Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2010, 18:03
Verwijderd
Dat klote youtube pakt bij mij nooit

Dat was dus best wel een geniaal filmpje van Al Jarreau die Spain zingt...
Advertentie
Oud 18-07-2010, 18:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Beelden zien er wel tof uit, maar ik geloof niet dat dit echt wat voor mij is
want?
Verwijderd
nice, joni mitchell!! blue!
Verwijderd
Citaat:
want?
te veel actie, te wazig verhaal
Oud 18-07-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
laat eens een kind zien wat jij dan bijzonder vind? want ik vind dit al erg goed. goede stem, mooie klankkleur. goed bereik. echt wel een talentje.
nou kom op zeg... Goed bereik, als je een liedje zingt waar je bij de laagte gewoon net niet bijkomt, dan kun je niet spreken van een goed bereik. In elk geval niet goed genoeg voor dit specifieke liedje.

Begrijp me niet verkeerd: er zal best potentie inzitten, maar om te spreken van iets unieks, nee...
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat klote youtube pakt bij mij nooit

Dat was dus best wel een geniaal filmpje van Al Jarreau die Spain zingt...
je moet ook alleen de ID tussen [YOUTUBE ][/YOUTUBE ] tags zetten
Carn
Carn is offline
Citaat:
te veel actie, te wazig verhaal
volgens mij valt de actie wel mee, Nolan is nou niet echt de man die louter actiefilms in elkaar draait. Wat vond je van Memento?
Oud 18-07-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
je moet ook alleen de ID tussen [YOUTUBE ][/YOUTUBE ] tags zetten
Wat bedoel je met ID? Die cijfer-lettercode?
Nu voel ik me dus echt een faalhaas...

YEAH, het werkt!!! TNX mate
Oud 18-07-2010, 18:06
Carn
Carn is offline
jep; stukje na de v=

http://www.youtube.com/watch?v=1Sd0ff1sbJU
Oud 18-07-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
nou kom op zeg... Goed bereik, als je een liedje zingt waar je bij de laagte gewoon net niet bijkomt, dan kun je niet spreken van een goed bereik. In elk geval niet goed genoeg voor dit specifieke liedje.

Begrijp me niet verkeerd: er zal best potentie inzitten, maar om te spreken van iets unieks, nee...
ik bedoel eerder in de hoogte.
Oud 18-07-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
laat eens een kind zien wat jij dan bijzonder vind? want ik vind dit al erg goed. goede stem, mooie klankkleur. goed bereik. echt wel een talentje.
Ik ben niet zo geïnteresseerd in de muzikale prestaties van 11-jarigen, net zo min als bijvoorbeeld een kenner van schilderkunst geïnteresseerd is in de schilderijen van chimpansees.
Oud 18-07-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
volgens mij valt de actie wel mee, Nolan is nou niet echt de man die louter actiefilms in elkaar draait. Wat vond je van Memento?
niet gezien
Oud 18-07-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met ID? Die cijfer-lettercode?
Nu voel ik me dus echt een faalhaas...
[filmpje]

YEAH, het werkt!!! TNX mate
hihih
Oud 18-07-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
ik bedoel eerder in de hoogte.
Ja, dan had ze dus beter een wat hoger liedje kunnen zingen
Oud 18-07-2010, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet zo geïnteresseerd in de muzikale prestaties van 11-jarigen, net zo min als bijvoorbeeld een kenner van schilderkunst geïnteresseerd is in de schilderijen van chimpansees.
haha. wtf. ik vind het juist heel tof om kinderen te zien met een talent. het is zo mooi om ze te zien ontwikkelen naar verloop van jaren.
Oud 18-07-2010, 18:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
niet gezien
Dat is toch wel een behoorlijke must-see

Eternal Sunshine of the Spotless Mind? (niet van hem maar iig wel over droomwerelden)
Oud 18-07-2010, 18:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
haha. wtf. ik vind het juist heel tof om kinderen te zien met een talent. het is zo mooi om ze te zien ontwikkelen naar verloop van jaren.
inderdaad, Britney Spears bijvoorbeeld.
Oud 18-07-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
sarcast
Oud 18-07-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch wel een behoorlijke must-see

Eternal Sunshine of the Spotless Mind? (niet van hem maar iig wel over droomwerelden)
Die vond ik wel vet

Ik ben overigens ook helemaal geen filmkenner en 9 van de 10 'must-see's' heb ik niet gezien, en 9 van de 10 must-see's die ik wel gezien heb vond ik maar zo-zo
Verwijderd
Citaat:
haha fuck off michael jackson bijvoorbeeld.
Carn
Carn is offline
Citaat:
haha fuck off michael jackson bijvoorbeeld.
Jackson was wel een orde van grote getalenteerder dan dit meisje ;P
Oud 18-07-2010, 18:14
Verwijderd
haha i know! i was just making my point.
Oud 18-07-2010, 18:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Die vond ik wel vet

Ik ben overigens ook helemaal geen filmkenner en 9 van de 10 'must-see's' heb ik niet gezien, en 9 van de 10 must-see's die ik wel gezien heb vond ik maar zo-zo
Oh, nahja ik heb Memento erg hoog zitten . Maar ik hou dan ook wel van dat soort films.
Oud 18-07-2010, 18:15
Verwijderd
gatver chantal is op tv. van baby te ruil/huur
Oud 18-07-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Oh, nahja ik heb Memento erg hoog zitten . Maar ik hou dan ook wel van dat soort films.
Ja idem, maar sinds Nolan Batman Begins heeft gedaan, gaan zijn films downhill
Oud 18-07-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zal 'm eens gaan kijken, misschien gaat er een wereld voor me open
Oud 18-07-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
gatver chantal is op tv. van baby te ruil/huur
Baby te huur bedoel je? Volgens mij zag ik die laatst met Raiko op Den Haag CS. Dat was wel een bril-jan-te reeks.
Oud 18-07-2010, 18:18
Verwijderd
Hallo.
Verwijderd
hallo!
Verwijderd
jammer dat jij niet op de meet was
Oud 18-07-2010, 18:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Duh, was ik even vergeten dat het zondag was en dat de Ah dan om 6 uur dichtgaat
Was ik blij dat ik niet ben gaan lopen kon gelijk doorrijden naar mijn heilige 24/7 BP

En nu moet ik weer verder ANTM kijken, want mn zus heeft me aangestoken
Oud 18-07-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
jammer dat jij niet op de meet was
Ja, ik vond het ook heel jammer het te missen. Ik heb, toen ik in de trein van Den Haag naar Utrecht zat nog zitten berekenen of ik het nog zou halen, maar ik vond het toch iets te veel gedoe voor de anderhalf uur meet die het dan zouden worden. Maar echt bluh, er waren zo veel mensen die ik graag wil ontmoeten.
Oud 18-07-2010, 18:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja idem, maar sinds Nolan Batman Begins heeft gedaan, gaan zijn films downhill
Nou ja, alleen The Prestige zit er tussen Begins en The Dark Knight en ik lees alleen maar goede dingen over Inception ;P
Oud 18-07-2010, 18:21
Lorelei
Lorelei is offline
Bwugh mijn zusje had echt iets smerigs gekookt.
Oud 18-07-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vond het ook heel jammer het te missen. Ik heb, toen ik in de trein van Den Haag naar Utrecht zat nog zitten berekenen of ik het nog zou halen, maar ik vond het toch iets te veel gedoe voor de anderhalf uur meet die het dan zouden worden. Maar echt bluh, er waren zo veel mensen die ik graag wil ontmoeten.
HOe was je verjaardag?
Oud 18-07-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, alleen The Prestige zit er tussen Begins en The Dark Knight en ik lees alleen maar goede dingen over Inception ;P
Mja, Prestige en TDK waren ook niet heel geweldig. Maar misschien valt Inception me reuze mee
Oud 18-07-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Wat dan?
Oud 18-07-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Wat dan?

En trouwens, sorry dat ik niet meer heb teruggesmst, ik werd een beetje afgeleid door telefoontjes, andere smsjes en alles. Maar om te antwoorden: ja ik ging nog iets leuks doen want ik heb heerlijke taart gegeten in de Bakkerswinkel en 's avonds/'s nachts een groot deel van Utrechts relatief foute uitgaansgelegendheden ontdekt.
Oud 18-07-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ook al

je bevindt je in goed gezelschap vandaag
Oud 18-07-2010, 18:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat dan?
Ja, 't is geen koken te noemen hoor maar ze had zo'n pak Dagschotels van Maggie gekocht.. waar je gehakt en broccoli in moet doen. Niet te eten. Vanavond nog maar een boterham met kaas of zo.
Oud 18-07-2010, 18:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat dan?

En trouwens, sorry dat ik niet meer heb teruggesmst, ik werd een beetje afgeleid door telefoontjes, andere smsjes en alles. Maar om te antwoorden: ja ik ging nog iets leuks doen want ik heb heerlijke taart gegeten in de Bakkerswinkel en 's avonds/'s nachts een groot deel van Utrechts relatief foute uitgaansgelegendheden ontdekt.
Geen probleem hoor, verjaardagen zijn vaak nogal druk (en zelfs als ze rustig zijn heb je na een tijdje geen zin meer om smsjes en emails te beantwoorden). De Bakkerswinkel is echt geweldig <3
Oud 18-07-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, 't is geen koken te noemen hoor maar ze had zo'n pak Dagschotels van Maggie gekocht.. waar je gehakt en broccoli in moet doen. Niet te eten. Vanavond nog maar een boterham met kaas of zo.
Ieuw.

Citaat:
De Bakkerswinkel is echt geweldig <3
Ja hè. De worteltaart is echt goddelijk, bijna net zo lekker als in Zweden.
Oud 18-07-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik verwachtte iets ergers Dus het ligt een beetje aan haar, en een beetje aan Maggi?
Oud 18-07-2010, 18:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, Prestige en TDK waren ook niet heel geweldig. Maar misschien valt Inception me reuze mee
Mwah, vond ze beiden wel sterk hoor. compleet ander soort films dan bv Memento of Insomnia maar voor 'big budget films' vond ik ze een stuk beter/serieuzer dan veel andere films.
Oud 18-07-2010, 18:30
Macrador
Macrador is offline
ik ben er weer zeg is heb ik iets gemist in verband met dit forum?
Oud 18-07-2010, 18:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ieuw.

Ja hè. De worteltaart is echt goddelijk, bijna net zo lekker als in Zweden.

Ja De worteltaart is erg lekker. De scones ook (hoewel die natuurlijk ook niet te verpesten zijn). Als de Bakkerswinkel dicht is, ga ik nog wel eens naar Broodnodig.. da's ook lekker maar ik vind de bakkerswinkel lekkerder en vooral leuker.

Citaat:
Ah, ik verwachtte iets ergers Dus het ligt een beetje aan haar, en een beetje aan Maggi?
Oh maar het is wel echt vies hoor. Pakjeseten kan ook wel te doen zijn (de wereldgerechten van knorr zijn over het algemeen best aardig). Dit was gewoon brrr..
Oud 18-07-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
ik ben er weer zeg is heb ik iets gemist in verband met dit forum?
Een meet
Oud 18-07-2010, 18:35
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Een meet
oow ja
Oud 18-07-2010, 18:36
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb zin om sociaal te doen en een stukje te fietsen... maar er is zeker niemand die met mij een kop thee wil gaan drinken in eh.. Zeist of zo
Oud 18-07-2010, 18:37
Verwijderd
Als je naar Zaandam komt fietsen, dan ben ik je man
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten