| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Stemlijst hangronde 2:
Sann Onait Sirch Snoopy Dott Volk Wheezle Wheezle Severus Snoopy Lucky Luciano Little Phoebe sann Wammus Wammus Hanneke Niet gestemd/niet bekend: Wheezle. *= niet zeker. (Ik zet je pas al in het stemlijstje als je hebt gezegd: ik ga stemmen op... of ik ga hoogstwaarschijnlijk voor..., niet als je zegt: die en die verdenk ik --> ik vind het een beetje moeilijk. Als je iemand als hoofdverdachte noemt heb ik je ook maar in het stemlijstje gezet ) Stemlijst hangronde 1 Laatst gewijzigd op 04-08-2010 om 21:20. |
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik weet ook dat het weinig zin heeft om, als je eenmaal echt verdacht bent, nog ergens tegenin te gaan. Dat zal ik dus ook niet proberen. Maar ik hoop dat jullie mijn posts nog eens teruglezen als blijkt dat ik geen slechterik ben (geweest).
|
|
||
|
Citaat:
De verrader zou eventueel kunnen, maar vind het nog te vroeg om daaruit iets op te maken. Daarnaast lijkt het dit keer tussen Snoopy en Sann te gaan, dan heb ik liever dat mijn stem nut heeft door op iemand te stemmen die ik verdenk en die ook meerdere stemmen heeft, dan mijn geld (stem) in te zetten op iemand waar verder niemand op gaat stemmen dus in feite een nutteloze stem uit te brengen. Ik vertrouw haar niet door de manier van spelen, voor zo ver ik me herriner wijkt het af van haar normale spelgedrag.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik ben inderdaad wat stil maar dat ben ik eigenlijk bijna altijd aan het begin van het spel. De eerste 2 rondes is er nog verdomd weinig informatie en dat maakt het moeilijk om echt iets zinnigs te zeggen.
Het is natuurlijk opvallend dat Daboman opgegeten is en ik denk ook dat we hier met een mooi staaltje reverse te maken hebben. Ik denk nog altijd dat we in het Wheezle rijtje minstens een slechterik vinden. Het gaat nu tussen Sann en Snoopy en van die 2 vind ik Snoopy nog het meest verdacht. Het switchen van Sann vind ik opmerkelijk maar het is wel vaker gebeurd dat mensen dit soort dingen deden aan het begin van het spel (waaronder ook Daboman) en die waren bijna allemaal onschuldig. Ik vind het dan ook niet verdacht genoeg. Mijn stem gaat deze ronde dus naar Snoopy.
|
|
|
|
- Ik zie net dat ik dit nog open heb staan van vanmiddag
Hmm, ik wilde m'n stem sowieso naar iemand uit het Wheezle-rijtje laten gaan, maar nu ik kijk wie er daarin staan vind ik ze eigenlijk allevier wel redelijk verdacht. Severus - probeert zichzelf vrij te spreken met een reden die eerder tegen haar pleit. Wammus - Stil, terwijl ik dacht dat Wammus altijd van die enorm lange posts maakte in dit spel (hoewel ik nooit echt met 'm samen gespeeld heb geloof ik, maar misschien een spel wat ik half-half meegevolgd heb) Sann - Ik vind haar vervelend spelen. Vooral om hoe ze reageerde toen ze verdacht werd. Snoopy - Mja, kan ik eigenlijk heel weinig over zeggen. Ik weet niet hoe ze normaal speelt, vind haar ook niet opvallend verdacht spelen. Wel heel actief. Ik denk dat ik dan maar voor Wammus ga. Stille spelers zijn het minst nuttig en ook het minst uit af te leiden verder.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom wat heb jij te verbergen of ik? Vertel het. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
![]() En trouwens, je moet geen twee korte posts achter elkaar doen: gewoon de voorgaande post editen en erbij kwakken wat je wilde zeggen, scheelt toch weer voor de postcount van dit topic. Citaat:
Citaat:
Wheezle, wat mij betreft hang je. Je bent slecht, volgende ronde stem ik weer op jou en dan hoop ik dat er meerdere mensen zijn die ook inzien dat je slecht bent.
|
|
|
Verwijderd
|
Omdat ik het verdomme druk heb met leren. Niet iedereen heeft een zorgeloze vakantie, anders ga ik volgend jaar mijn examen niet halen. Ik had ook helemaal niet kunnen stemmen maar dan verpest ik het spel. Ja het is of het een of het ander. En ik vond Sann verdacht omdat ze dit spel zo anders speelt, zoveel keer feller en opstandiger ja dan anders.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat stalkerig haha. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Klets maar verder, mij overtuig je niet. En leer eens de quote-functie te gebruiken.
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 09:12 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 07:35 | |
| De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 23:58 | |