Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Uuh lijkt me helemaal niets. Dan zie je elkaar veel te veel. Voor mij zal dan de spanning veel sneller weg zijn. Ik vind het juist leuk om naast mijn vriendje ook een eigen leven te hebben, zodat je elkaars vrienden kan leren kennen, en echt samen kan afspreken.
Het kan natuurlijk wel, waarom niet, als het een leuke jongen is zou ik natuurlijk ook geen nee zeggen. Maar liever heb ik het niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik zou t maar vervelend vinden... iedereen uit de klas die over je gaat praten als je aan elkaar zit, of als je juist in de klas nooit aan m zit... en roddels en noem maar op.
agh ja, ik heb er geen last van. val nl op oudere jongens met een beetje verstand. en ik denk dat ik die niet zomaar in de klas zal vinden. (en leraar is uitgesloten! ![]()
|
Verwijderd
|
m'n beste vriendin en m'n beste vriend zitten allebei in m'n klas, en zijn een koppel. persoonlijk vind ik het best FUCKED UP. voor hen is het natuurlijk wel leuk dat ze vaak naast elkaar kunnen zitten in de les enzo, en 'samenwerken' bij een test (
![]() ![]() (tijdens latijn zit ik altijd al naast rebecca, dan zit david niet bij ons, want hij heeft geen latijn) en als ik dan vraag aan david voor de les begint of ik nog 'ns naast hem mag zitten, zegt ie dat rebecca wel naast hem zal willen zitten... ik weet het dat klinkt kinderachtig, maar ik zit graag naast david... ik heb dit schooljaar nog geen één keer naast hem gezeten. ![]() en nog zoiets hé, als we godsdienst hebben (dat hebben we dus allemaal samen) kan je met drie of vier naast elkaar zitten (zo staan die banken namelijk in de klas, per drie of vier), en ik weet niet of ze dat bewust doet, maar als rebecca als eerste van ons drie in de klas is, houdt ze voor david een plekje op het uiteinde van zo'n bank zodat er dus niemand anders nog naast kan ![]() ze eist 'm echt op voor haar alleen... ik kan er niet meer tegen... we zitten nu in ons laatste jaar en straks ga ik afstuderen en heb ik in heel het zesde nooit naast david gezeten... ![]() ![]() en op de speelplaats staan ze ook altijd klef te doen ![]() xxx |
![]() |
|
hmmz
bij elkaar in de klas zitten is kut!!! ik had een vriend maar dat ging vanaf het begin al niet goed (we hadden elkaar ontmoet in de stad ) en ineens begon ik een jongen uit mijn klas leuk te vinden. ik dacht die kan ik nooooit krijgen... hij bleek verliefd op mij... dit is een paar dagen geleden gebeurd ik heb nu dus een vriend in mijn klas... je ziet elkaar de hele dag dat is niet erg... maar je kan niet bij hem zitten.. ik val altijd op de verkeerde jongens en nu moet de enig die wél spoort uitgerekend in mijn klas zitten.... als je het kan voorkomen doe dat dan want liefde in eén klas zuigt.....
|
Ik heb een relatie met een jongen uit mn oude klas.. hij zit wel bij mij op school en vaak zit hij bij mij in studiehuisuren enzo.. In de pauze zitten we vaak ook bij elkaar! het gaat allemaal goed enzo. Eerst zeiden we het niet tegen iemand.. Alleen elkaars vrienden wisten het,.. maar na 7 maanden wist iedereen het. Het is alleen jammer dat mensen er zo dom op reageren. maar daar trek ik me nix van aan!
Soms vind ik het wel kut voor mn vriendinnen maja,.. daar maak ik dan wel tijd voor in Bijv. de 2e pauze. Het maakt eigenlijk niets uit.. Maar je krijgt wel roddels! en daar moet je je overheen zette.. Succes dr mee! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
elk geval is anders hé dude. ga der gewoon voor als je 'r graag ziet, geef het toch een kans! als het misloopt loopt het mis. je hoeft haar achteraf toch niet te haten ofzo ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je eerder in een sleur komt, aan de andere kant, als dat daar als is, wat dan bv de rest van je leven of samenwonen?
|
Ik heb 11 maanden een vriend en hij zit bij mij in de klas. En ik vind het zeker niet altijd even leuk. Constant op elkaars nek zitten enzo, maar natuurlijk is het ook vaak genoeg wel gezellig. Toch zou ik, als ik mocht kiezen, kiezen voor een relatie waarbij je niet bij elkaar in de klas zit...
|
Ik heb ook met iemand gehad die bij me in de klas zit
![]() vorig jaar was dat in het begin leuk en spannend ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies voor een hechtere band met je klas ! Raydriesen | 2 | 26-01-2014 10:54 | |
Algemene schoolzaken |
Volgend jaar andere klas! Help! IWantADonutx | 7 | 06-07-2013 16:21 | |
Studeren |
Stil in klas? Ducky-men | 0 | 19-03-2011 20:01 | |
Liefde & Relatie |
verplaatsing klassen.. niet gewild T!ne | 12 | 19-09-2004 18:52 | |
Algemene schoolzaken |
'transfer' naar andere klas Mashu | 9 | 11-09-2003 20:43 | |
Algemene schoolzaken |
klas(sen) overslaan Verwijderd | 58 | 21-08-2003 10:55 |