Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Over discrete verpakkingen gesproken, als er niks opstaat en/of het is verpakt in zilverfolie, weet je al genoeg
Ja daar moest ik bij de TNT altijd om gniffelen, die dozen waarop helemaal niks stond, zelfs geen bedrijfsnaam
Advertentie
Oud 11-07-2010, 14:19
Verwijderd
It's fun to stay at the YMCA (8)
Oud 11-07-2010, 14:25
Verwijderd
Cocain and strawberries?
Oud 11-07-2010, 14:34
Verwijderd
Ik vind het zo spannend! Nog 5 uur en dan 1,5 uur nagelbijten. Tenzij we er gewoon 3 inschoppen de eerste helft
Oud 11-07-2010, 14:34
Verwijderd
Oh my, nou, nu gaat 't echt beginnen dan.. Lekker gedoucht, op naar m'n homies in U-town en voorbereiden op de Grande Finale *nerveus*

Ik wens jullie allemaal een fijne avond, topwedstrijd en al het plezier dat daar bij komt kijken (of "we" nou wereldkampioen worden of niet)
Oud 11-07-2010, 14:41
Verwijderd
Veel plezier Dobermannetje!

Huhu man ontslagen omdat ie de vuvuzela van mijn collega's heeft gesloopt :http://www.nuzakelijk.nl/de-koffieco...-vuvuzela.html
Oud 11-07-2010, 14:48
Rysair
Rysair is offline
Citaat:

Voor jou is het kópen van een game an sich motivatie om het door/uit te spelen, niet de game zélf?
Als je echt 40 euro ofzo hebt neergeteld om een game te kunnen kopen, dan is dat een groot verschil als je het gewoon gratis hebt gedownload. Als je het gratis hebt denk je sneller 'oh, tis zo saai en kostte toch niks, andere!' terwijl als je een game hebt gekocht 'deze is best saai, maar kheb wel veel geld er voor uitgegeven en heb geen geld voor nieuwe. dus nog maar even doorgame'.
Oud 11-07-2010, 14:53
Verwijderd
Oud 11-07-2010, 15:07
Lorelei
Lorelei is offline
Haaai
Oud 11-07-2010, 15:08
Verwijderd
Waarom denken zoveel mensen dat gevangenissen Hilton hotels zijn? Hebben ze er allemaal gezeten?
Oud 11-07-2010, 15:08
Verwijderd
Hallo
Oud 11-07-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Waarom denken zoveel mensen dat gevangenissen Hilton hotels zijn? Hebben ze er allemaal gezeten?
Omdat elke crimineel geen rechten heeft en op brood en water gezet moet worden natuurlijk.

andere mogelijkheid: omdat ze achterlijk zijn en niet snappen dat je tijd grotendeels tussen vier muurtjes doorbrengen =/= vakantie.
Oud 11-07-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik ook niet. Het lijkt me flink kut om daar te zitten. Op zo'n vieze plastic matras en wc zonder bril, alles verplicht, autoritaire machtsgeile klootzakjes, geen vrijheid, grote verveling. Geen internet en wiet.

lijkt inderdaad sprekend op het hilton.
Oud 11-07-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Omdat elke crimineel geen rechten heeft en op brood en water gezet moet worden natuurlijk.

andere mogelijkheid: omdat ze achterlijk zijn en niet snappen dat je tijd grotendeels tussen vier muurtjes doorbrengen =/= vakantie.
En dan wel droog Aldibrood en lauw kraanwater he!!!!!
Oud 11-07-2010, 15:13
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben moe. Om 9 uur ging de wekker.. toen hebben m'n zusje en ik het konijntje weggebracht naar de dierenarts.. en toen moest ik even naar mn kamer in Utrecht, maar alles was afgesloten door markt of wegwerkzaamheden dus we hebben echt 45 minuten gedaan over een afstand van 10km hemelsbreed of zo. En daarna zijn we naar een meer hier in de buurt geweest maar na een uur moesten we weg want het ging onweren. En nu moet ik eigenlijk douchen maar ik wil liever slapen
Oud 11-07-2010, 15:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dood aan het OV.
Oud 11-07-2010, 15:17
Verwijderd
Jaja, het is best nog benauwend weer. Vanaaf na de wedstrijd mag het stortregenen
Oud 11-07-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
En dan wel droog Aldibrood en lauw kraanwater he!!!!!
Kraanwater? Regenton!
Oud 11-07-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Kraanwater? Regenton!
Met ZURE regen :hooivork:
Oud 11-07-2010, 15:34
Verwijderd
nou ik ben er klaar voor, nog 4 uurtjes
Oud 11-07-2010, 15:35
Verwijderd
Ik had van de week een alcoholvrij witbiertje gekocht en die heb ik nu opengemaakt het smaakt toch ...anders
Oud 11-07-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik had van de week een alcoholvrij witbiertje gekocht en die heb ik nu opengemaakt het smaakt toch ...anders
maar het is wel bier!

We hebben ooit een blinde bierproeverij gehad, maltbier kreeg een hoger cijfer dan HJ & Heineken (mensen wisten dus niet wat ze dronken)
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben moe. Om 9 uur ging de wekker.. toen hebben m'n zusje en ik het konijntje weggebracht naar de dierenarts.. en toen moest ik even naar mn kamer in Utrecht, maar alles was afgesloten door markt of wegwerkzaamheden dus we hebben echt 45 minuten gedaan over een afstand van 10km hemelsbreed of zo. En daarna zijn we naar een meer hier in de buurt geweest maar na een uur moesten we weg want het ging onweren. En nu moet ik eigenlijk douchen maar ik wil liever slapen
ik zag je lookalike fietsen rond 1240!
Verwijderd
Citaat:
maar het is wel bier!

We hebben ooit een blinde bierproeverij gehad, maltbier kreeg een hoger cijfer dan HJ & Heineken (mensen wisten dus niet wat ze dronken)
Haha wat slecht en dat terwijl iedereen altijd loopt te huilen dat maltbier niet te zuipen is. Ik had het nog nooit geproefd eigenlijk.
Verwijderd
Waar kijk je vanavond voetbal Carn?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als je echt 40 euro ofzo hebt neergeteld om een game te kunnen kopen, dan is dat een groot verschil als je het gewoon gratis hebt gedownload. Als je het gratis hebt denk je sneller 'oh, tis zo saai en kostte toch niks, andere!' terwijl als je een game hebt gekocht 'deze is best saai, maar kheb wel veel geld er voor uitgegeven en heb geen geld voor nieuwe. dus nog maar even doorgame'.
helemaal mee eens.
Oud 11-07-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Haha wat slecht en dat terwijl iedereen altijd loopt te huilen dat maltbier niet te zuipen is. Ik had het nog nooit geproefd eigenlijk.
Ja ik vond het ook dolkomisch. (Ehm ik zat even onder verkeerde account )
Oud 11-07-2010, 15:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waar kijk je vanavond voetbal Carn?
Tivoli, daarna willekeurig de stad in
Oud 11-07-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Tivoli, daarna willekeurig de stad in
Ok
Oud 11-07-2010, 15:43
Verwijderd
Oh grutjes ik moet natuurlijk ook nog het weerwolfspelverhaal schrijven voor ik weg ga.
Oud 11-07-2010, 15:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ok
had je anders een spannend voorstel?
Oud 11-07-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
had je anders een spannend voorstel?
Een ontzettend spannend voorstel, maar nu je in tivoli zit kan dat helaas niet doorgaan
Oud 11-07-2010, 15:45
Carn
Carn is offline
he verdorie
Oud 11-07-2010, 15:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat niet, maar als ik lees dat iemand in de gevangenis toegang heeft tot internet (zie Geld en Recht) vind ik dat wel vreemd, ik dacht dat één van de redenen om iemand op te sluiten is om die persoon te isoleren van de maatschappij.
Oud 11-07-2010, 15:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee heb m'n sim in elmers telefoon gedaan en als het goed is krijg ik mijn mooie nieuw telefoontje dinsdag binnen.

deze : http://www.bol.com/nl/p/elektronica/...434/index.html
leuk!!
Oud 11-07-2010, 15:51
Martiño
Martiño is offline
Aww, kut, een vriend van me zou vandaag een weekje naar Berlijn gaan maar die zit nu vast in Zwolle omdat NS/ProRail/weetikveelwat blijkbaar niet om kan gaan met weersomstandigheden anders dan 15-25 graden celcius met lichte bewolking.
Oud 11-07-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
he verdorie
Ja stom van je
Oud 11-07-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Aww, kut, een vriend van me zou vandaag een weekje naar Berlijn gaan maar die zit nu vast in Zwolle omdat NS/ProRail/weetikveelwat blijkbaar niet om kan gaan met weersomstandigheden anders dan 15-25 graden celcius met lichte bewolking.
Zwolle, daar wil je nog niet dood gevonden worden
Oud 11-07-2010, 15:53
Verwijderd
Ligt het treinverkeer rondom Zwolle plat?
Oud 11-07-2010, 15:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zwolle, daar wil je nog niet dood gevonden worden
Nouja, in ieder geval niet als je naar Berlijn wil nee! Maar kun jij hem misschien opvangen met koffie, koekjes en troost?
Citaat:
Ligt het treinverkeer rondom Zwolle plat?
Volgensmij is het landelijk een grote puinhoop, vooral rond Utrecht.

Edit: 9292ov zegt dit: van en naar zwolle, amsterdam, amersfoort, utrecht en arnhem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten. door herstelwerkzaamheden rijden er van en naar utrecht, van en naar arnhem, van en naar amersfoort, van en naar zwolle en van en naar amsterdam minder treinen.
Oud 11-07-2010, 15:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ns/ProRail zijn ook echt falers
Oud 11-07-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Nouja, in ieder geval niet als je naar Berlijn wil nee! Maar kun jij hem misschien opvangen met koffie, koekjes en troost?
Het is wel sneu ja is-ie nou helemaal gestrand tot nader order of heeft hij 'slechts' honder vertraging?
Oud 11-07-2010, 15:58
Verwijderd
Dat is gewoon overmacht, Martino.
Oud 11-07-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde het al niet zeggen
Oud 11-07-2010, 16:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is wel sneu ja is-ie nou helemaal gestrand tot nader order of heeft hij 'slechts' honder vertraging?
Hij overweegt terug te gaan naar Utrecht, ik las het op zijn facebook dus ik weet het ook niet allemaal precies.

Citaat:
Ik zal hem dat even laten weten.
Oud 11-07-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Dooddoener van het jaar ftw.
Oud 11-07-2010, 16:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm, ik kan me herinneren dat deadlock eens heel mooi uiteenzette waarom ProRail altijd zo faalde met die "extreme" weersomstandigheden.
Oud 11-07-2010, 16:01
Lorelei
Lorelei is offline
Carn: oh jeetje, waar? (ik was het iig niet )

Sann: hoe gaat het?
Oud 11-07-2010, 16:07
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben echt een kreeft;(
Oud 11-07-2010, 16:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Muahahahaha *points and laughs*

Regels voor berichten