Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2010, 09:30
Neko*
Neko* is offline
Via het vrijwilligerswerk bij de radio van mijn toennog-vriend. Had hem al een paar keer gespot, raakten op een gegeven moment goed aan de klets en toen sloeg er een vonk over. Msn uitgewisseld en echt enorm veel met hem gepraat. Het zat al tijden niet meer goed tussen mij en mijn toennog-vriend, ondanks dat ik mezelf probeerde wijs te maken dat het wel weer beter werd. Doordat ik blijkbaar iemand anders leuk kon vinden, werd ik met mijn neus op de feiten gedrukt en ik heb het toen ook uitgemaakt. Het was niet de reden dat ik het uitmaakte, maar wel de aanleiding.
De zaterdag nadat het uit was, wilde toennet-ex graag dat ik meeging naar de radio, ik was die dag ook bij hem geweest om te praten. Ik had hem gevraagd of hij er ook zou zijn, omdat ik graag wilde dat hij dit uit mijn mond zou horen en niet via via. En ook omdat ik wilde voorkomen dat hij dacht ik het voor hem had uitgemaakt en dus meteen met hem een relatie wilde. Hij vatte dat echt tof op, ondanks dat hij wel bekende heel erg gek op mij te zijn. Daarna hebben we nog een kleine maand om elkaar heen gedraaid, waarbij vooral ik degene was die het afhield. Ik wilde niet dat wat ik voelde puur verplaatsing was van de gevoelens die ik nog voor mijn ex had. Nouja, dat bleek niet zo en nu zijn we bijna een jaar samen en het is ondanks alles duizendfijn.

Enigszins verkorte versie, omdat het anders helemaal een verwarrend verhaal wordt.
Oud 28-10-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had met DP ja, maar dat heb ik begin juli al uitgemaakt.
Oke dit wist ik ook niet
Vet leuk trouwens om alle verhalen te lezen<3

Nou eeuh goed. Jaarlijks is er bij ons een feest 4 dagen lang.
Dat bestaat eigenlijk uit gewoon dom bier drinken en niet echt geschikt om iemand te ontmoeten. Ik had het nogal gehad met jongens en ook helemaal geen behoefte aan een kerel. Mijn vriendin en daar de broer van was er ook. Hij was er met zijn vrienden en daar stond mijn huidige vriend ook tussen. Hij sprak mij aan, maar ik moest eigenlijk niks van hem weten want ik dacht oh weer zo'n dronken lambal. Uiteindelijk ben ik toch met hem naar buiten gelopen en hebben we gepraat en het klikte goed.
Ik heb bij hem meteen maar geslapen alhoewel dat niet helemaal de bedoeling was Toen werd ik smorgens vroeg wakker en ben ik toch maar snel naar huis gegaan. Ondertussen was mijn fiets nog gestolen, maar hij beloofde mij dat hij om 11 uur de volgende morgen mij op zou halen en dat we wat gingen eten.

Ik geloofde er bar weinig van want we hadden allebei nogal wat gedronken.
Vervolgens kwam hij de volgende morgen wel. Een halfuurtje te laat, maar dat nam ik hem niet kwalijk Sindsdien heb ik hem elke dag gezien tot aan de zomervakantie. Na de zomervakantie hield de relatie gewoon stand en bleef ik hem gewoon zien.

Volgens mij is het zo gegaan, maar ik ben wel wat delen kwijt helaas
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Het is geen geheim hoor, het gaat om Rationeel (staat in het fototopic op L&R ook wel ergens een foto volgens mij)

Of was dat niet waar je nieuwsgierig naar was? Dan moet je even verder specificeren
Ik heb de foto gezien Nu wel, dus.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:08
kv-user
kv-user is offline
Huidige vriendin is het nichtje van een hele goede vriendin van me, ze begon beetje te stoken, had mijn nummer aan haar gegeven, en haar skype aan mij. We hebben toen urenlang geskype'd en gesms't, en toen afgesproken, en sindsdien zijn we samen (Nu anderhalf jaar?)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had nog met mijn vorige vriend toen ik een keer zei dat het me tof leek om alle spoorlijnen in Nederland een keer gereisd te hebben. We waren allebei wel treinfreak toen en hielden wel van reizen. Hij zat toen op een ander forum waar ze dat toen van plan waren en daar hebben we uiteindelijk aan deelgenomen. Van dat avontuur hebben we een vriendengroep leren overhouden waar m'n huidige vriend ook in zat (hij deed destijds de organisatie). We konden het altijd al goed vinden, gingen weekendjes weg met die vriendengroep, deden vaak dingen samen, aten vaak samen, etc. Omdat hij redelijk bij me in de buurt woonde en in de stad studeerde waar ik woonde kwam het vaak voor dat samen van/naar huis reisden als we met z'n allen ergens afgesproken hadden.

Na een jaar ofzo ging het steeds slechter tussen m'n toenmalige vriend en mij en ging het uiteindelijk uit. In die tijd deed ik ook al veel dingen met hem (m'n huidige vriend die toen nog niet m'n vriend was) gewoon als vrienden en hij kwam er zo ook achter dat het niet meer zo lekker ging tussen mij en mn toenmalige vriend en ik vond het fijn om met hem te praten, mening van een ander te horen, etc. Toen het uitging kwam hij de dag erna ook bij me om met me te kletsen en toen spraken we ook af dat ik best een keer een filmpje mocht komen kijken ofzo als ik me verveelde op zaterdagavond. We zijn ook een dagje samen naar de dierentuin gegaan (wat we eigenlijk met m'n toenmalige vriend en de rest van die vriendengroep zouden doen maar dat is toen een beetje versnipperd allemaal, m'n vriend zocht ook weer steun bij iemand uit die vriendengroep toen het uitging waardoor dat wat versnipperde). Hij kwam steeds vaker eten, bleef een keer bij me slapen. We zouden oorspronkelijk ook met die vriendengroep op vakantie gaan maar uiteindelijk ben ik met m'n huidige vriend en nog een vriend gegaan en ging m'n ex niet meer mee. Op een gegeven moment zaten we terug in de trein na een heel leuk dagje samen weggeweest te zijn, we hadden toen al samen geslapen toen hij me voor het eerst een kus op m'n mond gaf. Ik wist dat hij heel veel meiden in zijn vriendenkring had en wist verder niet hoe hij daarmee omging dus vond het heel moeilijk om in te schatten of hij me nou echt leuk vond of dat dit gewoon zijn manier van omgaan met een meisje was. Toen hij later een keer bij me bleef slapen toen we een paar dagen naar Zeeland zouden gaan hebben we voor het eerst gezoend en toen wist ik wel dat er meer was. Toen nog samen op vakantie geweest met nog een vriend zonder dat verder iemand wist dat we wat hadden (onze ouders ook niet, die vriend die mee was in eerste instantie ook niet) maar we konden het gewoon niet meer voor ons houden. Omdat het zo kort pas uit was met m'n ex wilde ik eigenlijk helemaal geen relatie maar op een gegeven moment maakte het niet meer uit hoe we met elkaar omgingen of we nou zeiden dat we wel of niet wat hadden en toen heb ik voor mezelf ook gezegd van we proberen het gewoon, voor het zelfde geld is het volgende week weer uit. We zijn daar altijd heel relaxed in geweest, laten elkaar heel erg vrij. Inmiddels hebben we ruim drie jaar en drie maanden en gaat het nog steeds supergoed. Echt een hele leuke tijd om aan terug te denken. Vind het wel eens jammer dat ik niet meer zo verliefd kan zijn als toen :9
Oud 28-10-2010, 22:13
Verwijderd
Wat zijn er veel mensen die hun vriend via hun ex of tijdens de relatie met diegene ontmoet hebben! Dat lijkt me maar ongemakkelijk!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 22:34
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat zijn er veel mensen die hun vriend via hun ex of tijdens de relatie met diegene ontmoet hebben! Dat lijkt me maar ongemakkelijk!
Het lijkt mij juist veel ongemakkelijker om een relatie te krijgen met iemand die mijn ex niet kent. Moet ik ze aan elkaar voorstellen enzo... Als je met allebei gewoon bevriend bent en zij met elkaar is het voor mijn gevoel een stuk natuurlijker.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 23:28
Verwijderd
Hij was de collega/goeie vriend van een forumster met wie ik naar een theatervoorstelling ging. Zij werken allebei bij dat theatergezelschap en na de voorstelling bleven we met z'n drieën hangen, bier drinken en muziek luisteren. Toen heb ik hem naar mijn huis gelokt en is hij blijven slapen. De volgende dag ging ik een paar dagen naar Italie en op de avond dat ik terugkwam zag ik hem weer en toen werd het steeds dikkere mik en toen zaten we opeens 10 dagen samen op Oerol, waar hij werkte en ik vrijwilliger was en nu is het 5 maanden later en vet verliefd en zo. Zo gaan die dingen!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
deadlock gaf mijn nummer aan haar. Enige tijd later volgde een bootycall met een aardige portie drank en voor je het weet ben je 3½ jaar verder.
Ik had het IETS romantischer willen vertellen, maar dit is wel de bottom line ja. :')
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 01:02
Woeshje
Woeshje is offline
Tja waar heb ik mijn vriendin ontmoet?

Ongeveer anderhalf jaar geleden,
Ik ben een voetbalfanaatje en ik vind het erg leuk om te voetballen,
Wij voetbalde dan met kinderen uit de straat, met leeftijdscategorieën tussen de 4 en de 20 xD.

Anyway, zij skate toen behoorlijk veel en skate erg vaak voorbij, steeds vaker.
Ik was toen eigenlijk al een beetje verliefd, zij was niet bezig met jongens.
We werden vrienden, steeds closer.
We hebben wel een x aantal keer ruzie gehad.
Ik kon haar maar niet uit mijn hoofd zetten, heb mail van bijna 2000 woorden geschreven en verstuurd met spijt en de hoop dat ze me toen zou vergeven, Dat is goed uitgepakt en zijn weer opnieuw gaan bouwen aan een vriendschap.
Zodoende, werden we erg close. Zijn veel dingen samen wezen doen.
En hebben toen op een gegeef moment 2 films gekeken in bed.
Eigenlijk vanaf dat moment, heb ik haar verkering gevraagd.
We zijn nu 3 maanden en 4 dagen bij elkaar dus dat gaat prima.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 01:11
Verwijderd
Op Last.fm.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt mij juist veel ongemakkelijker om een relatie te krijgen met iemand die mijn ex niet kent. Moet ik ze aan elkaar voorstellen enzo... Als je met allebei gewoon bevriend bent en zij met elkaar is het voor mijn gevoel een stuk natuurlijker.
Als er gewoon redelijk veel tijd tussen 2 relaties inzit dan hoef je toch heus niet meteen je nieuwe vriend aan je ex voor te stellen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Ligt er ook aan wat voor relatie je met je ex hebt. Er zijn genoeg mensen die helemaal geen contact meer hebben met hun ex, maar als je echt nog goede vrienden bent, blijkt me dat ook wel handig. Al heb ik dat nooit gehad, terwijl ik nog vrij veel met mijn ex omga. Dat ik mijn vriendje door mijn ex ken, bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 08:53
wup
wup is offline
Ik werkte in een bar waar hij vaak zat met zijn vrinden. Hij vond het alleen not done om het barmeisje te versieren, dus het duurde uiteindelijk nogal lang voordat er ook echt wat gebeurde.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 18:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik vond het fijn om met m'n huidige vriend ook over m'n ex te kunnen praten terwijl hij hem kende zodat hij mijn opmerkingen ook in een perspectief kon plaatsen. Aan de andere kant is het met sommige dingen ook weer minder fijn. Zal niet snel uitgebreid vertellen over m'n seksleven met m'n ex terwijl dat ook een vriend is van m'n vriend.
Oud 29-10-2010, 18:47
ST*R
ST*R is offline
Was op een feestje, en zijn huisgenoot kwam met hem naar mij toe en zei: 'kijk dit is *zijn naam*, hij is echt heel leuk!'. En toen ik 'm aankeek dacht ik, ja idd! Hij lachtte de hele tijd (niet zenuwachtig lachen hoor maar gewoon heel vrolijk). Dus toen tijdje leuk gepraat, en ik hield 'm de hele avond verder beetje in de gaten en dacht 'grr' als hij met een ander meisje praatte. Later weer veeel gepraat en uiteindelijk gezoend en bij hem geslapen maar geen seks gehad! Toen ik 's ochtends/'s middags bij 'm weg ging zei hij iets van 'nou miss zie ik je nog wel een keer ', dus toen dacht ik 'okeeee'. Maargoed die dag nog wat gesmst en een paar dagen later hadden we onze eerste date! Weer heel veel gepraat en gezoend maar nog steeds geen seks. Elkaar daarna veel gezien/gepraat/gezoend, maar we wilden allebei wel nog wachten met seks maar dat was wel errrug moeilijk. Na een tijdje vonden dat we wel lang genoeg gewacht hadden. Dat was voor mij wel speciaal, dat ik niet gelijk met iemand het bed in duik Maakt het begin wel leuker en spannender. Nouja we bleven elkaar best vaak zien en hij was steeds zo suuuper lief, en het klikte gewoon heel goed. Heel leuk praten de hele tijd en veeeel zoenen en lief doen. Na een tijdje vroeg ik wat hij nou van me vond, en zei hij dat hij wel verliefd op me begon te worden. Nou dat gevoel had ik ook. Nog een tijdje later vroeg hij me mee naar de stad van zn ouders om zn vrienden daar te ontmoeten. Super leuk weekend en toen zei hij dat hij echt verliefd op me was, ik blij want dat was ik ook. Daarvoor had ik nog best wat twijfels, omdat ik geen zin had in iets wat over zou gaan en waar ik weer veel verdriet van zou hebben. Dat had ik net iets te vaak mee gemaakt naar mijn zin. Maar na dat weekend waren alle twijfels weg en was het alleen maar leuk en perfect. Hij zei ook dat hij me wel zag als zijn vriendin to be, maar dat hij nog even wilde wachten en daar was ik het opzich wel eens maar ook weer niet . Maar gister zei hij dat hij toch wel heel graag wilde dat ik zn vriendin zou worden, nou en nu ben ik dat dus Hopelijk voor heel lang want ik vind ons heel leuk samen!
Oud 30-10-2010, 11:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
Als er gewoon redelijk veel tijd tussen 2 relaties inzit dan hoef je toch heus niet meteen je nieuwe vriend aan je ex voor te stellen
Wel als m'n ex een van m'n beste vrienden is waar ik veel tijd mee doorbreng
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 13:07
Luna
Luna is offline
Toen ik 19 was heb ik hem ooit eens gesproken in de melkweg en daarna was ik maanden van de kaart, want hij was mijn ideale man. Maar hij toonde geen enkele interesse (hij had nog niet door dat we voor elkaar bestemd waren) en we hebben (buiten wat chatten op msn) elkaar niet meer gezien tot ik 22 was. Toen zag ik hem in Paradiso staan en ging met een vriendin bij hem in de buurt staan dansen totdat hij mij aansprak. Hij herkende mij niet (logisch want ik zag er totaal anders uit) en ik liet me niet kennen. Na een een toffe avond vroeg hij om mijn nummer en gaf me bij het afscheid een kus op mijn wang en rende weg (<3). De volgende dag kreeg ik een sms en zo hebben we een tijdje heen en weer gesmst tot we onze eerste date hadden gepland.
Die date was te gek en op t eind van de avond hebben we gezoend. Dat is nu bijna 3 jaar geleden en sindsdien horen we bij elkaar.
Oud 01-11-2010, 02:03
hafctom
hafctom is offline
Citaat:
'Je ouders moesten wel dieven zijn, ze stalen de sterren uit de hemel en zetten ze in jouw ogen.'
of
'Mooi rokje! Zou beter staan op mijn kamervloer.'
of
'Wat heb jij een mooi karakter.'
of
'Cola, neuken? Nee? Sinas dan?'
of
*gooit ijsklontje op de grond en trapt het kapot* 'Zo, nu is het ijs gebroken!'
of
'Mag ik je telefoonnummer, dan kan ik dat bij je naam in je telefoon zetten?'
of
'Mag ik je nummer, ik ben het telefoonboek aan het herschrijven?'
of
'Ik heb zin, jij een opening?'
?

@Freyja: Wat voor smeuige details wil je verder nog horen dan?

nog een hele flauwe ;
in de discotheek
"wedden om een flugel (of welk drankje dan ook ) dat ik je een minuut lang kan zoenen zonder je aan te raken ?"
dan zoen je hem/haar met die persoon aan te raken .
na die minuut zeg je :
hier is je flugel , het was me meer dan waard
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 20:59
Verwijderd
Hij is vorig jaar begonnen met dezelfde studie als ik. Na een maandje een beetje op de universiteit met elkaar gepraat te hebben ging hij een keer met me mee naar huis, heel gezellig gehad, de volgende dag kwam hij logeren (), daarna hebben we een maandje of 2/3 gescharreld en sinds januari hebben we een relatie.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 22:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vond het fijn om met m'n huidige vriend ook over m'n ex te kunnen praten terwijl hij hem kende zodat hij mijn opmerkingen ook in een perspectief kon plaatsen. Aan de andere kant is het met sommige dingen ook weer minder fijn. Zal niet snel uitgebreid vertellen over m'n seksleven met m'n ex terwijl dat ook een vriend is van m'n vriend.
Zou je anders wel uitgebreid vertellen over je seksleven met je ex?
Oud 03-11-2010, 17:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Niet uitgebreid maar waarschijnlijk wel wat meer dan nu.
Oud 03-11-2010, 18:47
Verwijderd
Ook wij kennen elkaar via internet, via dit forum zelfs. De vonk sloeg pas echt over vlak nadat ik mijn account had laten verwijderen, toen we elkaar al jaren 'kenden'.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 18:55
Verwijderd
Tijdens de schoolreis naar londen We zaten het hele jaar bij elkaar in de klas maar hebben nooit een woord tegen elkaar gesproken tot die reis
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:26
Verwijderd
haha opvallend, dat niemand eigenlijk elkaar kent van school, en al die middelbare schoolstelletjes maar denken dat ze de ware voor elkaar zijn
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:16
Volk
Volk is offline
Citaat:
haha opvallend, dat niemand eigenlijk elkaar kent van school, en al die middelbare schoolstelletjes maar denken dat ze de ware voor elkaar zijn
Je hebt niet goed gelezen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 10:24
Verwijderd
via dit mooie gele forumpje.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Je hebt niet goed gelezen
haha oepsiee
denk dat ik wat te snel lees
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ook wij kennen elkaar via internet, via dit forum zelfs. De vonk sloeg pas echt over vlak nadat ik mijn account had laten verwijderen, toen we elkaar al jaren 'kenden'.
haha, ook al?
nu word ik toch wel nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 14:16
flower1989
flower1989 is offline
Me huidige vriend heb ik thuis leren kennen een jaar geleden.
Ik had samengewoond ging helaas mis, dus was weer opzoek naar een studentenkamer.
Mocht die avond komen kijken en 't klikte met alle jongens en dan voornamelijk met hem.
In 't begin wel leuke dingen gedaan met alle mensen in het huis.. Maar verder nooit echt aan een relatie gedacht..
Tot hij op een avond na 't uitgaan ein-de-lijk de ballen had om het te vertellen.. En ik dacht waarom ook niet?
En nu zijn we ong 4maand verder
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:09
RonaldVG
RonaldVG is offline
Nou mijn vriendin is bevriend met mijn halfbroer.
En eens een dag ik kende haar wel een beetje maar zij voegde mij door hem later een x toe op msn.
Toen gingen we gewoon aantal x praten en klikte gewoon heel goed maar als goeie vrienden dan.
Maar later het volgende jaar na 4 maanden ongeveer ging zij raar tegen mij doen.
Dus toen kwam ik via-via achter dat ze op mij verliefd was.
En dan 3 maanden later kregen we en hebben nu in december 1,5 jaar .
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:14
T.M.
T.M. is offline
Mijn toekomstige vriendin, ga ik nog tegenkomen.
Ik zal jullie op de hoogte houden...

Ex-lief met Oud en Nieuw. Toen had ik een kutjaar achter de rug, en het daarop volgende jaar begon beter dan alle dromen konden waarmaken! Het was leuk, spannend, geil, humor, avontuur!
Goede klink gelijk, maar helaas werken sommige dingen eenmaal niet (ten minste niet nu!).
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 10:49
Verwijderd
Ik kom nu op 2% op straat, 2 % huisgenoot, 7% werk/stage, 7% uitgaan, 12% school/studie, 12% hobby/vereniging, 23% internet en 35% via vrienden/familie.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik kom nu op 2% op straat, 2 % huisgenoot, 7% werk/stage, 7% uitgaan, 12% school/studie, 12% hobby/vereniging, 23% internet en 35% via vrienden/familie.
Verbazend dat je op internet meer mensen tegenkomt dan bij het uitgaan of op school!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 23:49
Batave
Batave is offline
De eerste dag van de herfstvakantie van 2009 in Taizé leerden we elkaar kennen(de 18de). Een klein maandje later werden we vriendje en vriendinnetje(de 16de). En nu zijn we een jaar en een week verder.
Oud 03-12-2010, 06:26
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Verbazend dat je op internet meer mensen tegenkomt dan bij het uitgaan of op school!
Nou ja deze 'poll' is wel subjectief gehouden onder een groep internet gebruikers, wat wil je.

Mijn vriendin leren kennen in de Irish Pub in Shanghai waar ze toen achter de bar stond. Was heel wat bier voor nodig, ook, om de zenuwen onder controle te houden.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 20:07
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Je moet natuurlijk wel meenemen dat we hier op een internetforum zitten waar imo meer mensen hun partner via internet zullen hebben leren kennen..
Oud 03-12-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Je moet natuurlijk wel meenemen dat we hier op een internetforum zitten waar imo meer mensen hun partner via internet zullen hebben leren kennen..
Ze zegt dan ook niets over dat het een goede afspiegeling is van heel Nederland
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 08:37
Verwijderd
inderdaad

Maar ik denk dat het ook onder niet-internetters het gebruikelijker is om iemand via-via te leren kennen, dan bij het uitgaan. Terwijl daar altijd zo op gefocust wordt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 15:32
Verwijderd
Wow, wat veel forumliefdes!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 17:02
Guinie
Guinie is offline
Door school (a)
Bleven als enige twee over bij een presentatie houden, dus moesten 'm samen doen. Daarna paar maanden niks, en toen kwam ik er langzamerhand achter dat ik 'm leuk vond/(en nog steeds vind). Steeds meer contact tot 'm zoeken, en uiteindelijk vroeg hij het aan
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 08:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
18 augustus 1992 waren mijn ouders op een gitaarfestival in Nordrhein-Westfalen. Daar ontmoette mijn vader een vrouw, die ook gitaar speelde, en waar hij waarschijnlijk ook meer in zag, en die vrouw woonde in een groot huis bij haar broer en diens vrouw en kind. Mijn ouders gingen er op visite zodat mijn vader gitaar kon spelen met die vrouw en mijn moeder werd vriendinnetjes met de schoonzus van die vrouw.
Omdat het heel gezellig was en mijn ouders niet zo ver weg woonden, gingen ze vaker langs. Elke zomer maar vaak ook andere vakanties. Mijn vader is waarschijnlijk vreemdgegaan met die vrouw, en had in elk geval meer aandacht voor haar dan voor mijn moeder en mij, wat uiteindelijk het begin van het eind van hun huwelijk is geweest. Ook tussen die vrouw en haar broer en schoonzus ging het niet zo lekker, dus een jaar of 5, 6 na de eerste ontmoeting ging de mevrouw ergens voor haarzelf wonen.
Mijn moeder was inmiddels goede vrienden geworden met het paar wat er wel nog woonden, en in hun zoon, die drie maanden ouder was dan ik, had ik een heel goed speelkameraadje. We zagen elkaar elke zomer en meestal ook de herfst- en pinkstervakantie, en soms vierden we ook samen kerstmis.
Pas toen we een jaar of 12 waren stopten we met elkaar zo vaak zien. Maar toen bestond er internet dus toen mailden we af en toe. Dat werd steeds minder.
Toen we 16 waren, begonnen we weer actief te mailen en te MSN-en. We groeiden heel snel weer naar elkaar toe en waren algauw weer de beste vrienden. Zo'n 9 maanden geleden spraken we af een reünie te doen, en we gingen samen bij mijn grootouders logeren (we wonen ver uit elkaar dus een centraal punt was het handigst). Hij was akelig knap geworden en het klikte net zo goed en nog beter tussen ons als vroeger. We gingen samen naar een feestje en daar hebben we gezoend. Eerst zeiden we nog dat het gewoon een zomerliefde was, zo voelde het ook die zomer, ook toen ik naar hem ging, maar het werd toch steeds leuker en we vonden het jammer als het na de zomer over zou zijn.
En nou blijkt de afstand eigenlijk mee te vallen, hij is heel goed te doen, en we zijn heel blij met elkaar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 14:27
gwn-ikke
gwn-ikke is offline
int schoolorkest, ik speel cello en hij contrabas(L) dus we zitten naast elkaar enzoo, en toen werden we supergoede vrienden via msn(A) dat duurde anderhalf jaar (nu blijkt dat we allebei dus al anderhalf jaar verliefd zijn, lekker kneuzig) en sinds 2 en een halve week dus meer(L)(L)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 21:25
L-ianne84
L-ianne84 is offline
Hij zat al bij me op school in ons groepje (geen meelopers of wat dan ook maar mensen die zich anders kleden en anders gedragen =P) en toen had ik weinig oog voor hem, en toen in de winter op de ijsbaan kwam hij ineens naar me toen en begon een gesprek, lol gehad, met zijn vriend erbij en mijn zusje. Toen heeft hij mijn msn gevraagd aan mijn vriendin. Die aan mij vragen of dat goed was, nou vond ik wel goed. Hij iedere keer als ik online kwam: HOIHOIHOIHOI.. enz. en iedere keer vroeg hij of ik op de ijsbaan kwam. Op school waren we heel verlegen en hadden wel lol samen. Toen was er een gala, en toen had hij al last van zijn been omdat hij een spier in zn knie had gescheurd bij het schaatsen, hij kon heel goed schaatsen. Toen heeft hij bij de jongens gezeten van ons groepje en later stonden we aan een tafel heel dicht bij elkaar. Buiten na gala, nummers uitgewisseld. En toen 's avonds had ik sms gestuurd met: Slaap lekker, love you <3 En toen kreeg ik hetzelfde terug. Op msn zei ik even later dat ik hem heel erg leuk begon te vinden en toen zei hij dat dat geheel wederzijds was. Toen ging ik met school naar Oostenrijk en was ik verdrietig want hij zou me uitzwaaien maar we moesten heel vroeg de bus in en toe zag ik hem buiten staan, toen zag ik hem niet meer, en toen stond hij voor mijn neus in de bus. Vond ik zo lief, hij had aan de leraren gesmeekt of hij me nog gedag kon zeggen. Toen wou hij me al verkering vragen maar wist hij niet hoe en hij vond het zo lullig dat ik meteen een week weg zou zijn. En 2 weken na Oostenrijk heeft hij me op 24 maart 2010 om 12:27 verkering gevraagd, heel zachtjes! En toen was ik super blij! En nog altijd zijn we super gelukkig samen (: We houden elke dag meer van elkaar (: Dus ik ga ervan uit dat dit zo blijft (:
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 21:05
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
....
Ooh! Perfect lovestory zeg.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 10:12
Verwijderd
Bij m'n 2de optreden zag ze me staan spelen... en lachte naar me (ik dacht persoonlijk eerst dat ze me uitlachte) Toen lachte ze altijd als ze me tegen kwam op school enz. Toen kwam ik haar tegen op Lowlands 2010. Niet echt veel gepraat ofzo maar toen begon ik t wel een beetje in de gaten te krijgen van: volgens mij vind ze me leuk. Ik zag t eerst echt voor geen meter zitten... totdat we op msn wat meer met elkaar gingen praten en toen dacht ik: Ze is toch best interessant.. nouja en ze is beter dan die ex van me maar t is dan ook nog maar een korte tijd aan:$
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 00:47
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Voor de mensen die een vriend of vriendin hebben (gehad).
Waar zag je hem/haar voor het eerst? Hoe ben je in contact gekomen? Etc.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 07:57
Verwijderd
Ik heb hem ontmoet in het bos, toen we daar stiekem 's nachts gingen slapen met een groepje vrienden van mijn beste vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 07:57
Verwijderd
Maar volgens mij hebben we nog niet zo heel lang geleden al zo'n topic gehad? Even zoeken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 11:00
Volk
Volk is offline
Vriend 1: middelbare school op skireis
Huidige vriend: middelbare school, een van de beste vrienden van vriend 1.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten