Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 20:48
Verwijderd
bijna een hele week om 7.30 uur naar bed gaan omdat ik wilde klieren met naaimasjien heeft wel zijn tol geëist want ik ben zo gaar als wat. Ga nu ook maar niet naaien want mijn concentratielevel is 0.
Advertentie
Oud 10-10-2010, 20:48
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Een u-t-diagram maak je door u op de y-as uit te zeggen tegen t op de x-as. Dus als je bijvoorbeeld u = a * t hebt (met a constant) dan is je u-t-diagram een grafiek die er hetzelfde uitziet als een grafiek van y = a * x (lijn door de oorsprong).
Laat ook maar . Morgen zal ik het aan mijn wiskundebijlesmeisje vragen, die studeert nu natuurkunde.
Oud 10-10-2010, 20:55
Verwijderd
internet heeft weer eens aids -_-
Oud 10-10-2010, 20:55
Verwijderd
Ik overdrijf vaak en kan me goed aanstellen, maar nu zit ik toch wel even echt in een terechte zm en alles-bui zeg. Tering wat lukt het allemaal slecht.
Oud 10-10-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik overdrijf vaak en kan me goed aanstellen, maar nu zit ik toch wel even echt in een terechte zm en alles-bui zeg. Tering wat lukt het allemaal slecht.
*knuffel*

Als je wil mag je via pm alles spuien wat je maar wil, maar daar heb je vast anderen voor
Oud 10-10-2010, 21:03
Verwijderd
Godverdomme, hier is het ook weer AARRGHHH sommige mensen halen het fucking bloed onder m'n nagels vandaan
Oud 10-10-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Laat ook maar . Morgen zal ik het aan mijn wiskundebijlesmeisje vragen, die studeert nu natuurkunde.
Wat snap je niet dan? u op de y-as, t op de x-as, meer is er toch echt niet over te zeggen.
Oud 10-10-2010, 21:05
Verwijderd
Jezus, internet heeft echt de graftyfus vandaag.
Oud 10-10-2010, 21:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
whatsup dan?
Oud 10-10-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
*knuffel*

Als je wil mag je via pm alles spuien wat je maar wil, maar daar heb je vast anderen voor
Dankje.

Citaat:
whatsup dan?
Mja de combinatie van slechte gezondheid + veeleisende studie werkt momenteel héél slecht en ik trek het allemaal even niet meer. Ik moet morgen een opdracht inleveren voor 30% van het eindcijfer en heb door 'omstandigheden' nog niet eens een kladversie af.
Oud 10-10-2010, 21:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja de combinatie van slechte gezondheid + veeleisende studie werkt momenteel héél slecht en ik trek het allemaal even niet meer. Ik moet morgen een opdracht inleveren voor 30% van het eindcijfer en heb door 'omstandigheden' nog niet eens een kladversie af.
oei zoiets had ik jaren geleden ook ivm een flinke hersenschudding, gelukkig wel kunnen regelen met school dat ik toen even wat extra tijd kreeg. Is dat geen optie?
Oud 10-10-2010, 21:18
Verwijderd
Ik zou dat ook doen Medeia. Maar dat heb ik je ook al gepmd
Oud 10-10-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
oei zoiets had ik jaren geleden ook ivm een flinke hersenschudding, gelukkig wel kunnen regelen met school dat ik toen even wat extra tijd kreeg. Is dat geen optie?
Ja, dat is een optie en dat moet ik ook gaan doen, maar mijn streberigheid zit me dwars + als ik naar de studieadviseur ga wordt het ''echt'' dat het slecht met me gaat, en daar wilde ik tot nu toe nog even niet aan. Inmiddels ontkom ik er niet meer aan vrees ik.
Oud 10-10-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is een optie en dat moet ik ook gaan doen, maar mijn streberigheid zit me dwars + als ik naar de studieadviseur ga wordt het ''echt'' dat het slecht met me gaat, en daar wilde ik tot nu toe nog even niet aan. Inmiddels ontkom ik er niet meer aan vrees ik.
Gewoon doen, er zijn denk ik wel mensen die voor minder naar zoiets toegaan. De stap is even kut, maar zoiets kan erg opluchten hoor.
Oud 10-10-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Gewoon doen, er zijn denk ik wel mensen die voor minder naar zoiets toegaan. De stap is even kut, maar zoiets kan erg opluchten hoor.
Je hebt gelijk. Ik ga morgen voor of na de les even langs om een afspraak te maken.
Oud 10-10-2010, 21:22
Verwijderd
En ik wil Renate Verbaan op haar mooie gezichtje slaan!

Met een banaan.
Oud 10-10-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
En ik wil Renate Verbaan op haar mooie gezichtje slaan!

Met een banaan.
Ze ziet er anders vaak genoeg uit alsof ze nachten doorhaalt en niet eet.
Macrador
Macrador is offline
is archont terug?
Verwijderd
Citaat:
Ze ziet er anders vaak genoeg uit alsof ze nachten doorhaalt en niet eet.
Ik vind haar vaak woestmakend mooi. Categorie Hannah Verboom en Carice van Houten.
Oud 10-10-2010, 21:24
Verwijderd
zal ik naar de avondwinkel gaan voor een fles wijn en me lam zuipen

of niet?
Oud 10-10-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar vaak woestmakend mooi. Categorie Hannah Verboom en Carice van Houten.
Je bent duidelijk geen lesbienne.
Oud 10-10-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik niet zo erg
Oud 10-10-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
is archont terug?
Nee, ik ben Jon en heb het account van Archont gestolen omdat hij zo woestaantrekkelijk is.
Oud 10-10-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Maarrr waarom niet dan?

Iedereen vindt toch iemand anders weer mooi?
Verwijderd
Citaat:
Renate Verbaan haalt het écht niet bij de categorie van Hannah verboom, Carice van Houten, Ilse de Lange of Chantal Janzen hoor!
Verwijderd
Maar ik ben trouwens misschien toch lesbienne, want ik heb een map met mancandy en een map met womancandy, en die laatste map heeft meer plaatjes
Oud 10-10-2010, 21:29
Verwijderd
Ik vind Renate Verbaan weinig aan. Carice van Houten en Hanna Verboom wel.
Oud 10-10-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Maarrr waarom niet dan?

Iedereen vindt toch iemand anders weer mooi?
Vreemde fetisjen daar gelaten vallen de meeste mannen gewoon op hetzelfde type vrouw en vice versa.
Oud 10-10-2010, 21:30
Verwijderd
Er is ook een middenweg!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Renate Verbaan weinig aan. Carice van Houten en Hanna Verboom wel.
Ik ben jaloers op mensen die lange slanke benen hebben. Echt heel erg. Ik zou dat zo graag willen. Die doen zoveel voor je figuur als vrouw.
Verwijderd
Citaat:
Vreemde fetisjen daar gelaten vallen de meeste mannen gewoon op hetzelfde type vrouw en vice versa.
Nou lijkt me niet, anders zouden er erg veel mensen alleen overblijven.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben jaloers op mensen die lange slanke benen hebben. Echt heel erg. Ik zou dat zo graag willen. Die doen zoveel voor je figuur als vrouw.
Hmm, ik ben meer van het innerlijk.

;d;d;d;d;d;DD;d
Oud 10-10-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben Jon en heb het account van Archont gestolen omdat hij zo woestaantrekkelijk is.

Wat is woestaantrekkelijk toch een goed woord hè?
Oud 10-10-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Maar vrouwelijk is het niet!
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
jaja
Verwijderd
Citaat:
Maar vrouwelijk is het niet!
Waarom niet?
Verwijderd
Citaat:

Wat is woestaantrekkelijk toch een goed woord hè?
Jammer toch dat woestaantrekkelijke mannen tegelijkertijd watjes eersteklas kunnen zijn!
Oud 10-10-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Jammer toch dat woestaantrekkelijke mannen tegelijkertijd watjes eersteklas kunnen zijn!
Of dom! Dat is ook vervelend.
Oud 10-10-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Van die dunne beentjes? Een jongensfiguur is dat meer. Die ''vrouwelijke rondigen'' waar men het altijd over heeft duiden niet alleen op tieten en een kont.
Oud 10-10-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Daar begin ik niet eens aan!
Verwijderd
Citaat:
Van die dunne beentjes? Een jongensfiguur is dat meer. Die ''vrouwelijke rondigen'' waar men het altijd over heeft duiden niet alleen op tieten en een kont.
Mwa niet per se dunne beentjes, maar lange. Dunne benen vind ik ook niet per se mooi nee, maar lange benen wel.
Carn
Carn is offline
domme mensen zijn sowieso vervelend
Verwijderd
Citaat:
Ja, of stomme eikels.

Citaat:
Dan vind ik ze vaak überhaupt al niet woestaantrekkelijk Volgens mij.
Oud 10-10-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Daar begin ik niet eens aan!
Ik ook niet. Ik wil alleen jongens die slimmer zijn dan ik. Niet heel veel slimmer, want dat is weer stom, maar die zijn toch niet te vinden.

Oud 10-10-2010, 21:37
Verwijderd
Medeia, heb jij je sig weer zelf verzonnen?

Zo ja, complimenten
Verwijderd
Citaat:
Dan vind ik ze vaak überhaupt al niet woestaantrekkelijk Volgens mij.
maar dat zie je niet aan hun neus hè, of ze dom zijn of niet!
Verwijderd
Citaat:
Medeia, heb jij je sig weer zelf verzonnen?

Complimenten anders
Anders? Als ze het zelf heeft verzonnen dus niet?
Verwijderd
Citaat:
maar dat zie je niet aan hun neus hè, of ze dom zijn of niet!
Mja, nou, je hebt het vaak wel snel genoeg door hoor
Oud 10-10-2010, 21:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, nou, je hebt het vaak wel snel genoeg door hoor
inderdaad. en dan er zsm op een aardige manier van af zien te komen!
Oud 10-10-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Anders? Als ze het zelf heeft verzonnen dus niet?
Jajaja, changed.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten