Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
veel verschillende stijlen dus, en wat Mibe zei, ik ben pas 16 en mijn ouders betalen mijn kleding voor me. Ik heb ook totaal geen behoefte aan kleedgeld. Omdat mijn kleding dan gewoon te duur wordt. Sommige mensen laten ook wat plaatjes zien dus ik post er ook maar een paar:
(let niet op de URL's heb er gewoon een paar gegoogled) ![]() ![]() ![]() En in de zomer heb ik vaak ook een piloten zonnebril ![]() |
![]() |
|
In ieder geval altijd skinny's (in de herfst en de winter dan). Verder draag ik veel blousjes en mijn halve kledingkast bestaat uit kleding van The Sting. Een beetje dit soort kleding spreekt me ook wel aan.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...1t:429,r:8,s:0 I loveee van die jassen met dubbele knopen! |
![]() |
|
![]() |
Veel verschillende kledingstijlen zie ik! Had eigenlijk niet zo veel verschillends verwacht
![]() Ik heb een Fossil horloge en een Rayban niet doorschijnende piloten bril. Alleen jammer dat het nu winter is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben meer van de grunge. veel baggy jeans, dingen met gaten, All-stars en Vans die helemaal kapot zijn en ik koop regelmatig shirts voor jongens, liefst groot. In de winter draag ik vaak beenwarmers over mijn jeans heen, als het regent trek ik hem helemaal op, haha. En natuurlijk heb ik wat geruite truien. De shirts hebben vaak een print van een band (nirvana, sowieso kurt cobain, jimi hendrix, the doors, rolling stones, guns and roses, muse) want dit vind ik gewoon vet. Liefst tot over mijn kont, zodat ik er gewoon een panty onder kan doen.
Ik haat merkkleding en strakke kleding, gewoon omdat het irritant zit en voel ik me niet op mijn gemak. Ik ben erg slank dus vind ik het grappig om te verdwijnen in mijn kleding.. Het is niet zo dat ik elke dag een uur voor de spiegel sta te passen, dat past er niet bij, ik draag vaak honderden dingen over elkaar. Ik krijg overigens veel complimenten om mijn stijl, en ik ken niemand in mijn vriendenkring die dezelfde stijl heeft. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dit had ik vandaag aan en behoeft verder geen uitleg.
![]() ![]() Ben net terug van mijn vaste boswandeling en deze foto is ongeveer 1 uur geleden gemaakt meteen toen ik thuis was. Had buiten hierover aan een wijde zwarte ''heksenjas'' met kleurige arafat pompoen sjaal en de rode schoudertas die ik op deze foto laat zien. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou casual zeggen, maar het moet ook een beetje elegant of cute zijn. ![]() (Dat meisje op die plaatjes ben ik niet trouwens, maar ik zou het makkelijk kunnen zijn in alledaagse kleding.) |
![]() |
|
Ik koop mijn kleren meestal bij h&m, menatwork, bijenkorf en kleine winkeltjes met merkkleding (Nümph, Kuyichi, Kling etc.). Over het algemeen draag ik spijkerbroeken (skinny tot recht), sneakers (Allstars, Vans, Adidas, Nike) met daarop een top en een vestje (vrijwel altijd open).
Soms draag ik ook wel jurkjes/ lange truien/ rokjes met een legging en laarsjes. Verder heb ik lang haar en een pony. Ik denk dat dit het ongeveer wel is. Ohja, en ik koop ook veel online in de hoop dat ik dan minder mensen tegen kom met hetzelfde kledingstuk. En ik draag vaak iets met een dier erop <3
|
Ik haat merkkleding omdat het ten eerste alle mensen die het maken uitbuit, denk aan landen in Azië. En dat doen vooral de grote merken, omdat de hoge productie het veel goedkoper maakt. Daarom koop ik ook alleen tweedehands kleding, die overigens heel mooi kan zijn. En veel mensen die het dragen zijn erg materieel, waar ik totaal niet van houd!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nu een cargo pants van tommy hilfiger, ![]() Zit lekker ruim en genoeg ruimte in de zakken. ![]() En dan ook niet strak passend, maar net iets grotere maat gehaald. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is juist veel meer massa productie, als ik nu bijvoorbeeld een paar schoentjes van van bommel haal dan weet ik zeker dat het in Europa en waarschijnlijk Nederland gemaakt is. Geen uitbuiting maar een normaal eerlijk product. En het maakt ook weinig uit of je spullen 1e of 2e hands haalt, want ze zijn 1 keer gemaakt. En dan kan goed of fout zijn maar de mensen in Azië zijn blij dat ze überhaupt werk hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Nu ik eindelijk eens een tof rokje heb gevonden, draag ik veel meer rokjes dan vroeger. Dat deed ik anders nooit.
Maar naast de oude vertrouwde spijkerbroek draag ik nu dus ook zwarte wijde rokjes, met een zwarte of donker grijze maillot (want het is koud!) en dan kisten of zwarte gympen met beenwarmers. Daria en Enid zijn mijn stijliconen. ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wel versaaid! #1141 Verwijderd | 500 | 30-09-2010 10:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête Mode KiNkY-lAy-D | 21 | 25-03-2010 12:32 | |
Lifestyle |
de invloed van muziek op je lifestyle Verwijderd | 72 | 10-05-2004 20:53 | |
Lifestyle |