Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik mocht 1 uur tv kijken vroeger op woensdag geloof ik en op zaterdag en zondag tot 12 uur, dus heb genoeg buiten gespeeld
![]() Inmiddels 82/100 en 10 waar ik als ik goed mn best doe nog wel op moet komen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik keek weleens dingen met mn ouders mee ![]() Nog 17... ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik vind dat je best YouTube mag gebruiken om vermoedens te bevestigen. Je hebt dan immers al een vermoeden, dus dan mag je ook best kijken of het klopt, het is niet zo dat je shazam ofzo gebruikt om je nummers te herkennen. En als je tunes met gebliepte lyrics gaat gebruiken wordt het bij sommige tunes wel erg lastig. ![]()
||
Citaat:
dit wou je gewoon niet missen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, ik geef het op, 60 zeker, 5 twijfel, de resterende dertig catchy maar does not ring a real bell. |
![]() |
|
Ik heb een gegoogeld omdat ik gewoon echt precies voor me zag welk programma het was, alleen de naam kwijt was (en zonder er verder bij na te denken eigenlijk. Gewoon "ah fuck, hoe heette dat ook al weer" *google* "Ohja, tuurlijk!". En later bedacht dat lyrics googelen het wel heel makkelijk kan maken
![]() Aan andere vragen zou ik eerder doen, maar ook omdat dat juist leuk is. Ik weet sowieso bijna niks, dus dat maakt verder niet uit (winnen doe ik toch niet ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik ga jullie keihard pwnen hopelijk, want ik ben songtekstmastah dus vind ik dat ik dit ook allemaal moet weten.
![]() Edit: oh noes er zijn meer mensen met al superveel dus ik kan inpakken. Zoveel weet ik er nou ook weer niet, ik weet alles wat iedereen ook weet. ![]()
Laatst gewijzigd op 16-09-2010 om 18:10. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Raad de Tunes VII Verwijderd | 100 | 17-09-2006 17:52 | |
Films, TV & Radio |
[Quiz] Raad de Tunes VI - We're back! AJMouse | 125 | 27-04-2005 15:40 | |
Films, TV & Radio |