Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooie foto's heeft die Aleksander! Vooral deze. Alleen die tussenstukjes in het Engels zijn nogal irritant.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb vandaag al mijn boeken ontvangen, de boosdoeners. Allemaal letterbazen waardoor ik geen geld meer had voor fatsoenlijk eten en dat soort grappen. En nu liggen ze op een rijtje op mijn bed en nu heb ik niet eens de tijd om ze te lezen. Lelijk!
Spoiler
para naamzoek, ken je die laatste? Laatst gewijzigd op 23-09-2010 om 17:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Halllooo!!
Vanmorgen toen ik uit mijn raam keek zag ik voor het eerst mijn nieuwe buurjongen. Hij heeft nog geen gordijnen en lag met ontbloot bovenlichaam in bed en ik was aangenaam verrast ![]() En nu kom ik net thuis en hij staat gitaar te spelen en zijn kamer en hij ziet er erg leuk uit ![]() ik denk dat ik mij binennkort maar een keer ga voorstellen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet helemaal. Ik heb 1 lijstje voor mensen die ALLE (inclusief de meest genante) foto's mogen zien, en 'vrienden' mogen alleen de minder genante foto's zien. Maar jij staat in het speciale mensenlijstje hoor ![]() Oh en het is dus toch gelukt ![]() |
![]() |
|
|