie of vier), en ik weet niet of ze dat bewust doet, maar als rebecca als eerste van ons drie in de klas is, houdt ze voor david een plekje op het uiteinde van zo'n bank zodat er dus niemand anders nog naast kan
ze eist 'm echt op voor haar alleen...
ik kan er niet meer tegen...
we zitten nu in ons laatste jaar en straks ga ik afstuderen en heb ik in heel het zesde nooit naast david gezeten...

en op de speelplaats staan ze ook altijd klef te doen andere mensen hebben ook gevoelens hoor...

xxx
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 13:03
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
hmmz
bij elkaar in de klas zitten is kut!!!

ik had een vriend maar dat ging vanaf het begin al niet goed (we hadden elkaar ontmoet in de stad ) en ineens begon ik een jongen uit mijn klas leuk te vinden.
ik dacht die kan ik nooooit krijgen...
hij bleek verliefd op mij...
dit is een paar dagen geleden gebeurd
ik heb nu dus een vriend in mijn klas... je ziet elkaar de hele dag dat is niet erg... maar je kan niet bij hem zitten..
ik val altijd op de verkeerde jongens en nu moet de enig die wél spoort uitgerekend in mijn klas zitten....

als je het kan voorkomen doe dat dan want liefde in eén klas zuigt.....
Oud 08-12-2002, 15:06
Elisaaa
Elisaaa is offline
mee eens......gaat vaak fout (helaas)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:13
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Ik heb een relatie met een jongen uit mn oude klas.. hij zit wel bij mij op school en vaak zit hij bij mij in studiehuisuren enzo.. In de pauze zitten we vaak ook bij elkaar! het gaat allemaal goed enzo. Eerst zeiden we het niet tegen iemand.. Alleen elkaars vrienden wisten het,.. maar na 7 maanden wist iedereen het. Het is alleen jammer dat mensen er zo dom op reageren. maar daar trek ik me nix van aan!
Soms vind ik het wel kut voor mn vriendinnen maja,.. daar maak ik dan wel tijd voor in Bijv. de 2e pauze.
Het maakt eigenlijk niets uit.. Maar je krijgt wel roddels! en daar moet je je overheen zette.. Succes dr mee!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nee, ik zou het niet willen met iemand uit mijn klas. gek zou ik er van worden!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:17
fanatickje
fanatickje is offline
dus jullie raden het mega-fel af?
Ook als je enorm gek van de persoon in kwestie bent?
Oud 08-12-2002, 19:28
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik zou het niet leuk vinden; je ziet de ander dan teveel. In het begin ben je daar wel blij om, maar daarna heb je idd sneller sleur en je irriteert je dan ook eerder aan de ander..
Oud 08-12-2002, 19:39
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Uuh lijkt me helemaal niets. Dan zie je elkaar veel te veel. Voor mij zal dan de spanning veel sneller weg zijn. Ik vind het juist leuk om naast mijn vriendje ook een eigen leven te hebben, zodat je elkaars vrienden kan leren kennen, en echt samen kan afspreken.
Het kan natuurlijk wel, waarom niet, als het een leuke jongen is zou ik natuurlijk ook geen nee zeggen. Maar liever heb ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
fanatickje schreef:
wij raden niks af, of ik toch niet.
elk geval is anders hé dude. ga der gewoon voor als je 'r graag ziet, geef het toch een kans! als het misloopt loopt het mis. je hoeft haar achteraf toch niet te haten ofzo

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:23
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
fanatickje schreef:
Ja dan gewoon doen natuurlijk, als je verliefd op elkaar bent, ben je verliefd op elkaar. Ik zou het alleen liever niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:56
Shibby
Shibby is offline
Bij mij zitten ook een paar stelletjes in de klas en die gaan ook al weer een tijdje mee en gaat allemaal
Oud 09-12-2002, 20:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als je de verhouding op school professioneel kunt houden, waarom niet.k
O god, Wouter, ben jij je altijd bewust van wat je schrijft?

Ik denk dat je eerder in een sleur komt, aan de andere kant, als dat daar als is, wat dan bv de rest van je leven of samenwonen?
Oud 09-12-2002, 21:37
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ik heb 11 maanden een vriend en hij zit bij mij in de klas. En ik vind het zeker niet altijd even leuk. Constant op elkaars nek zitten enzo, maar natuurlijk is het ook vaak genoeg wel gezellig. Toch zou ik, als ik mocht kiezen, kiezen voor een relatie waarbij je niet bij elkaar in de klas zit...
Oud 09-12-2002, 22:33
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik zou het niet moeten weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2002, 14:40
Bienie
Bienie is offline
Ik heb ook met iemand gehad die bij me in de klas zit

vorig jaar was dat in het begin leuk en spannend , toen werd het grote vakantie, en nu dit schooljaar is het heel saai, standaard geworden en werd het idd een beetje een sleur, net alsof je de hele dag in elkaars nek hijgt. En daarom is het uit.
Oud 10-12-2002, 15:45
little lady
little lady is offline
gatver. verkering met iemand uit je klas vond ik echt beroerd.
je ziet elkaar de hele dag en dan heb je op een gegeven moment echt geen behoefte meer om elkaar daarbuiten nog zien.
't is gewoon niet spannend.
Reageren

Regels voor berichten