Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 16:17
Verwijderd
die man met die zwarte haren, hij lijkt zo'n computer stem ;d;;:;d
Advertentie
Oud 27-07-2010, 16:21
Verwijderd
hoe heet die ene animatie serie met die computer stemmen en hitler die het huis komt verven?
Oud 27-07-2010, 16:21
Englander
Englander is offline
Citaat:
die man met die zwarte haren, hij lijkt zo'n computer stem ;d;;:;d
Hij is dan ook aan het "acteren"...
Oud 27-07-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn meeloop/sollicitatiedag was vandaag en het was leuk en gezellig en dat vonden zij ook en ik begin 1 november!!
En ik ga meteen weer weg want Theodoor heeft vandaag zijn bachelor gehaald dus we moeten nu hoognodig uit eten
Ah gefeliciteerd
Verwijderd

ohja, the christies
Verwijderd
JIJ OOK GEFILICETEERD SARAH l!!!!!!!!
Oud 27-07-2010, 16:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg wat een slechte film TAKE IT AWAY
Oud 27-07-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik heb zo meteen ook pasta. Om precies te zijn, lasagne. Uitstekend dieet heb je, Englander.
heb net pasta op.
Oud 27-07-2010, 16:45
Verwijderd
Pheebie ga je ook naar de meet?
Oud 27-07-2010, 17:08
Verwijderd
Jongens en meisjes.
Ik heb een nieuws onderwerp nodig wat NU actueel is. Wie het eerst roept, die poept in een schoen.
Er is een 'column' wedstrijd (je kan een columnisten plaats op een site winnen). En ik heb besloten mee te doen.
Dus wat is actueel en wat boeit de forumer 200km of minder verderop?
Oud 27-07-2010, 17:14
Verwijderd
Moeten poepen in een schoen is een beetje een matige beloning voor het verzinnen van een potentieel winnend onderwerp.
Oud 27-07-2010, 17:16
Verwijderd
ja. ik weiger mee te werken. Maar als het echt moet zou ik schrijven over Harry Mulie.
Oud 27-07-2010, 17:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn meeloop/sollicitatiedag was vandaag en het was leuk en gezellig en dat vonden zij ook en ik begin 1 november!!
En ik ga meteen weer weg want Theodoor heeft vandaag zijn bachelor gehaald dus we moeten nu hoognodig uit eten
Gaaf Sarah! En eetze!
Oud 27-07-2010, 17:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Overigens heb ik na een jarenlange zoektocht eindelijk de slechtste film ooit gevonden? "Maar beste Englander, hoe heet deze film? En hoe slecht is ie?" Nou lieve forummers, de film heet The Room. Hoe slecht is ie? See for yerself:

[filmpje]

[filmpje]

The Room. <3 Moderne klassieker.
Oud 27-07-2010, 17:46
Verwijderd
Nou, de laptop heeft een volledig frisse installatie van Windows. Nu heb ik echter weer een volgend probleem: Windows Update weigert de updates te downloaden. Na het zoeken en selecteren van de updates is de volgende stap ze binnenhalen. Na een goede twee uur is er nog 0kb binnengehaald en de downloadsnelheid is 0kb/sec. Geen firewall geïnstalleerd en de standaard Windows Firewall is gedeactiveerd. Iemand enig idee waar het aan ligt?
Oud 27-07-2010, 17:54
Verwijderd
Welke versie van Windows heb je? Probeer eens een ander bestand te downloaden (hier, dit plaatje ofzo) en kijk of hij dat wél wil doen.

Zo ja, en als je geen Windows 7 draait, dan zou ik proberen om de laatste service pack te installeren, misschien dat hij dat wel doet.
Oud 27-07-2010, 18:06
Verwijderd
ik heb een walgelijke blaar, niet normaaaaaaaaal
Oud 27-07-2010, 18:07
Verwijderd
Wot. Ik hoorde lawaai buiten, dus ik ging even kijken. Er was niks aan de hand, gewoon een paar vogels die gingen vechten in een boom. Maar echt IEDERE andere vogel op/naast het veldje bij die boom steeg op en ging op die boom zitten. Om naar het vechtende stel te kijken, denk ik. Een ekster vloog op een gegeven moment zelfs kraaiend (of wat doen ze) weg en kwam daarna meteen terug met nog een andere ekster.

Wat een ramptoeristen, allemaal.
Oud 27-07-2010, 18:27
Verwijderd
zitten ze het ook te filmen met hun mobieltje?
Oud 27-07-2010, 18:36
Verwijderd
Zo vandaag arbeidsvoorwaardengesprek gehad en het heeft potentie, alleen er zit nog 1 ding in waar ik niet gelukkig mee ben en dat ik dat mensen die exact hetzelfde werktraject gaan doen als ik 200 euro meer per maand krijgen, omdat ze informatica hebben gestudeerd. Als dat weg is ben ik tevreden. Dan krijg ik 2300 euro per maand vast + 700 euro leasevergoeding, dat vind ik acceptabel want dan heb ik ongeveer een brutoloon van 2500/maand + auto.
Oud 27-07-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ah gefeliciteerd
Citaat:
JIJ OOK GEFILICETEERD SARAH l!!!!!!!!
Citaat:
Gaaf Sarah! En eetze!
dank!!
Oud 27-07-2010, 18:44
Verwijderd

Top LL!
Oud 27-07-2010, 18:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pheebie ga je ook naar de meet?
Ik weet het nog niet

Citaat:
ja. ik weiger mee te werken. Maar als het echt moet zou ik schrijven over Harry Mulie.
Oud 27-07-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Zo vandaag arbeidsvoorwaardengesprek gehad en het heeft potentie, alleen er zit nog 1 ding in waar ik niet gelukkig mee ben en dat ik dat mensen die exact hetzelfde werktraject gaan doen als ik 200 euro meer per maand krijgen, omdat ze informatica hebben gestudeerd. Als dat weg is ben ik tevreden. Dan krijg ik 2300 euro per maand vast + 700 euro leasevergoeding, dat vind ik acceptabel want dan heb ik ongeveer een brutoloon van 2500/maand + auto.
verwachten ze jou meer begeleiding te moeten geven om te leren programmeren ofzo? Nouja als er iemand die 200 euro bij kan praten ben jij het

Citaat:
Yeah ik mag in september beginnen in Den Bosch! *dansje doet*
oeh gefeliciteerd!! wat goed zeg!

Citaat:
"Zelfs uw kinderen zullen het 'gaaf' vinden om hun prullen en rommel in Uw ("en ook die van hen.") Sensorbin weg te gooien!"

Wat een waardeloos product. Wat is er mis met de voetpedaal? Wat als je even iets moet neerleggen op de deksel? Hij zal ook regelmatig opengaan als je dat niet wil.
ik ken dat soort prullenbakken. Ze zijn lastig omdat je eerst met je hand vol troep boven het deksel moet zwaaien waardoor je kans loopt om troep op het deksel te lekken. En je kunt ze niet zelf dichtdoen, ze gaan automatisch dicht na 20 seconden ofzo maar 20 seconden is best lang, vooral als je fruitvliegjes hebt.
Oud 27-07-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
verwachten ze jou meer begeleiding te moeten geven om te leren programmeren ofzo? Nouja als er iemand die 200 euro bij kan praten ben jij het
Nee dat is het stomme. Het gaat niet om programmeren. Iedereen volgt hetzelfde opleidingstraject en alles is voor iedereen nieuw. Ze verwachten alleen mensen met een informaticaopleiding makkelijker te kunnen verhuren.
En die 200 euro komt er bij of ik ga gewoon niet akkoord, zo simpel is het Het is een ongelijkheid die nergens op gebaseerd is, aangezien ik in m'n afstudeerjaar juist behoorlijk veel informatiesystemen heb geprogrammeerd. Bovendien vind ik het onzin dat een college die exact hetzelfde doet meer krijgt. En daarnaast heeft de sollicitatieprocedure ze alleen al iets van 2500 euro gekost, dus ik denk dat ze wel akkoord gaan. En anders heb ik nog voldoende andere sollicitaties lopen. (Waar ik misschien wel liever werk, maar die wel minder betalen; ongeveer 2500/maand, maar geen auto).
Oud 27-07-2010, 19:09
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn koffer is bijna helemaal ingepakt.. is nog niet vol (ondanks slaapzak en kussen).. en weegt ongeveer 12,5 kilo. Ik begin bijna zelf te twijfelen aan mijn vrouwelijkheid
Oud 27-07-2010, 19:10
Verwijderd
hoe lang ga je?
Oud 27-07-2010, 19:11
Lorelei
Lorelei is offline
3 weken
Oud 27-07-2010, 19:26
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb het topic doodgemaakt
Oud 27-07-2010, 19:27
Verwijderd
*reanimeert topic*
Oud 27-07-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Yeah ik mag in september beginnen in Den Bosch! *dansje doet*
Heeee deze had ik gemist. Awesome, gefeliciteerd
Oud 27-07-2010, 19:35
Verwijderd
*hijgt naar adem en komt theatraal weer tot leven*
Oud 27-07-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
*hijgt naar adem en komt theatraal weer tot leven*
ben jij het topic?
Oud 27-07-2010, 19:37
Verwijderd
Ik heb net de wc gepoetst als vakantievoorbereidsel. Morgen nog het hele huis stofzuigen en nog meer poetsen. En nog werken en naar de harstoko, en dan kan ik op vakantie
Oud 27-07-2010, 19:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ben jij het topic?
Heb ik N00dles doodgemaakt?
Oud 27-07-2010, 19:39
Verwijderd
Ik wil ook naar een harstoko maar de dichtstbijzijnde is in een doodgewone drogisterij dus dat vind ik een beetje dubieus Ik ga liever naar een of ander Oosters vrouwtje.
Oud 27-07-2010, 19:40
Verwijderd
Nee, ik sprak even voor het topic!

Maar als Lorelei zometeen weggaat, sterft er ook wel een klein beetje in mij hoor
Oud 27-07-2010, 19:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb net de wc gepoetst als vakantievoorbereidsel. Morgen nog het hele huis stofzuigen en nog meer poetsen. En nog werken en naar de harstoko, en dan kan ik op vakantie
Harstoko

Waar ga je naartoe?
Oud 27-07-2010, 19:41
Verwijderd
ja ga je wel veel forumen als je in Afrika zit, Lorelei? (a)
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee, ik sprak even voor het topic!

Maar als Lorelei zometeen weggaat, sterft er ook wel een klein beetje in mij hoor
Aww maar ik kom wel weer terug hoor (waarschijnlijk)

Citaat:
ja ga je wel veel forumen als je in Afrika zit, Lorelei? (a)

Nee?
Verwijderd
Ohhh... hars-toko. Ik dacht eerst: "huh, wat is een har-stoko?"
Oud 27-07-2010, 19:43
Verwijderd
Citaat:

Nee?
Ja, je moet dus niet crashen met je vliegtuig, onder de voet worden gelopen door een kudde olifanten of opgegeten worden door bosjesmannen!
Oud 27-07-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:

Nee?
tss wat is dat nou weer! Van Afrika genieten kan altijd nog, forumen is een unieke kans!
Oud 27-07-2010, 19:45
Verwijderd
Spoiler

Ik zou het nummer zelf ook posten, ware 't niet dat de juiste versie niet op YouTube staat. Dus helaas.
Oud 27-07-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

[afbeelding]

Ik zou het nummer zelf ook posten, ware 't niet dat de juiste versie niet op YouTube staat. Dus helaas.
Diep.
Oud 27-07-2010, 19:47
Verwijderd
Omg, ik kom er zojuist achter dat 'NNNAAAMMMM' natuurlijk voor 'New No New Age Advanced Ambient Motor Music Machine' staat En dat na, like, drie jaar veelvuldig naar dit nummer geluisterd te hebben. Ik dacht dat ze 't zo genoemd hadden omdat ze het een leuk geluid vonden. Fail.
Oud 27-07-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik kom er zojuist achter dat 'NNNAAAMMMM' natuurlijk voor 'New No New Age Advanced Ambient Motor Music Machine' staat En dat na, like, drie jaar veelvuldig naar dit nummer geluisterd te hebben. Ik dacht dat ze 't zo genoemd hadden omdat ze het een leuk geluid vonden. Fail.
Hey, stuur me eens je schetswerk? ;o
Oud 27-07-2010, 19:57
Verwijderd
wat een noodweer hier. Maar goed dat ik niet naar muziek in 't park was.
Oud 27-07-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Hey, stuur me eens je schetswerk? ;o
Even m'n sigaretje oproken, dan ga ik er wel wat foto's van schieten (Telkens als ik m'n schetsboek - die ligt momenteel naast een spiegel - wil pakken raak ik afgeleid doordat ik gekke bekken ga trekken. En die vervolgens ga natekenen. En daarna ben ik allang vergeten wat ik ookalweer ging doen. Dus vandaar dat er nog geen foto's zijn.)
Oud 27-07-2010, 19:59
Verwijderd
Dat is overigens zeer nuttig want ik ben aan het oefenen op niet-neutrale gezichtsuitdrukkingen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten