Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Veel plezier Dobermannetje!
Huhu man ontslagen omdat ie de vuvuzela van mijn collega's heeft gesloopt :http://www.nuzakelijk.nl/de-koffieco...-vuvuzela.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
andere mogelijkheid: omdat ze achterlijk zijn en niet snappen dat je tijd grotendeels tussen vier muurtjes doorbrengen =/= vakantie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lijkt inderdaad sprekend op het hilton. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben moe. Om 9 uur ging de wekker.. toen hebben m'n zusje en ik het konijntje weggebracht naar de dierenarts.. en toen moest ik even naar mn kamer in Utrecht, maar alles was afgesloten door markt of wegwerkzaamheden dus we hebben echt 45 minuten gedaan over een afstand van 10km hemelsbreed of zo. En daarna zijn we naar een meer hier in de buurt geweest maar na een uur moesten we weg want het ging onweren. En nu moet ik eigenlijk douchen maar ik wil liever slapen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() We hebben ooit een blinde bierproeverij gehad, maltbier kreeg een hoger cijfer dan HJ & Heineken (mensen wisten dus niet wat ze dronken) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Edit: 9292ov zegt dit: van en naar zwolle, amsterdam, amersfoort, utrecht en arnhem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten. door herstelwerkzaamheden rijden er van en naar utrecht, van en naar arnhem, van en naar amersfoort, van en naar zwolle en van en naar amsterdam minder treinen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
|