Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2010, 14:30
Verwijderd
Er wordt meestal één op de 10 gezegd, maar onderzoek wijst meer op 4%, dus het is meer 1 op de 20.
Advertentie
Oud 25-10-2010, 14:30
Verwijderd
Oh, ik ben er te laat bij, zie ik.
Oud 25-10-2010, 14:31
Verwijderd
Oh sorry Moz, had jouw post nog niet gezien.
Oud 25-10-2010, 14:31
Verwijderd
Ik kwam er van de week achter dat mijn werk een "roze club" heeft. Het heet HoLA. De Ho en de L staan voor homoseksueel en lesbisch.
Oud 25-10-2010, 14:32
Verwijderd
Dan voeg ik eraan toe dan 1 op de 3 mannen en 1 op de 2 vrouwen geëxperimenteerd heeft met hetzelfde geslacht, schijnt.
Oud 25-10-2010, 14:32
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
hahaha
Oud 25-10-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Er wordt meestal één op de 10 gezegd, maar onderzoek wijst meer op 4%, dus het is meer 1 op de 20.
Dat vind ik best weinig eigenlijk, ik dacht ook 10%.
Oud 25-10-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Dan voeg ik eraan toe dan 1 op de 3 mannen en 1 op de 2 vrouwen geëxperimenteerd heeft met hetzelfde geslacht, schijnt.
Ja dat is echt heel veel!

Vooral van de mannen vind ik dat veel.
Oud 25-10-2010, 14:34
Rationeel
Rationeel is offline
tijdens scheikundeles heb ik heel vaak met mannen geëxperimenteerd
Oud 25-10-2010, 14:34
Verwijderd
Klinkt idd als erg veel.
Oud 25-10-2010, 14:35
Verwijderd
Ik zie mezelf toch niet echt snel iets met een vrouw doen eigenlijk. Ik ben een bange poeperd.
Oud 25-10-2010, 14:37
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt1219342/ Een animatiefilm over uilen <3 hij is vast niet heel leuk, maar ik wil hem toch zien want de uilen zijn zo mooi
Gisteren heb ik trouwens V for Vendetta gezien, want dat is zo';n film je je gezien moet hebben ;x die was leuk. En Stephen Fry speelt erin, wat een plezante verrassing!
zag het net op een Britse channel! Echt gaaf hoe ze die stemmen moeten inspreken
Oud 25-10-2010, 14:38
Verwijderd
Vrouwen voelen zich niet minder mooi als ze naar foto's van mooie vrouwen kijken. Dat blijkt uit onderzoek van psycholoog Zwenny Bosch die bekeek hoe vrouwen zichzelf met seksegenoten vergelijken. Zij noemt deze conclusie verrassend, omdat gedacht wordt dat het kijken naar knappe andere vrouwen altijd een negatief effect op het zelfbeeld heeft.

De onderzoeker liet foto's zien aan ongeveer vierhonderd vrouwen tussen 17 en 25 jaar. Hieruit bleek dat er een groep vrouwen is - zogenoemde vergelijkers - die zich beter over zichzelf voelen wanneer ze naar een aantrekkelijke vrouw kijken. Andersom voelen deze vrouwen zich minder mooi als ze naar een minder knappe vrouw kijken.

Bullshit vind ik dat. Ik voel mezelf dik en lelijk als ik naar een knappe vrouw kijk, dus ik weet niet wat voor vrouwen aan dat onderzoek hebben meegedaan.
Oud 25-10-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel procent van de bevolking is homoseksueel? En hoeveel zitten er dan (dus) gemiddeld in een klas van ongeveer 30 personen?
Ongeveer 5 à 10% dacht ik, dus dan zou je 0-5 homo's in zo'n klas verwachten.
Oud 25-10-2010, 14:43
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Vrouwen voelen zich niet minder mooi als ze naar foto's van mooie vrouwen kijken. Dat blijkt uit onderzoek van psycholoog Zwenny Bosch die bekeek hoe vrouwen zichzelf met seksegenoten vergelijken. Zij noemt deze conclusie verrassend, omdat gedacht wordt dat het kijken naar knappe andere vrouwen altijd een negatief effect op het zelfbeeld heeft.

De onderzoeker liet foto's zien aan ongeveer vierhonderd vrouwen tussen 17 en 25 jaar. Hieruit bleek dat er een groep vrouwen is - zogenoemde vergelijkers - die zich beter over zichzelf voelen wanneer ze naar een aantrekkelijke vrouw kijken. Andersom voelen deze vrouwen zich minder mooi als ze naar een minder knappe vrouw kijken.

Bullshit vind ik dat. Ik voel mezelf dik en lelijk als ik naar een knappe vrouw kijk, dus ik weet niet wat voor vrouwen aan dat onderzoek hebben meegedaan.
ze evalueren de foto's vast anders. Ze gaan eerder kijken naar de gelijkenissen in plaats van naar de verschillen, neem ik aan.Dus, als ze een mooie vrouw ziet, vindt ze ook iets mooi bij haarzelf. Omgekeerd ook, als ze een lelijke vrouw ziet, zal ze waarschijnlijk ook naar iets lelijks zoeken bij haarzelf.... ofzoiets?
Oud 25-10-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
ze evalueren de foto's vast anders. Ze gaan eerder kijken naar de gelijkenissen in plaats van naar de verschillen, neem ik aan.Dus, als ze een mooie vrouw ziet, vindt ze ook iets mooi bij haarzelf. Omgekeerd ook, als ze een lelijke vrouw ziet, zal ze waarschijnlijk ook naar iets lelijks zoeken bij haarzelf.... ofzoiets?
Ja je kan er allerlei theorieën op loslaten, maar als ik een foto van Beyoncé zie dan denk ik; bah ik ben lelijk. Zie ik een foto van Susan Boyle dan denk ik: ach het valt mee met mij.
Oud 25-10-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ja je kan er allerlei theorieën op loslaten, maar als ik een foto van Beyoncé zie dan denk ik; bah ik ben lelijk. Zie ik een foto van Susan Boyle dan denk ik: ach het valt mee met mij.
Uit dat onderzoek is toch ook absoluut niet gebleken dat álle vrouwen beter over zichzelf denken na het zien van een foto van een mooie vrouw?
Oud 25-10-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Uit dat onderzoek is toch ook absoluut niet gebleken dat álle vrouwen beter over zichzelf denken na het zien van een foto van een mooie vrouw?
Zo wordt het wel gebracht. Het zullen inderdaad vast niet alle vrouwen zijn, maar het is wel de conclusie. "Zij noemt deze conclusie verrassend"
Oud 25-10-2010, 14:51
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Zo wordt het wel gebracht. Het zullen inderdaad vast niet alle vrouwen zijn, maar het is wel de conclusie. "Zij noemt deze conclusie verrassend"
ja maar dat is een conclusie gebaseerd op haar onderzoek waarbij vierhonderd vrouwen onderzocht werden. Haar conclusie heeft alleen maar betrekking op het resultaat van haar onderzoek en dus niet op alle vrouwen.
Oud 25-10-2010, 14:51
Verwijderd
Maar goed, als je je weer geroepen voelt om per se tegen me in te gaan, ga je gang.
Oud 25-10-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Huh, dan snap ik niet wat jij leest... Ik lees dat er min of meer werd aangenomen dat het zien van een foto van een mooie vrouw áltijd een negatief effect had op het zelfvertrouwen van een vrouw, maar nu blijkt dus dat er een groep vrouwen is waarvoor juist het omgekeerde geldt.
Verwijderd
Christus, toch niet alles hoeft een welles nietes gesprek te worden.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Watte?
Verwijderd
Sowieso een raar artikel. Er staat "Hieruit bleek dat er een groep vrouwen is - zogenoemde vergelijkers - die zich beter over zichzelf voelen", maar er staat niet hoe groot die groep dan wel is. 5%? 25%? 80%?
Verwijderd
Citaat:
Huh, dan snap ik niet wat jij leest... Ik lees dat er min of meer werd aangenomen dat het zien van een foto van een mooie vrouw áltijd een negatief effect had op het zelfvertrouwen van een vrouw, maar nu blijkt dus dat er een groep vrouwen is waarvoor juist het omgekeerde geldt.
En dat vind jij niet raar?
Oud 25-10-2010, 14:53
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Oh je hebt het tegen andijvie! Maar volgens mij interpreteren we de tekst gewoon anders.
Oud 25-10-2010, 14:54
Verwijderd
Jeej een nieuwe

Overigens voel ik me niet lelijker als ik naar foto's van anderen kijk. Dan denk ik wel woh die is mooi, maar ik maak de vergelijking niet met mezelf, geloof ik.
Oud 25-10-2010, 14:55
Verwijderd
Ja, dat stond ook in het artikel. Ik had hem niet helemaal gekopieerd, anders leest geen hond het.

Je hebt vergelijkers en niet-vergelijkers. Nou, ik val duidelijk onder die eerste categorie, maar goed, ik ben dan ook jaloers, ondankbaar, en ik gun anderen niks, dus dat heeft er vast mee te maken.
Oud 25-10-2010, 14:56
Verwijderd
Als ik heel eerlijk ben voel ik me ook wel een beetje een lelijke fatty als ik een Cosmopolitan gelezen heb Niet dat ik helemaal depressief word en zm en alles wil na een paar plaatjes van modellen, maar je gaat wel vergelijken.
Oud 25-10-2010, 14:57
Rationeel
Rationeel is offline
zolang ik nog een erectie krijg als ik langs een spiegel loop, vind ik het allemaal wel best
Oud 25-10-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
En dat vind jij niet raar?
Wat is daar raar aan? Er zullen vast ook veel vrouwen zijn die niet anders over zichzelf denken na het zien van een foto van een mooie vrouw.
Oud 25-10-2010, 14:58
Verwijderd
Ik vind het vooral raar dat die onderzoekster blijkbaar dacht dat 100% van de vrouwen zich lelijker voelt na het kijken naar mooie vrouwen.
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar raar aan? Er zullen vast ook veel vrouwen zijn die niet anders over zichzelf denken na het zien van een foto van een mooie vrouw.
Anders misschien niet nee, maar daadwerkelijk mooier? Daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vooral raar dat die onderzoekster blijkbaar dacht dat 100% van de vrouwen zich lelijker voelt na het kijken naar mooie vrouwen.
Oh, ik denk dat wel. ;x
Oud 25-10-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Idd, ik ken best vrouwen die denken;'Hey, mijn neus lijkt wel wat op die van dat model... Wauw, ik lijk op een model!' terwijl ze de verschillen gewoon volledig negeren.
Oud 25-10-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Idd, ik ken best vrouwen die denken;'Hey, mijn neus lijkt wel wat op die van dat model... Wauw, ik lijk op een model!' terwijl ze de verschillen gewoon volledig negeren.
Dat is weer het andere uiterste

Ik heb blond haar, net als Kate Moss. Ik lijk op Kate Moss (dat ik twee keer zoveel weeg (letterlijk) maakt even niet uit)
Oud 25-10-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Knap/dom van ze.
Oud 25-10-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Dat is weer het andere uiterste

Ik heb blond haar, net als Kate Moss. Ik lijk op Kate Moss (dat ik twee keer zoveel weeg (letterlijk) maakt even niet uit)
Zou best fijn zijn om ook zo naar foto's te kunnen kijken, lijkt me Ik ken zelfs iemand die er altijd van overtuigd was dat ze heel erg op Heidi Klum leek, terwijl dat dus echt niet waar was Het kan dus nog veel verder gaan
Oud 25-10-2010, 15:07
Verwijderd
Ik lijk ook erg op Brad Pitt, we hebben bijna precies dezelfde kleur haar
Oud 25-10-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Zou best fijn zijn om ook zo naar foto's te kunnen kijken, lijkt me Ik ken zelfs iemand die er altijd van overtuigd was dat ze heel erg op Heidi Klum leek, terwijl dat dus echt niet waar was Het kan dus nog veel verder gaan
Lijkt me heel erg fijn ja.

Maar goed, ik ben dan ook wel héél onzeker over m'n uiterlijk.
Oud 25-10-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Knap/dom van ze.
Ja, dat is het precies. Knap en/of dom.
Oud 25-10-2010, 15:11
Verwijderd
Zal wel fijn zijn, tot het moment dat je je realiseert dat je al jarenlang een totáál verkeerd beeld van jezelf hebt dan val je waarschijnlijk in een bodemloze put van wanhoop.

Ik ben gemiddeld (on)zeker over mn uiterlijk denk ik, soms vraag ik me af of ik het nog te rooskleurig zie. Omdat ik op foto's altijd graflelijk ben Dan vind ik mezelf daar nooit op lijken. Terwijl je het toch echt bent. Nou ja, sommige mensen zijn gewoon niet zo fotogeniek (a)
Rationeel
Rationeel is offline
haha vrouwen

ik lijk op morgan freeman
Verwijderd
Citaat:
haha vrouwen

ik lijk op morgan freeman
als twee druppels water
Oud 25-10-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
soms vraag ik me af of ik het nog te rooskleurig zie. Omdat ik op foto's altijd graflelijk ben Dan vind ik mezelf daar nooit op lijken. Terwijl je het toch echt bent. Nou ja, sommige mensen zijn gewoon niet zo fotogeniek (a)
Ja dit.

En nog erger is als mensen zeggen: wow daar sta je leuk op!
Dan denk ik: dus in het echt is het nóg erger?
Oud 25-10-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ja dit.

En nog erger is als mensen zeggen: wow daar sta je leuk op!
Dan denk ik: dus in het echt is het nóg erger?
hehe ja precies ;x
Oud 25-10-2010, 15:15
Verwijderd
Wat een vrouwentopic
Oud 25-10-2010, 15:17
Verwijderd
Ik heb nu iets!

het is een beetje lang, dus ik zet het in een spoiler. Maar echt kijken!

Spoiler
Oud 25-10-2010, 15:19
Verwijderd
Oh, hm, het is ook nogal groot.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten