| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, dat stond ook in het artikel. Ik had hem niet helemaal gekopieerd, anders leest geen hond het.
Je hebt vergelijkers en niet-vergelijkers. Nou, ik val duidelijk onder die eerste categorie, maar goed, ik ben dan ook jaloers, ondankbaar, en ik gun anderen niks, dus dat heeft er vast mee te maken. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb blond haar, net als Kate Moss. Ik lijk op Kate Moss (dat ik twee keer zoveel weeg (letterlijk) maakt even niet uit)
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken zelfs iemand die er altijd van overtuigd was dat ze heel erg op Heidi Klum leek, terwijl dat dus echt niet waar was
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik ben dan ook wel héél onzeker over m'n uiterlijk. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Zal wel fijn zijn, tot het moment dat je je realiseert dat je al jarenlang een totáál verkeerd beeld van jezelf hebt
dan val je waarschijnlijk in een bodemloze put van wanhoop.Ik ben gemiddeld (on)zeker over mn uiterlijk denk ik, soms vraag ik me af of ik het nog te rooskleurig zie. Omdat ik op foto's altijd graflelijk ben Dan vind ik mezelf daar nooit op lijken. Terwijl je het toch echt bent. Nou ja, sommige mensen zijn gewoon niet zo fotogeniek (a)
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nog erger is als mensen zeggen: wow daar sta je leuk op! Dan denk ik: dus in het echt is het nóg erger?
|
|
![]() |
|
|