Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2010, 20:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bijna vergeten te stemmen, was echt nét op tijd

Ik heb gestemd op Wheezle, overigens. Nu maar hopen dat ze niet een faalziener is
Oud 06-08-2010, 23:47
Spelleider
Spelleider is offline
“Wat ben je van plan met dat mes?” riep Little Phoebe.
Severus merkte op dat Snoopy erg houterig bewoog en dat haar ogen nogal glazig waren. Snoopy haalde het mes naar Severus, die vooraan stond. Severus wist op tijd weg te springen, maar het mes liet toch een ondiepe wond achter in Severus’ arm.
“Godver! Ben je gek geworden of zo?” gilde Severus terwijl ze een paar stappen achteruit deed.
Snoopy zei niets en haalde uit naar Little Phoebe, die nu het dichts bij haar stond. Little Phoebe deed snel een stap naar achteren en duwde Snoopy met al haar kracht naar achteren. Snoopy wankelde even en viel toen achterover.
“Ben je soms boos dat we je hebben achter gelaten?” vroeg Little Phoebe.
“Wat maakt het uit of ze boos is? We moeten hier weg!” zei Severus.
Snoopy was inmiddels al opgestaan en haalde nog een keer uit naar Little Phoebe. Dit keer was Little Phoebe nog met haar gedachten bij wat Severus had gezegd en kon daardoor niet voorkomen dat het mes zich diep in haar schouder boorde.
Terwijl Little Phoebe het uitgilde van de pijn haalde Snoopy nog eens uit. Dit keer raakte ze Little Phoebe in haar zij. Little Phoebe viel neer op de grond en Snoopy richtte haar aandacht op Severus.
“Blijf uit mijn buurt!” gilde Severus. Verwilderd keek ze om haar heen totdat haar oog op een flinke stok viel. Voordat Snoopy met haar wankele pas bij Severus was had die de stok opgeraapt. Severus haalde keihard uit en trof Snoopy volop op haar schouder. Snoopy wankelde en dreigde opzij neer te vallen, maar wist haar balans te herstellen. Alsof er niets gebeurd was liep Snoopy door, met haar mes opgeheven. Severus haalde nog eens uit en trof Snoopy nog eens op dezelfde plek. Dit keer was de klap echter minder hard en Snoopy liep door zonder zelfs te wankelen. Toen Severus binnen haar bereik was haalde Snoopy uit met haar mes. Snoopy deed een poging om nog een paar passen achteruit de doen maar merkte dat een boom haar weg blokkeerde. Snoopy’s mes liet nog een wond achter op dezelfde arm, maar nu vele malen dieper.
Little Phoebe lag nog steeds op de grond en keek machteloos toe hoe Snoopy voor de zoveelste maal haar mes ophief. Op dat moment klonk er een harde knal en Little Phoebe zag dat Snoopy door een kogel geraak was in haar slaap. Snoopy viel tegen Severus aan. Met een gil duwde Severus Snoopy was zich af en zonk huilend op haar knieën neer.
Tussen de bomen vandaan kwam Wheezle aangelopen, met een pistool gebruiksklaar om te schieten als het nodig was. Ze kwam bij Little Phoebe staan en vroeg:
“Ben je gewond?”
“Nee, ik lig hier voor m’n plezier! En Severus daar die zit ook voor haar plezier te huilen!” zei Little Phoebe sarcastisch.
“God, sorry, stomme vraag.”
Wheezle keek naar Little Phoebe’s wond en samen vonden ze uit dat de wond minder erg was dan dat hij eruit zag. Little Phoebe kon met niet al te veel pijn opstaan en lopen. Ook Severus’ wonden bleken niet al te erg zijn. Al moest Little Phoebe wel een stuk katoen tegen haar wond houden en moest Severus’ arm verbonden worden.

Wheezle was nadat ze Daboman’s telefoon had gevonden de bossen ingegaan op zoek naar hem. Ze had uren lopen zoeken maar had niets gevonden. Wel was ze in haar zoektocht drie keer een vreemd wezen tegen gekomen. Ja, wezens, want mensen kon Wheezle die dingen niet noemen. Alle drie hadden ze haar zonder reden aangevallen en alle drie waren ze daarmee pas opgehouden nadat Wheezle ze door hun hoofd (of kop?) had geschoten. Ook Wheezle was het opgevallen dat ze allemaal wazig uit hun ogen keken en dat hun bewegingen er alles behalve vloeiend uitzagen.
Toen ze na uren zoeken op het punt stond om weer terug te gaan had ze in de verte een hut kunnen onderscheiden. Ze was de hut genaderd met de hoop Daboman daar te vinden. In plaats van Daboman vond ze twee vrouwen die door een andere vrouwelijk wezen (bij Wheezle was het nog niet opgekomen dat deze wezens in feite zombies waren) werden aangevallen. Meteen had ze het wezen door haar hoofd geschoten.

Met z’n drieën zaten ze nu in de hut. Daar hadden ze een EHBO-doos gevonden Wheezle had de wonden van Severus’ en Little Phoebe zo goed mogelijk verzorgt. Wheezle wist dat het over aan paar uur donker zou worden. Ze besloot dat ze de twee vrouwen kwijt moest zien te raken en op zoek moest gaan naar Daboman (niet wetend aan wat voor een heldendaad hij gestorven was) en Sann. Little Phoebe en Severus hadden honderden vragen over wat er gebeurd was en waarom Snoopy zo raar deed. Wheezle kon hen niet helpen, aangezien ze zelf ook heel weinig wist. Ze vroeg met haar telefoon om informatie over hoe ver de camping waar de twee vrouwen vandaan kwamen lag en kwam erachter dat het, in een rechte lijn, maar zo’n anderhalf uur lopen verwijderd was. Ze gaf Little Phoebe en Severus een kompas en vertelde welke richting ze op moesten lopen. Ze begreep dat de twee vrouwen bang waren om weer alleen het bos in te gaan, maar Wheezle kon hen niet veel meer van dienst zijn dan hen haar reserve wapen te geven. Tegelijkertijd met de twee vrouwen liep Wheezle de hut uit en ging de tegenovergestelde weg op, terug naar het huis waar Daboman’s telefoon gevonden was.

Wheezle had het huis bereikt. In plaats van om rond het huis te lopen stapte ze door het gebroken raam naar binnen en ging naar de voorkant van het huis. Ze stapte de voordeur uit en liep over het weggetje, dat voor het huis was, richting het dorp. Toen ze halverwege het dorp was zag ze een groep of zo’n 50 man haar tegemoet komen. Nietsvermoedend liep Wheezle door. Pas toen de groep zo’n tien meter van Wheezle verwijderd was zag ze dat het geen mensen waren maar wezen. Wezens met allemaal een steek- of slagwapen in hun hand. Ze draaide zich om met de gedachte om de bossen weer in te vluchten, want ze wist dat ze nooit een gevecht kon winnen met 50 schepsels, man of wezen. Maar ook achter haar was er een groep van zo’n 50 wezens, ook zo’n tien meter van haar verwijderd. Wheezle raakte in paniek en wist niet wat te doen. De jarenlange opleidingen die ze gevolgd had over wat te doen in dit soort situaties bleken niet nuttig te zijn in blinde paniek. Al wist ze dat ze vierkant in de val zat, Wheezle weigerde zich over te geven aan die wezens. Met een vaste hand hief ze haar pistool op en schoot zichzelf door het hoofd.

Wheezle heeft zichzelf doodgeschoten. Ze was ziener. De wolven hebben morgen tot 20.30 uur de tijd om de menukaart te bestuderen.

1. Onait Sirch (dorpeling)
2. Daboman (tovenaar)
3. Little Phoebe
4. snoopy (dorpeling)
5. Dott
6. Hanneke
7. Wheezle (ziener)
8. Lucky Luciano
9. sann
10. Wammus
11. Absinthe (dorpeling)
12. Severus
13. Volk

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

Laatst gewijzigd op 07-08-2010 om 00:00.
Oud 06-08-2010, 23:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 06-08-2010, 23:51
Verwijderd
Oud 06-08-2010, 23:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En de wolven lachen zich kapot
Oud 06-08-2010, 23:55
Verwijderd
Nou in de nalatenschap van wheezle denk ik dat ik dan maar voor LL ga, ze heeft hem duidelijker aangewezen dan Severus als slechterik, imo. Ga morgen nog eens alles teruglezen.
Oud 07-08-2010, 00:01
Geel
Geel is offline
Ziet iemand de knipoog die er in het verhaal zit?
Oud 07-08-2010, 00:03
Verwijderd
Dat ze zelf verantwoordelijk is voor haar dood?
Oud 07-08-2010, 00:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Very cute probs voor de verhalen
Oud 07-08-2010, 01:02
Severus
Severus is offline
Fucking hellllll. Wát een ziener, de slechtste die ik ooit in mijn 4-jarige weerwolfspelcarrière heb meegemaakt. Heb je zo'n mooie functie waar je van alles mee kan, doe je er vrijwel niks nuttigs mee. Dit verdient een prijs, de WWS-Faalprijs!

Verder zit er wel iets in van wat Sann zegt, maar ik ben bijna bang om op Lucky Luciano te stemmen bij de volgende ronde, want er zijn nu nog maar 5 dorpelingen tegenover 3 slechteriken (na de eetronde is het dan 4-3, tenzij de wolven op de wolfsbane stuiten) en straks zit Wheezle bij hem net zo fout als bij mij. Aan de andere kant: als het straks tussen mij en hem moet gaan, dan kies ik hoogstwaarschijnlijk voor mezelf. Maar ik ga eerst nog eens alles doorlezen en ook de magere posts van Wheezle nog eens extra onder de loep nemen om te kijken wie de verstandigste optie is om op te stemmen de volgende ronde, want met zo'n stuntelende ziener kan ik simpelweg niet zomaar klakkeloos aannemen dat iemand zonder meer slecht is.
Oud 07-08-2010, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Nou in de nalatenschap van wheezle denk ik dat ik dan maar voor LL ga, ze heeft hem duidelijker aangewezen dan Severus als slechterik, imo. Ga morgen nog eens alles teruglezen.
Dat slaat nergens op, ze zegt alleen dat ze denkt dat ik een slechterik ben. Ze spreekt jou wel vrij hard vrij.Maar ze zegt ook dingen over Severus. Het is nu eenmaal zo dat ze maar 2 functies had kunnen opvragen, en ze over 2 vage uitspraken doet. Desalniettemin vind ik dat wheezle ongelofelijk dom heeft gespeeld, zeker omdat ze als bijna doodgaande ziener, en dit wetende, ook nog bijvoorbeeld mij verdacht maakt, terwijl ik zeker weet (aan de hand van de niet juiste verdachtmaking) dat ze mij niet heeft opgevraagd. Ik vind dit echt stuitend, in het vervolg stem ik denk ik gewoon altijd op wheezle in de eerste ronde. Misschien dacht ze dat ze de evilziener was

Persoonlijk denk ik dat wheezle Sann en Severus heeft opgevraagd en dat ze alleen op mij heeft gestemd omdat ze wist dat de andere twee goed waren.
Oud 07-08-2010, 01:55
Volk
Volk is offline
Jammer dat de ziener eruit ligt. Ergens dacht ik wel dat ze ziener zou kunnen zijn. Maar over het algemeen spelen zieners niet zo. Ze heeft ook niet bepaald heldere posts achtergelaten. Jammer.

Even afwachten wat de wolven nu gaan doen.
Oud 07-08-2010, 02:28
Dott
Dott is offline
Heb nog nooit een ziener zo apart zien spelen.
Maar goed, ze spreekt Sann iig vrij duidelijk vrij.
Daarnaast meerdere posts over LL en Severus.
Morgen alles nog maar eens goed doorlezen
Oud 07-08-2010, 13:35
Hanneke
Hanneke is offline
Ziener. Mja, weinig verrassend, wel kut. Later vandaag nog eens goed haar posts lezen. Sann lijkt me in ieder geval vrijgesproken.
Oud 07-08-2010, 17:55
Verwijderd
Bitches, wat een verhaal.
En ik was die faalziener ja schatje.

Ik blijf jullie volgen!
Ik heb inderdaad maar twee mensen opgevraagd.
Oud 07-08-2010, 20:39
Spelleider
Spelleider is offline
De politieauto kwam tot stilstand. “We zijn er” zei Hanneke toen ze uit de auto stapte. Sann keek enigszins wantrouwend om haar heen. “Dit ziet er niet uit als een politiebureau.” “We zijn aan het verbouwen, chica” zei Wammus terwijl hij nog een sigaret opstak. Sann kuchte demonstratief. “Stop die stinkstok weg, puta” riep Hanneke. “Je bezorgt dit arme meisje nog longkanker.” Wammus mompelde iets onverstaanbaars maar maakte toch de sigaret uit. Hanneke wees naar een stoel. “Ga daar maar zitten. Koffie?” Sann knikte. Op dat moment ging de deur open. Er kwam een vrouw de kamer binnen, gekleed in een officiersuniform van de oude Sovjet-Unie. “Wat is hier aan de hand?” vroeg Sann aarzelend. Ze begon ineens kriebels te krijgen. “Rustig blijven zitten meisje” zei Hanneke. Sann schrok toen ze zag dat Hanneke nu een pistool op haar hoofd gericht had. “Jullie zijn helemaal geen agenten he” stotterde Sann paniekerig. Wammus begon te lachen. “Heb je dat nu pas door domme koe? Zijn alle Amerikaanse tieners zo dom of ligt het gewoon aan jou?” “Nounou Wammus” sprak de vrouw in het Russische uniform met een zwaar Russisch accent “nergens voor nodig, die onbeleefdheden.” De vrouw ging op de stoel tegenover die van Sann zitten. De Russische vrouw was mooi, erg mooi zelfs. Maar ook angstaanjagend. Sann huiverde toen ze in haar ijskoude ogen keek. “Neem mijn medewerker niet kwalijk. Hij heeft borsjt waar zijn hersenen moeten zitten. Mijn naam kolonel Ivanka Dottorski Simonova. Noem me maar Dott. Ik verantwoordelijk geweest voor jouw ontvoering. Ik ook verantwoordelijk voor de…plaag die dit dorp teistert.” “ Die zombies” snoof Sann. Ze keek de Russin met een vuile blik aan. “Da” zei Ivanka. Sann kon haar oren niet geloven. “Waarom in godsnaam?? Je hebt tientallen mensen gedood hier” “Honderden” verbeterde Ivanka. “We hebben dit dorp uitgekozen om ons virus uit te testen. En de resultaten zijn zeer veelbelovend.” “Maar waarom zou je zo iets verschrikkelijks willen creëren?” vroeg Sann. Ivanka begon te lachen. “Naïef dom gansje. Ik wil Soviet-Unie weer groots maken. Dwazen in Moskou al onze macht weggeven aan vijanden in jullie Verenigde Staten. Ik Verenigde Staten op hun knieën brengen. Dan Soviet-Unie weer de grootste zijn! Wij jouw ontvoerd hebben om jou te infecteren, en dan terug te sturen naar pappie. Jij dan president besmetten, en hij dan doen wat ik wil. Maar nu wij probleem hebben. President doodgegaan, drie dagen geleden.” De tranen sprongen bij Sann in de ogen. “Wat.. wat.. is mijn vader dood..wat hebben jullie gedaan, stelletje monsters!” huilde ze. “Njet! Wij niks gedaan, dom wichtje” antwoorde Ivanka. “Dit juist tegenslag voor onze plannen. Maar geen zorgen maken, wij hebben nog, hoe noemen jullie Amerikanen dat ook alweer? Ah, backupplan. Helaas voor jou maak jij daar geen deel van uit.” Ivanka keek op. “Kameraad Wammus!” brulde ze. Wammus schrok en liet zijn sigaret uit zijn handen vallen. “Reken met haar af.” Wammus pakte zijn pistool en richtte dit op Sanns hoofd. “Niet hier, borsjt!” gromde Ivanka “dan komen er bloedvlekken op tapijt! Neem haar mee naar buiten en dood haar daar!” Wammus knikte en pakte Sann bij haar arm. “Laat me los bruut!” siste Sann. “Je doet me pijn!” “Ik ga je nog veel meer pijn doen als je niet ophoudt met tegenstribbelen” gromde Wammus meedogenloos.
Wammus sleurde Sann mee naar buiten. “Op je knieën, chica!” zei hij. Sann keek hem vuil aan. “Dat plezier gun ik je niet! Als je mij wilt doodschieten dan moet je me aankijken. Ik ga niet op mijn knietjes om genade smeken. Niet voor jou!” Wammus haalde zijn schouders op. “Ook goed.” Hij zette zijn pistool tegen Sanns voorhoofd en haalde de trekker over. Sanns lichaam viel levenloos op de grond. “Zonde van zon mooie meid” mompelde Wammus terwijl hij nonchalant een sigaret opstak.

1. Onait Sirch (dorpeling)
2. Daboman (tovenaar)
3. Little Phoebe
4. snoopy (dorpeling)
5. Ivanka Dottorski Simonova
6. Hanneke
7. Wheezle (ziener)
8. Lucky Luciano
9. Sann (dorpeling)
10. Wammus
11. Absinthe (dorpeling)
12. Severus
13. Volk

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

Sann is herenigd met haar vader in het hiernamaals. De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20.30
Oud 07-08-2010, 20:50
Verwijderd
Welja dat zat er natuurlijk in nu zo duidelijk was dat ik onschuldig was

Jammer! Bedankt voor het leuke spel iedereen, en spelleiders voor de leuke verhalen. En pak die wolven aan dorpelingen! Grr. .
Oud 07-08-2010, 20:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Argh Sann wat moeten we nou zonder jou
Oud 07-08-2010, 21:02
Daboman
Daboman is offline
Hmm, dat gaat niet zo heel erg goed voor de dorpelingen
Oud 07-08-2010, 22:49
Hanneke
Hanneke is offline
Als we nu geen slechte ophangen, betekent dat dan dat de wolven gewonnen hebben? (nog 7 over, na de hangronde nog 6, waarvan 3 slecht. Misschien niet als de wolven vervolgens de verrader ophangen, maar anders wel, toch?)
Oud 07-08-2010, 23:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze mag dan een faalziener geweest zijn, ze heeft LL wel genoemd als (eventueel) slecht. Ik gebruik het ongeveer enige bruikbare dat ze heeft achtergelaten en op hoop van zege dan maar.

Tenzij er morgen iets schokkends gebeurt, maar ik ga er niet van uit.
Oud 07-08-2010, 23:49
Dott
Dott is offline
Wat een geweldig verhaal fijn dat ik mooi maar angstaanjagend ben
Zat er is van Sann helaas
Ik denk dat mijn stem morgen naar LL gaat.
Oud 08-08-2010, 00:03
Volk
Volk is offline
Jammer Sann.
Oud 08-08-2010, 00:56
Verwijderd
Who the hell is die Ivanka in de spelerslijst?
Oh wacht, Dott natuurlijk. Niet erg duidelijk
Oud 08-08-2010, 01:24
Verwijderd
Godver, Sann!

Ik weet dat ik door wheezle verdacht gemaakt ben, maar ik hoop dat mensen inzien dat zij nergens zeker zegt te zijn dat ik wolf ben, en eerder Sann en Severus uitsluit.
Ik sta voor de snoopstemmers ook goed, dus ik ga voor Dott vanwege eerder genoemde reden.
Oud 08-08-2010, 07:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopstemmers
wat een cool woord
Oud 08-08-2010, 10:31
Wammus
Wammus is offline
Ik ben 2 dagen heel weinig online geweest en ga alles eerst eens even op m'n gemak doorlezen en dan bedenken op wie ik ga stemmen.
Oud 08-08-2010, 13:25
Hanneke
Hanneke is offline
Ik twijfel tussen Dott en LL. Het is dit keer volgens mij wel echt heel belangrijk de goede keuze te maken, want als we dat niet doen hebben we verloren (mits de wolven niet de verrader opeten). Ik wacht nog even met stemmen zodat er geen gelijkspel uitkomt.
Oud 08-08-2010, 13:47
Verwijderd
Ik snap dat die twijfel nu is ontstaan door wheezle. Maar als je kijkt naar de overige feiten dan is Dott veel verdachter. De enige reden dat ik verdacht zou zijn is dat wheezle mij heeft genoemd en ik denk dat jullie je af moeten vragen of jullie liever na de feiten van de stemlijstjes kijken of de raad van de slechtste ziener ooit willen opvolgen die notabene uitblinkt in onduidelijke formulering. Als je alleen al kijkt hoe ze haar stem doorgeeft: "ik heb gestemd", "ik heb gestemd op dingetje". Bovendien zegt ze nergens dat ze zeker is dat ik een wolf ben, zoals ze wel zegt dat ze zeker is dat Sann geen wolf is. Dat is dus 1 vd 2 functies die ze heeft opgevraagd, wie die ander is is gewoon onduidelijk. Maar misschien is het wel iemand die al dood was.
Oud 08-08-2010, 14:00
Verwijderd
Ja een beetje beginnen zonder mij?! LP MOET DOOD!

Ik wil niet veel zeggen maar Lucky Luciano ruikt naar wolvenvacht !!

succes!
Oud 08-08-2010, 14:02
Dott
Dott is offline
Je kunt de stemlijstjes er wel bij gaan halen, maar daaruit blijkt nog steeds (in mijn ogen) niet dat jij geen wolf bent. Je stond net zo goed 'verkeerd' als dat ik dat stond.
Dat de ziener je noemt (faalziener of niet) en je zo overduidelijk aanvalt zegt voor mij genoeg.
Bedoel, ik ga ervan uit dat ze slim genoeg is geweest om naar het advies van Dabo te luisteren en ook mij op te vragen, maar over mij wordt niks gezegd door haar.
Het lijkt mij overduidelijk dat jij wolf bent.

Laatst gewijzigd op 08-08-2010 om 14:14.
Oud 08-08-2010, 14:03
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
of jullie liever na de feiten van de stemlijstjes kijken
Naar

Ik ben het met je eens dat Dott verdachter is. Maar ik stem liever iemand eruit van wie ik wat minder zeker ben dat diegene wolf is, dan dat ik de wolven laat kiezen.
Oud 08-08-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Je de stemlijstjes er wel bij gaan halen, maar daaruit blijkt nog steeds (in mijn ogen) niet dat jij geen wolf bent. Je stond net zo goed 'verkeerd' als dat ik dat stond.
Dat de ziener je noemt (faalziener of niet) en je zo overduidelijk aanvalt zegt voor mij genoeg.
Bedoel, ik ga ervan uit dat ze slim genoeg is geweest om naar het advies van Dabo te luisteren en ook mij op te vragen, maar over mij wordt niks gezegd door haar.
Het lijkt mij overduidelijk dat jij wolf bent.
Dit is ook weer zo'n typische wolvenreactie van je, die me al eerder opvielen dit spel.

Uit de stemlijstjes blijkt dat inderdaad niet onomstotelijk echter de kans dat jij wolf bent is wel veel groter dan dat ik dat ben, zie mijn stemlijstanalyse eerder dit spel. Ik stond niet net zo goed verkeerd want jij stond in het lijstje Sann-stemmers en ik in snoopy. Aangezien snoopy dood ging betekent dat dat er 2! valse stemmers onder Sann staan.

De ziener noemt me, maar ze noemt ook Severus en Sann. Die spreekt ze vrij en ik denk dat ze daarom mij maar noemde als wolf omdat ze van die andere 2 wist dat het niet zo was. Echter, de ziener had maar 2 functie kunnen opvragen. Dus waarschijnlijk noemde ze me alleen omdat ze me verdacht vond en mij niet had opgevraagd en van anderen die ze wel had opgevraagd wist dat ze geen wolf waren.

Je aanname dat ze naar het advies van Daboman heeft geluisterd is onzin, want ze heeft maar 1 functie kunnen opvragen in die tijd en dat is waarschijnlijk Sann geweest aangezien ze haar eerst verdacht vond, maar daarna ging verdedigen.

Het is mij mede door de reply van je duidelijk dat jij wolf bent en dat je probeert een trend te zetten zodat ik snel veel stemmen krijg.
Oud 08-08-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Naar

Ik ben het met je eens dat Dott verdachter is. Maar ik stem liever iemand eruit van wie ik wat minder zeker ben dat diegene wolf is, dan dat ik de wolven laat kiezen.
Dat snap ik, maar de invloed van de wolven in de stemlijstjes neemt steeds meer toe. We zagen in de vorige ronde al dat Sann bleef leven ondanks dat ze 5-4 had verloren volgens de stemlijstjes en dat zonder gelijkspel.
Oud 08-08-2010, 14:27
Dott
Dott is offline
Jij doet toch precies hetzelfde?
Meteen je pootje naar mij wijzen? Waarom mij beschuldigen van 'typisch wolvengedrag' als je zelf op het moment dat het er naar uitziet dat mensen op je gaan stemmen meteen naar mij wijst.
Ik zie niet in waarom dat anders is dan wat ik doe?
Oud 08-08-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Jij doet toch precies hetzelfde?
Meteen je pootje naar mij wijzen? Waarom mij beschuldigen van 'typisch wolvengedrag' als je zelf op het moment dat het er naar uitziet dat mensen op je gaan stemmen meteen naar mij wijst.
Ik zie niet in waarom dat anders is dan wat ik doe?
Dat doe ik helemaal niet, ik wijs al een aantal rondes naar jou.
Oud 08-08-2010, 14:42
Dott
Dott is offline
Omdat ik de enige logische mogelijkheid ben om jezelf mee in te dekken omdat je zelf net zo goed in de 'verkeerde' rijtjes stond.
Als jij het niet bent zou ik het moeten zijn, maar ik ben het niet, plus de duidelijke beschuldiging van de ziener laat mij echt geen andere keuze dan op jou stemmen.
Ze heeft jou opgevraagd, en valt jou aan, meer hoeven we niet te weten, jij bent een wolf en wat mij betreft hang je.
Oud 08-08-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik de enige logische mogelijkheid ben om jezelf mee in te dekken omdat je zelf net zo goed in de 'verkeerde' rijtjes stond.
Als jij het niet bent zou ik het moeten zijn, maar ik ben het niet, plus de duidelijke beschuldiging van de ziener laat mij echt geen andere keuze dan op jou stemmen.
Ze heeft jou opgevraagd, en valt jou aan, meer hoeven we niet te weten, jij bent een wolf en wat mij betreft hang je.
Wat een onzin verkondig je hier weer.
- Ik sta helemaal niet in de verkeerde rijtjes, jij staat dat wel.
- Welke duidelijk beschuldiging van de ziener? Die is er niet. Ze stemt op mij, maar dit doet ze pas nadat haar het vuur aan de schenen is gelegd door mij. Ik denk niet dat ze me heeft opgevraagd, aangezien ze maar 2 mogelijkheden had en de tweede mogelijkheid heeft ze duidelijk gebruikt om Sann op te vragen (gezien haar verandering van beschuldiging naar bescherming). Dan zou ze mij de eerste mogelijkheid hebben moeten opvragen, maar waarom zou ze dan tot nu wachten met mij te beschuldigen. Kortom, ik denk dat ze mij niet heeft opgevraagd, maar gewoon iemand heeft gekozen waarvan ze niets over de functie wist, maar die zij persoonlijk verdacht vond.

Het feit dat je met onjuiste feiten hier op de proppen komt, onderstreept mi enkel dat je wolf bent. Ik verwacht eigenlijk dat anderen dat ook wel zullen inzien.
Oud 08-08-2010, 15:03
Verwijderd
Voor de mensen die mij verdacht vinden omdat wheezle mij heeft genoemd, wil ik graag het volgende bewijs aanleveren dat ze mij niet heeft opgevraagd.

Voor de 3e handronde heeft zij mij nergens genoemd. Ik denk dus dat ze mij enkel beschuldigd omdat ik haar aanval. Daarna noemt ze mij. Dat zou dus alleen kunnen als ze mij de 2e eetronde heeft opgevraagd, als ze me de eerste eetronde had opgevraagd had ze haar beschuldigingen wel veel eerder geuit. Maar het blijkt overduidelijk dat ze Sann die ronde heeft opgevraagd.

Namelijk de tweede hangronde stemt ze nog op Sann. Echter na de eetronde daarop volgend zegt zij direct:

Citaat:
Sann moet er absoluut niet uit.
Hieruit blijkt dus duidelijk dat zij Sann heeft opgevraagd in de tweede eetronde. Als ze de functie van Sann al wist tijdens de voorafgaande stemronde zou ze nooit op Sann hebben gestemd, immers waarom zou ze dan niet op snoopy stemmen, wetende dat Sann een dorpeling is. Concluderend kan dus gesteld worden dat ik toen niet ben opgevraagd en haar beschuldigen aan mijn adres louter voortkomen uit haar onwetendheid over mijn functie en mijn aanvallen richten haar.
Oud 08-08-2010, 15:20
Dott
Dott is offline
Je moet niet zo veel verwachten, dat is slecht voor je hart.
Daarnaast vond je dat Sann ook typische wolvenposts deed, en zij bleek ook onschuldig.
Misschien ben je het gevoel voor wolvenposts kwijtgeraakt omdat je het zelf bent.

Hoe dan ook om even in te gaan op mijn 'onjuiste' feiten.
Je geeft een paar posts terug zelf toe dat de stemlijstjes niet uitwijzen dat je geen wolf bent

Citaat:

Uit de stemlijstjes blijkt dat inderdaad niet onomstotelijk echter de kans dat jij wolf bent is wel veel groter dan dat ik dat ben, zie mijn stemlijstanalyse eerder dit spel. Ik stond niet net zo goed verkeerd want jij stond in het lijstje Sann-stemmers en ik in snoopy. Aangezien snoopy dood ging betekent dat dat er 2! valse stemmers onder Sann staan.
Er werd vrij duidelijk dat Wheezle niet gestemd heeft, op het moment dat de verrader ervoor gekozen heeft om te zeggen op Sann te stemmen maar op Snoopy heeft gestemd om jou in te dekken dan heb je die stem dus ook weer rechtgetrokken.
Dat ze niet gestemd heeft, lijkt me duidelijk uit deze post, waarin ze ook zegt dat ze zeker weet dat in beide rijtjes een wolf staat.

Citaat:
Ik denk dat er zeker een wolf onder het sann lijstje en een wolf onder het snoopy lijstje staat. Stel ik zou niet gestemd hebben wat een merendeel nu dus denkt dan is dit voor Sann nog steeds gunstig geweest.

Daarnaast vind ik dit:

Citaat:
Ik denk dat LL wel eens aan de kant van de wolfen zou kunnen staan, hij stemde in de eerste ronde niet op Absinthe of mij maar in de tweede ronde wel op snoopy, ik denk dat hij een niet zo'n fijne functie voor ons in petto heeft, wolf(.)?
En nu staat hij te popelen om mij er de volgende ronde uit te trekken en aangezien hij een gladde prater is lijkt het er helaas op dat hem dit gaat lukken. Ik hoop dat jullie van gedachten veranderen en alle posts zullen nalezen. Sann moet er sowieso niet uit.
Toch wel erg veel van een duidelijke beschuldiging weg hebben, maar ja ik kan me voorstellen dat je er als wolf graag bullshit van maakt
Het is logisch dat ze niet recht voor zijn raap zegt: LL is wolf, dat heb ik gezien.. dikke kans dat je dr op zou vreten, en dat risico was uiteraard te groot.

Dan hebben we natuurlijk ook deze nog:

Citaat:
Ik zeg dat we LL moeten stemmen ik denk dat hij geen goede functie ten opzichte van de dorpelingen heeft. Hij neemt nu steeds de leiding en dat kan hij goed. Maar wat als hij een functie heeft die goed uitpakt voor de wolven?
En deze:

Citaat:
Het weerwolspel is als een fruitboom je begint met het weggooien van de rotte appels (LL) en daarna kom je tot de conclusie "Oh, er is een nieuwe rotte appel bijgekomen en dat is Severus".

Ik weet niet wat jij er van wilt maken, maar ik weet genoeg
Oud 08-08-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Je moet niet zo veel verwachten, dat is slecht voor je hart.
Daarnaast vond je dat Sann ook typische wolvenposts deed, en zij bleek ook onschuldig.
Dat zei ik helemaal niet, ik heb ook nooit op haar gestemd.
Citaat:

Hoe dan ook om even in te gaan op mijn 'onjuiste' feiten.
Je geeft een paar posts terug zelf toe dat de stemlijstjes niet uitwijzen dat je geen wolf bent
Dat ontken ik ook niet, het onjuiste feit is dat de stemlijstjes zouden uitwijzen dat wij beide even goed een wolf konden zijn. Dat is niet het geval, dat is bij jou veel waarschijnlijker.
Citaat:

Er werd vrij duidelijk dat Wheezle niet gestemd heeft, op het moment dat de verrader ervoor gekozen heeft om te zeggen op Sann te stemmen maar op Snoopy heeft gestemd om jou in te dekken dan heb je die stem dus ook weer rechtgetrokken.
Dat ze niet gestemd heeft, lijkt me duidelijk uit deze post, waarin ze ook zegt dat ze zeker weet dat in beide rijtjes een wolf staat.
Ja maar dat KAN ze niet zeker weten, ze heeft nameljik nog maar 1 functie op kunnen vragen en het zou wel heel toevallig zijn als dat een wolf zou zijn. Sterker nog, waarom zou ze die dan niet verdacht maken? Je gaat hier wel erg makkelijk af op het gevoel van wheezle terwijl dat gevoel nergens op wordt gesteund. Bovendien zegt ze nergens dat ze niet heeft gestemd.
Citaat:
Daarnaast vind ik dit:

Toch wel erg veel van een duidelijke beschuldiging weg hebben, maar ja ik kan me voorstellen dat je er als wolf graag bullshit van maakt
Zoals ik al bewees is het duidelijk dat zij mij niet heeft opgevraagd. Het andere argument wat zij op tafel brengt, is geen argument maar een constatering. Ze had net zo goed kunnen zeggen, de lucht is blauw.
Citaat:
Het is logisch dat ze niet recht voor zijn raap zegt: LL is wolf, dat heb ik gezien.. dikke kans dat je dr op zou vreten, en dat risico was uiteraard te groot.
Nee natuurlijk niet, dat zou dan bijzonder dom van me zijn.
Citaat:

Dan hebben we natuurlijk ook deze nog:

En deze:

Ja dat zegt ze wel, maar zoals ik al liet zien KAN ze mij niet opgevraagd hebben in de tweede eetronde, want toen vroeg ze Sann op. De verdachtmakingen van wheezle zijn in het hele topic zonder enige waarde, omdat ze gewoon maar 2 functies heeft opgevraagd waarvan 1 Sann was. Dan zou ze mij in de eerste ronde hebben moeten opgevraagd (kans van 8%) en er dan vervolgens niets mee moeten doen. Terwijl ze WEL direct zegt dat Sann een dorpeling is, dat geloof je toch zelf niet.

Citaat:

Ik weet niet wat jij er van wilt maken, maar ik weet genoeg
Dat maakt me niet zoveel uit, aangezien jouw stem toch niet meetelt.
Oud 08-08-2010, 15:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word moe van dat gekibbel van jullie de hele tijd. Ik stem op LL, maar als hij goed blijkt te zijn, is Dott de volgende. En dat weet ze zelf ook wel, dus ssht
Oud 08-08-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik word moe van dat gekibbel van jullie de hele tijd. Ik stem op LL, maar als hij goed blijkt te zijn, is Dott de volgende. En dat weet ze zelf ook wel, dus ssht
Waarom stem je op mij?
Wheezles beschuldiging is iig niet gebaseerd op haar zienerskwaliteiten, zoals ik al aantoonde.
Overigens doe je wel heel nonchalant over je keuze, je beseft dat als er nu een dorpeling wordt opgehangen het spel zo goed als zeker over is. Dan mogen de wolven namelijk eten en als ze dan niet de verrader eten zijn er nog maar 2 dorpelingen over.
Oud 08-08-2010, 15:42
Daboman
Daboman is offline
Ik heb zelfs na mijn dood nog invloed

*gaat weer dood wezen*
Oud 08-08-2010, 15:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom stem je op mij?
Wheezles beschuldiging is iig niet gebaseerd op haar zienerskwaliteiten, zoals ik al aantoonde
Heb ik dat niet al gezegd? Omdat ik toch op de ziener afga, ondanks dat ze een faalziener was. En ik heb al je posts gelezen ja, maar ik ben door jullie allebei niet overtuigd. Daarom zeg ik, als jij niet slecht bent, is zij de volgende.
Oud 08-08-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Heb ik dat niet al gezegd? Omdat ik toch op de ziener afga, ondanks dat ze een faalziener was. En ik heb al je posts gelezen ja, maar ik ben door jullie allebei niet overtuigd. Daarom zeg ik, als jij niet slecht bent, is zij de volgende.
Ja dat zeg je leuk en aardig, maar dan is het spel dus voorbij. Er moet nu een wolf of verrader worden opgehangen. Maar hoezo ben je niet overtuigd, ze KAN mij gewoon niet hebben opgevraagd. Ze heeft namelijk maar 2 functies opgevraagd en de laatste was Sann. Dus dan zou ze mij direct moeten hebben opgevraagd, maar mij dan vervolgens nergens beschuldigen, dat klinkt niet heel erg als wheezle he?
Oud 08-08-2010, 15:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja dat zeg je leuk en aardig, maar dan is het spel dus voorbij. Er moet nu een wolf of verrader worden opgehangen. Maar hoezo ben je niet overtuigd, ze KAN mij gewoon niet hebben opgevraagd. Ze heeft namelijk maar 2 functies opgevraagd en de laatste was Sann. Dus dan zou ze mij direct moeten hebben opgevraagd, maar mij dan vervolgens nergens beschuldigen, dat klinkt niet heel erg als wheezle he?
Omdat je heel goed bent in dit spel en weet hoe je mensen mee moet krijgen met een crusade. Ik ben van jullie beiden gewoon niet overtuigd en dat gaat ook niet meer lukken. Dan kun je nog 10x zeggen dat ze je niet heeft opgevraagd.
Oud 08-08-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Omdat je heel goed bent in dit spel en weet hoe je mensen mee moet krijgen met een crusade. Ik ben van jullie beiden gewoon niet overtuigd en dat gaat ook niet meer lukken. Dan kun je nog 10x zeggen dat ze je niet heeft opgevraagd.
Nou dat zeg ik niet alleen, het bewijs dat ze mij niet heeft opgevraagd is ook onomstotelijk. Het enige dat je doet is dat je afgaat op de persoonlijke gedachtegang van ongeveer de slechtste ww-speler die ooit heeft meegaan, enkel omdat ze toevallig ziener is. Dat soort schaapgedrag kunnen we nu niet gebruiken en zeker niet als het schaapgedrag is waar verder geen enkele onderbouwing voor bestaat.
Oud 08-08-2010, 16:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou dat zeg ik niet alleen, het bewijs dat ze mij niet heeft opgevraagd is ook onomstotelijk. Het enige dat je doet is dat je afgaat op de persoonlijke gedachtegang van ongeveer de slechtste ww-speler die ooit heeft meegaan, enkel omdat ze toevallig ziener is. Dat soort schaapgedrag kunnen we nu niet gebruiken en zeker niet als het schaapgedrag is waar verder geen enkele onderbouwing voor bestaat.
Maar tegelijkertijd probeer je wel zoveel mogelijk mensen met jou mee te laten schapen, en dat vind je dan niet erg.
Oud 08-08-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Maar tegelijkertijd probeer je wel zoveel mogelijk mensen met jou mee te laten schapen, en dat vind je dan niet erg.
Ach mijn betoog bevat tenminste argumenten. Jullie verschuilen zich achter wheezles uitspraak ook al weten jullie dat die uitspraak niet volgt uit haar zienersfunctie, daar heb ik problemen mee. Als jullie maar dan niet zometeen haar gaan verwijten onjuiste beschuldigingen gemaakt te hebben, want dit is een keuze die jullie zelf hebben gemaakt, jullie weten namelijk nu dat ze mij onmogelijk opgevraagd kan hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten