| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
De politieauto kwam tot stilstand. “We zijn er” zei Hanneke toen ze uit de auto stapte. Sann keek enigszins wantrouwend om haar heen. “Dit ziet er niet uit als een politiebureau.” “We zijn aan het verbouwen, chica” zei Wammus terwijl hij nog een sigaret opstak. Sann kuchte demonstratief. “Stop die stinkstok weg, puta” riep Hanneke. “Je bezorgt dit arme meisje nog longkanker.” Wammus mompelde iets onverstaanbaars maar maakte toch de sigaret uit. Hanneke wees naar een stoel. “Ga daar maar zitten. Koffie?” Sann knikte. Op dat moment ging de deur open. Er kwam een vrouw de kamer binnen, gekleed in een officiersuniform van de oude Sovjet-Unie. “Wat is hier aan de hand?” vroeg Sann aarzelend. Ze begon ineens kriebels te krijgen. “Rustig blijven zitten meisje” zei Hanneke. Sann schrok toen ze zag dat Hanneke nu een pistool op haar hoofd gericht had. “Jullie zijn helemaal geen agenten he” stotterde Sann paniekerig. Wammus begon te lachen. “Heb je dat nu pas door domme koe? Zijn alle Amerikaanse tieners zo dom of ligt het gewoon aan jou?” “Nounou Wammus” sprak de vrouw in het Russische uniform met een zwaar Russisch accent “nergens voor nodig, die onbeleefdheden.” De vrouw ging op de stoel tegenover die van Sann zitten. De Russische vrouw was mooi, erg mooi zelfs. Maar ook angstaanjagend. Sann huiverde toen ze in haar ijskoude ogen keek. “Neem mijn medewerker niet kwalijk. Hij heeft borsjt waar zijn hersenen moeten zitten. Mijn naam kolonel Ivanka Dottorski Simonova. Noem me maar Dott. Ik verantwoordelijk geweest voor jouw ontvoering. Ik ook verantwoordelijk voor de…plaag die dit dorp teistert.” “ Die zombies” snoof Sann. Ze keek de Russin met een vuile blik aan. “Da” zei Ivanka. Sann kon haar oren niet geloven. “Waarom in godsnaam?? Je hebt tientallen mensen gedood hier” “Honderden” verbeterde Ivanka. “We hebben dit dorp uitgekozen om ons virus uit te testen. En de resultaten zijn zeer veelbelovend.” “Maar waarom zou je zo iets verschrikkelijks willen creëren?” vroeg Sann. Ivanka begon te lachen. “Naïef dom gansje. Ik wil Soviet-Unie weer groots maken. Dwazen in Moskou al onze macht weggeven aan vijanden in jullie Verenigde Staten. Ik Verenigde Staten op hun knieën brengen. Dan Soviet-Unie weer de grootste zijn! Wij jouw ontvoerd hebben om jou te infecteren, en dan terug te sturen naar pappie. Jij dan president besmetten, en hij dan doen wat ik wil. Maar nu wij probleem hebben. President doodgegaan, drie dagen geleden.” De tranen sprongen bij Sann in de ogen. “Wat.. wat.. is mijn vader dood..wat hebben jullie gedaan, stelletje monsters!” huilde ze. “Njet! Wij niks gedaan, dom wichtje” antwoorde Ivanka. “Dit juist tegenslag voor onze plannen. Maar geen zorgen maken, wij hebben nog, hoe noemen jullie Amerikanen dat ook alweer? Ah, backupplan. Helaas voor jou maak jij daar geen deel van uit.” Ivanka keek op. “Kameraad Wammus!” brulde ze. Wammus schrok en liet zijn sigaret uit zijn handen vallen. “Reken met haar af.” Wammus pakte zijn pistool en richtte dit op Sanns hoofd. “Niet hier, borsjt!” gromde Ivanka “dan komen er bloedvlekken op tapijt! Neem haar mee naar buiten en dood haar daar!” Wammus knikte en pakte Sann bij haar arm. “Laat me los bruut!” siste Sann. “Je doet me pijn!” “Ik ga je nog veel meer pijn doen als je niet ophoudt met tegenstribbelen” gromde Wammus meedogenloos.
Wammus sleurde Sann mee naar buiten. “Op je knieën, chica!” zei hij. Sann keek hem vuil aan. “Dat plezier gun ik je niet! Als je mij wilt doodschieten dan moet je me aankijken. Ik ga niet op mijn knietjes om genade smeken. Niet voor jou!” Wammus haalde zijn schouders op. “Ook goed.” Hij zette zijn pistool tegen Sanns voorhoofd en haalde de trekker over. Sanns lichaam viel levenloos op de grond. “Zonde van zon mooie meid” mompelde Wammus terwijl hij nonchalant een sigaret opstak. 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Daboman (tovenaar) 3. Little Phoebe 4. snoopy (dorpeling) 5. Ivanka Dottorski Simonova 6. Hanneke 7. Wheezle (ziener) 8. Lucky Luciano 9. Sann (dorpeling) 10. Wammus 11. Absinthe (dorpeling) 12. Severus 13. Volk blauw = opgehangen rood = opgegeten Sann is herenigd met haar vader in het hiernamaals. De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20.30
|
|
|
|
Ze mag dan een faalziener geweest zijn, ze heeft LL wel genoemd als (eventueel) slecht. Ik gebruik het ongeveer enige bruikbare dat ze heeft achtergelaten en op hoop van zege dan maar.
Tenzij er morgen iets schokkends gebeurt, maar ik ga er niet van uit.
|
|
|
Verwijderd
|
Godver, Sann!
Ik weet dat ik door wheezle verdacht gemaakt ben, maar ik hoop dat mensen inzien dat zij nergens zeker zegt te zijn dat ik wolf ben, en eerder Sann en Severus uitsluit. Ik sta voor de snoopstemmers ook goed, dus ik ga voor Dott vanwege eerder genoemde reden. |
|
|
|
|
Ik twijfel tussen Dott en LL. Het is dit keer volgens mij wel echt heel belangrijk de goede keuze te maken, want als we dat niet doen hebben we verloren (mits de wolven niet de verrader opeten). Ik wacht nog even met stemmen zodat er geen gelijkspel uitkomt.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik snap dat die twijfel nu is ontstaan door wheezle. Maar als je kijkt naar de overige feiten dan is Dott veel verdachter. De enige reden dat ik verdacht zou zijn is dat wheezle mij heeft genoemd en ik denk dat jullie je af moeten vragen of jullie liever na de feiten van de stemlijstjes kijken of de raad van de slechtste ziener ooit willen opvolgen die notabene uitblinkt in onduidelijke formulering. Als je alleen al kijkt hoe ze haar stem doorgeeft: "ik heb gestemd", "ik heb gestemd op dingetje". Bovendien zegt ze nergens dat ze zeker is dat ik een wolf ben, zoals ze wel zegt dat ze zeker is dat Sann geen wolf is. Dat is dus 1 vd 2 functies die ze heeft opgevraagd, wie die ander is is gewoon onduidelijk. Maar misschien is het wel iemand die al dood was.
|
|
|
|
|
Je kunt de stemlijstjes er wel bij gaan halen, maar daaruit blijkt nog steeds (in mijn ogen) niet dat jij geen wolf bent. Je stond net zo goed 'verkeerd' als dat ik dat stond.
Dat de ziener je noemt (faalziener of niet) en je zo overduidelijk aanvalt zegt voor mij genoeg. Bedoel, ik ga ervan uit dat ze slim genoeg is geweest om naar het advies van Dabo te luisteren en ook mij op te vragen, maar over mij wordt niks gezegd door haar. Het lijkt mij overduidelijk dat jij wolf bent.
Laatst gewijzigd op 08-08-2010 om 14:14. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit de stemlijstjes blijkt dat inderdaad niet onomstotelijk echter de kans dat jij wolf bent is wel veel groter dan dat ik dat ben, zie mijn stemlijstanalyse eerder dit spel. Ik stond niet net zo goed verkeerd want jij stond in het lijstje Sann-stemmers en ik in snoopy. Aangezien snoopy dood ging betekent dat dat er 2! valse stemmers onder Sann staan. De ziener noemt me, maar ze noemt ook Severus en Sann. Die spreekt ze vrij en ik denk dat ze daarom mij maar noemde als wolf omdat ze van die andere 2 wist dat het niet zo was. Echter, de ziener had maar 2 functie kunnen opvragen. Dus waarschijnlijk noemde ze me alleen omdat ze me verdacht vond en mij niet had opgevraagd en van anderen die ze wel had opgevraagd wist dat ze geen wolf waren. Je aanname dat ze naar het advies van Daboman heeft geluisterd is onzin, want ze heeft maar 1 functie kunnen opvragen in die tijd en dat is waarschijnlijk Sann geweest aangezien ze haar eerst verdacht vond, maar daarna ging verdedigen. Het is mij mede door de reply van je duidelijk dat jij wolf bent en dat je probeert een trend te zetten zodat ik snel veel stemmen krijg. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Jij doet toch precies hetzelfde?
Meteen je pootje naar mij wijzen? Waarom mij beschuldigen van 'typisch wolvengedrag' als je zelf op het moment dat het er naar uitziet dat mensen op je gaan stemmen meteen naar mij wijst. Ik zie niet in waarom dat anders is dan wat ik doe?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Omdat ik de enige logische mogelijkheid ben om jezelf mee in te dekken omdat je zelf net zo goed in de 'verkeerde' rijtjes stond.
Als jij het niet bent zou ik het moeten zijn, maar ik ben het niet, plus de duidelijke beschuldiging van de ziener laat mij echt geen andere keuze dan op jou stemmen. Ze heeft jou opgevraagd, en valt jou aan, meer hoeven we niet te weten, jij bent een wolf en wat mij betreft hang je.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik sta helemaal niet in de verkeerde rijtjes, jij staat dat wel. - Welke duidelijk beschuldiging van de ziener? Die is er niet. Ze stemt op mij, maar dit doet ze pas nadat haar het vuur aan de schenen is gelegd door mij. Ik denk niet dat ze me heeft opgevraagd, aangezien ze maar 2 mogelijkheden had en de tweede mogelijkheid heeft ze duidelijk gebruikt om Sann op te vragen (gezien haar verandering van beschuldiging naar bescherming). Dan zou ze mij de eerste mogelijkheid hebben moeten opvragen, maar waarom zou ze dan tot nu wachten met mij te beschuldigen. Kortom, ik denk dat ze mij niet heeft opgevraagd, maar gewoon iemand heeft gekozen waarvan ze niets over de functie wist, maar die zij persoonlijk verdacht vond. Het feit dat je met onjuiste feiten hier op de proppen komt, onderstreept mi enkel dat je wolf bent. Ik verwacht eigenlijk dat anderen dat ook wel zullen inzien. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Voor de mensen die mij verdacht vinden omdat wheezle mij heeft genoemd, wil ik graag het volgende bewijs aanleveren dat ze mij niet heeft opgevraagd.
Voor de 3e handronde heeft zij mij nergens genoemd. Ik denk dus dat ze mij enkel beschuldigd omdat ik haar aanval. Daarna noemt ze mij. Dat zou dus alleen kunnen als ze mij de 2e eetronde heeft opgevraagd, als ze me de eerste eetronde had opgevraagd had ze haar beschuldigingen wel veel eerder geuit. Maar het blijkt overduidelijk dat ze Sann die ronde heeft opgevraagd. Namelijk de tweede hangronde stemt ze nog op Sann. Echter na de eetronde daarop volgend zegt zij direct: Citaat:
|
|
|
|
||||||
|
Je moet niet zo veel verwachten, dat is slecht voor je hart.
Daarnaast vond je dat Sann ook typische wolvenposts deed, en zij bleek ook onschuldig. Misschien ben je het gevoel voor wolvenposts kwijtgeraakt omdat je het zelf bent. Hoe dan ook om even in te gaan op mijn 'onjuiste' feiten. Je geeft een paar posts terug zelf toe dat de stemlijstjes niet uitwijzen dat je geen wolf bent Citaat:
Dat ze niet gestemd heeft, lijkt me duidelijk uit deze post, waarin ze ook zegt dat ze zeker weet dat in beide rijtjes een wolf staat. Citaat:
Daarnaast vind ik dit: Citaat:
Het is logisch dat ze niet recht voor zijn raap zegt: LL is wolf, dat heb ik gezien.. dikke kans dat je dr op zou vreten, en dat risico was uiteraard te groot. Dan hebben we natuurlijk ook deze nog: Citaat:
Citaat:
Ik weet niet wat jij er van wilt maken, maar ik weet genoeg
|
|
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wheezles beschuldiging is iig niet gebaseerd op haar zienerskwaliteiten, zoals ik al aantoonde. Overigens doe je wel heel nonchalant over je keuze, je beseft dat als er nu een dorpeling wordt opgehangen het spel zo goed als zeker over is. Dan mogen de wolven namelijk eten en als ze dan niet de verrader eten zijn er nog maar 2 dorpelingen over. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 09:12 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 07:35 | |
| De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 23:58 | |