FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 19:45
freezer
freezer is offline
k ga voetbal kijken
Oud 29-06-2010, 19:46
Carn
Carn is offline
man man man wat een untermensch is die Ronaldo toch. Het is dat hij zowaar kan voetballen, anders had die man echt geen bestaansrecht.
Oud 29-06-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel eigenlijk die hele toestand rond de FIFA en Sepp Blatter die nu hevig onder vuur staat omdat er zoveel fouten worden gemaakt (zoals het onterecht afkeuren of juist toekennen van goals). Daar hoef je geen voetballiefhebber voor te zijn, want dat gaat niet meer over voetbal maar gewoon een enorme media-rel en dat is imho altijd smullen, helemaal als zo'n dikke papzak als Blatter het daardoor moet ontgelden.
Ja, mediarellen zijn vaak wel leuk Vandaar ook dat ik nu wel marginaal geïnteresseerd was in het verhaal achter dat plaatje.
Oud 29-06-2010, 19:51
Carn
Carn is offline
haha wat een geniaal slowmoshot van Cassilas
Oud 29-06-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
man man man wat een untermensch is die Ronaldo toch. Het is dat hij zowaar kan voetballen, anders had die man echt geen bestaansrecht.
Huh, watdeed ie? *mist vanalles*
Oud 29-06-2010, 19:53
Carn
Carn is offline
hij ging weer eens liggen; en het is gewoon een vervelend mannetje. Maar goed, ik ben bevooroordeeld want niemand kan natuurlijk tippen aan

Oud 29-06-2010, 19:58
Verwijderd
Als ze nu voetballers die een overduidelijke schwalbe maken 2 jaar schorsen, ga ik ook voetbal kijken.
Oud 29-06-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
hij ging weer eens liggen; en het is gewoon een vervelend mannetje. Maar goed, ik ben bevooroordeeld want niemand kan natuurlijk tippen aan

[afbeelding]
...een verkeersbord?
Oud 29-06-2010, 20:05
Verwijderd
Jezus hoezo staan die kutvuvuzela's weer zo hard?
Verwijderd
En hij ging weer verontwaardigd liggen...
Verwijderd
Citaat:
...een verkeersbord?
lees de ref
Verwijderd
Citaat:
Jezus hoezo staan die kutvuvuzela's weer zo hard?
Dat je dat nog hoort.
Oud 29-06-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
is een irritante jonge forumer waar we lief tegen moeten zijn. Ontwikkelt zich in de loop van de jaren hopelijk nog.
Oud 29-06-2010, 20:14
Verwijderd
Hm, saaie wedstrijd, op enkele kansen na.
Oud 29-06-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
lees de ref
I did.
Oud 29-06-2010, 20:16
Verwijderd
C. Ronaldo: "Loopt voortdurend tegen zijn tegenstander op."

What else is new?
Oud 29-06-2010, 20:20
Verwijderd
Ik vind het best erg dat ik te dom ben voor het weerwolfspel
Oud 29-06-2010, 20:34
Verwijderd
Hmmm Kazet, dat vas zit kwalitatief wel goed en mn vader zou 't misschien wel waarderen, maar ik vind het mwoa, iets Cirque du Soleil-achtig.
Oud 29-06-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Hmmm Kazet, dat vas zit kwalitatief wel goed en mn vader zou 't misschien wel waarderen, maar ik vind het mwoa, iets Cirque du Soleil-achtig.
De "kwaliteit" is toch per definitie hoe goed jij het vindt? Rare opmerking.
Oud 29-06-2010, 20:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik snap het ook niet
Oud 29-06-2010, 20:38
Lorelei
Lorelei is offline
Goeienavond.
Oud 29-06-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
De "kwaliteit" is toch per definitie hoe goed jij het vindt? Rare opmerking.
Nee, dingen kunnen ook goed zijn. Er zijn toch ook heel veel kwalitatief goede kledingstukken (goede stof, goed afgewerkt, kleurvast etc) die je lelijk kunt vinden?
Oud 29-06-2010, 20:40
Rivka
Rivka is offline
Die zijn er.
Oud 29-06-2010, 20:40
Carn
Carn is offline
ohjee.
Oud 29-06-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Goeienavond.
Hai.

Citaat:
ohjee.
Tisser?
Oud 29-06-2010, 20:41
Geel
Geel is offline
Citaat:
Jij bent veel slimmer dan menig mens die meedoet! En als je meedeed zou het wwspel ook een stuk interessanter zijn! Plieeees?
Oud 29-06-2010, 20:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tisser?
Ow; met Kazet in discussie gaan over 'goede muziek'..dat durf ik zelfs niet aan
Oud 29-06-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Jij bent veel slimmer dan menig mens die meedoet! En als je meedeed zou het wwspel ook een stuk interessanter zijn! Plieeees?
wut?

Nah, ik heb twee keer meegedaan ofzo, maar het lukt me echt niet om zo fanatiek te zijn als de meesten, en hele theorieën te gaan spuien. Ik vind het vaak gewoon nergens op gebaseerd, zeker de eerste helft van het spel.

En dan ook nog al die functies, al die lappen tekst van iedereen, nee pff, ik vind het erg ingewikkeld.
Oud 29-06-2010, 20:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hai.
Hai Heb je nog gehospiteerd vandaag?

Ik ga vanavond vroeg naar bed.. ik ben echt helemaal op. En dan morgen nog even de laatste dingen bekijken voor m'n statistiek-tentamen. Ben een beetje nerveus
Oud 29-06-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ow; met Kazet in discussie gaan over 'goede muziek'..dat durf ik zelfs niet aan
Ik ga helemaal niet in disussie? Ik merk alleen op dat kwaliteit helemaal niet per definitie subjectief is (en voor zover dat een discussie is, is het eerder een taalkundige).

Citaat:
Hai Heb je nog gehospiteerd vandaag?

Ik ga vanavond vroeg naar bed.. ik ben echt helemaal op. En dan morgen nog even de laatste dingen bekijken voor m'n statistiek-tentamen. Ben een beetje nerveus
Ja, maar dit keer heb ik zelf de kamer afgewezen, hij had alleen een koepel en heel hoog een iniminieraampje, geen normaal raam.
Je had hulp gehad toch, met statistiek? Gaat vast goed, zeker als je goed slaapt en zo. Herinnert me eraan dat ik ook zo naar bed moet, morgen vroeg werken in Driebergen.
Oud 29-06-2010, 20:47
Verwijderd
HAHAHAAHAHAHA

mijn huisgenoot probeerde net haar BUITENBAND te plakken ik kom niet meer bij
Oud 29-06-2010, 20:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ga helemaal niet in disussie? Ik merk alleen op dat kwaliteit helemaal niet per definitie subjectief is (en voor zover dat een discussie is, is het eerder een taalkundige).
kalm kalm kalm, ik bedoelde het ook meer 'figuurlijk'

Citaat:
HAHAHAAHAHAHA

omg
Oud 29-06-2010, 20:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ja, maar dit keer heb ik zelf de kamer afgewezen, hij had alleen een koepel en heel hoog een iniminieraampje.
Je had hulp gehad toch, met statistiek? Gaat vast goed, zeker als je goed slaapt en zo. Herinnert me eraan dat ik ook zo naar bed moet, morgen vroeg werken in Driebergen.
Ja, ik heb wel wat hulp gehad. Ik mag aantekeningen meenemen dus ik was van plan om wat belangrijke dingen op te schrijven die ik niet moet vergeten. En ik wil wat oefententamens maken.

Moet je in de komende weken (in juli) ook nog in driebergen werken?
Oud 29-06-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Nee, dingen kunnen ook goed zijn. Er zijn toch ook heel veel kwalitatief goede kledingstukken (goede stof, goed afgewerkt, kleurvast etc) die je lelijk kunt vinden?
Ehh, maar dan begrijp ik niet goed wat je met "kwaliteit" bedoelt in deze context. Goede productie, ofzo? Ik bedoel, je hebt ook platen met baggerproductie die toch briljant kunnen zijn. Voor mij is "kwaliteit" gewoon goed.
Verwijderd
Citaat:
HAHAHAAHAHAHA

Verwijderd
Citaat:
HAHAHAAHAHAHA

Wat is daar mee dan?
Verwijderd
zie je wel dat ik dom ben
Oud 29-06-2010, 20:51
Verwijderd
Ik heb nog nooit een band geplakt, maar toch: .
Verwijderd
Citaat:
zie je wel dat ik dom ben
LP snapte het ook niet. Vrouwen...
Verwijderd
Ein-de-lijk!
Verwijderd
Spanje
Oud 29-06-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar mee dan?
Hahah
Verwijderd
Citaat:
Hahah
Ik heb nog nooit een band geplakt, en fietsbanden boeien me ook allerminst.
Lorelei
Lorelei is offline
Je plakt je buitenband niet, je plakt alleen je binnenband. Hebben jullie geen fiets of zo?
Verwijderd
Ik heb d'r overtuigd dat ze toch echt beter naar de fietsenmaker kan
Oud 29-06-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Je plakt je buitenband niet, je plakt alleen je binnenband. Hebben jullie geen fiets of zo?
Ja hallo, ik ga een beetje mijn band plakken!
Oud 29-06-2010, 20:54
Verwijderd
Was het geen buitenspel net?
Oud 29-06-2010, 20:54
Verwijderd
"Er zijn hier ongetwijfeld vrouwelijke fans die hier heel opgewonden van raken, gescheurde shirts"

Oud 29-06-2010, 20:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet je wat nog immoreler is dan zoenen met de ex van je beste vriendin? seks met hem hebben. En ze gaat me nog afzetten bij zijn huis ook, omdat ik niet weet waar hij woont. Ze is echt zo grappig
Oud 29-06-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
HAHAHAAHAHAHA

wut? Zat daar ook een gat in dan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten