Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Jawel hoor, eigenlijk hebben bijna alle dieren alleen seks om zich voort te planten
Nee, want de meeste diersoorten zijn zich niet bewust van de relatie tussen paren en baren zoals Sarah al aangaf. Dan kan voortplanting ook onmogelijk het doel zijn.
Advertentie
Oud 19-10-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Het is dubbel onzin, enerzijds hebben (sommige) dieren wel emoties, anderzijds heeft neuken bij geen enkele diersoort behalve in sommige gevallen mensen als doel voorplanting.
Wtf, wel.
Oud 19-10-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, want de meeste diersoorten zijn zich niet bewust van de relatie tussen paren en baren zoals Sarah al aangaf. Dan kan voortplanting ook onmogelijk het doel zijn.
Het is voor hen misschien niet het doel, omdat ze dat er niet bijbedenken, maar het IS wel het doel natuurlijk.
Oud 19-10-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Dieren zijn zich ook niet bewust van de relatie eten en dood gaan. Toch eten ze, omdat ze honger hebben.
Oud 19-10-2010, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kijken ze niet ongelukkig omdat ze moeten poepen?
Nee, want mijn hond kijkt niet ongelukkig hoor, als ze netjes tussen de struiken poept. Alleen als ze diarree heeft.
Verwijderd
Citaat:
Dieren zijn zich ook niet bewust van de relatie eten en dood gaan. Toch eten ze, omdat ze honger hebben.
En ze neuken omdat ze geil zijn, niet omdat ze zich druk maken om voortplanting.
Verwijderd
Citaat:
Idd, niet met als doel de dood te voorkomen.
Verwijderd
Citaat:
Hoe dan?
Ze hebben bram 25.000 euro betaald
Verwijderd
Citaat:
Precies. Ze eten met als doel hun honger te stillen. Gevolg is dat ze in leven blijven. Ze paren met als doel hun loopsheid te stillen. Gevolg is dat ze beebies krijgen. Maar dat is niet hun doel.
Oud 19-10-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
En ze neuken omdat ze geil zijn, niet omdat ze zich druk maken om voortplanting.
Nee.
Verwijderd
Citaat:
Nee helaas.
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Ja.
Oud 19-10-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Precies. Ze eten met als doel hun honger te stillen. Gevolg is dat ze in leven blijven. Ze paren met als doel hun loopsheid te stillen. Gevolg is dat ze beebies krijgen. Maar dat is niet hun doel.
Het is wel het doel van hun loopsheid
Verwijderd
Citaat:
Nee helaas.
boks
Verwijderd
Jullie stellen je echt zo voor dat op een dag een teefje denkt "Hmm weet je wat, ik mis wat invulling in mijn leven. Ik denk dat het tijd is voor een nestje. Ja, puppies, die wil ik graag. Laat ik eens op zoek gaan naar een leuke reu."
Ofzo?
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Citaat:
Nee helaas.
2 > 1, we win.
Verwijderd
LL en ik zijn lekker slimmer dan jullie allemaahaal
Oud 19-10-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, duh. Maar het doel van geilheid bij mensen is ook voortplanting. Dat is dan dus geen dier/mens verschil/
Verwijderd
Citaat:
Jullie stellen je echt zo voor dat op een dag een teefje denkt "Hmm weet je wat, ik mis wat invulling in mijn leven. Ik denk dat het tijd is voor een nestje. Ja, puppies, die wil ik graag. Laat ik eens op zoek gaan naar een leuke reu."
Ofzo?
Nee, maar dieren hebben niet voor hun plezier seks.
Verwijderd
Citaat:
Nee, er is geen doel, gewoon een gedragspatroon als gevolg van evolutie. Maar evolutie heeft geen doelen, het is een proces.
Verwijderd
Citaat:
Ja, duh. Maar het doel van geilheid bij mensen is ook voortplanting. Dat is dan dus geen dier/mens verschil/
Nee hoor, de mens heeft seks omdat hij daar plezier aan beleeft.
Oud 19-10-2010, 21:20
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ofzo?
Oud 19-10-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Jawel, net zoals ze voor hun plezier eten. Alleen beleven ze er alleen plezier aan wanneer ze vruchtbaar zijn. Dus als ze niet vruchtbaar zijn, doen ze het niet.
Oud 19-10-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Nee, er is geen doel, gewoon een gedragspatroon als gevolg van evolutie. Maar evolutie heeft geen doelen, het is een proces.
Nee het is het doel van hun loopsheid, het heeft niets met gedrag te maken. Je kan het wel onder de noemer evolutie schuiven, maar dat maakt het natuurlijk een cirkelredenering.
Verwijderd
Citaat:
Vertel dat maar aan varkens met hun enorme orgasmes!
Verwijderd
Citaat:
Jawel, net zoals ze voor hun plezier eten. Alleen beleven ze er alleen plezier aan wanneer ze vruchtbaar zijn. Dus als ze niet vruchtbaar zijn, doen ze het niet.
Sommige dieren kunnen er uberhaupt geen plezier aan beleven, dus dit is kul.
Verwijderd
Citaat:
Dus als ze niet vruchtbaar zijn, doen ze het niet.
DUS! is het doel voortplanting! Want ze doen het alleen als er voortplanting in het spel is. Je zegt het nu zelf!
Oud 19-10-2010, 21:22
Verwijderd
Het enige afwijkende bij mensen (en een paar andere soorten) is dat mensenvrouwtjes ook plezier aan seks beleven op het moment dat ze niet vruchtbaar zijn.
Verwijderd
Citaat:
Vertel dat maar aan varkens met hun enorme orgasmes!
Ik zeg niet dat ze er geen plezier in kunnen hebben, ik zeg dat dat niet het doel is.
Verwijderd
Citaat:
DUS! is het doel voortplanting! Want ze doen het alleen als er voortplanting in het spel is. Je zegt het nu zelf!
Nee, het doel is hooguit een drang te stillen.
Verwijderd
Citaat:
Nee het is het doel van hun loopsheid, het heeft niets met gedrag te maken. Je kan het wel onder de noemer evolutie schuiven, maar dat maakt het natuurlijk een cirkelredenering.
Loopsheid kan alleen een doel hebben als die loopsheid door iemand ontworpen of bedacht is. Een teef is loops en gaat dus neuken met een reu, zoals Sarah al aangeeft speelt daarbij de overweging dat dat puppy's kan opleveren voor de teef geen enkele rol.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik zeg dat het GEVOLG voortplanting is.
Oud 19-10-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Nee, het doel is hooguit een drang te stillen.
Ja, maar dat weten zij niet. Zij beredeneren het inderdaad niet zo, maar voor de natuur is dat dus wel het doel.
Oud 19-10-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Het enige afwijkende bij mensen (en een paar andere soorten) is dat mensenvrouwtjes ook plezier aan seks beleven op het moment dat ze niet vruchtbaar zijn.
Dus op het moment dat ze zich niet kunnen voortplanten. Dat betekent dus dat dieren alleen seks hebben als ze zich kunnen voortplanten. Ergo, dieren hebben seks met als doel zich voort te planten. Dat ze er eventueel plezier bij hebben is mooi meegenomen, maar niet het doel.
Oud 19-10-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Loopsheid kan alleen een doel hebben als die loopsheid door iemand ontworpen of bedacht is. Een teef is loops en gaat dus neuken met een reu, zoals Sarah al aangeeft speelt daarbij de overweging dat dat puppy's kan opleveren voor de teef geen enkele rol.
Het is dan ook geen weloverwogen keuze bij dieren, dieren kunnen dat namelijk niet. Dus ligt het in hun (wat bij de mens het onderbewuste zou zijn) vast.
Oud 19-10-2010, 21:25
Verwijderd
Ik hou ermee op, want jullie hebben echt een enórm bord voor je kop
Verwijderd
Citaat:
Nou zeg. Dat zeg ik toch ook niet tegen jullie.
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat weten zij niet. Zij beredeneren het inderdaad niet zo, maar voor de natuur is dat dus wel het doel.
De natuur kan per definitie geen doelen hebben omdat de natuur geen bewuste entiteit is.
Verwijderd
ik ben het eens met kazet, groetjes
Oud 19-10-2010, 21:26
Verwijderd
'Goh, ik ben vandaag lekker loops, tijd om puppies te maken '
Verwijderd
Citaat:
Sarah, verklaar dan eens waarom dieren die geen plezier kunnen beleven aan seks, toch seks hebben
Verwijderd
Citaat:
ik ben het eens met kazet, groetjes
Dan heb je ongelijk.
Verwijderd
Citaat:
Sarah, verklaar dan eens waarom dieren die geen plezier kunnen beleven aan seks, toch seks hebben
omdat de dieren die geen seks hadden zijn uitgestorven ;d;::;d;
Oud 19-10-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
De natuur kan per definitie geen doelen hebben omdat de natuur geen bewuste entiteit is.
Dat doet er niet toe. Een dier kan wel bewuste doelen hebben, zonder dat het zich zelf bewust is van dat doel.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al twee keer aangegeven dat ik wel weet dat ze dat niet zo beredeneren, dat het voor henzelf geen doel is. Maar aangezien dieren alleen seks hebben in de vruchtbare periode, is het dus voor de natuur, of hoe je het ook wil noemen, wel met voortplanting als doel.
Verwijderd
Citaat:
omdat de dieren die geen seks hadden zijn uitgestorven ;d;::;d;
Bedankt voor de ondersteuning van mijn punt
Hier kazet, met je evolutietheorie
Oud 19-10-2010, 21:28
Miekje*
Miekje* is offline
Kunnen we het even over gezelligere dingen hebben?
Verwijderd
Citaat:
Jij bent er continu bewust mee bezig je bloed rond te pompen?
Verwijderd
Citaat:
Gezellig toch, dierenseks!
Oud 19-10-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Jij vindt seks niet gezellig?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten