Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
nee, op kantoor
Je beseft je dat je net naar je kantoor refereerde als 'huis' he?
Advertentie
Oud 14-09-2010, 13:52
Rationeel
Rationeel is offline
spul 'in huis hebben' hoeft niet op thuis te slaan
Oud 14-09-2010, 13:54
Verwijderd
Ik vind van wel.

AHAHAHAAHAHAAAHA rationeel vindt zijn kantoor zijn huis!
Oud 14-09-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
spul 'in huis hebben' hoeft niet op thuis te slaan
Het hoeft zelfs niet eens op een huis/gebouw te slaan! Maar ik interpreteerde het ook als 'thuis'
Oud 14-09-2010, 14:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik vind van wel.

AHAHAHAAHAHAAAHA rationeel vindt zijn kantoor zijn huis!
ik heb een keer overnacht op kantoor, dan is het op een gegeven moment moeilijk om onderscheid te maken
Oud 14-09-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
ik heb een keer overnacht op kantoor, dan is het op een gegeven moment moeilijk om onderscheid te maken
Workaholic

Weet je al wanneer je gaat verhuizen? Je hebt het vast al verteld, maar ik heb weer eens niet goed opgelet
Oud 14-09-2010, 14:05
Rationeel
Rationeel is offline
10 december is de overdracht (pas). dat weekend ga ik geheel over!
Oud 14-09-2010, 14:09
Verwijderd
O ja, dat wist ik al want 11 en 12 december wilde je je housewarmings doen toch? Staat ie nog op funda? Ik ben een beetje vergeten hoe het eruit ziet enzo
Oud 14-09-2010, 14:10
Verwijderd
Nummer 169 is het? Want dan heb ik 'm gevonden
Oud 14-09-2010, 14:10
Verwijderd
huhu 69
Oud 14-09-2010, 14:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nummer 169 is het? Want dan heb ik 'm gevonden
verkocht onder voorbehoud wooohiieee
Oud 14-09-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
verkocht onder voorbehoud wooohiieee
Daar herkende ik 'm ook vooral aan Ik vind 't echt een tof huisje <3.
Oud 14-09-2010, 14:14
Verwijderd
jaha! Dan zit je in je ochtendejas en slaaphemdje de hele dag te simsen, en dan gaat ineens de bel dat er een pakketje voor je is!

Volgewns mij heb ik me nog nooit zó snel aangekleed m'n haar hangt nog in m'n trui.

wat moet de pakketjesmevrouw wel van me denken!
Oud 14-09-2010, 14:18
Verwijderd
En in mijn haast liet ik de deuren open staan dus nu zit de slaapkamer weer vol konijnen
Oud 14-09-2010, 14:30
Verwijderd
Oud 14-09-2010, 14:49
Verwijderd
zeg, hebben jullie obscure/rare hobby's? Ik ben verslaafd aan Japanse beeldzoekers/nonogrammen, maar daar schaam ik me altijd een beetje voor

Dat zijn dus deze puzzels:

maar ik doe natuurlijk proversies, bovenstaande is veul te makkelijk en bovendien lelijk.
Oud 14-09-2010, 14:58
Rationeel
Rationeel is offline
ik doe de meulendijks crypto uit de volkskrant en ik hou van 'amerikaanse' kruiswoordraadels
Oud 14-09-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
zeg, hebben jullie obscure/rare hobby's? Ik ben verslaafd aan Japanse beeldzoekers/nonogrammen, maar daar schaam ik me altijd een beetje voor

[afbeelding]

maar ik doe natuurlijk proversies, bovenstaande is veul te makkelijk en bovendien lelijk.
Die zijn toch niet obscuur of raar?
Ik ben afwisselend verslaafd aan die en aan logische puzzels (van die schemaatjes met aanwijzingen als 'jan heeft een vis, maar die heet niet koby').

Oh, en af en toe heb ik ook weer even een enorme Japans-verslaving en ben ik tot drie uur 's nachts bezig met kanji
Oud 14-09-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben afwisselend verslaafd aan die en aan logische puzzels (van die schemaatjes met aanwijzingen als 'jan heeft een vis, maar die heet niet koby').
Ik had er nog nooit van gehoord, en ik koop wel eens van die varia-puzzelboekjes voor oude wijven
Dat wat jij noemt vind ik ook leuk, maar ik doe het nooit.
Oud 14-09-2010, 15:05
Verwijderd
Japanse puzzels waren een paar jaar geleden heel populair, toen zag je die boekjes echt overal, en toen kwamen er ook meer beeldzoekerpuzzels (mozaik is er een van, maar ik vind die lang niet zo leuk als de japanse puzzels). En met een paar jaar geleden bedoel ik volgens mij zo'n 10 jaar geleden, toen leerde ik ze ook kennen namelijk Picross op de Nintendo DS is ook tof
Oud 14-09-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Die zijn leuker dan die gare sudoku's, want hiermee moet je tenminste een doel bereiken, namelijk een prachtige pixelart-tekening.
Oud 14-09-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:

Oh, en af en toe heb ik ook weer even een enorme Japans-verslaving en ben ik tot drie uur 's nachts bezig met kanji
Weet ik wel, maar ik vind puzzelboekjes (ook al maak ik ze vooral op internet) een beetje voor oude wijven
Oud 14-09-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Die zijn leuker dan die gare sudoku's, want hiermee moet je tenminste een doel bereiken, namelijk een prachtige pixelart-tekening.
Sudoku's zijn stom, de hele tijd die stomme getallen afgaan, blegh Die maak ik alleen als ik me echt kapot verveel in de trein.
Oud 14-09-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik had er nog nooit van gehoord, en ik koop wel eens van die varia-puzzelboekjes voor oude wijven
Dat wat jij noemt vind ik ook leuk, maar ik doe het nooit.
Daar staan er heel vaak wel 1 of 2 in hoor dankzij zo'n boekje van mijn moeder kwam ik er mee in aanraking
Oud 14-09-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Weet ik wel, maar ik vind puzzelboekjes (ook al maak ik ze vooral op internet) een beetje voor oude wijven
Dan ben ik een oud wijf Ik zit veel in de trein en heb altijd een puzzelboekje in m'n tas zitten
Oud 14-09-2010, 15:08
Verwijderd
Maar hoera, ik voel me weer wat minder raar, thanks guys
Oud 14-09-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Dan ben ik een oud wijf Ik zit veel in de trein en heb altijd een puzzelboekje in m'n tas zitten
jaaah maar ik maak me er zelf dus ook schuldig aan Dus kennelijk valt het allemaal wel mee.
Oud 14-09-2010, 15:11
Verwijderd
Ik vind Japanse puzzels ook leuk maar vaak kom ik er niet uit zou ik vaker moeten doen!

Sudoku's vond ik een tijdje heel leuk maar nu komen ze echt ontzettend m'n neus uit.

En Zweedse puzzels blijven leuk
Oud 14-09-2010, 15:13
Verwijderd
En op zich is het vast goed voor je om je logica en ruimtelijk inzicht te oefenen met Japanse puzzels

Zweedse puzzels hebben er in elk geval toe geleid dat ik een keer meteen het antwoord op een pubquiz-vraag wist namelijk 'welke Amerikaanse staten hebben 4 letters'
Iowa, Ohio en Utah
Oud 14-09-2010, 15:13
Verwijderd
Huhu, tekenen met balpen is leuk Je kan je bijna geen fouten permitteren,dus het is heel spannend
Oud 14-09-2010, 15:15
Verwijderd
Sudoku's deed ik vijf jaar geleden heel veel, nu vind ik ze niks meer aan. Sowieso ben ik geen puzzelaar, ik heb er het geduld niet voor, en dan voel ik me dom en dat is frustrerend Mijn nieuwe gave hobby wordt taarten knutselen (alleen jammer dat je er steeds een gelegenheid voor moet hebben. of maken.)
Verwijderd
Ik teken bijna uitsluitend met balpen, omdat ik die altijd bij me heb. Het werkt heel leuk, ja
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Japanse puzzels ook leuk maar vaak kom ik er niet uit zou ik vaker moeten doen!

Sudoku's vond ik een tijdje heel leuk maar nu komen ze echt ontzettend m'n neus uit.

En Zweedse puzzels blijven leuk
Dat had ik in het begin ook altijd inderdaad, daarom ging ik ze maar op internet spelen, dan zijn ze makkelijker te corrigeren

Zweedse puzzels zijn inderdaad gaaf. Net als pub-quizzen
Verwijderd
Pubquizzen
Verwijderd
Citaat:
Sudoku's deed ik vijf jaar geleden heel veel, nu vind ik ze niks meer aan. Sowieso ben ik geen puzzelaar, ik heb er het geduld niet voor, en dan voel ik me dom en dat is frustrerend Mijn nieuwe gave hobby wordt taarten knutselen (alleen jammer dat je er steeds een gelegenheid voor moet hebben. of maken.)
Na een tijdje wordt het niet "ik bak een taart want ik geef een feestje" maar "ik geef een feestje want er is taart"
Verwijderd
Geen zin meer.
Oud 14-09-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
"Fijne woensdag!"

En weer een gelegenheid. Wanneer bak je weer eens cake voor me?
Oud 14-09-2010, 15:17
Verwijderd
ik bak nooit cakes, too easy
Oud 14-09-2010, 15:17
Verwijderd
Hm, zal ik een portfolio aanmaken op Imagekind en een paar van mijn tekeningen proberen te verpatsen (posters, lijsten, etc)?
Oud 14-09-2010, 15:18
Verwijderd
Op zondagavond is in Utrecht de hitjesquiz, dat is ook fantastisch (10 seconden intro van een nummer en dan raden welke het is, elk team legt 5 euro in, het team met de meeste goede antwoorden krijgt de inleg van iedereen)

Maar Murphy's quiz blijft toch 't gaafst Helaas doen ze die nergens meer op zondag in Utrecht
Oud 14-09-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Op zondagavond is in Utrecht de hitjesquiz, dat is ook fantastisch (10 seconden intro van een nummer en dan raden welke het is, elk team legt 5 euro in, het team met de meeste goede antwoorden krijgt de inleg van iedereen)

Maar Murphy's quiz blijft toch 't gaafst Helaas doen ze die nergens meer op zondag in Utrecht
Wat is Murphy's Quiz?
Oud 14-09-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
ik bak nooit cakes, too easy
maar zo'n taart met fondant versiersels is toch eigenlijk ook een cake

Citaat:
Daar ben ik ZO slecht in ik speel dat wel eens met vrienden, Herken de Hits, gewoon een gezelschapsspel met een cd erbij is dat. Ik denk bij elk nummer: "oooh... die! Ja! Die ene!" en weet geen enkele titel.
Oud 14-09-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Wat is Murphy's Quiz?
8 rondes, 10 vragen, waaronder de plaatjesronde en de muziekronde, en zes rondes feitenkennis
Oud 14-09-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
maar zo'n taart met fondant versiersels is toch eigenlijk ook een cake
Ja, pretty much, maar dan gaat het natuurlijk om de versiersels. Waar je dan veeel voorbereiding, zorg, tijd en moeite instopt. Dat is dan de bedoeling tenminste.
Oud 14-09-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
8 rondes, 10 vragen, waaronder de plaatjesronde en de muziekronde, en zes rondes feitenkennis
Ja, dat is yay. Vooral met thema-muziekrondes, als je het thema goed kent
Oud 14-09-2010, 15:21
Verwijderd
@Noodles: voorbeeld van de finale. Daar waren alleen meer rondes. http://murphysquiznight.web-log.nl/m..._finale_m.html
Oud 14-09-2010, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is yay. Vooral met thema-muziekrondes, als je het thema goed kent
Ja maar we hadden ook een keer een toespraken ronde. Dat was naar
Verwijderd
Citaat:
Ja, pretty much, maar dan gaat het natuurlijk om de versiersels. Waar je dan veeel voorbereiding, zorg, tijd en moeite instopt. Dat is dan de bedoeling tenminste.
ken je www.cakewrecks.blogspot.com? Op zondag posten die altijd cakes die geen wreck zijn, daar kun je vast inspiratie uit halen
Verwijderd
Boh, die vragen zijn veel te moeilijk
Oud 14-09-2010, 15:24
Verwijderd
Dat zijn ze altijd Dat is juist leuk

Maar deze zijn wel extreem trouwens, maar ja het is dan ook de finale natuurlijk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten