| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
pje waard.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze vroeg om een beschrijving van je & een inschatting of jullie goed met elkaar zouden kunnen en een foto, dus die heb ik gestuurd, das niet erg he?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahaha ja gedoe, maar ja elkaar meeten voor morgen 14 uur gaat ook niet lukken, dus het moet maar even zo
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zeg maar dat ze het heel eerlijk moet zeggen, want ik kan me best voorstellen dat ze niet op een 'indringer' in ene zit te wachten! |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Een neef van mij woonde tot zijn 30e bij zijn ouders en toen moest hij weg van mijn tante. Hij werkte vanaf 20 denk ik. Betaalde wel kostgeld enzo natuurlijk.
Als mijn oom en tante op vakantie waren, ging hij elke dag bij opa en oma eten. Dat heeft hij tot zijn 28e volgehouden
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
je moet wel zelf een tentje regelen, of bij jasper in
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeger was een breezer genoeg, en met duct tape hield je dat stil... Schreeuwen ze zoveel tegenwoordig?? |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik woon nog steeds thuis, maar achteraf gezien is het geen verstandige beslissing geweest om aan het begin van m'n studietijd niet op kamers te gaan. En om nu nog op kamers te gaan in Nijmegen terwijl ik daar naar alle waarschijnlijkheid nog maar een jaar studeer en ik dan ook nog eens hooguit één keer per week college heb...
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is ie verder wel normaal?Nouja, ik hoop maar dat Archont wel zo verstandig is om binnen 6 jaar uit huis te gaan. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Your musical compatibility with Uice is Very High
Music you have in common includes Ulver, Captain Beefheart & His Magic Band, The Dillinger Escape Plan, Frank Zappa and John Coltrane. Dit is de goede link: http://www.last.fm/user/Uice |
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
maar ik noem het liever "logeren voor onbepaalde tijd".Citaat:
![]() |
|
|