Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is mooi.
![]() Helaas is mijn haar een heel klein beetje te kort, een staartje maken gaat net. Toen mijn haar nog lang was deed ik 't ook wel eens. Zo handig is het btw niet. Vooral niet bij zwaar haar. :/
|
![]() |
heej toevallig heb ik een week geleden me haar weer voor het eerst opgestoken...sinds een jaar omdat het redelijk kort was..
ik had zo'n kuif en de rest achter opgetoken..maar toen ging ik uit. toen ik naar school ging heb ik het ook gedaan vond het wel leuk staan. bij mij is het even veel werk of ik ze nou opsteek of me haar los doe en het een beetje naar buiten en springerig wil hebben... wel een nadeel van als ik me haar opsteek aan het eind van de dag zit de helft weer los omdat me haar veels te dik is. maarja...ik gageen foto posten van me en opgestoken haar want die heb ik NOG niet... vind zelf trouwens....dat inderdaad meer meisje hun haar moeten opsteken...want je ziet dan meer het gezicht van iemand..waardoor het vaak veel sprekender lijkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want met lang haar is het handig dat je een staart maakt en dat je dan een soort knot maakt met schuifjes vaststeken vind ik zelf het mooist als je half lang haar hebt.. moet je het gewoon plukje voor plukje doen en een soort rondjes ervan maken... suc6! als je het snapt ![]() |
![]() |
|
zo.doe.ik.het.(halflang.haar.met.een.slag)
haar.wassen krullen.kneden.met.een.beetje.mousse/volume-hairspray je.hoofd.een.paar.keer.heen.en.weer.schudden,.lekker.wild een.staart.maken.met.een.elastiekje je.staart.rond.het.elastiekje."draperen" met.schuifspeldjes.vastzetten nog.een.beetje.hairspray.erover uitzakken,zo.voorkom.je.het. ![]() -haar.opsteken -je.hoofd.10x.heen.en.weer.schudden.(stevig) -de.plukken.die.eruitvallen.opnieuw.vastzetten Nu.zit.het.wel.stevig. ![]() (en.nu.ga.ik.naar.de.winkel.voor.een.nieuw.toetsenbord) |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik steek het alleen op als ik er echt netjes uit moet zien; als ik, met de manier waarop ik mijn haar geknipt heb, het dan opsteek, ziet het er al snel tuttig uit (omdat ik zo'n schuine lok en zijscheiding heb). Ziet er wel classy uit hoor, maar dan wel bij gelegenheden
![]()
|
![]() |
het kan best mooi staan, maar dan niet zo perfect, beetje wild zeg maar, bij vele maakt opgestoken haar ook ouder vind ik.
ik steek ze bijna nooit op heb ik 's morgens geen tijd voor en ik krijg het nooit zoals ik het wil, bij mij moet het dus perfect zitten, maar toch los en dit bereik ik dus nooit. ik steek het haar van anderen wel vaker op, zit altijd wel leuk dan ![]() ![]()
|
mjuh zowveel werk ist niej...
ik steek ut dan niej helemaal op enzow maar alsk ut voor mijn doen opgestoken heb doek ut als volgt: mousse in me losse haar kneden zodat ik het niet zow super stijl heb hangen... dan doek ut in een staart... dan sla ik me staart heel rommelig in een knot achtig iets en dat zet ik vest ( soms alleen maar met 2 elastiekjes) dan trek ik er een beetje paar plukjes uit enzow en heb je een opgestoken effect ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik steek m'n haar wel es op
![]() ![]() Ik maak dan 1 of 2 losse knotjes(zodat de langste plukken in het elastiek zit zeg maar) en met een paar speldjes zet ik wat plukken vast en tada ![]() ![]() Soms doe ik het wat wilder(dat het een btje uitsteekt ofzo) en als ik bv moet werken dan maak ik het wat strakker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik doe het ook wel eens, omdat mijn vriend het zo mooi vind staan
ik doe het geloof ik best wel raar; ik kam mijn haar niet, want dan word het zo'n pluizebol als ik het opsteek. dan doe ik mijn vingers een beetje uitelkaar en ga vanaf iets boven mijn oren door mijn haar, tot ze achter bij elkaar komen. Dan draai ik het een beetje omelkaar en zet het vast met schuifjes. Dan trek ik meestal achter mijn oor een krulletje los, en hier en daar een piekje los. en klaar, staat wel cool eigenlijk, hmmm klinkt vaag, ik zal wel es foto posten
|
![]() |
iedereen zegt wel da t zoveel tijd kost, maar ik vind da best meevallen. Het opsteken zelf dan he , kmoet wel altijd nat haar hebben anders lukt t niet mooi, t douchen kost bij mij meer tijd dan t opsteken van me haar zelf. Maar vind t idd ook supermooi als haren zijn opgestoken
![]()
|
Ik kan dat volgens mij niet eens. Ik zou niet weten hoe ik het moet doen en mijn haar is ook enorm dik. Echt heel erg.. Ik wissel vaak van kapper en dan is het altijd zo..Jij heb het dikste haar wat ik ooit gezien heb
![]() dus ja.. Ik heb altijd in een "halve staart" En ja dat zit ook wel leuk
|
![]() |
Ik snap niet echt waarom je je haar niet kan opsteken als het dik is
![]() ![]() Nou doe ik zelf nooit dat "warrig-knotje" kapsel wat zo "in"schijnt te zijn, maar gewoon netjes zegmaar, ik had wel een ander leuk kapsel waar mijn haar nu te lang voor is geworden, gewoon twee vlechtjes maken, die op je achterhoofd kruisen, dan de uiteindes naar binnen klappen en dan met speldjes vastzetten, misschien nog een mooie speld erop ofzo, je kan met dat kapsel trouwens niet meer omhoog kijken omdta die "knot" zo in je nek zit, maargoed dat zijn maar details ![]()
Laatst gewijzigd op 14-12-2002 om 15:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar ben je nog NIET achter? Geel | 352 | 16-06-2011 17:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Metamorfose Roosje | 12 | 08-12-2004 22:15 | |
Lifestyle |
Wat trek je aan bij een James Bond thema feest? AngelLena | 41 | 30-01-2004 12:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Yara Verwijderd | 107 | 23-07-2003 23:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] wat ben ik toch slecht in titels verzinnen :) zozze | 8 | 14-03-2003 17:21 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 |