Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat zeg ik niet en ik begrijp uiteraard dat iedereen het niet breed heeft. Maar het is wel een geluk dat het bij mij wel kan en ik ga aan dat ik het ''vrij normaal'' vond omdat ik dit in mijn omgeving overal zie. Ik geef trouwens mijn zorgtoeslag en stufi wel af
Oh, dat is wel netjes.
Advertentie
Oud 19-07-2010, 14:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
qft

Waarom zou je persé een studieschuld gaan opbouwen als het niet hoeft?
Waarom zou je een studieschuld opbouwen als je niet thuis woont?
Oud 19-07-2010, 14:04
Verwijderd
The hangover is een beetje jammerlijk inderdaad.
Oud 19-07-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Een oud-stagecollega van mij is 28 en woont nog steeds bij zijn ouders omdat 'dat makkelijk is'.

Met als gevolg dat ie op vaste tijden moet eten (uiteraard) en dat zijn moeder hem nog wel eens komt roepen 'dat het al laat is en dat hij naar bed moet'.

Hij is overigens afgelopen jaar afgestudeerd.
Dat is inderdaad wel een pje waard.
Verwijderd
Citaat:
Ja, snap ik... Nou ja, laat het maar weten. (voor morgen 14 uur )
Ja ik heb gezegd dat het voor morgen duidelijk moet zijn ze vroeg om een beschrijving van je & een inschatting of jullie goed met elkaar zouden kunnen en een foto, dus die heb ik gestuurd, das niet erg he?
Verwijderd
Citaat:
Je moet huur betalen voor een kamer en dat kost geld.
Verwijderd
Citaat:
Een oud-stagecollega van mij is 28 en woont nog steeds bij zijn ouders omdat 'dat makkelijk is'.

Met als gevolg dat ie op vaste tijden moet eten (uiteraard) en dat zijn moeder hem nog wel eens komt roepen 'dat het al laat is en dat hij naar bed moet'.

stopt zijn moeder hem dan ook nog in? en leest hem een verhaaltje voor?
Verwijderd
Citaat:
Vooral als je een chickie mee naar huis wil nemen, denk ik zo. "We moeten wel stil zijn, want hiernaast slapen mijn ouders."
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vooral als je een chickie mee naar huis wil nemen, denk ik zo. "We moeten wel stil zijn, want hiernaast slapen mijn ouders."
Ik zou me dan meer zorgen maken om de ochtend erna

Citaat:
aan alles is een mouw te passen.

Verwijderd
Overigens vind ik echt dat je wat mist in je studententijd als je nog thuis woont en ik zou dan ook iedereen aanraden vooral uit huis te gaan, op kamers in de stad waar je studeert & er een groot feest van maken
Oud 19-07-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Dat zie je toch vaak bij studenten die wel alles willen doen maar ook op kamers leven.
Verwijderd
@sann (wat gaat dit topic snel!): Oh jeetje, moet ik haar ook nog een 'spontaan mailtje' sturen? Nee, snap het wel hoor, maar het voelt wel een beetje als solliciteren En geen probleem van die foto, al ben ik heel benieuwd welke je gestuurd hebt
Verwijderd
eierdozen isoleren goed. Maar wat vertel je je ouders als je ineens eierdozen gaat verzamelen?
nog even los van het feit dat die dingen echt ellendige stofnesten worden.
Oud 19-07-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje, moet ik haar ook nog een 'spontaan mailtje' sturen? Nee, snap het wel hoor, maar het voelt wel een beetje als solliciteren En geen probleem van die foto, al ben ik heel benieuwd welke je gestuurd hebt
DIe gave van mundial met roos, martin jou en mij

Hahaha ja gedoe, maar ja elkaar meeten voor morgen 14 uur gaat ook niet lukken, dus het moet maar even zo
Oud 19-07-2010, 14:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Hm, nouja, dat op vaste tijden eten is wel logisch, maar mijn moeder heeft twee keer geprobeerd om mij op tijd naar bed te sturen toen ik laatst een tijdje bij haar logeerde en dat heb ik haar gelukkig kunnen afleren.
Oud 19-07-2010, 14:08
Verwijderd
Nou zo'n assessment was best wel leuk. Ik had alleen 1 ding niet zo goed gedaan, maar dat was vooral omdat ik het bord er onduidelijk vond, je moest allemaal vliegtuigjes naar de hangar laten vliegen.
Oud 19-07-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
DIe gave van mundial met roos, martin jou en mij

Hahaha ja gedoe, maar ja elkaar meeten voor morgen 14 uur gaat ook niet lukken, dus het moet maar even zo
Ok
En zeg maar dat ze het heel eerlijk moet zeggen, want ik kan me best voorstellen dat ze niet op een 'indringer' in ene zit te wachten!
Oud 19-07-2010, 14:09
Verwijderd
op kamers wonen is echt wel aan te raden. je raakt veel meer betrokken bij je studie, stad en studiegenoten.
Oud 19-07-2010, 14:09
Verwijderd
Een neef van mij woonde tot zijn 30e bij zijn ouders en toen moest hij weg van mijn tante. Hij werkte vanaf 20 denk ik. Betaalde wel kostgeld enzo natuurlijk.

Als mijn oom en tante op vakantie waren, ging hij elke dag bij opa en oma eten. Dat heeft hij tot zijn 28e volgehouden
Oud 19-07-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Ok
En zeg maar dat ze het heel eerlijk moet zeggen, want ik kan me best voorstellen dat ze niet op een 'indringer' in ene zit te wachten!
Ja heb ik ook gedaan, en ook gezegd dat ik ook niet wist wat ik zou zeggen als het andersom was geweest (als zij iemand mee wilde die ik niet ken) dus als ze ja zegt is er goed over nagedacht & ben je ook daadwerkelijk van harte welkom je moet wel zelf een tentje regelen, of bij jasper in
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
eierdozen isoleren goed. Maar wat vertel je je ouders als je ineens eierdozen gaat verzamelen?
nog even los van het feit dat die dingen echt ellendige stofnesten worden.
Je zegt tegen je ouders dat je ecologisch duurzaam cradle to cradle etc. bent geworden en dat je vindt dat de eierdozen een tweede leven verdienen. Daarnaast ga je ook echt van die ecologisch verantwoorde kleding dragen (je weet wel, hippieachtige baggy pants en ruimzittende shirts enzo) wat natuurlijk wordt gediggt door de chicks, om er voor te zorgen dat je al die eierdozen niet voor niks hebt opgehangen.
Verwijderd
Citaat:
Een neef van mij woonde tot zijn 30e bij zijn ouders en toen moest hij weg van mijn tante. Hij werkte vanaf 20 denk ik. Betaalde wel kostgeld enzo natuurlijk.
je bedoelt huur? oh dat is wel zuur eigenlijk.
Verwijderd
Ik ga hier afsluiten & aan mijn barre tocht naar mijn ouders beginnen

kusje voor allen!
Oud 19-07-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
als je bij je ouders woont heet dat kostgeld gewoon een bijdrage aan de huur en aan je eten. Als je fulltime werkt lijkt me dat best normaal.
Oud 19-07-2010, 14:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
op kamers wonen is echt wel aan te raden. je raakt veel meer betrokken bij je studie, stad en studiegenoten.
lol
Oud 19-07-2010, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het ook wel een beetje vreemd als je werkt en dus geld verdient, en je ouders voor alle kosten laat opdraaien.
Oud 19-07-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Je zegt tegen je ouders dat je ecologisch duurzaam cradle to cradle etc. bent geworden en dat je vindt dat de eierdozen een tweede leven verdienen. Daarnaast ga je ook echt van die ecologisch verantwoorde kleding dragen (je weet wel, hippieachtige baggy pants en ruimzittende shirts enzo) wat natuurlijk wordt gediggt door de chicks, om er voor te zorgen dat je al die eierdozen niet voor niks hebt opgehangen.
En dat allemaal om een chick mee naar huis te nemen??

Vroeger was een breezer genoeg, en met duct tape hield je dat stil... Schreeuwen ze zoveel tegenwoordig??
Oud 19-07-2010, 14:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En dat allemaal om een chick mee naar huis te nemen??

Vroeger was een breezer genoeg, en met duct tape hield je dat stil... Schreeuwen ze zoveel tegenwoordig??
Ik weet het niet, ik neem nooit chicks mee naar huis.
Verwijderd
Ik woon nog steeds thuis, maar achteraf gezien is het geen verstandige beslissing geweest om aan het begin van m'n studietijd niet op kamers te gaan. En om nu nog op kamers te gaan in Nijmegen terwijl ik daar naar alle waarschijnlijkheid nog maar een jaar studeer en ik dan ook nog eens hooguit één keer per week college heb...
Verwijderd
Citaat:
Ja heb ik ook gedaan, en ook gezegd dat ik ook niet wist wat ik zou zeggen als het andersom was geweest (als zij iemand mee wilde die ik niet ken) dus als ze ja zegt is er goed over nagedacht & ben je ook daadwerkelijk van harte welkom je moet wel zelf een tentje regelen, of bij jasper in
Ik heb een eigen tentje, een heel fijne!
Oud 19-07-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
lol
huh wat? doe ik iets fout?
Verwijderd
Citaat:

Als mijn oom en tante op vakantie waren, ging hij elke dag bij opa en oma eten. Dat heeft hij tot zijn 28e volgehouden
Wauw Is ie verder wel normaal?

Nouja, ik hoop maar dat Archont wel zo verstandig is om binnen 6 jaar uit huis te gaan.
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet, ik neem nooit chicks mee naar huis.
o, ok maar jij woont ook niet meer thuis
Oud 19-07-2010, 14:16
Verwijderd
Ik ben ook weg, tot later!
Verwijderd
Bij mij was de keuze erg gemakkelijk: Op kamers of in Almere gaan wonen.
Verwijderd
Citaat:
Wauw Is ie verder wel normaal?

Nouja, ik hoop maar dat Archont wel zo verstandig is om binnen 6 jaar uit huis te gaan.
Hij is wat verlegen enzo, maar er zijn geen fundamentele dingen mis met hem
Uice
Uice is offline
http://www.last.fm/home/user/Uice

!
Oud 19-07-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
heeft ie wel een vriendin gehad ooit?
Verwijderd
404
Verwijderd
je moet die home even weghalen, zo werkt ie niet
Oud 19-07-2010, 14:18
Verwijderd
404 page not found
Verwijderd
Your musical compatibility with Uice is Very High

Music you have in common includes Ulver, Captain Beefheart & His Magic Band, The Dillinger Escape Plan, Frank Zappa and John Coltrane.

Dit is de goede link: http://www.last.fm/user/Uice
Verwijderd
bij mij werkt het wel...
Verwijderd
tori amos komt naar nederland
Verwijderd
Citaat:
heeft ie wel een vriendin gehad ooit?
niet dat ik weet hij is wel lief en knap, maar als je verlegen bent en je hobby's zijn voetbal kijken & voetballen dan is het moeilijk om iemand te vinden natuurlijk.
Oud 19-07-2010, 14:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
huh wat? doe ik iets fout?
Op kamers wonen heeft niet altijd tot gevolg dat mensen zich meer bezig gaan houden met hun studie.

Citaat:
o, ok maar jij woont ook niet meer thuis
Ik ga volgende maand (hopelijk maar kort) weer een tijdje terug naar mijn moeder maar ik noem het liever "logeren voor onbepaalde tijd".

Citaat:
Geen fundamentele dingen, er missen alleen wat kleine details?
Oud 19-07-2010, 14:19
Verwijderd
En je zeven jaar jongere nichtje is natuurlijk ook niet de eerste die je het vertelt als je een vriendin hebt
Oud 19-07-2010, 14:20
Verwijderd
haha bij mij wel dus. ik ben niet zo'n dik uitgaanstype. ga maar 1x per twee weken uit.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
tori amos komt naar nederland
Oud nieuws! Vrijdag 8 oktober HMH.
Verwijderd
Citaat:
)

Ik ga volgende maand (hopelijk maar kort) weer een tijdje terug naar mijn moeder maar ik noem het liever "logeren voor onbepaalde tijd".
ai, vanwege huurtroubles? Of was jij dat niet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten