Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2010, 14:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
96-pack Rennies ftw.
Die helpen hier voor geen meter Alleen gaviscon, maar dat is smerig!

Citaat:
Je kunt door hormonale processen meer maagzuur maken tijdens de zwangerschap maar wat vooral het probleem is, is dat de buik gewoon te vol zit waardoor maagzuur vanuit de maag de slokdarm in wordt geduwd en die is veel gevoeliger.
Jup, I know! Dat zei ik toch ook ongeveer? Maar ik bedoelde met mijn vraag of het kan dat daardoor water drinken niet helpt?

Anyway: dat mijn vrije dagje alweer bijna voorbij is...
Oud 10-08-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ja die vind ik ook extreem smerig. Ze blijven vreselijk tussen je kiezen zitten en het duurt echt een uur voordat je die smaak uit je mond hebt ;x
Oud 10-08-2010, 14:36
Em.
Em. is offline
Citaat:
Dat vond ik ook stom ja die dude met dat bruine haar heet John Rolph en de leuke blonde is John Smith en John Smith is veel leuker! Kutfilm.
Een goede reden om geen deel 2 van welke film dan ook te kijken
Inderdaad. </3

Pfff, als ik groot ben en ik ga toevallig bij Disney werken dan zorg ik dat er een deel 3 komt waarin ze die stomme Rolph dumpt en weer teruggaat naar Smith en dat hij gewoon weer lief en leuk is. D:

Of ik laat gewoon deel twee re-maken.

En ik vind het niet leuk dat het zo dreigt terwijl ik helemaal het konijnhok/hekje heb versleept en op nieuw gras gezet en dat best wel veel moeite kostte, maar nu alsnog die konijnen niet buiten durf te zetten ivm het weer.
Oud 10-08-2010, 14:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Inderdaad. </3

Pfff, als ik groot ben en ik ga toevallig bij Disney werken dan zorg ik dat er een deel 3 komt waarin ze die stomme Rolph dumpt en weer teruggaat naar Smith en dat hij gewoon weer lief en leuk is. D:

Of ik laat gewoon deel twee re-maken.
Ik doe met je mee want ze is wel heel lame. Ze gaat naar Engeland voor Smith en dan wordt ze ingepalmd door Rolph
Oud 10-08-2010, 14:53
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik doe met je mee want ze is wel heel lame. Ze gaat naar Engeland voor Smith en dan wordt ze ingepalmd door Rolph
Ze dacht toch dat die Smith dood was? En ze ging naar Engeland voor haar volk begreep ik. Maar ja, Smith had z'n leven voor 'r gegeven en Rolph is maar 'n flirt. En Disneyprinsessen moeten gewoon één ware liefde vinden, en niet in het volgende deel al weer met de volgende meehopsen. Dat gebeurd in het échte leven, niet in Disney films!

En tegen de offtopicheid:

Citaat:
Tegenwoordig vallen nog weinig meiden op jongens vandaar
Ik wist niet of ik moest huilen of lachen.
Oud 10-08-2010, 15:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
heb je geen andere usbpoorten? of bedoel je de usbpoort van die harddisk? want dan zou ik ermee teruggaan..
Jawel, heb meer poorten, maar doet bij allemaal vervelend. Nou ja, ach.

Citaat:
Gaviscon vloeistof is beter te doen. Ik ben nu aan de ranitidine (op recept). Helpt prima zolang ik het slik, maar gebruik het nu al iets van een maand, dus zou nu toch al wel een blijvende verandering teweeg moeten hebben gebracht, maar helaas. Als ik het vergeet in te nemen voel ik het alweer branden .

Ik baal van de rotzooi in mijn kamer en het feit dat ik me al een bijna een week niet kan zetten tot opruimen.
Oud 10-08-2010, 15:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze dacht toch dat die Smith dood was? En ze ging naar Engeland voor haar volk begreep ik. Maar ja, Smith had z'n leven voor 'r gegeven en Rolph is maar 'n flirt. En Disneyprinsessen moeten gewoon één ware liefde vinden, en niet in het volgende deel al weer met de volgende meehopsen. Dat gebeurd in het échte leven, niet in Disney films!
Ja, maar als haar ware liefde dan toch niet dood is, moet ze hem in de armen vallen en nooit meer laten gaan
Ik weet niet meer waarom ze ging, to be honest lang geleden dat ik die film zag.
Smith rules en Rolph sucks!

En ook maar tegen de offtopicheid: Dat het regent als een idioot en ik de hond nog moet uitlaten (zit het al een tijdje uit te stellen, maar dat kan niet erg lang meer en het is alleen maar harder gaan regenen)
Oud 10-08-2010, 15:25
snoopy
snoopy is offline
Dat ik net m'n was had opgehangen toen het begon te regenen (misschien moet ik toch eens buienradar checken ofzo... )
Oud 10-08-2010, 15:31
Verwijderd
ben je 20 minuten bezig om een poll vol te typen krijg je deze onzinkak:

Je kunt alleen een poll aan een topic toevoegen binnen 15 minuten nadat je de topic hebt geplaatst.
Oud 10-08-2010, 15:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jawel, heb meer poorten, maar doet bij allemaal vervelend. Nou ja, ach.
Dan ligt het denk ik aan het kabeltje? Je hebt vast nog wel een ander usb kabeltje liggen. En zo niet, dan zijn ze makkelijk te krijgen
Oud 10-08-2010, 20:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godverdomme, stomme kutAmerikanen, blijf nou es met je poten van goede Britse series af!

Red Dwarf, Coupling, Spaced, The IT Crowd... Hebben jullie dan helemaal niks geleerd van jullie fouten?!

http://www.independent.co.uk/news/me...e-1939863.html
Oud 10-08-2010, 23:37
Verwijderd
ja kut Amerikanen, ga je op vakantie naar St. Maarten, ligt er elke dag een cruiseschip in de haven, en wordt het centrum gevult met van die overdreven amerikaanse toeristen, Verschrikkelijk!

en me oorontsteking vind ik niet zo leuk
Oud 11-08-2010, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan ligt het denk ik aan het kabeltje? Je hebt vast nog wel een ander usb kabeltje liggen. En zo niet, dan zijn ze makkelijk te krijgen
Hm dat kan ik nog wel eens proberen .
Oud 11-08-2010, 15:50
Verwijderd
Dat het litteken op m'n been op twee plekjes weer een beetje open lijkt te zijn. En dat het precies 8 centimeter lang is. Maar goed, het overige deel geneest wel netter dan ik had verwacht.
Oud 11-08-2010, 18:08
Verwijderd
Dat Nick Hancock maar drie seizoenen van Room 101 presenteert En het derde seizoen is nog nergens te vinden ook.
Oud 12-08-2010, 00:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat Nick Hancock maar drie seizoenen van Room 101 presenteert En het derde seizoen is nog nergens te vinden ook.
Ja, daarna nam Paul Merton het van 'm over.
Ik keek het wel eens toen Nick het presenteerde en ik weet dat ik toen de themetune echt creepy vond.

De aflevering met Mark Lamarr staat trouwens wel op youtube, die komt van serie 3 volgens mij.

edit:
Alle afleveringen van serie 3 staan op TheBox!
Oud 13-08-2010, 16:04
Verwijderd
Ik vind het op z'n zachtst gezegd niet echt leuk dat mijn vriendje aan de andere kant van het land woont. En ook vind ik het niet leuk dat ik mijn camera per ongeluk in zijn tas heb laten zitten, waardoor die nu 230 km van mij verwijderd is. Hoewel dat wel een goed excuus biedt om langs te komen, dus wel een geluk bij een ongeluk.
Oud 13-08-2010, 18:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind mijn moeder niet leuk, atm.
Oud 13-08-2010, 21:02
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Dat m'n microfoon stoort met m'n boxen....
Of hoe je dat ook maar zegt, in ieder geval komt er herrie
Oud 13-08-2010, 21:06
Sudoku.
Sudoku. is offline
Dat mijn beltegoed ineens wel erg hard aan het opgaan is.
Oud 13-08-2010, 21:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Saaiheid alom.
Oud 14-08-2010, 00:40
Verwijderd
Ik morgen moet werken
Oud 14-08-2010, 09:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het zo stom als mensen beweren dat er tegenwoordig alleen maar blote wijven in videoclips te zien zijn, en vervolgens de 'enige' waarin dat niet gebeurt te hemel in prijzen. Zulke onzin. Net als dat ze ter verdediging zeggen over iemand die niet zo best zingt live, dat diegene tenminste wel live zingt in tegenstelling tot de rest van de muzikanten tegenwoordig.
En! En! Als ik een artiest niet leuk vind (e.g. Christina Aguilera ofzo) iemand anders zegt, na mijn stapel onderbouwde argumenten, 'Maar ze kan wel goed zingen.' Dat wordt verdorie toch wel van je verwacht als je met zingen je geld verdient, ja. Er kunnen zoveel mensen goed zingen, dat maakt de muziek nog niet leuk.
Oud 14-08-2010, 11:33
Repeating
Repeating is offline
Verveling
Oud 14-08-2010, 15:26
Verwijderd

Zulk soort """"""""kunst"""""""" stemt me altijd erg verdrietig. (Vanaf 2:00, ongeveer, want dat wijf weet niet hoe ze een blikopener moet gebruiken.)
Oud 14-08-2010, 15:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh godver, ik kan me daar ook zo aan ergeren. Een beetje hijgen en kijken of je moet poepen en je ondersmeren met crap en dan een beetje aan je doos frunniken is geen kunst, dat kan ik ook.
En dan al die farty's die heel geïntrigeerd zitten te kijken... flikker toch op man.
Oud 14-08-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Zulk soort """"""""kunst"""""""" stemt me altijd erg verdrietig. (Vanaf 2:00, ongeveer, want dat wijf weet niet hoe ze een blikopener moet gebruiken.)
Haha, die blikopener En zit ze nou echt te urineren? EN waarom filmt die cameraman het publiek ipv de "performance"? Tenenkrommend dit D:
Oud 14-08-2010, 15:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]

What the hell? dit heet kunst? Iedereen kan kunst maken, dacht ze vast.
Oud 15-08-2010, 00:51
Severus
Severus is offline
Ik word schijt- en schijtziek van die "Grenzeloos Verliefd" promo's van Net 5! Iedere keer als het reclameblok start en eindigt gebruiken ze die kleffe kutpromo; we weten nou inmiddels wel dat 't op 22 augustus weer komt, tief er es een fucking eind mee op!
Oud 15-08-2010, 03:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik word schijt- en schijtziek van die "Grenzeloos Verliefd" promo's van Net 5! Iedere keer als het reclameblok start en eindigt gebruiken ze die kleffe kutpromo; we weten nou inmiddels wel dat 't op 22 augustus weer komt, tief er es een fucking eind mee op!
Vrouwen..die alles achterlaten voor hun liefde in het buitenland!

Mja, elke zender heeft reclame-van-eigen-zender-tekort
Oud 15-08-2010, 13:25
Verwijderd
Magic
Oud 15-08-2010, 14:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik al uren geleden thuis had willen zijn om de was op te hangen maar papa's diepvries was helemaal opengevroren omdat zijn vrouw altijd ijsblokjes maakt en er waren een paar bakken omgevallen en toen kon hij niet meer dicht en door de condens was het erger geworden en er komen echt liters ijswater uit maar ik ben er al uren mee bezig en ik wil naar huis
Oud 15-08-2010, 14:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
[filmpje]

nouja mensen hebben natuurlijk graag grensoverschrijdende dingen en wij deden dit in Nederland vijftig jaar geleden al zonder blikken of blozen maar dit is Amerika he, daar kunnen ze niks hebben.
Oud 15-08-2010, 17:03
Verwijderd

Dit is mogelijk het smerigste plaatje ooit. Goatse is er niets bij. Ik heb intens medelijden met dat bovenste hondje
Oud 15-08-2010, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat ik al uren geleden thuis had willen zijn om de was op te hangen maar papa's diepvries was helemaal opengevroren omdat zijn vrouw altijd ijsblokjes maakt en er waren een paar bakken omgevallen en toen kon hij niet meer dicht en door de condens was het erger geworden en er komen echt liters ijswater uit maar ik ben er al uren mee bezig en ik wil naar huis
Ik moet mijn vriezer eigenlijk al een hele tijd ontdooien, hij lekt als een gek, maar om bovenstaande reden heb ik het tot nu toe uitgesteld...
Oud 15-08-2010, 17:33
Sudoku.
Sudoku. is offline
Dat ik nu ineens niet meer weet wat ik hier neer wilde zetten.
Maar misschien is dat alleen maar goed. Want ik heb blijkbaar niets te klagen.
Oud 15-08-2010, 19:58
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
M'n Ipod doet nogal vreemd
Ik denk dat hij kapot is.
Oud 15-08-2010, 20:47
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
M'n Ipod doet nogal vreemd
Ik denk dat hij kapot is.
Ahh. Dat is niet zo koel.
Oud 16-08-2010, 13:31
Verwijderd
Dat mijn huis altijd een teringzooi is. Ook als ik net heb opgeruimd.
Oud 16-08-2010, 13:34
Verwijderd
Citaat:

Jup, I know! Dat zei ik toch ook ongeveer? Maar ik bedoelde met mijn vraag of het kan dat daardoor water drinken niet helpt?

Anyway: dat mijn vrije dagje alweer bijna voorbij is...
Oh, ja, want als je last hebt van 'te sterk' maagzuur helpt het om te verdunnen, maar als je last hebt van maagzuur in je slokdarm dan zit het nog steeds in je slokdarm als je het verdunt. Dus dan kan het dat water drinken niet helpt als je last hebt van maagzuur doordat je te veel hebt gegeten helpt dat ook niet.

Nu moet ik ontopic. Ehm. Ik vind het niet zo leuk dat mijn hortensia dood is
Oud 16-08-2010, 14:28
snoopy
snoopy is offline
Nou ja, gaviscon helpt wel. Maar da's erg smerig

OT: Dat onze auto (die we nu 9 dagen hebben) kapot is! En we zouden vanavond op vakantie gaan...
Oud 16-08-2010, 14:29
snoopy
snoopy is offline
Oh, en dat plaatje van Moz. Bah.

Hoe kóm je aan zulke plaatjes?
Oud 16-08-2010, 15:13
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Dat ik teveel siroop in m'n glas heb gedaan en dat de ranje nu erg sterk smaakt.

En dat als ik inlog op de site van de bieb, dan mij dan een boek van Carry Slee wordt aangeraden...
Oud 16-08-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

ja daar ben ik weleens bij geweest, bij zoiets. Maar ik ben heel erg slecht in het verbergen van mijn afkeer en woede en ik kijk vooral bijzonder chagrijnig als iemand dat soort dingen doet, lekker met tampons in thee loopt te roeren als kunst dus ik denk niet dat ik ooit nog een uitnodiging krijg.
Oud 17-08-2010, 02:01
Verwijderd
Pen pressure van mijn Wacom tablet werkt soms spontaan niet meer in Photoshop, gvd PS restarten helpt ook al niet , argh~!
Oud 17-08-2010, 08:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vannacht een mug in mijn kamer. Stak me in m'n arm, pols, hand en nek, werd krabbend wakker om een uur of 1. Meteen op jacht gegaan en heb the little bastard z'n hersens ingeslagen.
Oud 17-08-2010, 08:55
Verwijderd
Dat ik te knullig ben om een stole en een bed in mijn eentje in elkaar te zetten. Nou moet ik alwéér hulp vragen en iedereen is al zo druk.
Oud 17-08-2010, 10:36
Sudoku.
Sudoku. is offline
Dat ik vanmorgen al wakker werd met hoofdpijn.
Oud 17-08-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
De politie kwam erachter en pakte de pater in 1979 op. Hij bekende, maar hoefde niet voor de rechter te verschijnen. Waarom is onduidelijk, omdat het dossier is vernietigd.

Ondanks het misbruik ging hij in 1984 in Terneuzen aan de slag. In die functie misbruikte hij opnieuw minderjarige jongens.
Echt. Wtf gewoon.
Oud 17-08-2010, 18:39
Verwijderd
Laaaaaaaaaaaaaange afstandsrelaties.

*kettingzaag*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten