Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 09:57
T!ne
T!ne is offline
Hoi iedereen!
Ik ben een hele week ziek geweest en had vernomen van myn klasgenoten dat een heel deel vd wisk ging overgaan naar onze klas. Daar had ik nu echt geen zin in; aangezien het zo lekker ging by onze 4 koppige klas. Dit heb ik ook laten merken in myn nicknames, wat velen niet in dank was afgenomen

Vrydag ga ik terug naar school en kom ik via via te weten dat by velen myn commentaar en gedrag in het verkeerde keelgat geschoten is. Uiteindelyk zyn er al 2 mensen overgekomen naar onze klas en toen merkte ik het al. De 2 jongens zaten by hun vriend *ik ad kant geschoven*; het andere meisje zat by haar vriendin *wederom beybey tine*.

Niemand blykt te snappen dat ik dit echt niet gewild had. De 2 jongens van myn klas denken er ook zo over, alleen ik ben heel wat assertiever en heb een veel grotere klep. Ook zullen die vd wisk doen alsof onze richting vr pussies is. Daar zit ik dan ook weer mee

Met een goei vriendin uit de wiskunde heb ik al gepraat; ergens begrypt ze my wel, maar ze begrypt ook de anderen. Akkoord, die leraar wiskunde maakt het hun zodanig moeilijk zodat de klas uiteindelyk overblyft met een man of 10 (wat nu zo'n 30 man is).

Maar ik ben de gezellige sfeer id klas kwyt, ik ben myn vrienden kwyt. Alsof het al niet genoeg is dat ons vriendeinnengroepje helemaal uit elkaar is door de verschillende richtingen.

Ik weet dat ik ergens egoïstisch ben geweest; maar ergens geldt myn reden toch ook? Want ik wil absoluut niet dat die mensen vd wisk buizen en blyven zitten. Zo'n onmens ben ik nu ook nog niet.. missch alleen iemand met een veel te grote mond.

Ik wil best myn verontschuldigingen aanbieden, maar ik blyf by myn standpunt. Is dit verkeerd?
Oud 18-09-2004, 10:00
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Die y ipv ij is heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 10:01
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 18-09-2004 @ 11:00 :
Die y ipv ij is heel irritant.
Sorry, is een reflex.. wil je dat ik het herschrijf?
Oud 18-09-2004, 10:07
Verwijderd
Ja, doe maar
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 13:06
ilse
ilse is offline
je kunt best je verontschuldigingen aanbieden en ik denk dat dat ook wel goed is, maar je moet niet opeens je mening veranderen. als je iets vindt denk ik dat je het best wel mag laten merken. blijf wel bij je eigen mening, sla niet meteen helemaal over naar de andere kant. dat denk ik tenminste...
Oud 18-09-2004, 13:30
Verwijderd
1) Als je je vrienden kwijtraakt omdat er toevallig wat nieuwe lui in je klas komen, dan zijn het nooit vrienden geweest.
2) Je stelt je echt gruwelijk aan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 17:22
Lilything
Lilything is offline
Ja, das t domste wat je kunt doen. Niet open staan voor nieuwkomers terwijl ze er TOCH wel komen. En je ze geeneens kent. Ik denk dat het meer bye bye tine is, omdat jij zo kinderachtig met de situatie omgaat. Zeg gewoon tegen je vriendinnen van: hej die gasten zijn veel leuker dan ik dacht! Wat stom er gewoon tegen te zijn, omdat ik t met zn vieren zo gezellig vond! Met zn 6-en kan t ook gezellig zijn! Of weet k veel.....

Naja t blijft dom van je
Oud 18-09-2004, 18:52
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Lilything schreef op 18-09-2004 @ 18:22 :

Naja t blijft dom van je [/B]
Ik weet dat het dom was .. Ik ga maandag men verontschuldigingen aanbieden
Oud 19-09-2004, 00:15
Verwijderd
ik snap er geen donder van
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 10:33
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind dit eerlijk gezegt een beetje kinderachtige topic. elk jaar wordt een klas meestal uit elkaar gerukt, da's bij iedereen zo, daar kun je verder ook niks aan doen..

en vrienden blijven kun je dan toch wel.
Oud 19-09-2004, 16:36
Verwijderd
Is het heel raar als ik bij dit topic echt zoiets heb van.... waar maak je je in hemelsnaam druk om?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:32
filia dei
filia dei is offline
Ik houd ook niet van 'nieuwe' mensen. K'houd zowieso niet van mensen, maar van onbekende mensen helemaal niet. Ik zou het dan ook totaal niet leuk vinden als er in mijn 'vertrouwde' klas 'vreemde' mensen komen. Maar ik heb ondertussen wel geleerd om daar niet over te zeuren. Mijn vrienden zeggen ook dat ik me aanstel. Nou jah... misschien is dat wel zo... tenslotte heb ik geen medisch dossier waar instaat dat ik sociaal-gehandicapt ben ofzo. En na een poosje gaat 't ook wel goed. T'is gewoon dat je van je 'vertrouwde' klas weet wat je aan iedereen hebt en iedereen ook weet wat ze aan jouw hebben. En die nieuwe mensen weten dat niet en doen misschien daarom dingen die je niet leuk vind. Maar goed... t'is gewoon effe doorbijten en de kat uit de boom kijken. Daarna is het achteraf misschien best wel leuk om nieuwe mensen hebt leren kennen.
Oud 19-09-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 18-09-2004 @ 14:30 :
1) Als je je vrienden kwijtraakt omdat er toevallig wat nieuwe lui in je klas komen, dan zijn het nooit vrienden geweest.
2) Je stelt je echt gruwelijk aan.
hier kan ik het alleen maar mee eens zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten