Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2010, 23:26
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Als je jouw kledingstijl zou omschrijven hoe zou je dat dan doen? Geef graag ook aan wat voor kleding je dan draagt en waarom! OP begint:

Mijn kledingstijl kan ik denk ik het beste omschrijven als een beetje 'kak'
Ik draag graag merkkleding, eigenlijk alleen maar merkkleding, horloge etc. Deze kleding spreekt mij het meeste aan en het is ook wel de stijl van mijn vriendengroep.

Maar ik sta altijd open tegenover andere stijlen en ik wil dolgraag die van jullie horen en de waaroms.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2010, 10:10
Rysair
Rysair is offline
Hmm, moeilijk te beschrijven. Ik draag eigenlijk alleen maar J&J-broeken. Ik heb zwarte nikes maar ook witte Aesics. Beide paren zijn vrij netjes, ik houd niet van die Airmax. Als het koud is, dus herfst/winter, vrijwel altijd een hoodie (zonder echt bekend merk).
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 10:23
AzN
AzN is offline
Casual, voornamelijk ONLY en ONLY Jeans. Qua schoenen draag ik van alles (van sneakers tot pumps) en ik heb niets met handtasjes.
Oud 27-10-2010, 10:38
Verwijderd
Hmm als ik er een woord op moet plakken is dat toch casual. Maar dan wel met wat meer kleur en glans en met wat meer borduursels, kraaltjes en kant.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 12:06
Verwijderd
dit zijn nou typische kleren voor mij

verder gewoon veel felle kleuren icm zwart of grijs, beenwarmers, skinnyjeans en bijna altijd wel een haarband in.
owja en van die sjaals uuuhm beetje deze soort

maar eigenlijk vooral een heel fel vest met een donker shirt ofzo, en dan felle armbanden en haarbanden, trouwens wel van die armbanden zoals op de foto of die van de hema met de grote kralen anders vind ik ze te ''meisjes''meisje
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 17:45
Verwijderd
Een skinny altijd, en mijn laatste aankoop mijn baseball jack, en een topje van de h&m meestal.
En schoenen ja hakken of gewoon simpele goedkope sneakers.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 18:07
Rivka
Rivka is offline
Casual. Spijkerbroek, vaak een wit T-shirt en een leuk vest. En All Stars/All Star-achtige schoenen/sneakers. Ik hou niet van frutsels en armbandjes, maar ik draag wel graag oorbellen en soms een ketting. Ik draag voornamelijk blauw en blauwgroen. Of grijsachtig.
Oud 27-10-2010, 23:40
Daantjer
Daantjer is offline
ja, dat is een lastige, ik sta op en heb 2 keuzes:
Zwarte jeans, Mooi overhemd, Sjaal, Oranje/wit/zwart/bruine nike airs (geen Air max, ik haat die dingen) of van Bommels
of:
Zwarte jeans, Bandshirt, vest, Nikes

In de zomer draag ik altijd skinny jeans (wit) en een slim fit shirt
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 02:15
Verwijderd
Ik denk het geluk te hebben mijzelf een wandelend genrecliché te kunnen noemen.
Corporate Goth

Beetje klassiek, opgekleed, maar dan met Gothic accenten.
Zeg maar een donker maatpak, al of niet aangevuld met zilveren sierraden, zonnebril en een stropdas en kousen met groteske prints op.

Ik hou niet van 'Jeans & T-shirt'
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 22:39
Sudoku.
Sudoku. is offline
Niet erg standaard, beetje alternatief maar niet onwijs opvallend.
Meestal zoiets:
- Shirt met een (oversized) vest eroverheen, of anders een blouse.
- Skinny jeans (mogelijk een knalkleur)
- Riem
- Felgekleurde nagellak
- Sneakers (All Stars, Vans, Puma's, Nikes, whatever)

Ik draag gewoon puur wat ik mooi vind. Ik koop eigenlijk nooit iets wat in de mode is.
Oud 29-10-2010, 04:16
MiBe
MiBe is offline
Ik zou mezelf denk ik toch beschrijven als casual. Verder loop ik net zo graag in een 30 euro broek van de C&A als in een 150 euro merkbroek dus het lijkt me logisch dat ik dan voor de eerste ga. Zolang het er netjes uitziet en niet te duur is ben ik gauw tevreden. Het liefst niet te opvallend, hooguit een leuke print op een shirt o.i.d.
Oud 29-10-2010, 08:28
Verwijderd
Vrouwelijk maar stoer, en met een aparte touch. Zo heb een little black dress, heel klassiek, en met hakken ben ik ontzettende kak als ik dat ding aan doe. Maar mijn moeder heeft ooit een legging met schotse ruit gekocht, en vaak heb ik dat jurkje aan, met die legging en mijn enkellaarsjes. Of een spijkerbroek met een strakke zwarte coltrui waar mijn figuur leuk in uitkomt, maar dan wel bretels.
Ik streef een beetje naar het 'Zij ziet er gaaf uit, maar wat zie ik daar toch aan?' idee. Als iemand dat snapt
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 14:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn stijl bestaat eigenlijk altijd uit slechts 3 dingen:

Baggy of wijduitlopende spijkerbroek
T-shirt met een printje
skateschoenen.

Vrij mannelijk eigenlijk, maar m'n shirts zijn meestal wel damesmodellen, zodat het er nog wat charmanter uitziet. Ik hou van cartoonige printjes en neutrale kleuren. Meestal draag ik donkerblauw,zwart of grijs.
Comfort gaat iig boven alles.
Oud 29-10-2010, 21:56
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:

..

Afbeeldingen

verder gewoon veel felle kleuren icm zwart of grijs, beenwarmers, skinnyjeans en bijna altijd wel een haarband in.

maar eigenlijk vooral een heel fel vest met een donker shirt ofzo, en dan felle armbanden en haarbanden, trouwens wel van die armbanden zoals op de foto of die van de hema met de grote kralen anders vind ik ze te ''meisjes''meisje

Wow zeg, jij hebt wel een leuke kleurrijke stijl , sommige dingen die je hier laat zien spreken mij zeker aan.

Mijn kledingstijl zal intussen bij velen van jullie bekend zijn, maar ik draag eigenlijk 2 stijlen naast elkaar.

In de zomer en tijdens zonnige dagen draag ik graag kleurige wijde kleding (veel zelfmaak) in de kleuren geel, rood, pistache groen en blauw, Draag graag laagjes over elkaar heen in kleurrcontrasten

Ben een beetje in de jaren '80 blijven hangen toen kleuren erg in waren, ook new wave en alternatief ben ik altiijd trouw gebleven, zoals arafat sjaals, All stars en bergschoenen.

Nu het wat kouder is draag ik graag zwart met rood, of zwart met ecru wit. De wijde ''heksen jassen'' in de kleuren, (bordeaux)rood, zwart en pistachegroen die ik onlangs via marktplaats heb aangeschaft passen precies bij mijn kledingstijl
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 18:34
Michiel0312
Michiel0312 is offline
veel verschillende stijlen dus, en wat Mibe zei, ik ben pas 16 en mijn ouders betalen mijn kleding voor me. Ik heb ook totaal geen behoefte aan kleedgeld. Omdat mijn kleding dan gewoon te duur wordt. Sommige mensen laten ook wat plaatjes zien dus ik post er ook maar een paar:
(let niet op de URL's heb er gewoon een paar gegoogled)

En in de zomer heb ik vaak ook een piloten zonnebril
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 18:37
Danny-058
Danny-058 is offline
Gewoon normaal denk ik?
Le Coq sportief - Nike - O'neill - Lotto
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 12:17
Rysair
Rysair is offline

zoiets. vrij normaal lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Wow zeg, jij hebt wel een leuke kleurrijke stijl , sommige dingen die je hier laat zien spreken mij zeker aan.
Thanx!!
ik heb meestal idd wel kleurrijke dignen aan maar heb ook veel zwart grijs en bruin
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 19:50
Prospect
Prospect is offline
Deze schoenen (heb ik ook in het echt)

Ik heb een paar van deze spijkerbroeken, die heb ik doordeweeks altijd aan en in het weekend meestal trainings/joggingsbroek, behalve met uitgaan.

Dit zijn mijn 2 favoriete shirts, en die op de 2e foto dat ben ik ja

Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 14:02
Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
In ieder geval altijd skinny's (in de herfst en de winter dan). Verder draag ik veel blousjes en mijn halve kledingkast bestaat uit kleding van The Sting. Een beetje dit soort kleding spreekt me ook wel aan.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...1t:429,r:8,s:0

I loveee van die jassen met dubbele knopen!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 01:11
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Veel verschillende kledingstijlen zie ik! Had eigenlijk niet zo veel verschillends verwacht Hebben mensen ook een favoriete outfit die ze het liefst aandoen? Bij mij is het mijn geruite blouse van dat merk met het vogeltje (Lyle&Scott) en een donkerblauwe spijkerbroek er onder aan. Wat dragen jullie ook voor accessoires? (Horloge, bril, armbandje, ring etc)
Ik heb een Fossil horloge en een Rayban niet doorschijnende piloten bril. Alleen jammer dat het nu winter is
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die schoenen zou je ook in mijn kast kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:05
Verwijderd
Voor de rest veel katoenen broeken en dan leuke shirts of polo's of overhemden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit is een beetje wat ik draag:

Laatst gewijzigd op 09-11-2010 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 23:29
k@rlijn
k@rlijn is offline

dat en vooral veeeeel paars met donkere strakke broeken.
Oud 14-11-2010, 15:02
Dizzy B
Dizzy B is offline
Ik ben emo dus alles met een skull erop vind ik fantastisch!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ben emo dus alles met een skull erop vind ik fantastisch!

Ik droog zo'n sokken altijd onder mijn pak

Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 23:13
Vice
Vice is offline
Moeilijk te beschrijven. Veel zwart en donkere kleuren. Verder vaak een broek. Rokjes en jurkjes vind ik vaak niet fijn zitten. Een topje/hempje/truitje met een vest eroverheen en onder mijn broek vaak sportschoenen.
Oud 16-11-2010, 11:45
shoppingfreak81
shoppingfreak81 is offline
ik draag voornamelijk streetwear... heb ondertussen een nieuwe store gevonden met veel kleurtjes waar ik altijd mijn gading vind bij Chosen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 11:48
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
heb ondertussen een nieuwe store gevonden met veel kleurtjes waar ik altijd mijn gading vind
Dit wekt toch mijn nieuwsgierigheid.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 18:54
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ben meer van de grunge. veel baggy jeans, dingen met gaten, All-stars en Vans die helemaal kapot zijn en ik koop regelmatig shirts voor jongens, liefst groot. In de winter draag ik vaak beenwarmers over mijn jeans heen, als het regent trek ik hem helemaal op, haha. En natuurlijk heb ik wat geruite truien. De shirts hebben vaak een print van een band (nirvana, sowieso kurt cobain, jimi hendrix, the doors, rolling stones, guns and roses, muse) want dit vind ik gewoon vet. Liefst tot over mijn kont, zodat ik er gewoon een panty onder kan doen.
Ik haat merkkleding en strakke kleding, gewoon omdat het irritant zit en voel ik me niet op mijn gemak. Ik ben erg slank dus vind ik het grappig om te verdwijnen in mijn kleding.. Het is niet zo dat ik elke dag een uur voor de spiegel sta te passen, dat past er niet bij, ik draag vaak honderden dingen over elkaar.
Ik krijg overigens veel complimenten om mijn stijl, en ik ken niemand in mijn vriendenkring die dezelfde stijl heeft.
Oud 18-11-2010, 23:03
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Citaat:
Ik ben meer van de grunge. veel baggy jeans, dingen met gaten, All-stars en Vans die helemaal kapot zijn en ik koop regelmatig shirts voor jongens, liefst groot. In de winter draag ik vaak beenwarmers over mijn jeans heen, als het regent trek ik hem helemaal op, haha. En natuurlijk heb ik wat geruite truien. De shirts hebben vaak een print van een band (nirvana, sowieso kurt cobain, jimi hendrix, the doors, rolling stones, guns and roses, muse) want dit vind ik gewoon vet. Liefst tot over mijn kont, zodat ik er gewoon een panty onder kan doen.
Ik haat merkkleding en strakke kleding, gewoon omdat het irritant zit en voel ik me niet op mijn gemak. Ik ben erg slank dus vind ik het grappig om te verdwijnen in mijn kleding.. Het is niet zo dat ik elke dag een uur voor de spiegel sta te passen, dat past er niet bij, ik draag vaak honderden dingen over elkaar.
Ik krijg overigens veel complimenten om mijn stijl, en ik ken niemand in mijn vriendenkring die dezelfde stijl heeft.
Aangezien dit wel mijn stijl is, waarom haat je het? Verder no offence ieder mag zijn mening hebben
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Aangezien dit wel mijn stijl is, waarom haat je het? Verder no offence ieder mag zijn mening hebben
Dat beschrijft ze toch? Ze vind strakke kleding niet fijn zitten en voelt zich er ongemakkelijk in.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 19:34
*oma*
*oma* is offline
Volgens mij bedoeld hij merkkleding
Oud 20-11-2010, 18:09
Hakuna
Hakuna is offline
Dit had ik vandaag aan en behoeft verder geen uitleg.

Ben net terug van mijn vaste boswandeling en deze foto is ongeveer 1 uur geleden gemaakt meteen toen ik thuis was. Had buiten hierover aan een wijde zwarte ''heksenjas'' met kleurige arafat pompoen sjaal en de rode schoudertas die ik op deze foto laat zien.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 22:54
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Citaat:
Volgens mij bedoeld hij merkkleding
Dat bedoel ik idd
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 10:50
Tobiboy
Tobiboy is offline
Op zich wel normaal, miss kakker omdat ik vaak merk draag, maar ja die oorbel past daar ook weer niet echt bij...
Oud 22-11-2010, 22:42
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Casual, voornamelijk ONLY en ONLY Jeans. Qua schoenen draag ik van alles (van sneakers tot pumps) en ik heb niets met handtasjes.
Hetzelfde ongeveer, vooral uit winkels als Vero Moda, The (Lady) Sting, Zara, en soms Wonder Woman. Verder vind ik (korte) rokjes met leuke, elegante laarsjes altijd wel leuk, ook vesten met grote capuchons, getailleerde tops, maar vind ik sportkleding mezelf echt niet staan behalve sneakers/gympen etc., en heb ik een grote hekel aan studs.
Ik zou casual zeggen, maar het moet ook een beetje elegant of cute zijn.

(Dat meisje op die plaatjes ben ik niet trouwens, maar ik zou het makkelijk kunnen zijn in alledaagse kleding.)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: bmp kledingtijdelijk1.bmp (414.9 KB, 4x gelezen)
Bestandstype: bmp kledingtijdelijk2.bmp (377.0 KB, 3x gelezen)
Bestandstype: bmp kledingtijdelijk3.bmp (278.2 KB, 1x gelezen)
Bestandstype: bmp kledingtijdelijk4.bmp (383.2 KB, 3x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:19
*oma*
*oma* is offline
Ik koop mijn kleren meestal bij h&m, menatwork, bijenkorf en kleine winkeltjes met merkkleding (Nümph, Kuyichi, Kling etc.). Over het algemeen draag ik spijkerbroeken (skinny tot recht), sneakers (Allstars, Vans, Adidas, Nike) met daarop een top en een vestje (vrijwel altijd open).
Soms draag ik ook wel jurkjes/ lange truien/ rokjes met een legging en laarsjes. Verder heb ik lang haar en een pony. Ik denk dat dit het ongeveer wel is.

Ohja, en ik koop ook veel online in de hoop dat ik dan minder mensen tegen kom met hetzelfde kledingstuk. En ik draag vaak iets met een dier erop <3
Oud 24-11-2010, 20:52
Verwijderd
@Oma, jij lijkt gewoon echt eng veel op mij
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 22:16
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik haat merkkleding omdat het ten eerste alle mensen die het maken uitbuit, denk aan landen in Azië. En dat doen vooral de grote merken, omdat de hoge productie het veel goedkoper maakt. Daarom koop ik ook alleen tweedehands kleding, die overigens heel mooi kan zijn. En veel mensen die het dragen zijn erg materieel, waar ik totaal niet van houd!
Oud 27-11-2010, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Niet alle merk kleding zit strak hoor.
Ik heb nu een cargo pants van tommy hilfiger,

Zit lekker ruim en genoeg ruimte in de zakken.
En dan ook niet strak passend, maar net iets grotere maat gehaald.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 10:17
Dizzy B
Dizzy B is offline
Ik hou erg van Tattoo en Alternative kleding, het merk Death Fresh Clothing is helemaal mijn stijl!

Laatst gewijzigd op 27-11-2010 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 14:15
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
@Oma, jij lijkt gewoon echt eng veel op mij
Goede style heb je dan
Oud 28-11-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Ik haat merkkleding omdat het ten eerste alle mensen die het maken uitbuit, denk aan landen in Azië. En dat doen vooral de grote merken, omdat de hoge productie het veel goedkoper maakt. Daarom koop ik ook alleen tweedehands kleding, die overigens heel mooi kan zijn. En veel mensen die het dragen zijn erg materieel, waar ik totaal niet van houd!
Denk je dat voor je zeeman artikelen mensen minder worden uitgebuit? Volgens mij juist veel meer omdat die artikelen voor de echte bodem prijzen in de winkels moeten liggen.
Dat is juist veel meer massa productie, als ik nu bijvoorbeeld een paar schoentjes van van bommel haal dan weet ik zeker dat het in Europa en waarschijnlijk Nederland gemaakt is. Geen uitbuiting maar een normaal eerlijk product.
En het maakt ook weinig uit of je spullen 1e of 2e hands haalt, want ze zijn 1 keer gemaakt. En dan kan goed of fout zijn maar de mensen in Azië zijn blij dat ze überhaupt werk hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 23:42
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Citaat:
Denk je dat voor je zeeman artikelen mensen minder worden uitgebuit? Volgens mij juist veel meer omdat die artikelen voor de echte bodem prijzen in de winkels moeten liggen.
Dat is juist veel meer massa productie, als ik nu bijvoorbeeld een paar schoentjes van van bommel haal dan weet ik zeker dat het in Europa en waarschijnlijk Nederland gemaakt is. Geen uitbuiting maar een normaal eerlijk product.
En het maakt ook weinig uit of je spullen 1e of 2e hands haalt, want ze zijn 1 keer gemaakt. En dan kan goed of fout zijn maar de mensen in Azië zijn blij dat ze überhaupt werk hebben.
Ik vind dat je hier wel een punt mee hebt, zelf geef ik daar niet veel om, wie het heeft gemaakt en dergelijke, zeer naïef gedacht maar dit is nou eenmaal mijn standpunt. Ik lig er ook niet van wakker.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Goede style heb je dan
@Oma, dit is n beetje mijn stijl:
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 22:50
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
@Oma, dit is n beetje mijn stijl:
Ik kleed mij wel iets minder kleurrijk dan jij. Heb nu trouwens wel Nike's aan met felle kleuren (en mijn naam erop <3)
Oud 30-11-2010, 01:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nu ik eindelijk eens een tof rokje heb gevonden, draag ik veel meer rokjes dan vroeger. Dat deed ik anders nooit.

Maar naast de oude vertrouwde spijkerbroek draag ik nu dus ook zwarte wijde rokjes, met een zwarte of donker grijze maillot (want het is koud!) en dan kisten of zwarte gympen met beenwarmers.
Daria en Enid zijn mijn stijliconen.

Oud 01-12-2010, 13:03
Smooth&Cool
Smooth&Cool is offline
gewoon standaard casual. Zoiezo geen SKINNY jeans. Dat vind ik echt oerlelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten