Advertentie | |
|
![]() |
|
jawééél mooie jukbeenderen, donkere blik. Oke, granted, het is een beetje een dork, maar zolang hij zich stil houdt...
![]() http://www.trueblood-online.com/imag...ly24112008.jpg
|
Eric is al zijn bi-qualities aan het botvieren op Russel en Talbot. Maar over bi gesproken, ze moeten Pam echt wel meer laten zien heur
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En @Carn: Dat had ik ook hoor, ik ben afgehaakt de eerste keer dat ik rond s1e4 zat, en pas toen Qimm me een stukje van s3e1 liet zien dacht ik, wah kijken! En toen ben ik dus de nieuwe afleveringen van s3 gaan kijken en tussendoor s1 en s1 ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Jason vind ik ook zo leuk! Als in cute-leuk ![]() Deze serie is echt geweldig qua karakters en leuke mannen ![]() ![]() Toen Sookie haar krachten uitte en die King moest lachen. ![]() Ze zijn wel lekker ranzig bezig zeg, trouwens. Iedereen eet van iedereen. ![]()
Spoiler
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Tijd om maar eens True Blood af te sluiten. ßuerp | 9 | 09-09-2016 09:38 |