Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:

Medeia wat doe je vanavond?
win.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
En waarom mag ik mijn lafheid niet uiten?
Omdat je ons er nieuwsgierig en gemelijk mee maakt!
Verwijderd
Citaat:

Oud 27-09-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
win.
oh HA HA
Verwijderd
Citaat:
oh HA HA
best wel ja
Geel
Geel is offline
Citaat:
Omdat je op deze manier aangeeft dat je ergens over na denkt wat flame waardig is en dus wss betrekking heeft op 1 of meer personen in dit topic en het dan niet zeggen is extra kut.

Macrador haalde ook een keer zo'n soort grapje uit en dat ging over mij. Dat kon ik ook extreem niet waarderen. Als je iets te zeggen hebt zeg je het. Anders hou je je mond.

/justmyopinion.
Met alle respect en blablabla, maar wie is er hier nou op het forum om mij dat te verbieden? Dit totaal niet aanvallend of beledigend bedoeld, maar ik vind het ontzettend stom als iemand zegt 'dat mag niet want dat is laf'.
Oud 27-09-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Met alle respect en blablabla, maar wie is er hier nou op het forum om mij dat te verbieden? Dit totaal niet aanvallend of beledigend bedoeld, maar ik vind het ontzettend stom als iemand zegt 'dat mag niet want dat is laf'.
Prima, dan verschillen we van mening. Maar als jij mag zeggen wat je wilt mag ik dat toch ook?
Oud 27-09-2010, 17:18
Verwijderd
Zo zeg je iets oprechts, zo zit je in een rel. Lol.

Citaat:
Anders gaan jullie een keer daten?
Lieverd, als ik alle forumers en andere internetvriendjes die ik mag zou moeten daten zou het een tijdrovende promiscue boel worden, m.a.w. mogen =/= vallen op en/of willen batsen.
Oud 27-09-2010, 17:18
Verwijderd
Oud 27-09-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Als jij graag een laf persoon bent, is er natuurlijk niets mis mee.
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook stom. Laffe mensen zijn veel schattiger en menselijker dan dappere mensen. Maar het is wel een beetje flauw om ons zo nieuwsgierig te maken
Tink*
Tink* is offline
Haha ben je jaloers ofzo?
Verwijderd
Oud 27-09-2010, 17:20
Verwijderd
Wat een gezellige boel is het van het een op het andere moment geworden jongens
Verwijderd
Puur genieten hierzo!
Verwijderd
Citaat:

Your wish is my command, in that matter.
Verwijderd
Tja, het enige wat er hoeft te gebeuren is dat ik opduik.
Verwijderd
Citaat:
Tja, het enige wat er hoeft te gebeuren is dat ik opduik.
Dat is een waardevol talent
Oud 27-09-2010, 17:21
Geel
Geel is offline
Citaat:
Prima, dan verschillen we van mening. Maar als jij mag zeggen wat je wilt mag ik dat toch ook?
Ik had zo'n gevoel dat ik je me iets probeerde te verbieden, maar als je enkel zei wat je wou, dan is het prima.

Citaat:
Als jij graag een laf persoon bent, is er natuurlijk niets mis mee.

Citaat:
Dat is ook stom. Laffe mensen zijn veel schattiger en menselijker dan dappere mensen. Maar het is wel een beetje flauw om ons zo nieuwsgierig te maken

/FA
Oud 27-09-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik had zo'n gevoel dat ik je me iets probeerde te verbieden, maar als je enkel zei wat je wou, dan is het prima.

/FA
Ik verbied niemand iets, ik geef wel mijn mening.
Oud 27-09-2010, 17:23
Verwijderd
"Homoseksualiteit is een gruwel!"

God verbood niet, Hij gaf alleen zijn mening.
Verwijderd
Nieuwe Sufjan Stevens is EINDELIJK uit. Klinkt supermooi weer <3
Verwijderd
Ik zou wel een filmpje willen zien van Lucky en Medeia op pad, en dat stefanie dan achter een boom staat met een mes, en dat je dan van die opzwepende harde vioolgeluiden hoort.
Verwijderd
Citaat:
"Homoseksualiteit is een gruwel!"

God verbood niet, Hij gaf alleen zijn mening.
Wat een wanvergelijking.
Oud 27-09-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Wat een wanvergelijking.
Ik maak graag wanvergelijkingen.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel een filmpje willen zien van Lucky en Medeia op pad, en dat stefanie dan achter een boom staat met een mes, en dat je dan van die opzwepende harde vioolgeluiden hoort.
Dat muziekje van de befaamde douchescene in Psycho
Verwijderd
Ik vind dat het bij de ongeschreven regels van de Saai-reeks, en misschien wel van heel DK, hoort, dat je niet zegt dat je iets gemeens/flamewaardigs te zeggen hebt en het niet zegt. Fatsoen, heet dat.
/moraalridder.
Verwijderd
Citaat:
Dat muziekje van de befaamde douchescene in Psycho
Die had ik ook gelijk in mijn hoofd
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat het bij de ongeschreven regels van de Saai-reeks, en misschien wel van heel DK, hoort, dat je niet zegt dat je iets gemeens/flamewaardigs te zeggen hebt en het niet zegt. Fatsoen, heet dat.
/moraalridder.
Dank u.
Oud 27-09-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
/moraalridder.
Verwijderd
Citaat:
/moraalridder.
Fatsoen, dat moet je doen!
Verwijderd
Citaat:
/moraalridder.
Ja jeetje, wat doe ik hier dan nog?!
Verwijderd
Ik mis Jan Peter nu al.
Tink*
Tink* is offline
Nou voor de draad ermee.
Oud 27-09-2010, 17:26
Geel
Geel is offline
Citaat:
/moraalridder.
Ik, als een mede-moraalridder, ben het hier niet mee eens, maar dat was volgens mij al wel duidelijk.
Oud 27-09-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Welnee, jij zegt het gewoon, dat is een groot verschil

Citaat:
Fatsoen, dat moet je doen!
We kunnen zo een Sire campagne opzetten. Of is het er al 1?
Oud 27-09-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ik mis Jan Peter nu al.
Er schiet me opeens te binnen dat ik droomde dat JP dood was en ik op zijn begrafenis op de voorste rij zat en heel hard moest huilen
Verwijderd
Dat vind ik niet iets van alleen DK eigenlijk, maar net zo goed in irl Als je iets te zeggen hebt; zeg het. Als je het niet wil zeggen, zeg dan ook niks. Niet zovan: huhu als jullie eens zouden weten wat ik nu denk...maar ik zeg het lekker niet.
Verwijderd
Citaat:
Ja jullie wel.
Dus als andere forumers LL mogen is dat OK, maar als ik 't een keer expliciet zeg is het not done, of hoe moet ik dit begrijpen?
Verwijderd
Citaat:
Er schiet me opeens te binnen dat ik droomde dat JP dood was en ik op zijn begrafenis op de voorste rij zat en heel hard moest huilen
Heb jij vaak dat je dromen uitkomen?

En voor de moraalridders onder ons: dat is geen doodsverwensing!
Oud 27-09-2010, 17:28
Verwijderd
Jeetje jongens waarom zijn jullie zo onaardig tegen elkaar
Verwijderd
Citaat:
Heb jij vaak dat je dromen uitkomen?

En voor de moraalridders onder ons: dat is geen doodsverwensing!
Nooit.
Verwijderd
Ik werd midden in de nacht wakker en hoorde Amina zingen: "C'est le dernier qui a parlé qui a raison, lalaalalalalala." En ik weet niet of ik het nou gedroomd heb of niet!
Oud 27-09-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Het ging al te lang goed & gezellig hier, tijd voor een verzetje
Verwijderd
Citaat:
Dus als andere forumers LL mogen is dat OK, maar als ik 't een keer expliciet zeg is het not done, of hoe moet ik dit begrijpen?
Daar ging het helemaal niet over, maar laten we er maar over ophouden.
Verwijderd
Citaat:
Jij zegt toch gewoon wat je denkt? Dat is heel iets anders!

Citaat:
Dat vind ik niet iets van alleen DK eigenlijk, maar net zo goed in irl Als je iets te zeggen hebt; zeg het. Als je het niet wil zeggen, zeg dan ook niks. Niet zovan: huhu als jullie eens zouden weten wat ik nu denk...maar ik zeg het lekker niet.
Ja dat sowieso, maar men denkt online soms makkelijker weg te komen met dit soort flauwigheden.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik deed niet gemeen, ik deed anders!
Oud 27-09-2010, 17:30
Verwijderd
Terug naar de orde van de dag! Wat moet ik eten vanavond?
Verwijderd
Groentetaart!
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja dat sowieso, maar men denkt online soms makkelijker weg te komen met dit soort flauwigheden.
Aha! En sinds wanneer zijn flauwigheden 'not done'? *passende smiley*

Regels voor berichten