Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en eergister is een groot mysterie uit mijn leven opgelost! Ik dacht altijd dat ik heel onvoorzichtig was met mijn barbies en dat daarom de hoofden altijd los in de 'barbiemand' lagen. Maar mijn broertje biechtte op vroeger mijn kamer in te sneaken als ie boos was en alle hoofden eraf te draaien
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was vreselijk bang voor Sinterklaas en de zwarte Pieten. Toen ze op school kwamen vond ik het zo knap dat een jongetje op schoot durfde bij een Piet.
En een keer 's avonds toen stopte er een auto bij ons in de straat, waar een Sinterklaas en Pieten uitkwamen. Ik helemaal overstuur meteen. Ik ging me ook een keer verstoppen op 5 december, vlak voor de cadeautjes kwamen, omdat ik zo bang was. :') Stiekem ben ik nog steeds een beetje bang voor zwarte Pieten. Zoals anderen dat hebben met clowns denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Van mijn stiefopa kreeg ik altijd stiekem vijf gulden, dat was leuk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De wereld zit vandaag helemaal vol met lieve mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nouja, vijf euro zal je financiële verantwoordelijkheidsgevoel toch niet verpesten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik ben heel slecht in priegeldingen, of dingen openmaken bijvoorbeeld. Een blikopener hanteren, haha, dat is me nog nooit gelukt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|