Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik alleen maar omdat ik toch wist dat je ging happen <3
Maar ik vind dat helemaal niet hoor. Sommige kerels vinden dat van vrouwen die bier drinken en uit de achterhoek/twente komen. Dat hoor ik wel eens.

En we hebben nog heel veel flessen wijn staan van gisteren
Toen ik nog in de achterhoek woonde dronk ik vooral wijn. Toen ik ging studeren werd het bier.
Advertentie
Oud 03-10-2010, 20:07
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Toen ik nog in de achterhoek woonde dronk ik vooral wijn. Toen ik ging studeren werd het bier.
Oud 03-10-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch heel normaal?
Oud 03-10-2010, 20:08
Verwijderd
Ik kreeg elke Sinterklaas/kerst een pyjama van m'n oma.
Oud 03-10-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:

Mijn opa's en oma's deden daar niet aan, voor zover ik mij dat nog kan herinneren
Oud 03-10-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Echt weird is dat!
Verwijderd
Oh en eergister is een groot mysterie uit mijn leven opgelost! Ik dacht altijd dat ik heel onvoorzichtig was met mijn barbies en dat daarom de hoofden altijd los in de 'barbiemand' lagen. Maar mijn broertje biechtte op vroeger mijn kamer in te sneaken als ie boos was en alle hoofden eraf te draaien
Verwijderd
Citaat:
Aw <3 Ik kreeg een keer een gebreide trui van mijn oma met een heel lelijk hondje erop. Mijn lievelingstrui <3 En verder kreeg ik altijd een reep hazelnootchocola met 5 gulden (En dat .geven ze nog steeds aan mijn vader )
Oud 03-10-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Aw <3 Ik kreeg een keer een gebreide trui van mijn oma met een heel lelijk hondje erop. Mijn lievelingstrui <3 En verder kreeg ik altijd een reep hazelnootchocola met 5 gulden (En dat .geven ze nog steeds aan mijn vader )
Dan hebben ze veel veel guldens opgespaard
Verwijderd
ik kreeg van mijn oudtantes altijd heel erg genante dingen als roze pyjama's en armbandjes en leuke bedeltjes voor aan je mobieltje.
Verwijderd
Ik was vreselijk bang voor Sinterklaas en de zwarte Pieten. Toen ze op school kwamen vond ik het zo knap dat een jongetje op schoot durfde bij een Piet.

En een keer 's avonds toen stopte er een auto bij ons in de straat, waar een Sinterklaas en Pieten uitkwamen. Ik helemaal overstuur meteen.

Ik ging me ook een keer verstoppen op 5 december, vlak voor de cadeautjes kwamen, omdat ik zo bang was.

:')

Stiekem ben ik nog steeds een beetje bang voor zwarte Pieten. Zoals anderen dat hebben met clowns denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Dan hebben ze veel veel guldens opgespaard
Oops Nu is het vervangen door 2 euro.
Oud 03-10-2010, 20:13
Verwijderd
Mijn biologische oma overspoelde ons in het begin met ladingen cadeautjes die bij het uitpakken heel leuk zijn maar daarna niet meer. Nu doet ze dat minder en vinden we haar als persoon ook heel lief
Oud 03-10-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik was vreselijk bang voor Sinterklaas en de zwarte Pieten. Toen ze op school kwamen vond ik het zo knap dat een jongetje op schoot durfde bij een Piet.

En een keer 's avonds toen stopte er een auto bij ons in de straat, waar een Sinterklaas en Pieten uitkwamen. Ik helemaal overstuur meteen.

Ik ging me ook een keer verstoppen op 5 december, vlak voor de cadeautjes kwamen, omdat ik zo bang was.

:')

Stiekem ben ik nog steeds een beetje bang voor zwarte Pieten. Zoals anderen dat hebben met clowns denk ik.
Mijn broertje was de eerste keer dat hij zwarte piet zag echt als de dood, totdat hij doorhad dat die hem snoep kwam geven. Toen was het z'n grote vriend
Oud 03-10-2010, 20:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is toch heel normaal?
Meestal drinkt men in de achterhoek juist bier. Of wordt ermee gegooid.
Verwijderd
Van mijn stiefopa kreeg ik altijd stiekem vijf gulden, dat was leuk omdat hij altijd eerst helemaal zoekend om zich heen keek, dan heel sneaky keek terwijl hij die vijf gulden in m'n hand stopte en dan een vinger op z'n lippen legde en knipoogde. Ik heb ook nog paar keer twee euro van hem gekregen op die manier, deflatie.
Verwijderd
Citaat:
Meestal drinkt men in de achterhoek juist bier. Of wordt ermee gegooid.
Ja maar waar mijn ouders wonen is niet écht achterhoek een beetje het dorp waar alle import zich verzameld
Verwijderd
Jeej ik heb morgen een gala en nu het spannende moment of ik nog in de jurk pas..
Oud 03-10-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Van mijn stiefopa kreeg ik altijd stiekem vijf gulden, dat was leuk omdat hij altijd eerst helemaal zoekend om zich heen keek, dan heel sneaky keek terwijl hij die vijf gulden in m'n hand stopte en dan een vinger op z'n lippen legde en knipoogde. Ik heb ook nog paar keer twee euro van hem gekregen op die manier, deflatie.
Oh wat lief <3

De wereld zit vandaag helemaal vol met lieve mensen.
Verwijderd
Citaat:
Ooh, mijn oma deed dat gisteren nog, zo lief! Dan frommelt ze die 5 euro stiekem in mijn hand als mijn moeder even niet in de buurt is. (want die heeft liever niet dat ik geld van haar krijg )
Verwijderd
Citaat:
Jeej ik heb morgen een gala en nu het spannende moment of ik nog in de jurk pas..
Ik moest laatst m'n broekknoop 4 cm verplaatsen
Oud 03-10-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Dat kan hij gewoon he!

Ik kan dat allemaal niet.
Oud 03-10-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Dat kan hij gewoon he!

Tuurlijk wel! Gewoon een keer oefenen met een broek die toch weggaat
Oud 03-10-2010, 20:18
Verwijderd
mijn oma wilde me een keer 200 euro geven als kermisgeld. Maar ze had alzheimer dus ze had het niet echt in de gaten. Dus mama stopte het weer in haar tasje toen ze niet keek.
Oud 03-10-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ooh, mijn oma deed dat gisteren nog, zo lief! Dan frommelt ze die 5 euro stiekem in mijn hand als mijn moeder even niet in de buurt is. (want die heeft liever niet dat ik geld van haar krijg )
aw

en nouja, vijf euro zal je financiële verantwoordelijkheidsgevoel toch niet verpesten!
Oud 03-10-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel! Gewoon een keer oefenen met een broek die toch weggaat
Ik heb een nogal slechte fijne motoriek. Grove motoriek ook trouwens. :')

Dus ik ben heel slecht in priegeldingen, of dingen openmaken bijvoorbeeld. Een blikopener hanteren, haha, dat is me nog nooit gelukt
Oud 03-10-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Dat kan hij gewoon he!

Het was voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n schuifknoop verplaatste, dus jij kan het vast ook wel.
Oud 03-10-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:

Dus ik ben heel slecht in priegeldingen, of dingen openmaken bijvoorbeeld. Een blikopener hanteren, haha, dat is me nog nooit gelukt
Mij ook niet
Verwijderd
Citaat:

Ik ben daar ook niet zo goed in hoor. Maar het geeft me altijd een heel voldaan gevoel als ik iets zelf heb gefixt. Ook al ziet het er dan niet uit
Verwijderd
Maar blikopeners moet je ook gewoon op een dag ineens doorhebben en dan kan je het

En steeds meer blikjes krijgen treklipjes, dus ik gok dat blikopeners binnen tien jaar niet meer nodig zijn.
Oud 03-10-2010, 20:21
Verwijderd
Ik ben zo slecht in motoriek dat mijn lerares techniek ooit tegen me zei dat "Bij mij ook alles misging" en dat wat ik maakte "echt lelijk was" en dat ze me "eens een één ging geven zodat ik het afleerde". Nou, daar ben je dan mooi klaar mee!
Oud 03-10-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Dikkie ;p

Het past nu alleen nog strapless bh zoeken en proberen een paar hakken te lenen van iemand

en verder ben ik beetje verliefd op de donkere jongen van so you think you can dance! (elderik ofzo)
Oud 03-10-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Maar blikopeners moet je ook gewoon op een dag ineens doorhebben en dan kan je het

En steeds meer blikjes krijgen treklipjes, dus ik gok dat blikopeners binnen tien jaar niet meer nodig zijn.
Ja, ik ben ook veroordeeld tot dingen met treklipjes inderdaad. Ik had een keer per ongeluk iets gekocht zonder zo'n lipje. Niks kon ik ermee, NIKS!
Verwijderd
Citaat:
Dikkie ;p

Het past nu alleen nog strapless bh zoeken en proberen een paar hakken te lenen van iemand

en verder ben ik beetje verliefd op de donkere jongen van so you think you can dance! (elderik ofzo)
Ik had hem al 3 jaar niet meer aangehad, dus het was opzich wel te verwachten
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Fatso!
Oud 03-10-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben ook veroordeeld tot dingen met treklipjes inderdaad. Ik had een keer per ongeluk iets gekocht zonder zo'n lipje. Niks kon ik ermee, NIKS!
Je kunt het deksel ook kapotrammen en dan openzagen met een aardappelmesje worden ze wel snel bot van.
Oud 03-10-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Je kunt het deksel ook kapotrammen en dan openzagen met een aardappelmesje worden ze wel snel bot van.
Oud 03-10-2010, 20:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Hoe kun je nu niet werken met een blikopener? Oke, het gaat misschien ooit eens een keertje mis, maar dat hoef je toch niet "op een dag ineens door te hebben"? Zet gewoon dat ding op het blik, en hoplakee!
Verwijderd
Treklipjes doen pijn, ik gebruik altijd een blikopener
Verwijderd
Citaat:
Ik had hem al 3 jaar niet meer aangehad, dus het was opzich wel te verwachten
dan mag het ja!
Oud 03-10-2010, 20:26
Verwijderd
Ik miste vandaag juist ineens een gaatje in mijn broekriem.
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je nu niet werken met een blikopener? Oke, het gaat misschien ooit eens een keertje mis, maar dat hoef je toch niet "op een dag ineens door te hebben"? Zet gewoon dat ding op het blik, en hoplakee!
Ja, nou Martin, sommige mensen kunnen dat gewoon niet!
Verwijderd
repelsteel, you flirt!
Verwijderd
Hell yeah, arrogante Jeffrey eruit bij SYTYCD.
Oud 03-10-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Fatso!
Volgens de weegschaal woog ik 79 dit weekend
Een half jaar geleden ofzo woog ik nog 83 op een andere weegschaal. Maar volgens Stefenootje was de weegschaal stuk die 79 aangaf
Verwijderd
Citaat:
Hell yeah, arrogante Jeffrey eruit bij SYTYCD.
Ik wilde dit net gaan typen

en jeeej!
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik wel eens gedaan toen er geen blikopener was
Oud 03-10-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik kon het pas toen ik 16 was en vanaf toen lukte het altijd! Het probleem zit 'm in het ding op de juiste manier op het blik zetten en knijpen en draaien tegelijk
Oud 03-10-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde dit net gaan typen

en jeeej!
Hoe hij reageerde ook echt weer Zo tekenend.
Oud 03-10-2010, 20:29
Verwijderd
Oh ik ben trouwens ook slecht in het openmaken van die schoonmaakmiddelflessen met zo'n 'kinderslot'.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten