Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, de laptop heeft een volledig frisse installatie van Windows. Nu heb ik echter weer een volgend probleem: Windows Update weigert de updates te downloaden. Na het zoeken en selecteren van de updates is de volgende stap ze binnenhalen. Na een goede twee uur is er nog 0kb binnengehaald en de downloadsnelheid is 0kb/sec. Geen firewall geïnstalleerd en de standaard Windows Firewall is gedeactiveerd. Iemand enig idee waar het aan ligt?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Welke versie van Windows heb je? Probeer eens een ander bestand te downloaden (hier, dit plaatje ofzo) en kijk of hij dat wél wil doen.
Zo ja, en als je geen Windows 7 draait, dan zou ik proberen om de laatste service pack te installeren, misschien dat hij dat wel doet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wot. Ik hoorde lawaai buiten, dus ik ging even kijken. Er was niks aan de hand, gewoon een paar vogels die gingen vechten in een boom. Maar echt IEDERE andere vogel op/naast het veldje bij die boom steeg op en ging op die boom zitten. Om naar het vechtende stel te kijken, denk ik. Een ekster vloog op een gegeven moment zelfs kraaiend (of wat doen ze) weg en kwam daarna meteen terug met nog een andere ekster.
Wat een ramptoeristen, allemaal. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo vandaag arbeidsvoorwaardengesprek gehad en het heeft potentie, alleen er zit nog 1 ding in waar ik niet gelukkig mee ben en dat ik dat mensen die exact hetzelfde werktraject gaan doen als ik 200 euro meer per maand krijgen, omdat ze informatica hebben gestudeerd. Als dat weg is ben ik tevreden. Dan krijg ik 2300 euro per maand vast + 700 euro leasevergoeding, dat vind ik acceptabel want dan heb ik ongeveer een brutoloon van 2500/maand + auto.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die 200 euro komt er bij of ik ga gewoon niet akkoord, zo simpel is het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar ga je naartoe?
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Nee? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg, ik kom er zojuist achter dat 'NNNAAAMMMM' natuurlijk voor 'New No New Age Advanced Ambient Motor Music Machine' staat
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: