Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
En vergeet het applaus niet

O hai thar.

En nu moet ik naar bed want over uhmmm.. 4 uur begint er alweer 'n wekker te jammeren en niet gek lang daarna de andere twee. Slaap lekker eenieder die gaat slapen, vroeg of laat!
Natuurlijk. Ik ben daarin getraind.
*applaus ontvangt, twee keer afgaat en weer terugkomt voor het niet te stoppen applaus, dan naar de kleedkamer rent om gratis drankje te incasseren*

Slaap lekker en sterkte morgen.
Advertentie
Oud 01-08-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ben je bekend met bijvoorbeeld bulgur; quinoa, gierst of spelt?
Nee, nee, ja, ja.

Ik heb de nays even opgeschreven en ga morgen researchen
Oud 01-08-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, nee, ja, ja.

Ik heb de nays even opgeschreven en ga morgen researchen
Grote kans dat je bulgur wel eens hebt gegeten in een restaurant, als tabouleh. Quinoa is erg licht en net als couscous fijn om een salade van te maken, of in bouillon te koken, of in de soep te doen om er een maaltijdsoep van te maken.
Oud 01-08-2010, 23:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ken iemand die heeft stage gelopen in londen, STAGE, en die kreeg 3000 pond per maand stagevergoeding
Dat is bijna twee keer zo veel als mijn maandsalaris. wat doe ik verkeerd.
Oud 02-08-2010, 00:00
Verwijderd
Dat is drie keer zo veel als míjn maandsalaris. Maar goed, ik heb dan ook het verkeerde vak gekozen als het op het salaris aankomt.
Oud 02-08-2010, 00:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is drie keer zo veel als míjn maandsalaris. Maar goed, ik heb dan ook het verkeerde vak gekozen als het op het salaris aankomt.
Hm, dan mogen we onszelf zielig vinden

Oh en Minke, wat betreft last.fm, ik heb nu niet echt een goede internetverbinding, en ik luister meestal alleen muziek op m'n telefoon en dat krijg ik niet werkend met last.fm, dus het duurt nog even voordat ik ook aan die 22222 plays kom.
Oud 02-08-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Hm, dan mogen we onszelf zielig vinden

Oh en Minke, wat betreft last.fm, ik heb nu niet echt een goede internetverbinding, en ik luister meestal alleen muziek op m'n telefoon en dat krijg ik niet werkend met last.fm, dus het duurt nog even voordat ik ook aan die 22222 plays kom.
Ghehe, ik snap het hoor
Oud 02-08-2010, 00:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ghehe, ik snap het hoor
En stiekem wil ik ook niet bekend staan als de persoon die de slechtste/foutste muziek luistert.
Oud 02-08-2010, 01:48
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
*slaapwandelt*
Oud 02-08-2010, 02:47
Verwijderd
Citaat:
WAT
nee grapje, je bent vast heel lief! Maar goed, ik was tot een half uur geleden dus in je hometown, heb je dat ook alweer gemist!
Oud 02-08-2010, 04:22
Verwijderd
Citaat:
En stiekem wil ik ook niet bekend staan als de persoon die de slechtste/foutste muziek luistert.
Licht 'ns een tipje van de sluier op?
Oud 02-08-2010, 06:03
Verwijderd
Vroeg!
Oud 02-08-2010, 07:11
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 02-08-2010, 07:18
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 02-08-2010, 08:40
Verwijderd
Goedemorgen!
Ik was wat gestressed want ik zou vandaag dingen aan mijn begeleidster laten zien waar ik nog wel een dag voor nodig had om ze af te krijgen. Maar nu mailde ze dat ze er vandaag niet is. Dus kan ik gewoon stressloos vandaag hard aan die dingen werken en ze morgen laten zien
Oud 02-08-2010, 08:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Licht 'ns een tipje van de sluier op?
Volgensmij bereikte mijn iPod op dat moment een cumulatie van foutheid met achtereenvolgens Dolly Parton, Whitney Houston en Bette Midler om af te sluiten met Under the Sea uit The Little Mermaid.
Oud 02-08-2010, 08:50
Verwijderd
Hihahello.
Oud 02-08-2010, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij bereikte mijn iPod op dat moment een cumulatie van foutheid met achtereenvolgens Dolly Parton, Whitney Houston en Bette Midler om af te sluiten met Under the Sea uit The Little Mermaid.
Maar jij hebt een excuus om daarnaar te luisteren

Dolly Parton <3 ik heb geen excuus. Wel twee cd's.
Oud 02-08-2010, 08:52
Verwijderd
En stfu met al die mooie lowlandspraatjes.
Oud 02-08-2010, 08:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar jij hebt een excuus om daarnaar te luisteren
Sarah! Verlaag jij je nu tot stereotypes?

Citaat:
Dolly Parton <3 ik heb geen excuus. Wel twee cd's.
oh oké ik heb maar vijf nummers ofzo.

Maar het was meer een toevallige samenloop van omstandigheden hoor dat die nummers net achter elkaar kwamen (heus! ), er staat ook niet foute muziek op. Dolly is mijn enige gay guilty pleasure, Whitney en Bette Middler zijn nog afkomstig uit de collectie van mijn ex.
Oud 02-08-2010, 09:09
Rationeel
Rationeel is offline
ik kan de pet shop boys en the cure enorm waarderen en ik schaam me er niet voor!
Oud 02-08-2010, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Sarah! Verlaag jij je nu tot stereotypes?

oh oké ik heb maar vijf nummers ofzo.

Maar het was meer een toevallige samenloop van omstandigheden hoor dat die nummers net achter elkaar kwamen (heus! ), er staat ook niet foute muziek op. Dolly is mijn enige gay guilty pleasure, Whitney en Bette Middler zijn nog afkomstig uit de collectie van mijn ex.
Alleen als het van pas komt!

Ja eigenlijk heeft Theodoor die cd's, en hij heeft ze van zijn vader gekregen. En het zijn allebei best-of cd's, dus er is nogal veel overlap. Maar ik speel ze wel af vooral in de auto.
Oud 02-08-2010, 09:32
Verwijderd
Zo'n ding dat ik in mijn browser heb, zegt "als je van scholieren.com houdt, moet je ook eens naar fok". Het ding in mijn browser is ignorant!

En als ik in mijn studentmail zit, zegt hij "deze website is prive"'. Als ik in gmail zit, zegt hij dat ook. Maar zit ik in mijn hotmail inbox, dan zegt hij "heeee probeer yahoo en msnlive ook eens". Tot zover de veiligheid van hotmail

Laatst gewijzigd op 02-08-2010 om 09:39.
Oud 02-08-2010, 09:42
Verwijderd
Welke browser gebruik je dan?
Oud 02-08-2010, 09:42
Verwijderd
IE, ik weet niet welke versie maar ik update altijd braaf dus het zal wel 8 zijn. Dus misschien dat hij daarom wel in hotmail mee kan kijken omdat het allebei van microsoft is.
Oud 02-08-2010, 09:49
Verwijderd
Microsoft's eigen suggestie-functie raadt dus een concurrent (Yahoo) aan.
Oud 02-08-2010, 10:08
Verwijderd
Under the sea van The little mermaid is niet fout
Oud 02-08-2010, 10:11
Verwijderd
Ik ga zometeen een gratis computer bedingen bij de gemeente delft
Oud 02-08-2010, 10:11
Verwijderd
Ik schaam me een beetje, ik heb 14 uur geslapen
Oud 02-08-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Ooooh, jaloers!
Slapen is gezond joh, niets om je voor te schamen
Oud 02-08-2010, 10:13
Verwijderd
Maar hallo 14 uur
Oud 02-08-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ooooh, jaloers!
Slapen is gezond joh, niets om je voor te schamen
14 uur slapen is niet gezond
Oud 02-08-2010, 10:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Under the sea van The little mermaid is niet fout
Oké! En Mary Poppins helemaal uit je hoofd kunnen meezingen, is dat fout?
Citaat:
Ik ga zometeen een gratis computer bedingen bij de gemeente delft
Oh? En waarom zouden ze die geven?
Oud 02-08-2010, 10:15
Verwijderd
ja vertel eens LL
Oud 02-08-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Oh? En waarom zouden ze die geven?
Omdat ze daar een subsidieregeling voor hebben, waarbij je maximaal 500 euro krijgt als je kan aantonen dat je de computer nodig hebt.
Oud 02-08-2010, 10:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
14 uur slapen is niet gezond
Inderdaad, tussen de 7 en 9 uur slaap is gezond, te weinig of te veel niet.
Oud 02-08-2010, 10:16
Rationeel
Rationeel is offline
say what?
Oud 02-08-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze daar een subsidieregeling voor hebben, waarbij je maximaal 500 euro krijgt als je kan aantonen dat je de computer nodig hebt.
Is daar geen inkomenstoets voor dan? Of denk je dat je nu snel die computer kan regelen voor je een baan hebt?
Oud 02-08-2010, 10:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij geloofde toch niet in subsidies?

Maar wat zijn de voorwaarden dan? En waarvoor heb jij een computer nodig, even los van het feit dat je er al een hebt?
Oud 02-08-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Is daar geen inkomenstoets voor dan? Of denk je dat je nu snel die computer kan regelen voor je een baan hebt?
Ja die is er, maar ik heb geen inkomen
Oud 02-08-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, tussen de 7 en 9 uur slaap is gezond, te weinig of te veel niet.
ik ben de dag dus slecht begonnen.
Oud 02-08-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Jij geloofde toch niet in subsidies?
Wel zolang ze mij uitkomen
Citaat:
Maar wat zijn de voorwaarden dan? En waarvoor heb jij een computer nodig, even los van het feit dat je er al een hebt?
De voorwaarden zijn dat je een erg laag inkomen hebt (max 120% van de bijstandsnorm) en dat je hem nodig hebt. Dat nodig hebben wordt nog best lastig, maar ik heb een goed verhaal gemaakt.

Ik heb weliswaar een computer, maar die is stuk ik wil een nieuwe want nu kan ik geen spelletjes meer spelen
Oud 02-08-2010, 10:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik ben de dag dus slecht begonnen.
Nouja, één keer 14 uur slapen wil niet zeggen dat je nu verdoemd bent hoor. Ik denk dat roken ongezonder is.
Oud 02-08-2010, 10:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

De voorwaarden zijn dat je een erg laag inkomen hebt (max 120% van de bijstandsnorm) en dat je hem nodig hebt. Dat nodig hebben wordt nog best lastig, maar ik heb een goed verhaal gemaakt.

Ik heb weliswaar een computer, maar die is stuk ik wil een nieuwe want nu kan ik geen spelletjes meer spelen
faalhaas
Oud 02-08-2010, 10:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

ik zou er bijna de gemeente Delft voor gaan opbellen om ze te waarschuwen voor dreigende subsidiefraude.
Oud 02-08-2010, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Nouja, één keer 14 uur slapen wil niet zeggen dat je nu verdoemd bent hoor. Ik denk dat roken ongezonder is.
Oud 02-08-2010, 10:24
Tink*
Tink* is offline
Ik ga zometeen met de bus naar mijn werk en dat is naar want dan moet ik overstappen, maar het is handig omdat ik na rijles dan wel thuisgebracht kan worden. Dan ga ik werken, heb ik rijles en daarna heb ik een uur om te koken, te eten en naar mijn andere werk te fietsen en dan moet ik weer werken.
Oud 02-08-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:

damn
Oud 02-08-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:

Nou dat lijkt mij best een prima reden
Oud 02-08-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:

Ik heb anderhalf uur gesnoozt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten