nu ga ik Sims spelen

in m'n ochtendjas! Ha! Ik ben lui vandaag. Al moet ik nog een boek voor Theodoor ophalen.
Hij had boeken besteld, kon kiezen of hij die bezorgd wilde hebben bij de saxion Deventer boekenwinkel of de saxion Enschede boekenwinkel. Dus hij koos voor Enschede. Kennelijk dacht iemand "maar wacht, dit zijn paboboeken en de pabo zit in Deventer, dus het klopt niet" en zichzelf heel slim vindend, stuurde die de boeken toch naar Deventer. Waar Theodoor pas achter kwam toen hij in Enschede bij de saxion boekenwinkel zijn boeken kwam ophalen. Maargoed, toen gingen ze toch naar Enschede.
Een boek werd nabezorgd, dat boek overkwam hetzelfde, maar Theodoor zou het vandaag nodig hebben. Bij de saxionwinkel in Deventer werkt iemand en de moeder van zijn vriendin werkt bij de saxionwinkel in Enschede. Dus hij zou het boek mee naar zijn vriendin nemen, die zou het in het weekend aan haar moeder geven en die zou het maandag mee nemen naar haar werk. Maar dat was ze gisteren vergeten. Vandaag neemt ze het wel mee, maar vandaag kan Theodoor het niet zelf ophalen... omdat hij de hele dag in Deventer zit