Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en Minke, wat betreft last.fm, ik heb nu niet echt een goede internetverbinding, en ik luister meestal alleen muziek op m'n telefoon en dat krijg ik niet werkend met last.fm, dus het duurt nog even voordat ik ook aan die 22222 plays kom. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goedemorgen!
Ik was wat gestressed want ik zou vandaag dingen aan mijn begeleidster laten zien waar ik nog wel een dag voor nodig had om ze af te krijgen. Maar nu mailde ze dat ze er vandaag niet is. Dus kan ik gewoon stressloos vandaag hard aan die dingen werken en ze morgen laten zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dolly Parton <3 ik heb geen excuus. Wel twee cd's. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Maar het was meer een toevallige samenloop van omstandigheden hoor dat die nummers net achter elkaar kwamen (heus! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja eigenlijk heeft Theodoor die cd's, en hij heeft ze van zijn vader gekregen. En het zijn allebei best-of cd's, dus er is nogal veel overlap. Maar ik speel ze wel af ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo'n ding dat ik in mijn browser heb, zegt "als je van scholieren.com houdt, moet je ook eens naar fok". Het ding in mijn browser is ignorant!
En als ik in mijn studentmail zit, zegt hij "deze website is prive"'. Als ik in gmail zit, zegt hij dat ook. Maar zit ik in mijn hotmail inbox, dan zegt hij "heeee probeer yahoo en msnlive ook eens". Tot zover de veiligheid van hotmail ![]() Laatst gewijzigd op 02-08-2010 om 09:39. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar wat zijn de voorwaarden dan? En waarvoor heb jij een computer nodig, even los van het feit dat je er al een hebt?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb weliswaar een computer, maar die is stuk ik wil een nieuwe want nu kan ik geen spelletjes meer spelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik ga zometeen met de bus naar mijn werk en dat is naar want dan moet ik overstappen, maar het is handig omdat ik na rijles dan wel thuisgebracht kan worden. Dan ga ik werken, heb ik rijles en daarna heb ik een uur om te koken, te eten en naar mijn andere werk te fietsen en dan moet ik weer werken.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |