Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lekker 100.000 krijgen voor zoiets ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En: nachtje naar mijn ouders, vergeten dat ik morgenavond een afspraak heb in Groningen waarvoor ik een slaapzak en matje mee moet nemen, dus nu sleep ik het hele weekend met een onwijs zware tas, enz ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Theodoor heeft waarschijnlijk een stageplek
![]() En het is vier straten bij ons vandaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt me superleuk om dicht bij m'n werk- of stageplaats te wonen. Lekker lopend op pad ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pommelien
![]() ik kwam net terug van boodschappen doen en er zat in het parkje een zielige verfomfaaide rode kater die duidelijk niet helemaal 100% was en hij was aan minstens 1,5 oog blind ![]() volgens een buurmeisje is hij van een van de buren en is het gewoon een ziek & zielig beest en hebben er al vaker mensen de dierenambulance voor gebeld, dus dat ga ik dan maar niet doen. meh. |
![]() |
|
Jongens, advies!
![]() Studio (één kamer, wel zelfstandig), centrum Den Bosch, ongeveer 35 vierkante meter, geen eigen berging, wel goede staat (wordt nieuwe vloer gelegd plus opnieuw gestuct), kleine keuken, 450 euro excl. gwl. Doen of niet doen? ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Binnenkort kun je daar de dierenpolitie voor bellen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, hoewel ik me altijd afvraag hoe hard ze gestraft worden ;x hoe dan ook niet hard genoeg, vind ik stiekem [/pvv'er] |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb gisteren trouwens niet meegediscussieerd over het regeerakkoord, maar wel meegelezen en er nu zelfs een gedicht over geschreven. Nieuwste sogmethode, dat is. ![]() |
![]() |
|
|