Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het trouwens superknap dat sommige mensen nog zo lang in een zomerjas hebben gelopen, ik vind het daar toch echt meestal te koud voor. Ik heb al een paar weken mijn handschoenen bij me en soms ook aan. Ik vind het echt koud als ik 's nachts naar huis fiets. Ik heb mijn herfstjas al een tijdje aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
In West-Vlaams zal 'knap' 9/10 keer eerder ironisch of sarcastisch bedoeld zijn, dan het gemeend is.
Knap hé! XD Maar voor ik hier een ban krijg ontopic: Ik merk inderdaad wel dat sommige mensen graag lijden voor hun look. Laats op het station weer al eens een jongedame zien bibberen, in een kniejurk met blote benen en open heels en een simpel blazer jasje aan met blote hals. Ik neem aan dat ze naar een feestje ging, maar om meteen al verkleumd toe te komen? ![]() Spaar dan liever voor een taxi! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik loop al een tijdje af en toe in mijn winterjas. Ligt eraan of ik zin heb om mijn sleutels om te steken of welke outfit ik aan heb. Ik heb een tussenseizoen suède jasje dat ik vaak draag, wat ik overigens vorige winter de hele winter heb gedragen. Het ligt er ook aan of ik een tijdje moet lopen of niet.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #8 Verwijderd | 500 | 28-11-2009 17:43 |