Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Hoi!

Ohja jij hoorde daar ook bij hè Een hele fles wijn

Ik ben McCrae en ik las al eventjes op dit forum en toen dacht ik vandaag, terwijl ik eigenlijk aan mijn studie moest werken, laat ik eens mijzelf registreren

En toen kreeg ik een berichtje van ''Jon'' dat ik een topic moest maken op Welkom en Voorstellen. Maar dat was maar een beetje saai dus toen ben ik een beetje op Onzin en op De Kantine gaan posten.

Alles goed ook met jou? Kater?
Wat gezellig! Hoe oud ben je en waar kom je vandaan en wat studeer je?

Oh ja dat is zo'n standaard mailtje, welkom en voorstellen is eigenlijk maar suf. Ehm nee kater valt wel mee, net als een fles wijn.

Hallo, ik ben de forumalcoholist, overigens. Na Rationeel that is.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam daar dus serieus pas 3 dagen geleden achter he? Ik deed altijd copy paste, volgende quoten enzovoort
haha suffie de multiquote is vet handig
Verwijderd
Citaat:
hallo nieuwe jongen! welkom!
Oh ik vond je liedje mooi <3.
Verwijderd
Citaat:
hier mag je zo'n beetje alles posten wat je wil, maar alleen in dit topic doordat op de kantine veel mensen zitten die ook over andere dingen willen kletsen en dat gebeurt anders in de andere topics, die gaan dan allemaal offtopic.
Wel een verschil met onzin is dat je op onzin ook posts mag doen die helemaal nergens over gaan, en hier moet het wel een beetje ergens op slaan!
Oh oke! Bedankt voor de uitleg

Maar ''ergens over gaan'' is natuurlijk wel heel breed? Nouja ik zit het wel ondertusen!
Oud 14-10-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
haha suffie de multiquote is vet handig
Ja dat weet ik inmiddels ook! Weet je hoeveel moeite het kostte, al die quotes.
Oud 14-10-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam daar dus serieus pas net achter he? Ik deed altijd copy paste, volgende quoten enzovoort
Verwijderd
Citaat:
Oh oke! Bedankt voor de uitleg

Maar ''ergens over gaan'' is natuurlijk wel heel breed? Nouja ik zit het wel ondertusen!
als je rechte bananen hebt, mag je dat best even vertellen natuurlijk.
Verwijderd
Lucky Luciano naamzoek: Is dit
Citaat:
Ik heb net een of ander document gedownload met 2688 Nederlandse uitdrukkingen en gezegden. Best wel grappig
leuker/handiger/uitgebreider dan gewoon uitdrukking op het internet zoeken? En zo ja, mag ik dan de link?

En hoi mensen ik had een hele stomme docent vandaag.
Verwijderd
Citaat:
hallo nieuwe jongen! welkom!
Hoi!

Citaat:
Wat gezellig! Hoe oud ben je en waar kom je vandaan en wat studeer je?

Oh ja dat is zo'n standaard mailtje, welkom en voorstellen is eigenlijk maar suf. Ehm nee kater valt wel mee, net als een fles wijn.

Hallo, ik ben de forumalcoholist, overigens. Na Rationeel that is.
Ik ben 21, ik kom uit Tilburg en ik studeer daar Maatschappijleer (lerarenopleiding). Maar ik wil misschien nog verder studeren richting politicologie of iets anders in die richting, dat bekijk ik nog wel als ik klaar ben.

En jij?
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vond je liedje mooi <3.
oh dankje! dan blijf ik lekker doorgaan met het schrijven van zulk soort liedjes
Oud 14-10-2010, 12:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kwam daar dus serieus pas 3 dagen geleden achter he? Ik deed altijd copy paste, volgende quoten enzovoort
Citaat:
ik ook dit bespaart een hoop tijd.
Het valt me trouwens nog mee van mezelf dat ik er al wèl eerder achter ben gekomen .
Oud 14-10-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano naamzoek: Is dit leuker/handiger/uitgebreider dan gewoon uitdrukking op het internet zoeken? En zo ja, mag ik dan de link?

En een kater? Kom je de dag een beetje door?
Oud 14-10-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Het valt me trouwens nog mee van mezelf dat ik er al wèl eerder achter ben gekomen .
ik vond het altijd al vaag waarom er een knopje zit, die je toch niet nodig bent.
Oud 14-10-2010, 12:52
Verwijderd
Die minister in het paars hangt er maar een beetje bij op de foto:
Oud 14-10-2010, 12:53
Verwijderd
Edith Schippers ja
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huhu . En iew al die grijzerds verder .
Verwijderd
Citaat:
Hoi!

Ik ben 21, ik kom uit Tilburg en ik studeer daar Maatschappijleer (lerarenopleiding). Maar ik wil misschien nog verder studeren richting politicologie of iets anders in die richting, dat bekijk ik nog wel als ik klaar ben.

En jij?
Hoi.

Citaat:
En een kater? Kom je de dag een beetje door?
Nee hoor. Ik raak wel snel aangeschoten maar voor een kater moet ik heel wat meer drinken. Ik ben vooral heel erg moe. Vandaag stelde ik proefondervindelijk vast dat ik (bijna) steeds als ik net op de fiets zit moet kokhalzen, dus dat het wellicht te linken is aan de verandering van beweging of aan de verandering van temperatuur.
Oud 14-10-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Hoi!

En jij?
Oh hoi

Sann, 24, Utrecht, Rechten, begin over een half jaar aan mijn master
Oud 14-10-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
inderdaad daar had de fotograaf ook wel iets van mogen zeggen voor hij afdrukte!
Oud 14-10-2010, 12:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik vind dit alleen niet zo'n goede reden om iemand te ontslaan.
Citaat:
het is toch ongelofelijk dat hij ontslagen is? hij drinkt er niet eens van. ik vind hem nog steeds een held.
met 'idioot wel' doelde ik op het feit dat hij om het, wel leuke, grapje ontslagen is. niet op de actie van de man zelf

maar hij is dus geen held, eerder een anti-held
Oud 14-10-2010, 12:56
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
Ik denk dat ze haar jurk/pakje niet mooi vonden.

Citaat:
Hoi.

Nee hoor. Ik raak wel snel aangeschoten maar voor een kater moet ik heel wat meer drinken. Ik ben vooral heel erg moe. Vandaag stelde ik proefondervindelijk vast dat ik (bijna) steeds als ik net op de fiets zit moet kokhalzen, dus dat het wellicht te linken is aan de verandering van beweging of aan de verandering van temperatuur.
Dat lijkt me naar
Oud 14-10-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
inderdaad daar had de fotograaf ook wel iets van mogen zeggen voor hij afdrukte!
Hij zal wel, terecht, niet zo blij zijn geweest met dit kabinet.
Verwijderd
Zo, ik ben net wezen zwemmen, ik zal nu de chloor maar eens uit mijn haar gaan wassen dat lukt niet goed met de douches in het zwembad.
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
Dit is toch zeker niet de officiële, met de minister in het blauw die niet recht vooruitkijkt en Verhagen die aan het praten is?
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
Hehe

Ik vraag me ook af hoe ze in de kamer die nieuwe minister van infrastructuur en mileu gaan aanspreken want in die achternaam gaan nogal wat fouten vallen: Schultz van Haegen-Maas Geesteranus.
Oud 14-10-2010, 12:58
Verwijderd
Maar dat Weerwolfspel lijkt mij opzich wel leuk! Ik doe dat ook wel eens in het ''echt'' zeg maar.

Is dat een beetje te vergelijken?
Oud 14-10-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Dit is toch zeker niet de officiële, met de minister in het blauw die niet recht vooruitkijkt en Verhagen die aan het praten is?
jawel, ze wouden een spontane foto hebben voor een goed imago.
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me naar
Oh nee zo bedoelde ik het niet! Ik verzamel aanwijzingen e.d. om te kunnen anticiperen en bijdragen aan het denkproces over wat het nou is! Verder viel het wel mee hoor, het was geen echte 'aanval.'
Verwijderd
Citaat:
en de koningin die kijkt alsof ze "oeoeoeww" aan het zeggen is
Oud 14-10-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Hehe

Ik vraag me ook af hoe ze in de kamer die nieuwe minister van infrastructuur en mileu gaan aanspreken want in die achternaam gaan nogal wat fouten vallen: Schultz van Haegen-Maas Geesteranus.
Ik vind lange achternamen zo gaaf. Dat 'anus' neem ik dan op de koop toe

Citaat:
Maar dat Weerwolfspel lijkt mij opzich wel leuk! Ik doe dat ook wel eens in het ''echt'' zeg maar.

Is dat een beetje te vergelijken?
Het is ook heel leuk. Ehm het is een beeeetje te vergelijken. Alleen is er op de ene dag hangronde, andere dag eetronde (22 is max aantal spelers en het spel duurt dus maximaal 3 weken) en je kunt de medespelers niet zien. Dus je moet ze 'betrappen' door middel van postgedrag en stemlijstjes. Lees de spelregels goed door en dit spel (en het vorige, want deze heeft een klein en niet heel actief deelnemersveld) en dan kun je de volgende prima meespelen
Oud 14-10-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
met 'idioot wel' doelde ik op het feit dat hij om het, wel leuke, grapje ontslagen is. niet op de actie van de man zelf

maar hij is dus geen held, eerder een anti-held
Nu snap ik je.
Oud 14-10-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Oh nee zo bedoelde ik het niet! Ik verzamel aanwijzingen e.d. om te kunnen anticiperen en bijdragen aan het denkproces over wat het nou is! Verder viel het wel mee hoor, het was geen echte 'aanval.'
Ah oke! Nou ehm, goed bezig dan!
Oud 14-10-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind lange achternamen zo gaaf. Dat 'anus' neem ik dan op de koop toe

Het is ook heel leuk. Ehm het is een beeeetje te vergelijken. Alleen is er op de ene dag hangronde, andere dag eetronde (22 is max aantal spelers en het spel duurt dus maximaal 3 weken) en je kunt de medespelers niet zien. Dus je moet ze 'betrappen' door middel van postgedrag en stemlijstjes. Lees de spelregels goed door en dit spel (en het vorige, want deze heeft een klein en niet heel actief deelnemersveld) en dan kun je de volgende prima meespelen
Oh oke bedankt! En een nieuw spel begint meteen als het oude spel is afgelopen?
Oud 14-10-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Oh oke bedankt! En een nieuw spel begint meteen als het oude spel is afgelopen?
Nee twee weken na afloop van het vorige spel! Dus de 28e/29e kun je je opgegeven voor het nieuwe spel. (Het spel is hoogstwaarschijnlijk vanavond afgelopen)
Verwijderd
Citaat:
jawel, ze wouden een spontane foto hebben voor een goed imago.
Citaat:
Ah oke! Nou ehm, goed bezig dan!
Heb jij een kater dan? (ik heb geen zin om te msnnen)
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben te lui om de regels van het WW-spel door te lezen, maar eigenlijk lijkt het me best leuk.
Oud 14-10-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Hehe

Ze heeft zelf aangegeven dat Schultz prima is, de media gebruikt over het algemeen Schultz van Haegen.
Verwijderd
hallo mccrae wat is je echte naam?
Verwijderd
Citaat:
Heb jij een kater dan? (ik heb geen zin om te msnnen)
Dat is niet erg, ik heb toch geen nieuws Ehm, nee niet echt, werd wakker met een beetje nadorst, maar na een glas water, een kop koffie en een broodje kaas was ik weer up & running
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano naamzoek: Is dit leuker/handiger/uitgebreider dan gewoon uitdrukking op het internet zoeken? En zo ja, mag ik dan de link?

Dat weet ik niet, maar er staat ook overal een toelichting bij waar het vandaan komt ed.
Het was een nieuwsgroepbestand, weet je hoe je die moet downloaden?
Verwijderd
schultz vind ik een extreem toffe naam
Verwijderd
Ik denk dat ik (voorlopig) ga stoppen met forumen.
Verwijderd
Citaat:
nee ik denk niet dat dat de officiële foto is.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben te lui om de regels van het WW-spel door te lezen, maar eigenlijk lijkt het me best leuk.
Ik ben ze ooit gaan lezen als sogactiviteit, misschien een tip?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nee twee weken na afloop van het vorige spel! Dus de 28e/29e kun je je opgegeven voor het nieuwe spel. (Het spel is hoogstwaarschijnlijk vanavond afgelopen)
hoogstwaarschijnlijk?

en ik stel voor dit keer iets langer te wachten dan precies 2 weken. een spel met een volle club van ongeveer 20 lijkt me leuker. en misschien is iedereen dan wat actiever
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat wel eens doorgelezen, en ook een kleine poging gedaan het topic te volgen. Die poging gaf ik echter algauw op. Veel te ingewikkeld.
Oud 14-10-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Het is ook leuk! Hoewel ik het echt WW spel duisent toffer vind.
Oud 14-10-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft zelf aangegeven dat Schultz prima is, de media gebruikt over het algemeen Schultz van Haegen.
ze was zelf ook bang voor flauwe grapjes.
Oud 14-10-2010, 13:06
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind melanie schultz wel een topwijf. en ze houdt wel van een wijntje. het is eigenlijk net een grote sann

stiekem vind ik alle ministers best top
Oud 14-10-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
hoogstwaarschijnlijk?

en ik stel voor dit keer iets langer te wachten dan precies 2 weken. een spel met een volle club van ongeveer 20 lijkt me leuker. en misschien is iedereen dan wat actiever
Nou ja, je weet maar nooit Ja ik wil graag wachten tot na 9 november, want dan zitten mijn tentamens erop Maar dat is eigenbelang, het verschilt elke keer maar net of er mensen tijd hebben, volgens mij heeft dat niet zo veel te maken met de twee weken die er tussen zitten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten