Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Pfff, als ik groot ben en ik ga toevallig bij Disney werken dan zorg ik dat er een deel 3 komt waarin ze die stomme Rolph dumpt en weer teruggaat naar Smith en dat hij gewoon weer lief en leuk is. D: Of ik laat gewoon deel twee re-maken. En ik vind het niet leuk dat het zo dreigt terwijl ik helemaal het konijnhok/hekje heb versleept en op nieuw gras gezet en dat best wel veel moeite kostte, maar nu alsnog die konijnen niet buiten durf te zetten ivm het weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() En tegen de offtopicheid: Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik baal van de rotzooi in mijn kamer en het feit dat ik me al een bijna een week niet kan zetten tot opruimen.
||
Citaat:
![]() Ik weet niet meer waarom ze ging, to be honest ![]() Smith rules en Rolph sucks! En ook maar tegen de offtopicheid: Dat het regent als een idioot en ik de hond nog moet uitlaten ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Godverdomme, stomme kutAmerikanen, blijf nou es met je poten van goede Britse series af!
Red Dwarf, Coupling, Spaced, The IT Crowd... Hebben jullie dan helemaal niks geleerd van jullie fouten?! http://www.independent.co.uk/news/me...e-1939863.html
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik keek het wel eens toen Nick het presenteerde en ik weet dat ik toen de themetune echt creepy vond. ![]() De aflevering met Mark Lamarr staat trouwens wel op youtube, die komt van serie 3 volgens mij. edit: Alle afleveringen van serie 3 staan op TheBox!
|
Verwijderd
|
Ik vind het op z'n zachtst gezegd niet echt leuk dat mijn vriendje aan de andere kant van het land woont. En ook vind ik het niet leuk dat ik mijn camera per ongeluk in zijn tas heb laten zitten, waardoor die nu 230 km van mij verwijderd is. Hoewel dat wel een goed excuus biedt om langs te komen, dus wel een geluk bij een ongeluk.
![]() |
![]() |
|
Ik vind het zo stom als mensen beweren dat er tegenwoordig alleen maar blote wijven in videoclips te zien zijn, en vervolgens de 'enige' waarin dat niet gebeurt te hemel in prijzen. Zulke onzin. Net als dat ze ter verdediging zeggen over iemand die niet zo best zingt live, dat diegene tenminste wel live zingt in tegenstelling tot de rest van de muzikanten tegenwoordig.
En! En! Als ik een artiest niet leuk vind (e.g. Christina Aguilera ofzo) iemand anders zegt, na mijn stapel onderbouwde argumenten, 'Maar ze kan wel goed zingen.' Dat wordt verdorie toch wel van je verwacht als je met zingen je geld verdient, ja. Er kunnen zoveel mensen goed zingen, dat maakt de muziek nog niet leuk. ![]()
|
Oh godver, ik kan me daar ook zo aan ergeren. Een beetje hijgen en kijken of je moet poepen en je ondersmeren met crap en dan een beetje aan je doos frunniken is geen kunst, dat kan ik ook.
En dan al die farty's die heel geïntrigeerd zitten te kijken... flikker toch op man.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik word schijt- en schijtziek van die "Grenzeloos Verliefd" promo's van Net 5!
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Dat ik al uren geleden thuis had willen zijn om de was op te hangen maar papa's diepvries was helemaal opengevroren omdat zijn vrouw altijd ijsblokjes maakt en er waren een paar bakken omgevallen en toen kon hij niet meer dicht en door de condens was het erger geworden en er komen echt liters ijswater uit maar ik ben er al uren mee bezig en ik wil naar huis
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu moet ik ontopic. Ehm. Ik vind het niet zo leuk dat mijn hortensia dood is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vannacht een mug in mijn kamer. Stak me in m'n arm, pols, hand en nek, werd krabbend wakker om een uur of 1. Meteen op jacht gegaan en heb the little bastard z'n hersens ingeslagen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Miekje* | 500 | 24-04-2010 22:17 | |
De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 20:49 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Software & Hardware |
[laptop kopen] wat vind jij ervan? aniki | 17 | 13-07-2004 11:53 |