Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
schoon bed: ik ben klaar voor een powernapje
Ik las iets anders. (en dat zegt meer over mij dan over jou, vrees ik. ).

Ik wacht tot de koffie inkickt en dan ga ik weer eens een aantal pagina's uit mijn mouw schudden.
Advertentie
Oud 20-08-2010, 16:06
Verwijderd
gatver, ik word daar wel een beetje ziek van zeg, altijd hetzelfde liedje en hetzelfde gedoe.
Oud 20-08-2010, 16:07
Verwijderd
Ik heb de indruk dat ''men'' jou nogal graag pest of over je roddelt etc, hoe komt dat toch? Echt vervelend in elk geval. Ik zou er flink onzeker van worden .
Oud 20-08-2010, 16:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Boeh!
Ja! Hoe moet ik nu het vrijdagavondgevoel krijgen als de Donald Duck er niet is??
Oud 20-08-2010, 16:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Loolens?
Nee, kermis
Citaat:
Zo lang je je pinpas, ID en telefoon en medicijnen/anticonceptie maar hebt. De rest kun je altijd nog ergens halen.
Klopt, maar het is best handig als ik al alles bij me heb, zodat ik het niet alsnog hoef te halen /lui
Oud 20-08-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ja! Hoe moet ik nu het vrijdagavondgevoel krijgen als de Donald Duck er niet is??
Is er niks online te lezen of zo? Of heb je er geen van een paar jaar terug bij de hand die je niet meer uit je hoofd kent?
Hoe staat het met je banengedoe eigenlijk? Ik heb het niet helemaal gevolgd...
Oud 20-08-2010, 16:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mensen die roddelen over je op facebook terwijl je gewoon bij alletwee in de vriendenlijst staat
Hè bah, wat onaardig en naar.

Citaat:
Ik las iets anders. (en dat zegt meer over mij dan over jou, vrees ik. ).
Ja, nou eh, zeg het dan ook gewoon! Nu maak je ons alleen maar nieuwsgierig!

Citaat:
gatver, ik word daar wel een beetje ziek van zeg, altijd hetzelfde liedje en hetzelfde gedoe.
Als het helpt wil ik best even met je terugroddelen hoor.

Citaat:
Is er niks online te lezen of zo? Of heb je er geen van een paar jaar terug bij de hand die je niet meer uit je hoofd kent?
Ik heb twee decennia aan Donald Ducks onder m'n bed liggen.
Citaat:
Hoe staat het met je banengedoe eigenlijk? Ik heb het niet helemaal gevolgd...
tss, schandalig. Ik begin op 6 september in Den Bosch.
Oud 20-08-2010, 16:17
Verwijderd
Duidelijk powerfapje (toch?)
Oud 20-08-2010, 16:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik zit me al de hele tijd af te vragen wát ze dan precies las, maar die had ik nog niet verzonnen
Oud 20-08-2010, 16:18
Rationeel
Rationeel is offline
maar nu ga ik echt even liggen, het is storend zo'n bed ongemoeid te laten
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou eh, zeg het dan ook gewoon! Nu maak je ons alleen maar nieuwsgierig!
tss, schandalig. Ik begin op 6 september in Den Bosch.
Nou ik weet het niet meer precies want ik schakelde alweer meteen naar wat er echt stond, maar het had uiteraard iets met seks van doen. Wat ik vast ook niet helemaal mis heb, maar dat terzijde.

Oh hoi! Ga je daar dan ook weer naartoe verhuizen of hoe ga je het aanpakken?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het zal wel een vrouwending zijn.

Moz, heb jij de DD wel gekregen?
Oud 20-08-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Het zal wel een vrouwending zijn.

Moz, heb jij de DD wel gekregen?
Ja en ik heb hem ook al uit en ik zou hem best naar je op willen sturen maar hij is ook alweer in de papierbak beland dus helaaaas!
Oud 20-08-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Dit topic gaat over kinderen, niet over de manier van discussie. Het lijkt me handiger om daar dan ook het topic over te laten gaan.
Doe toch eens wat minder conservatief Missy. Een gesprek, zolang het serieus en normaal verloopt, moet je niet nog meer dan al gebeurt in zo'n beperkte ruimte proberen te dwingen. De rest van het topic is nog prima te volgen lijkt me en het loopt totaal niet uit de hand, niemand heeft er last van.
Oud 20-08-2010, 16:24
Missy
Missy is offline
Ok.
Oud 20-08-2010, 16:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ik weet het niet meer precies want ik schakelde alweer meteen naar wat er echt stond, maar het had uiteraard iets met seks van doen. Wat ik vast ook niet helemaal mis heb, maar dat terzijde.

Oh hoi! Ga je daar dan ook weer naartoe verhuizen of hoe ga je het aanpakken?
Dat is wel m'n plan, maar ik wil eigenlijk een studio ofzo, maar in de particuliere sector is het best duur en de woningbouw heeft volgensmij flinke wachtlijsten. Aan een studentenhuis begin ik niet.

En het stomme is dat het ziekenhuis een personeelsflat heeft die echt spotgoedkoop is en zelfstandig, maar die wordt begin 2011 gesloopt.
Oud 20-08-2010, 16:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja en ik heb hem ook al uit en ik zou hem best naar je op willen sturen maar hij is ook alweer in de papierbak beland dus helaaaas!
In de PAPIERBAK?! Katja! Schaam je! Eeuwig zonde!
Oud 20-08-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel m'n plan, maar ik wil eigenlijk een studio ofzo, maar in de particuliere sector is het best duur en de woningbouw heeft volgensmij flinke wachtlijsten. Aan een studentenhuis begin ik niet.

En het stomme is dat het ziekenhuis een personeelsflat heeft die echt spotgoedkoop is en zelfstandig, maar die wordt begin 2011 gesloopt.
Hmm, als jij en je moeder het uit houden met elkaar zou ik niet overhaast in iets te duurs gaan inderdaad. Ik wist niet dat ze in Nederlands ook aan personeelsflats doen. Klinkt best prima, maar is er dan geen nieuwe in de maak?

Hum, het is alweer half zes. Bahhh de dag gaat alweer zo snel en ik doe niet eens iets heel leuks.
Oud 20-08-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Hmm, als jij en je moeder het uit houden met elkaar zou ik niet overhaast in iets te duurs gaan inderdaad. Ik wist niet dat ze in Nederlands ook aan personeelsflats doen. Klinkt best prima, maar is er dan geen nieuwe in de maak?

Hum, het is alweer half zes. Bahhh de dag gaat alweer zo snel en ik doe niet eens iets heel leuks.
Ziekenhuizen hebben vaak personeelsflats omdat vroeger daar de zusters woonden, dat waren immers ongetrouwde vrouwen die niet bij hun ouders woonden en niet gerechtigd waren een huur- of koopcontract te tekenen (tot eind jaren '50).
Oud 20-08-2010, 16:37
Verwijderd
Begin 2011 is ook al wel heel snel inderdaad, als het nou wat langer was zou je kunnen zeggen dat je daar voorlopig gaat zitten om naar iets anders te zoeken, maar als je dat nu doet ben je net verhuisd en kun je al weer weg. Hmm op Funda zijn de particuliere huurwoningen in DB inderdaad niet goedkoop.
Oud 20-08-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
In de PAPIERBAK?! Katja! Schaam je! Eeuwig zonde!
Mijn huis barst al uit z'n voegen as it is en ik herlees ze toch nooit.
Oud 20-08-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:

Heb je je al ingeschreven bij woningzoeksites? Hoewel dat ook weer minder interessant is als je iets wil kopen op niet al te lange termijn, aangezien de wachtlijst waarschijnlijk niet te zuinig is. Maar ja, aan de andere kant is het wellicht sowieso handig om punten te sparen.
Oud 20-08-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Maar ken je dan niemand die 'm na jou wil? Ik krijg bv. altijd het Historisch Nieuwsblad als mijn vader hem uit heeft, en dan geef ik hem aan vriend P., en als die hem uit heeft gaat hij naar vriend W. En W. is dan weer zo iemand die ze bewaart. En mijn moeder geeft de Linda aan vriendin J., die hem daarna aan vriendin M. geeft, die hem terug aan mijn moeder geeft waarna ik hem krijg en daarna aan mijn zus geef. Ik weet niet wat zij er mee doet.

En ik heb zelf de Quest, die geef ik meestal aan vriendin I., die hem daarna aan vriendin R. geeft, die hem ergens in een wachtkamer of trein achterlaat.

Laatst gewijzigd op 20-08-2010 om 16:50. Reden: 3e pers e.v. + heb :facepalm:
Oud 20-08-2010, 16:46
Rationeel
Rationeel is offline
zo, dat was heerlijk
Oud 20-08-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Maar ken je dan niemand die 'm na jou wil? Ik krijg bv. altijd het Historisch Nieuwsblad als mijn vader hem uit heb, en dan geef ik hem aan vriend P., en als die hem uit heeft gaat hij naar vriend W. En W. is dan weer zo iemand die ze bewaart. En mijn moeder geeft de Linda aan vriendin J., die hem daarna aan vriendin M. geeft, die hem terug aan mijn moeder geeft waarna ik hem krijg en daarna aan mijn zus geef. Ik weet niet wat zij er mee doet.

En ik heb zelf de Quest, die geef ik meestal aan vriendin I., die hem daarna aan vriendin R. geeft, die hem ergens in een wachtkamer of trein achterlaat.
Oh dat in treinen achterlaten doe ik ook vaak. Win-win maar ehh ik denk niet dat ik iemand ken die standaard mijn afgedankte DD's wil Eigenlijk wil ik er helemaal van af, maar ik was net te laat met het abonnement opzeggen dus nu krijg ik hem nog tot volgend jaar juli
Oud 20-08-2010, 16:55
Verwijderd
Ik kan weer gamen, .
Oud 20-08-2010, 16:57
Verwijderd
Oh, ik zie nu trouwens op het pak sinaasappelsap van de Albert Heijn staan dat het sap "sappig" is.
Oud 20-08-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik zie nu trouwens op het pak sinaasappelsap van de Albert Heijn staan dat het sap "sappig" is.
Wat is sappig eigenlijk een idioot woord. Sappig sap, dat moet je drinken uit een glazig glas.
Oud 20-08-2010, 17:01
Verwijderd
Dit sappige sinaasappelsap (..)

Geweldig.
Oud 20-08-2010, 17:02
Verwijderd
Heerlijk dat ik na een paar uur pas helder kan denken dat ze eigenlijk gewoon gelijk heeft en stiekem vind ik haar ook heel lief.
Oud 20-08-2010, 17:04
Verwijderd
Ik voel me opeens stukken beter, hoewel een het is beter dat je stopt gesprek niet leuk is vinden ze het jammer dat ik stop en zeiden ze dat ik volgend jaar kan helpen.

En onze kittens zijn er net.
Oud 20-08-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Heerlijk dat ik na een paar uur pas helder kan denken dat ze eigenlijk gewoon gelijk heeft en stiekem vind ik haar ook heel lief.
we begrijpen beter waar je het over hebt als je erbij zegt waar je het over hebt
Oud 20-08-2010, 17:07
Verwijderd
Het is wat anders gelopen dan ik wou, laten we het zo zeggen.
Oud 20-08-2010, 17:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
we begrijpen beter waar je het over hebt als je erbij zegt waar je het over hebt
en als ze fatsoenlijke interpunctie toepast
Oud 20-08-2010, 17:08
Verwijderd
Dat isch al normaal slimpie.
Oud 20-08-2010, 17:18
Rationeel
Rationeel is offline
de alcohol spreekt
Oud 20-08-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ofcourszah.
Tissurdan!
Oud 20-08-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
En onze kittens zijn er net.
Gaan jullie de poes hierna laten steriliseren?
Oud 20-08-2010, 17:25
Verwijderd
Ja!
Oud 20-08-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ziekenhuizen hebben vaak personeelsflats omdat vroeger daar de zusters woonden, dat waren immers ongetrouwde vrouwen die niet bij hun ouders woonden en niet gerechtigd waren een huur- of koopcontract te tekenen (tot eind jaren '50).
Hee hee, alleen getrouwde vrouwen waren tot de jaren '50 "handelingsonbekwaam", ongetrouwde vrouwen konden dat soort dingen allemaal wel.
Oud 20-08-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ja!
Goedzo Kittens zijn lief, maar er is een gigantisch kattenoverschot in Nederland, dus het is eigenlijk heel zielig om een poes zwanger te laten raken. Voor elke kitten die jullie weggeven blijft er immers een kat in een asiel achter. Adviseer de mensen aan wie je de kittens weggeeft dus ook vooral om ze te laten steriliseren/castreren zodra dat kan.
Oud 20-08-2010, 17:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Veel ziekenhuizen hebben ze nog steeds voor stagiares en ander tijdelijk (buitenlands) personeel (of personeel dat nog geen eigen woning heeft gevonden).

Citaat:
Begin 2011 is ook al wel heel snel inderdaad, als het nou wat langer was zou je kunnen zeggen dat je daar voorlopig gaat zitten om naar iets anders te zoeken, maar als je dat nu doet ben je net verhuisd en kun je al weer weg. Hmm op Funda zijn de particuliere huurwoningen in DB inderdaad niet goedkoop.
En ik wil ook weer niet te vaak gaan verhuizen. Sowieso wil ik stiekem gaan proberen of ik dat gnk-traject in Groningen kan gaan doen en dan moet ik tegen die tijd ook weer naar Groningen verhuizen. Daarom wil ik ook niet iets wat heel duur is, zodat ik een beetje kan sparen.
Citaat:
zonde, zonde, eeuwig zonde!

Citaat:
Heb je je al ingeschreven bij woningzoeksites? Hoewel dat ook weer minder interessant is als je iets wil kopen op niet al te lange termijn, aangezien de wachtlijst waarschijnlijk niet te zuinig is. Maar ja, aan de andere kant is het wellicht sowieso handig om punten te sparen.
ik sta al ingeschreven bij de woningbouw, wachtlijst: 3 jaar. En Direct Wonen is natuurlijk weer het bureau met het meest uitgebreide aanbod, maarja, Direct Wonen, daar heb ik geen goede ervaringen mee (en iets zegt me dat ze ook niet zo blij zijn met mij nadat de rechtsbijstand een boze brief heeft gestuurd).
Oud 20-08-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Hee hee, alleen getrouwde vrouwen waren tot de jaren '50 "handelingsonbekwaam", ongetrouwde vrouwen konden dat soort dingen allemaal wel.
Oh ok nouja in elk geval moesten ze allemaal samen in 1 huis met chaperonnes!

Een nicht van mij woont in een voormalige zusterflat, die is omgebouwd tot studio's. En hier heeft het ziekenhuis een flat die vooral in gebruik is om ex-asielzoekers in te stoppen terwijl die een woning zoeken, en Amsterdamse coassistenten.
Oud 20-08-2010, 18:00
Verwijderd
Ik woon naast een stel (ex?)asielzoekers, ze maken ruzie in een of ander Afrikaans taaltje.

BTW, bestaat er een sneltoets voor ''voetnoot invoegen?'' Het is zo irritant steeds met de muis te moeten klikken als je aan het typen bent.
Oud 20-08-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik woon naast een stel (ex?)asielzoekers, ze maken ruzie in een of ander Afrikaans taaltje.

BTW, bestaat er een sneltoets voor ''voetnoot invoegen?'' Het is zo irritant steeds met de muis te moeten klikken als je aan het typen bent.
LaTeX.
Oud 20-08-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
LaTeX.
I know! Maar niemand kan het me uitleggen en ik heb momenteel geen tijd het mezelf te leren.
Oud 20-08-2010, 18:06
Rationeel
Rationeel is offline
ctrl+alt+f als het goed is
Oud 20-08-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:

ex waarschijnlijk, tenzij je naast een asielzoekerscentrum woont
Oud 20-08-2010, 18:10
Verwijderd
Citaat:
ctrl+alt+f als het goed is
Yes, dank!

Edit: en bestaat er dan ook een toetscombinatie waardoor je zonder tussenkomst van de muis weer terug gaat naar de hoofdtekst?

Citaat:
ex waarschijnlijk, tenzij je naast een asielzoekerscentrum woont
Nouja, ik woon in sociale woningbouw en daar stoppen ze wel meer in, dus het zou me niets verbazen als het nog niet uitgeprocedeerde mensen zijn. Ze wonen niet bepaald comfortabel of zo.

Laatst gewijzigd op 20-08-2010 om 18:15.
Oud 20-08-2010, 18:21
Miekje*
Miekje* is offline
Nomnom ik had een heerlijke kerriemaaltijd met rijst en prei en champignons <3.

Regels voor berichten