| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik naar mijn vrienden kijk krijg ik misschien nog wel met een paar het minst @egon: Ja, omdat ik het vrij makkelijk vind en geen enkel probleem heb hier thuis. Daarnaast zijn er ook geen echte regels of rotklusjes. Maar voor volgend jaar zal het hoogstwaarschijnlijk wel anders zijn nu ik bijna afgestudeerd ben.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind hommels zo ráár. Volgens mij zou ik helemaal onder mijn bureau kruipen van het lachen als er een hommel tegen mijn raam aan zou vliegen, een paar keer. Ja wacht, ik moet nu al heel erg lachen omdat ik naar mijn raam keek en het even voor me zag. ha hommels
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat is altijd naar als mijn ouders onverwacht op bezoek komen. Dan moeten er ook meteen dingen opgeruimd worden. En dan gooien ze de kapotte sigaretten weg waarvan ik de tabak nog ging gebruiken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik krijg niks, maar dan ook niks van mijn ouders. Wel voor mijn verjaardag natuurlijk en héél soms legt mijn moeder iets bij als ik te dure schoenen of zo wil (zoals Sarah's moeder) maar verder betaal ik alles zelf en ontwikkel ik gewoon een studieschuld, zoals het een twintiger betaamt.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je mist namelijk echt iets als je niet op kamers hebt gewoond, vind ik. Daarnaast kun je dan wennen aan je zelfstandigheid, kun je doen wat je wil tijdens je studententijd, leer je meer mensen kennen etc. etc. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ondertussen zijn ze wel wat gewend. Als ik weet dat ze komen, ruim ik de woonkamer op en maak ik drie kopjes schoon. De deur naar de keuken gaat dicht. Mijn moeder loopt dan weleens door de keuken richting het balkon, want om een of andere reden wil ze niet binnen roken, en dan hoor ik alleen een 'hmmmm'. Niet het commentaar van vroeger.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt 24 uur luisteren naar die radio, en daarna moet je ervoor gaan betalen geloof ik. Maar het is dus meer handig om bij te houden wat jij en anderen luisteren.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
'en ![]() Citaat:
dus wel afgestudeerd maar geen baan.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Een oud-stagecollega van mij is 28 en woont nog steeds bij zijn ouders omdat 'dat makkelijk is'.
Met als gevolg dat ie op vaste tijden moet eten (uiteraard) en dat zijn moeder hem nog wel eens komt roepen 'dat het al laat is en dat hij naar bed moet'. ![]() Hij is overigens afgelopen jaar afgestudeerd. |
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|