Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had nog met mijn vorige vriend toen ik een keer zei dat het me tof leek om alle spoorlijnen in Nederland een keer gereisd te hebben. We waren allebei wel treinfreak toen en hielden wel van reizen. Hij zat toen op een ander forum waar ze dat toen van plan waren en daar hebben we uiteindelijk aan deelgenomen. Van dat avontuur hebben we een vriendengroep leren overhouden waar m'n huidige vriend ook in zat (hij deed destijds de organisatie). We konden het altijd al goed vinden, gingen weekendjes weg met die vriendengroep, deden vaak dingen samen, aten vaak samen, etc. Omdat hij redelijk bij me in de buurt woonde en in de stad studeerde waar ik woonde kwam het vaak voor dat samen van/naar huis reisden als we met z'n allen ergens afgesproken hadden.
Na een jaar ofzo ging het steeds slechter tussen m'n toenmalige vriend en mij en ging het uiteindelijk uit. In die tijd deed ik ook al veel dingen met hem (m'n huidige vriend die toen nog niet m'n vriend was) gewoon als vrienden en hij kwam er zo ook achter dat het niet meer zo lekker ging tussen mij en mn toenmalige vriend en ik vond het fijn om met hem te praten, mening van een ander te horen, etc. Toen het uitging kwam hij de dag erna ook bij me om met me te kletsen en toen spraken we ook af dat ik best een keer een filmpje mocht komen kijken ofzo als ik me verveelde op zaterdagavond. We zijn ook een dagje samen naar de dierentuin gegaan (wat we eigenlijk met m'n toenmalige vriend en de rest van die vriendengroep zouden doen maar dat is toen een beetje versnipperd allemaal, m'n vriend zocht ook weer steun bij iemand uit die vriendengroep toen het uitging waardoor dat wat versnipperde). Hij kwam steeds vaker eten, bleef een keer bij me slapen. We zouden oorspronkelijk ook met die vriendengroep op vakantie gaan maar uiteindelijk ben ik met m'n huidige vriend en nog een vriend gegaan en ging m'n ex niet meer mee. Op een gegeven moment zaten we terug in de trein na een heel leuk dagje samen weggeweest te zijn, we hadden toen al samen geslapen toen hij me voor het eerst een kus op m'n mond gaf. Ik wist dat hij heel veel meiden in zijn vriendenkring had en wist verder niet hoe hij daarmee omging dus vond het heel moeilijk om in te schatten of hij me nou echt leuk vond of dat dit gewoon zijn manier van omgaan met een meisje was. Toen hij later een keer bij me bleef slapen toen we een paar dagen naar Zeeland zouden gaan hebben we voor het eerst gezoend en toen wist ik wel dat er meer was. Toen nog samen op vakantie geweest met nog een vriend zonder dat verder iemand wist dat we wat hadden (onze ouders ook niet, die vriend die mee was in eerste instantie ook niet) maar we konden het gewoon niet meer voor ons houden. Omdat het zo kort pas uit was met m'n ex wilde ik eigenlijk helemaal geen relatie maar op een gegeven moment maakte het niet meer uit hoe we met elkaar omgingen of we nou zeiden dat we wel of niet wat hadden en toen heb ik voor mezelf ook gezegd van we proberen het gewoon, voor het zelfde geld is het volgende week weer uit. We zijn daar altijd heel relaxed in geweest, laten elkaar heel erg vrij. Inmiddels hebben we ruim drie jaar en drie maanden en gaat het nog steeds supergoed. Echt een hele leuke tijd om aan terug te denken. Vind het wel eens jammer dat ik niet meer zo verliefd kan zijn als toen :9
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij was de collega/goeie vriend van een forumster met wie ik naar een theatervoorstelling ging. Zij werken allebei bij dat theatergezelschap en na de voorstelling bleven we met z'n drieën hangen, bier drinken en muziek luisteren. Toen heb ik hem naar mijn huis gelokt en is hij blijven slapen. De volgende dag ging ik een paar dagen naar Italie en op de avond dat ik terugkwam zag ik hem weer en toen werd het steeds dikkere mik en toen zaten we opeens 10 dagen samen op Oerol, waar hij werkte en ik vrijwilliger was en nu is het 5 maanden later en vet verliefd en zo. Zo gaan die dingen!
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja waar heb ik mijn vriendin ontmoet?
Ongeveer anderhalf jaar geleden, Ik ben een voetbalfanaatje en ik vind het erg leuk om te voetballen, Wij voetbalde dan met kinderen uit de straat, met leeftijdscategorieën tussen de 4 en de 20 xD. Anyway, zij skate toen behoorlijk veel en skate erg vaak voorbij, steeds vaker. Ik was toen eigenlijk al een beetje verliefd, zij was niet bezig met jongens. We werden vrienden, steeds closer. We hebben wel een x aantal keer ruzie gehad. Ik kon haar maar niet uit mijn hoofd zetten, heb mail van bijna 2000 woorden geschreven en verstuurd met spijt en de hoop dat ze me toen zou vergeven, Dat is goed uitgepakt en zijn weer opnieuw gaan bouwen aan een vriendschap. Zodoende, werden we erg close. Zijn veel dingen samen wezen doen. En hebben toen op een gegeef moment 2 films gekeken in bed. Eigenlijk vanaf dat moment, heb ik haar verkering gevraagd. We zijn nu 3 maanden en 4 dagen bij elkaar dus dat gaat prima. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Was op een feestje, en zijn huisgenoot kwam met hem naar mij toe en zei: 'kijk dit is *zijn naam*, hij is echt heel leuk!'. En toen ik 'm aankeek dacht ik, ja idd! Hij lachtte de hele tijd
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Toen ik 19 was heb ik hem ooit eens gesproken in de melkweg en daarna was ik maanden van de kaart, want hij was mijn ideale man. Maar hij toonde geen enkele interesse (hij had nog niet door dat we voor elkaar bestemd waren) en we hebben (buiten wat chatten op msn) elkaar niet meer gezien tot ik 22 was. Toen zag ik hem in Paradiso staan en ging met een vriendin bij hem in de buurt staan dansen totdat hij mij aansprak. Hij herkende mij niet (logisch want ik zag er totaal anders uit) en ik liet me niet kennen. Na een een toffe avond vroeg hij om mijn nummer en gaf me bij het afscheid een kus op mijn wang en rende weg (<3). De volgende dag kreeg ik een sms en zo hebben we een tijdje heen en weer gesmst tot we onze eerste date hadden gepland.
Die date was te gek en op t eind van de avond hebben we gezoend. Dat is nu bijna 3 jaar geleden en sindsdien horen we bij elkaar.
||
![]() |
Citaat:
nog een hele flauwe ; in de discotheek "wedden om een flugel (of welk drankje dan ook ) dat ik je een minuut lang kan zoenen zonder je aan te raken ?" dan zoen je hem/haar met die persoon aan te raken . na die minuut zeg je : hier is je flugel , het was me meer dan waard |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is vorig jaar begonnen met dezelfde studie als ik. Na een maandje een beetje op de universiteit met elkaar gepraat te hebben ging hij een keer met me mee naar huis, heel gezellig gehad, de volgende dag kwam hij logeren (
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Me huidige vriend heb ik thuis leren kennen een jaar geleden.
Ik had samengewoond ging helaas mis, dus was weer opzoek naar een studentenkamer. Mocht die avond komen kijken en 't klikte met alle jongens en dan voornamelijk met hem. In 't begin wel leuke dingen gedaan met alle mensen in het huis.. Maar verder nooit echt aan een relatie gedacht.. Tot hij op een avond na 't uitgaan ein-de-lijk de ballen had om het te vertellen.. En ik dacht waarom ook niet? En nu zijn we ong 4maand verder |
![]() |
|
![]() |
Nou mijn vriendin is bevriend met mijn halfbroer.
En eens een dag ik kende haar wel een beetje maar zij voegde mij door hem later een x toe op msn. Toen gingen we gewoon aantal x praten en klikte gewoon heel goed maar als goeie vrienden dan. Maar later het volgende jaar na 4 maanden ongeveer ging zij raar tegen mij doen. Dus toen kwam ik via-via achter dat ze op mij verliefd was. En dan 3 maanden later kregen we en hebben nu in december 1,5 jaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn toekomstige vriendin, ga ik nog tegenkomen.
Ik zal jullie op de hoogte houden... Ex-lief met Oud en Nieuw. Toen had ik een kutjaar achter de rug, en het daarop volgende jaar begon beter dan alle dromen konden waarmaken! ![]() Goede klink gelijk, maar helaas werken sommige dingen eenmaal niet (ten minste niet nu!). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vriendin leren kennen in de Irish Pub in Shanghai waar ze toen achter de bar stond. Was heel wat bier voor nodig, ook, om de zenuwen onder controle te houden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
18 augustus 1992 waren mijn ouders op een gitaarfestival in Nordrhein-Westfalen. Daar ontmoette mijn vader een vrouw, die ook gitaar speelde, en waar hij waarschijnlijk ook meer in zag, en die vrouw woonde in een groot huis bij haar broer en diens vrouw en kind. Mijn ouders gingen er op visite zodat mijn vader gitaar kon spelen met die vrouw en mijn moeder werd vriendinnetjes met de schoonzus van die vrouw.
Omdat het heel gezellig was en mijn ouders niet zo ver weg woonden, gingen ze vaker langs. Elke zomer maar vaak ook andere vakanties. Mijn vader is waarschijnlijk vreemdgegaan met die vrouw, en had in elk geval meer aandacht voor haar dan voor mijn moeder en mij, wat uiteindelijk het begin van het eind van hun huwelijk is geweest. Ook tussen die vrouw en haar broer en schoonzus ging het niet zo lekker, dus een jaar of 5, 6 na de eerste ontmoeting ging de mevrouw ergens voor haarzelf wonen. Mijn moeder was inmiddels goede vrienden geworden met het paar wat er wel nog woonden, en in hun zoon, die drie maanden ouder was dan ik, had ik een heel goed speelkameraadje. We zagen elkaar elke zomer en meestal ook de herfst- en pinkstervakantie, en soms vierden we ook samen kerstmis. Pas toen we een jaar of 12 waren stopten we met elkaar zo vaak zien. Maar toen bestond er internet dus toen mailden we af en toe. Dat werd steeds minder. Toen we 16 waren, begonnen we weer actief te mailen en te MSN-en. We groeiden heel snel weer naar elkaar toe en waren algauw weer de beste vrienden. Zo'n 9 maanden geleden spraken we af een reünie te doen, en we gingen samen bij mijn grootouders logeren (we wonen ver uit elkaar dus een centraal punt was het handigst). Hij was akelig knap geworden en het klikte net zo goed en nog beter tussen ons als vroeger. We gingen samen naar een feestje en daar hebben we gezoend. Eerst zeiden we nog dat het gewoon een zomerliefde was, zo voelde het ook die zomer, ook toen ik naar hem ging, maar het werd toch steeds leuker en we vonden het jammer als het na de zomer over zou zijn. En nou blijkt de afstand eigenlijk mee te vallen, hij is heel goed te doen, en we zijn heel blij met elkaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
int schoolorkest, ik speel cello en hij contrabas(L) dus we zitten naast elkaar enzoo, en toen werden we supergoede vrienden via msn(A) dat duurde anderhalf jaar (nu blijkt dat we allebei dus al anderhalf jaar verliefd zijn, lekker kneuzig
![]() |
![]() |
|
Hij zat al bij me op school in ons groepje (geen meelopers of wat dan ook maar mensen die zich anders kleden en anders gedragen =P) en toen had ik weinig oog voor hem, en toen in de winter op de ijsbaan kwam hij ineens naar me toen en begon een gesprek, lol gehad, met zijn vriend erbij en mijn zusje. Toen heeft hij mijn msn gevraagd aan mijn vriendin. Die aan mij vragen of dat goed was, nou vond ik wel goed. Hij iedere keer als ik online kwam: HOIHOIHOIHOI.. enz. en iedere keer vroeg hij of ik op de ijsbaan kwam. Op school waren we heel verlegen en hadden wel lol samen. Toen was er een gala, en toen had hij al last van zijn been omdat hij een spier in zn knie had gescheurd bij het schaatsen, hij kon heel goed schaatsen. Toen heeft hij bij de jongens gezeten van ons groepje en later stonden we aan een tafel heel dicht bij elkaar. Buiten na gala, nummers uitgewisseld. En toen 's avonds had ik sms gestuurd met: Slaap lekker, love you <3 En toen kreeg ik hetzelfde terug. Op msn zei ik even later dat ik hem heel erg leuk begon te vinden en toen zei hij dat dat geheel wederzijds was. Toen ging ik met school naar Oostenrijk en was ik verdrietig want hij zou me uitzwaaien maar we moesten heel vroeg de bus in en toe zag ik hem buiten staan, toen zag ik hem niet meer, en toen stond hij voor mijn neus in de bus. Vond ik zo lief, hij had aan de leraren gesmeekt of hij me nog gedag kon zeggen. Toen wou hij me al verkering vragen maar wist hij niet hoe en hij vond het zo lullig dat ik meteen een week weg zou zijn. En 2 weken na Oostenrijk heeft hij me op 24 maart 2010 om 12:27 verkering gevraagd, heel zachtjes! En toen was ik super blij! En nog altijd zijn we super gelukkig samen (: We houden elke dag meer van elkaar (: Dus ik ga ervan uit dat dit zo blijft (:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij m'n 2de optreden zag ze me staan spelen... en lachte naar me (ik dacht persoonlijk eerst dat ze me uitlachte
![]() ![]() |
![]() |
|
|