Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Mijn stem gaat ook naar sann, grotendeels uit lijfsbehoud én omdat ze mijn enige serieuze verdachte is, zoals ik eerder zei. Nu geen tijd om voor de rest overal op in te gaan, hoewel ik zie dat ik door een hoop mensen verdacht word gevonden. Een groot deel daarvan kan ik niet weerleggen Dat ik 'raar' speel bijv. kan ik niks mee. Dit is mijn derde spel en vorig spel speelde ik blijkbaar ook zo. Nou ja, misschien is dit dan wel mijn manier van spelen?
Dan is het alleen maar opmerkelijker dat je meent 'ander' gedrag te zien dan je van diegene gewent bent, terwijl het pas je 3e spel is. M.i. ben je minstens de verrader.
Advertentie
Oud 04-08-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
@LL dat spelletje kun je toch ook andersom spelen?
Ik ben er redelijk zeker van dat er geen slechterik tussen ons 3en zat, maar als ik dat wel denk dan zou jij toch voor mij ook verdachte 1 zijn.
Daarnaast zou het wel een flink staaltje lef zijn om Daboman op te eten, en ik vind jou als speler ervaren genoeg om zoiets te doen, omdat je waarschijnlijk behoorlijk in kan schatten hoe we zouden reageren..
Dat zou inderdaad kunnen. Aan de andere kant weet ik ook dat ik sowieso verdachter wordt als ik zo speel, dan had ik beter iemand anders kunnen eten. Dit vestigt toch de aandacht op mij en dat is nooit gunstig, ondanks een eventueel reverse^8-psychologyidee.
Citaat:

Anyhoe, ik denk dat mijn stem toch naar Sann gaat, ik heb namelijk verder nog weinig argumenten gezien om op iemand anders te stemmen.
Ik vertrouw dr niet.
Maar waarom stem je dan op haar? Waarom vertrouw je haar niet?
Oud 04-08-2010, 19:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Je wilt wel erg graag Sann erin houden. Is ze je (mede)wolf? Of dek je je in door een onschuldige die eruit zou kunnen gaan, vrij te pleiten?
Nee hoor, mijnheer Soija. Daarnaast is voor mij iemand *voorlopig* het voordeel van de twijfel geven nog wat anders dan iemand helemaal vrijpleiten. En wees blij dat ik je niet zo mak volg als het gros van de spelers tot nu toe (wat Sann betreft althans), ik dacht dat je onafhankelijkheid juist fijn vond bij spelers.

Citaat:
Verder verdacht dat jij niet voor iemand gaat onder het wheezlelijstje, gezien je ervaring en intelligentie.
Als we er van uit gaan dat zowel in het rijtje van Wheezle als in dat van Absinthe één wolf zit, heb je net zoveel kans een wolf te vinden in het rijtje van Absinthe als dat van Wheezle. Aangezien we nu pas in de tweede hangronde zitten, is het zoeken naar de wolf in het rijtje van Wheezle net zozeer een speld in de hooiberg als bij dat van Absinthe. Dus ik vind niet dat het in dit stadium veel verschil maakt of ik nu op iemand uit het Wheezle-rijtje stem, of op iemand uit het Absinthe-rijtje. Daarnaast vind ik uit alle mensen uit die rijtjes Wheezle het minst nuttig, dus mij wat mij betreft zit ik prima.

Citaat:
Hoe meer stemmen er op Wheezle bijkwamen, hoe minder veilig de keuze daarvoor zou worden (omdat de kans op gelijkspel toenam, want voor Absinthe waren al redelijk wat stemmen toen er meer mensen op Wheezle gingen stemmen).
Hmm, daar heb je inderdaad een punt.

Citaat:
Veilig stemmen voor een wolf is iemand stemmen op wie nog niemand stemt. Niet-verdacht stemmen is vroeg je stem doorgeven om te kunnen zeggen dat je je niet zomaar veilig bij een rijtje bent gaan staan.
*knikt* Dit geldt overigens net zo goed voor dorpelingen die belust zijn op zo lang mogelijk te kunnen overleven in dit spel.
Oud 04-08-2010, 19:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik stem op Snoopy, geef hem nu door.
Oud 04-08-2010, 19:18
Verwijderd
Stemlijst hangronde 2:

Sann
Onait Sirch
Snoopy
Dott
Volk
Wheezle

Wheezle
Severus

Snoopy
Lucky Luciano
Little Phoebe
sann
Wammus

Wammus
Hanneke

Niet gestemd/niet bekend: Wheezle.

*= niet zeker.

(Ik zet je pas al in het stemlijstje als je hebt gezegd: ik ga stemmen op... of ik ga hoogstwaarschijnlijk voor..., niet als je zegt: die en die verdenk ik --> ik vind het een beetje moeilijk. Als je iemand als hoofdverdachte noemt heb ik je ook maar in het stemlijstje gezet )

Stemlijst hangronde 1

Laatst gewijzigd op 04-08-2010 om 21:20.
Oud 04-08-2010, 19:19
Verwijderd
Ik ga mee op snoopy dan
Oud 04-08-2010, 19:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dan is het alleen maar opmerkelijker dat je meent 'ander' gedrag te zien dan je van diegene gewent bent, terwijl het pas je 3e spel is. M.i. ben je minstens de verrader.
Dat zeg ik toch net ook tegen sann? Dat ik pas 3 spellen meespeel, maar daarvoor al heel wat spellen gelezen heb.

Maar ik weet ook dat het weinig zin heeft om, als je eenmaal echt verdacht bent, nog ergens tegenin te gaan. Dat zal ik dus ook niet proberen. Maar ik hoop dat jullie mijn posts nog eens teruglezen als blijkt dat ik geen slechterik ben (geweest).
Oud 04-08-2010, 19:33
Dott
Dott is offline
Citaat:

Maar waarom stem je dan op haar? Waarom vertrouw je haar niet?
Ik stem op haar omdat ik niet overtuigd ben van dat je als je een wolf zou zijn Daboman zou eten uit taktiek, door de redenen die je net noemde.
De verrader zou eventueel kunnen, maar vind het nog te vroeg om daaruit iets op te maken.
Daarnaast lijkt het dit keer tussen Snoopy en Sann te gaan, dan heb ik liever dat mijn stem nut heeft door op iemand te stemmen die ik verdenk en die ook meerdere stemmen heeft, dan mijn geld (stem) in te zetten op iemand waar verder niemand op gaat stemmen dus in feite een nutteloze stem uit te brengen.
Ik vertrouw haar niet door de manier van spelen, voor zo ver ik me herriner wijkt het af van haar normale spelgedrag.
Oud 04-08-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op haar omdat ik niet overtuigd ben van dat je als je een wolf zou zijn Daboman zou eten uit taktiek, door de redenen die je net noemde.
De verrader zou eventueel kunnen, maar vind het nog te vroeg om daaruit iets op te maken.
Daarnaast lijkt het dit keer tussen Snoopy en Sann te gaan, dan heb ik liever dat mijn stem nut heeft door op iemand te stemmen die ik verdenk en die ook meerdere stemmen heeft, dan mijn geld (stem) in te zetten op iemand waar verder niemand op gaat stemmen dus in feite een nutteloze stem uit te brengen.
Ik vertrouw haar niet door de manier van spelen, voor zo ver ik me herriner wijkt het af van haar normale spelgedrag.
Aha en dat heb je na 1 ronde al bepaald? Erg knap.
Oud 04-08-2010, 19:49
Verwijderd
Ehm wammus, wheezle, volk, hanneke, het zou opzich wel handig zijn als jullie ook even wat van jullie laten horen
Oud 04-08-2010, 19:59
Volk
Volk is offline
Sorry, ben net pas weer binnen en moet er eigenlijk meteen weer uit. Ik stem op Sann. Heb lang getwijfeld tussen haar en Wheezle, maar ik ga toch voor haar.
Oud 04-08-2010, 20:08
Wammus
Wammus is offline
Ik ben inderdaad wat stil maar dat ben ik eigenlijk bijna altijd aan het begin van het spel. De eerste 2 rondes is er nog verdomd weinig informatie en dat maakt het moeilijk om echt iets zinnigs te zeggen.

Het is natuurlijk opvallend dat Daboman opgegeten is en ik denk ook dat we hier met een mooi staaltje reverse te maken hebben. Ik denk nog altijd dat we in het Wheezle rijtje minstens een slechterik vinden. Het gaat nu tussen Sann en Snoopy en van die 2 vind ik Snoopy nog het meest verdacht.

Het switchen van Sann vind ik opmerkelijk maar het is wel vaker gebeurd dat mensen dit soort dingen deden aan het begin van het spel (waaronder ook Daboman) en die waren bijna allemaal onschuldig. Ik vind het dan ook niet verdacht genoeg.

Mijn stem gaat deze ronde dus naar Snoopy.
Oud 04-08-2010, 20:28
Hanneke
Hanneke is offline
- Ik zie net dat ik dit nog open heb staan van vanmiddag

Hmm, ik wilde m'n stem sowieso naar iemand uit het Wheezle-rijtje laten gaan, maar nu ik kijk wie er daarin staan vind ik ze eigenlijk allevier wel redelijk verdacht.

Severus - probeert zichzelf vrij te spreken met een reden die eerder tegen haar pleit.
Wammus - Stil, terwijl ik dacht dat Wammus altijd van die enorm lange posts maakte in dit spel (hoewel ik nooit echt met 'm samen gespeeld heb geloof ik, maar misschien een spel wat ik half-half meegevolgd heb)
Absinthe
Sann - Ik vind haar vervelend spelen. Vooral om hoe ze reageerde toen ze verdacht werd.
Snoopy - Mja, kan ik eigenlijk heel weinig over zeggen. Ik weet niet hoe ze normaal speelt, vind haar ook niet opvallend verdacht spelen. Wel heel actief.

Ik denk dat ik dan maar voor Wammus ga. Stille spelers zijn het minst nuttig en ook het minst uit af te leiden verder.
Oud 04-08-2010, 20:30
Verwijderd
Rare move, het staat momenteel gelijkspel en jij stemt op iemand die uberhaupt geen stemmen heeft?
Oud 04-08-2010, 20:33
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb vanmiddag al gestemd. Was blijkbaar vergeten te posten omdat ik toen avondeten moest gaan halen en bovendien druk bezig was de was op te vouwen.
Oud 04-08-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Rare move, het staat momenteel gelijkspel en jij stemt op iemand die uberhaupt geen stemmen heeft?
Prima toch, heerlijk nieuwe informatie
Oud 04-08-2010, 21:02
Verwijderd
Sorry dat ik niet zo actief ben geweest. Maar ik heb na wat getwijfel gestemd.
Oud 04-08-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vanmiddag al gestemd. Was blijkbaar vergeten te posten omdat ik toen avondeten moest gaan halen en bovendien druk bezig was de was op te vouwen.
Jaja, of zou het te veel opvallen als je nu op snoopy of sann zou stemmen?

Citaat:
Nou bedankt voor deze nuttige informatie, zou je wellicht ook kunnen vertellen op wie je hebt gestemd??
Oud 04-08-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Nou bedankt voor deze nuttige informatie, zou je wellicht ook kunnen vertellen op wie je hebt gestemd??
Oud 04-08-2010, 21:10
Severus
Severus is offline
Citaat:
Nu zeg je alwéér niet meteen op wie je hebt gestemd, waarom doe je zo cryptisch? Dat is nergens voor nodig. En dit is al de tweede keer dat je nu pas na het einde van een hangronde zegt dat je überhaupt gestemd hebt en op wie (ik neem aan dat je dat laatste nog bekend gaat maken), ik snap niet dat mensen daar na het einde van de 1e hangronde niet over heen vielen. Bij het vorige spel was dat bij mij namelijk het geval, toen vond iedereen het maar oh zo verdacht dat ik pas na afloop van de hangronde mijn stem bekend maakte - hier heb ik dat nu echter nog niet gezien. Misschien dat men het bij jou de eerste keer door de vingers wilde zien, maar nu dat dit voor de tweede keer is gebeurd, moeten mensen toch wat minder tolerant zijn, vind ik. Of toch op z'n minst gaan inzien dat jij verdacht bezig bent. Jammer dat ik de enige was die op jou gestemd heeft, want wat mij betreft had ik je er liever vandaag uit gezien dan morgen/overmorgen.
Oud 04-08-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Nu zeg je alwéér niet meteen op wie je hebt gestemd, waarom doe je zo cryptisch? Dat is nergens voor nodig. En dit is al de tweede keer dat je nu pas na het einde van een hangronde zegt dat je überhaupt gestemd hebt en op wie (ik neem aan dat je dat laatste nog bekend gaat maken), ik snap niet dat mensen daar na het einde van de 1e hangronde niet over heen vielen. Bij het vorige spel was dat bij mij namelijk het geval, toen vond iedereen het maar oh zo verdacht dat ik pas na afloop van de hangronde mijn stem bekend maakte - hier heb ik dat nu echter nog niet gezien. Misschien dat men het bij jou de eerste keer door de vingers wilde zien, maar nu dat dit voor de tweede keer is gebeurd, moeten mensen toch wat minder tolerant zijn, vind ik. Of toch op z'n minst gaan inzien dat jij verdacht bezig bent. Jammer dat ik de enige was die op jou gestemd heeft, want wat mij betreft had ik je er liever vandaag uit gezien dan morgen/overmorgen.
Als wheezle na de uitslag pas haar stem bekend maakt, stem ik volgende ronde sowieso op haar.
Oud 04-08-2010, 21:16
Verwijderd
Ik heb op Sann gestemd. Ik was echt not amused vorige ronde en deze ook niet.
Er zomaar uit willen stappen, pardon?
Heb je iets te verbergen waarom zou je zo snel op willen stappen.
Oud 04-08-2010, 21:17
Verwijderd
En ik heb vandaag een heleboel leuke dingen gedaan ik ben niet 27/7 online.
Oud 04-08-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Maar je bent meerdere keren vandaag online geweest, je hebt je stem door kunnen geven. Dan had je ook kunnen posten op wie je had gestemd. Bovendien had je in je post zojuist ook kunnen zeggen op wie je stemde.
Oud 04-08-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Omdat jij wolf bent snap ik dat je mij er maar wat graag uit wil hebben. Dit is elk spel het geval, wheezle moet eruit. Mean moet eruit.
Waarom wat heb jij te verbergen of ik?
Vertel het.
Oud 04-08-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Maar je bent meerdere keren vandaag online geweest, je hebt je stem door kunnen geven. Dan had je ook kunnen posten op wie je had gestemd. Bovendien had je in je post zojuist ook kunnen zeggen op wie je stemde.
Alleen vanavond.
Oud 04-08-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Alleen vanavond.
Oja je hebt gelijk, het was Hanneke die vanmiddag ook een aantal keer online was. Maar hoe heb je dan kunnen stemmen? Je huidige sessie begon even voor 21.00.
Bovendien wat doe je nu de hele tijd in je priveberichten?
Oud 04-08-2010, 21:24
Verwijderd
Ik heb voor halfnegen heel snel mijn stem doorgegeven. Het is vakantie dus ik ben niet altijd online.
Maar ik wil wel wat meer gaan posten. Mits ik er vanavond niet uitgestemd ben!
Oud 04-08-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voor halfnegen heel snel mijn stem doorgegeven. Het is vakantie dus ik ben niet altijd online.
Nee, want zoals je ziet gaat het niet om jou. Bovendien vind ik het een lulverhaal dat je er voor half 9 aan denkt je stem door te geven, maar dan niet in dit topic post dat je dat hebt gedaan.
Oud 04-08-2010, 21:27
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik heb op Sann gestemd. Ik was echt not amused vorige ronde en deze ook niet.
Er zomaar uit willen stappen, pardon?
Heb je iets te verbergen waarom zou je zo snel op willen stappen.
Wat is dit nu weer, wie was er op gebrand om zomaar uit het spel te stappen?

En trouwens, je moet geen twee korte posts achter elkaar doen: gewoon de voorgaande post editen en erbij kwakken wat je wilde zeggen, scheelt toch weer voor de postcount van dit topic.

Citaat:
Leugenaar! Toen ik daarstraks jouw profiel bekeek, zag ik dat je vandaag voor het laatst on-line was om 18:27 uur. Je kwam pas weer online om 21:01 uur, dus na het einde van de hangronde. Je hebt helemaal niet snel voor half 9 je stem kunnen doorgeven.

Citaat:
Omdat jij wolf bent snap ik dat je mij er maar wat graag uit wil hebben. Dit is elk spel het geval, wheezle moet eruit. Mean moet eruit.
Waarom wat heb jij te verbergen of ik?
Vertel het.
Nu doe je zienerig in een poging je gezicht te redden, wat voor mij alleen maar bevestigt dat je slecht bent, aangezien ik van mezelf weet dat ik heel zeker geen wolf ben.

Wheezle, wat mij betreft hang je. Je bent slecht, volgende ronde stem ik weer op jou en dan hoop ik dat er meerdere mensen zijn die ook inzien dat je slecht bent.
Oud 04-08-2010, 21:28
Verwijderd
Omdat ik het verdomme druk heb met leren. Niet iedereen heeft een zorgeloze vakantie, anders ga ik volgend jaar mijn examen niet halen. Ik had ook helemaal niet kunnen stemmen maar dan verpest ik het spel. Ja het is of het een of het ander. En ik vond Sann verdacht omdat ze dit spel zo anders speelt, zoveel keer feller en opstandiger ja dan anders.
Oud 04-08-2010, 21:29
Verwijderd
Ik ben het met Severus eens, Wheezle zit hier gewoon te liegen over haar stem. Hangen ga je.
Oud 04-08-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit nu weer, wie was er op gebrand om zomaar uit het spel te stappen?

En trouwens, je moet geen twee korte posts achter elkaar doen: gewoon de voorgaande post editen en erbij kwakken wat je wilde zeggen, scheelt toch weer voor de postcount van dit topic.

Leugenaar! Toen ik daarstraks jouw profiel bekeek, zag ik dat je vandaag voor het laatst on-line was om 18:27 uur. Je kwam pas weer online om 21:01 uur, dus na het einde van de hangronde. Je hebt helemaal niet snel voor half 9 je stem kunnen doorgeven.

Nu doe je zienerig in een poging je gezicht te redden, wat voor mij alleen maar bevestigt dat je slecht bent, aangezien ik van mezelf weet dat ik heel zeker geen wolf ben.

Wheezle, wat mij betreft hang je. Je bent slecht, volgende ronde stem ik weer op jou en dan hoop ik dat er meerdere mensen zijn die ook inzien dat je slecht bent.
Heb jij der posts niet gelezen gisteren. En oh als jij een dorpeling was geweest en ik een ziener wat is dan het probleem. Zienerig gedrag mijn neus.
En wat stalkerig haha.
Oud 04-08-2010, 21:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
Omdat ik het verdomme druk heb met leren. Niet iedereen heeft een zorgeloze vakantie, anders ga ik volgend jaar mijn examen niet halen.
Lol, nu moest je opeens leren terwijl je net zei dat je vakantie hebt en vandaag nog allemaal leuke dingen hebt gedaan. :')

Klets maar verder, mij overtuig je niet.

En leer eens de quote-functie te gebruiken.
Oud 04-08-2010, 21:31
Spelleider
Spelleider is offline
Jongens, het is niet de bedoeling dat we met theorieën en 'bewijzen' komen die hun fundament buiten het spel hebben. Pas hier op.
Oud 04-08-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Jongens, het is niet de bedoeling dat we met theorieën en 'bewijzen' komen die hun fundament buiten het spel hebben. Pas hier op.
Zou je dit misschien iets kunnen expliceren en dan graag ook waarom het niet de bedoeling is.
Oud 04-08-2010, 21:33
Severus
Severus is offline
Citaat:
Heb jij der posts niet gelezen gisteren.
Jawel, maar ik had graag vandaag nog wat posts van je willen zien.

Citaat:
En oh als jij een dorpeling was geweest en ik een ziener wat is dan het probleem. Zienerig gedrag mijn neus.
Wat?!

Citaat:
En wat stalkerig haha.
WWS-spelers die niet in onzichtbare modus forummen, houd ik in de gaten - en dat werpt vruchten af, zo blijkt nu.

Citaat:
Wat?! Dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor, dat staat volgens mij geeneens in de spelregels.
Verwijderd
Citaat:
Lol, nu moest je opeens leren terwijl je net zei dat je vakantie hebt en vandaag nog allemaal leuke dingen hebt gedaan. :')

Klets maar verder, mij overtuig je niet.

En leer eens de quote-functie te gebruiken.
Goh want overdag mag je geen leuke dingen doen, Severus ik vind het zeer apart waarom JIJ je met mijn prive dag invulling bezig moet houden.
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik het verdomme druk heb met leren. Niet iedereen heeft een zorgeloze vakantie, anders ga ik volgend jaar mijn examen niet halen.
Citaat:
Oud 04-08-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar ik had graag vandaag nog wat posts van je willen zien.

(....)
.
Zeg dat dan gewoon.
Och het lijkt mij gewoon niet nodig om de onzichtbare modus aan te zetten.
Oud 04-08-2010, 21:34
Verwijderd
Leren en leuke dingen doen gaat niet samen?
Oud 04-08-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Goh want overdag mag je geen leuke dingen doen, Severus ik vind het zeer apart waarom JIJ je met mijn prive dag invulling bezig moet houden.
Omdat jij het als excuus aanvoert, maar dat excuus blijkt inhoudelijk niet te kloppen.

Citaat:
Leren en leuke dingen doen gaat niet samen?
Een heleboel leuke dingen en hard leren inderdaad niet
Oud 04-08-2010, 21:36
Severus
Severus is offline
Citaat:
Het heeft helemaal niets van doen met geen leuke dingen mogen doen, dat heb ik ook nooit gezegd. En ja, ik ben gewoon een fanatieke speler die alles goed in de gaten houdt - als je daar niet van gediend bent, forum je maar in onzichtbare modus.
Verwijderd
Wat jij wil Lucky Luciano, helaas kloppen er zoveel dingen in het leven van geen kant. Wil niet zeggen dat je alles op iemands woord hoeft te geloven. Maar dit gaat wel heel furrrrr.
Dat je het spel serieus neemt oke, maar dit?
Verwijderd
Verwijderd
En ik vind het heel leuk dat je fanatiek bent, ik ga daar ook niets aan afkeuren of erop hameren dat iets anders moet. Maar ik vond die post wel uhmmmkay.
Oud 04-08-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Wat jij wil Lucky Luciano, helaas kloppen er zoveel dingen in het leven van geen kant. Wil niet zeggen dat je alles op iemands woord hoeft te geloven. Maar dit gaat wel heel furrrrr.
Dat je het spel serieus neemt oke, maar dit?
Ik geloof niemand op z'n woord en jou zeker niet als er bewijs is dat wat je zegt keer op keer niet klopt. Vooral als ik een groot gedeelte van dat bewijs zelf heb gevonden.
Oud 04-08-2010, 21:39
Verwijderd
Voor het geval ik vanavond niet overleef (en dat is een vrij reeele optie ): volgende ronde fijn op wheezle stemmen raad ik aan, en hou verder Soija en Dott in de gaten
Oud 04-08-2010, 21:42
Verwijderd
Ik denk dat jij overleeft.
Oud 04-08-2010, 21:43
Verwijderd
Dat zou top zijn, want dan kan ik zelf nog meestemmen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten