| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe staat het met je banengedoe eigenlijk? Ik heb het niet helemaal gevolgd... |
|
|
|
||||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh hoi! Ga je daar dan ook weer naartoe verhuizen of hoe ga je het aanpakken?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe toch eens wat minder conservatief Missy. Een gesprek, zolang het serieus en normaal verloopt, moet je niet nog meer dan al gebeurt in zo'n beperkte ruimte proberen te dwingen. De rest van het topic is nog prima te volgen lijkt me en het loopt totaal niet uit de hand, niemand heeft er last van.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En het stomme is dat het ziekenhuis een personeelsflat heeft die echt spotgoedkoop is en zelfstandig, maar die wordt begin 2011 gesloopt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hum, het is alweer half zes. Bahhh de dag gaat alweer zo snel en ik doe niet eens iets heel leuks.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Begin 2011 is ook al wel heel snel inderdaad, als het nou wat langer was zou je kunnen zeggen dat je daar voorlopig gaat zitten om naar iets anders te zoeken, maar als je dat nu doet ben je net verhuisd en kun je al weer weg. Hmm op Funda zijn de particuliere huurwoningen in DB inderdaad niet goedkoop.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb zelf de Quest, die geef ik meestal aan vriendin I., die hem daarna aan vriendin R. geeft, die hem ergens in een wachtkamer of trein achterlaat. Laatst gewijzigd op 20-08-2010 om 17:50. Reden: 3e pers e.v. + heb :facepalm: |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ehh ik denk niet dat ik iemand ken die standaard mijn afgedankte DD's wil Eigenlijk wil ik er helemaal van af, maar ik was net te laat met het abonnement opzeggen dus nu krijg ik hem nog tot volgend jaar juli
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
en dan moet ik tegen die tijd ook weer naar Groningen verhuizen. Daarom wil ik ook niet iets wat heel duur is, zodat ik een beetje kan sparen. Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
nouja in elk geval moesten ze allemaal samen in 1 huis met chaperonnes!Een nicht van mij woont in een voormalige zusterflat, die is omgebouwd tot studio's. En hier heeft het ziekenhuis een flat die vooral in gebruik is om ex-asielzoekers in te stoppen terwijl die een woning zoeken, en Amsterdamse coassistenten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: en bestaat er dan ook een toetscombinatie waardoor je zonder tussenkomst van de muis weer terug gaat naar de hoofdtekst? Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-08-2010 om 19:15. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Vrije tijd |
een taal leren ExpoRules | 5 | 21-11-2012 20:01 | |
| De Kantine |