Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2010, 15:18
Rationeel
Rationeel is offline
/schoenenfetish
Advertentie
Oud 09-11-2010, 15:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
van bommels zijn vaak wel mooi en origineel, maar de kwaliteit laat te wensen over. doe mij maar van lier
Ja, die stonden er naast volgensmij. Ik ben bang dat ik het met mijn budget nog even van de Manfield moet hebben.
Oud 09-11-2010, 15:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
/schoenenfetish
Niks mis mee!
Oud 09-11-2010, 15:22
Rationeel
Rationeel is offline
alle 'betaalbare' schoenen zoals manfield, van dalen etc. gaan maar tot maat 47, dus ik ben wel toegewezen op het duurdere segment
Oud 09-11-2010, 15:23
Rationeel
Rationeel is offline
ok, die zin klopt niet
Oud 09-11-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
het zijn geen van haren schoenen he, maar allemaal 'merken'. maar 220 vind ik ook wel veel ja
Hehe, Van Haren is idd ook weer zo'n uiterste, een winkel die ik ook mijd als de pest
Oud 09-11-2010, 15:24
Rationeel
Rationeel is offline
aangewezen rationeel, aangewezen
Oud 09-11-2010, 15:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
alle 'betaalbare' schoenen zoals manfield, van dalen etc. gaan maar tot maat 47, dus ik ben wel aangewezen op het duurdere segment
Oh, ik wist niet dat jij zulke grote voeten had! Ik vind het af en toe al lastig met mn maat 45.

Citaat:
Hehe, Van Haren is idd ook weer zo'n uiterste, een winkel die ik ook mijd als de pest
Meestal zijn die schoenen van Van Haren enzo ook na een maand of twee hopeloos versleten.
Oud 09-11-2010, 15:25
Verwijderd
Mijn vader had de counselor een mail gestuurd in zulk slecht Nederlands dat mijn counselor mij erop aansprak
Oud 09-11-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
alle 'betaalbare' schoenen zoals manfield, van dalen etc. gaan maar tot maat 47, dus ik ben wel toegewezen op het duurdere segment
Welke maat heb je dan?

Ik heb geloof ik zes paar schoenen, sportschoenen en slippers enzo meegerkend.
Oud 09-11-2010, 15:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh, ik wist niet dat jij zulke grote voeten had! Ik vind het af en toe al lastig met mn maat 45.

Meestal zijn die schoenen van Van Haren enzo ook na een maand of twee hopeloos versleten.
ehhh, ik bedoelde maat 46. die zaken gaan meestal maar t/m maat 46 en ik heb 47. en áls ze maat 47 hebben zijn het altijd van die lelijke afdankertjes
Oud 09-11-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Welke maat heb je dan?

Ik heb er twee, en nog een paar gymschoenen.
Oud 09-11-2010, 15:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ehhh, ik bedoelde maat 46. die zaken gaan meestal maar t/m maat 46 en ik heb 47. en áls ze maat 47 hebben zijn het altijd van die lelijke afdankertjes
Mja, en het maakt ook nog eens heel erg uit wat voor model je hebt, want een hoop schoenen doen je maat 45 (of 47) op een maatje 50 lijken.
Oud 09-11-2010, 15:34
Allure
Allure is offline
wat voor hoesje hebben jullie voor je telefoon?
Oud 09-11-2010, 15:35
Rationeel
Rationeel is offline
geen, die krengen zijn zo al dik genoeg en ik ben geen vrouw, dus heb hem in mijn broekzak
Oud 09-11-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
geen
Oud 09-11-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Welke maat heb je dan?

ik heb er 19, slippers en sportschoenen enzo niet meegerekend ;x
Oud 09-11-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Geen. Alleen een heel lelijk ding dat mijn oma gemaakt heeft, die je aan een touwtje om je hals moet dragen, maar er zijn grenzen
Oud 09-11-2010, 15:45
Allure
Allure is offline
ik wil niet dat het scherm beschadigt.. misschien koop ik een beschermfolie en zo'n siliconenhoesje. of gewoon zo'n soort hoesje waar een fototoestel in gaat.
Oud 09-11-2010, 15:46
Allure
Allure is offline
Citaat:
geen, die krengen zijn zo al dik genoeg en ik ben geen vrouw, dus heb hem in mijn broekzak
wat voor telefoon heb je dan dat ie zo dik is?
Oud 09-11-2010, 15:47
Verwijderd
De eerste 3 maanden maand ben ik zuinig op m'n nieuwe telefoon en gaat ie niet met sleutels enzo in m'n jaszak, en in een apart vakje in m'n tas. Daarna heb ik /care en nu zijn mijn sleutels en telefoon beste vriendjes en heb ik allemaal kleine krasjes in m'n scherm Oh ja en dat ik m'n balpen als aanwijsstokje ging gebruiken kon ie ook niet waarderen
Oud 09-11-2010, 15:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wat voor telefoon heb je dan dat ie zo dik is?
blackberry bold, maar ik vind het al snel te dik
Oud 09-11-2010, 15:49
Allure
Allure is offline
dat is dan ook een grote telefoon
Oud 09-11-2010, 15:49
Allure
Allure is offline
Citaat:
De eerste 3 maanden maand ben ik zuinig op m'n nieuwe telefoon en gaat ie niet met sleutels enzo in m'n jaszak, en in een apart vakje in m'n tas. Daarna heb ik /care en nu zijn mijn sleutels en telefoon beste vriendjes en heb ik allemaal kleine krasjes in m'n scherm Oh ja en dat ik m'n balpen als aanwijsstokje ging gebruiken kon ie ook niet waarderen

ik ben blij dat ik niet voor de n97mini heb gekozen, ben erg tevreden met mn htc.
Oud 09-11-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:

ik ben blij dat ik niet voor de n97mini heb gekozen, ben erg tevreden met mn htc.
Spoiler
Oud 09-11-2010, 15:56
Allure
Allure is offline
Citaat:
Spoiler
qwerty is fijn maar touch screen went ook wel.
Oud 09-11-2010, 16:04
Verwijderd
Hoesjes zijn voor mietjes

Wel heb ik lange tijd mijn I-River in een lelijke dikke hoes gedaan ter bescherming van het schermpje.
Oud 09-11-2010, 16:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
het is dat ze rookte, anders had ik haar gedaan
Citaat:
Oud 09-11-2010, 16:09
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg Rationeel, als ik zeg dat die schoenen geil zijn, heb je dan nog steeds bevestiging van het vrouwelijk forumvolk nodig?
Oud 09-11-2010, 16:33
Verwijderd
Verkouden, .
Oud 09-11-2010, 16:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè bah ik kan niet in het geel mobiel forumen. Als ik de normale versie gebruik, is het allemaal superklein
Oud 09-11-2010, 17:02
Verwijderd
Gnuiven wat een gaaf woord!
Oud 09-11-2010, 17:06
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vader draagt aangepaste schoenen, maar die heeft dan ook maat 50 . Mijn zus heeft maat 46, dus dat is al helemaal lastig damesschoenen vinden.

edit: oh, we waren al bij de mobiele telefoons. grapje.
Oud 09-11-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Hè bah ik kan niet in het geel mobiel forumen. Als ik de normale versie gebruik, is het allemaal superklein
ga dan op de computer
Oud 09-11-2010, 17:19
Verwijderd
Miekje hoe is het?
Oud 09-11-2010, 17:23
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou willen dat ik genoeg geld had om een schoenenfetisj te kunnen ontwikkelen
Oud 09-11-2010, 17:26
Verwijderd
godsakker wat een rare les vandaag normaal hebben we gewoon allemaal zelfstudies en komt een docent langs om je werk te bespreken maar nu hebben we allemaal korte cursussen en vandaag moesten we foto's van elkaar schieten kom je opeens thuis met 1 gig fotomateriaal. En er zitten hele vreemde tussen
Oud 09-11-2010, 17:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje hoe is het?
Ja goed. Ik moet nu eigenlijk heel hard gaan typen voor mijn stageverslag . Sogsog!
Citaat:
godsakker wat een rare les vandaag normaal hebben we gewoon allemaal zelfstudies en komt een docent langs om je werk te bespreken maar nu hebben we allemaal korte cursussen en vandaag moesten we foto's van elkaar schieten kom je opeens thuis met 1 gig fotomateriaal. En er zitten hele vreemde tussen
Laat zien .
Oud 09-11-2010, 17:29
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dit verhaal kun je natuurlijk niet vertellen zonder picssss!
Oud 09-11-2010, 17:30
Verwijderd
ik zoek er eventjes wat uit, het was ontzettend gezellig om te doen
Oud 09-11-2010, 17:33
Verwijderd
Ik lees her en der weleens topics over hoeveel schoenen/broeken/tassen/beha's men heeft, en ik voel me dan echt altijd een mega-sloeber.
Ik geef niet zoveel om die dingen, dus in principe ben ik er wel tevreden mee, maar ik ben soms ook wel verbaasd dat mensen zoveel geld (durven/kunnen) uitgeven aan dat soort zaken.
Oud 09-11-2010, 17:36
Verwijderd
het is ook zo ontzettend grappig om te zien hoe verschillend al die mensen poseren en hoe dat wel of niet overeenkomt met het werk dat ze maken
Oud 09-11-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader draagt aangepaste schoenen, maar die heeft dan ook maat 50 . Mijn zus heeft maat 46, dus dat is al helemaal lastig damesschoenen vinden.

edit: oh, we waren al bij de mobiele telefoons. grapje.
Wow, damesschoenen in maat 46. Dat moet lastig zijn.
Oud 09-11-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ik lees her en der weleens topics over hoeveel schoenen/broeken/tassen/beha's men heeft, en ik voel me dan echt altijd een mega-sloeber.
Ik geef niet zoveel om die dingen, dus in principe ben ik er wel tevreden mee, maar ik ben soms ook wel verbaasd dat mensen zoveel geld (durven/kunnen) uitgeven aan dat soort zaken.
uhu! hoewel, als ik geld had, had ik best wel een schoenen tic kunnen ontwikkelen.
Oud 09-11-2010, 17:39
Verwijderd
Het komt bij mij bijvoorbeeld niet eens in me op om meerdere tassen te kopen. Ik heb dan een tas, en dan is het klaar. Wat dat betreft ben ik echt geen vrouw.
Oud 09-11-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik wel herkenbaar. Op de basisschool gingen ze me pesten omdat ik al dat soort dingen niet had. De andere kinderen wel, want de ene helft van de klas had een moeder die het complete huishoudbudget uitgaf aan dat soort spullen en de andere helft had gewoon veel geld. Wij hadden het allebei niet en daarom liep ik er altijd een beetje zieligjes bij. Maar nu lopen zij er vet ordinair bij en ik niet. HA
Oud 09-11-2010, 17:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wow, damesschoenen in maat 46. Dat moet lastig zijn.
Ja, is het ook. Gelukkig hebben we een winkel ontdekt die damesschoenen maat 45 verkoopt, en aan het begin van het seizoen hebben ze ook nog net een maat groter. Dat is ideaal, maar wel zo duur dat je per seizoen eigenlijk maar één paar schoenen hebt. Nu draag ik in de winter eigenlijk alleen maar kisten, maar ik kan eens andere schoenen aantrekken als ik daar zin in heb, zij niet.
Oud 09-11-2010, 17:42
Uice
Uice is offline
Dansen in de sneeueeueeuwww.
Oud 09-11-2010, 17:42
Verwijderd
Het is bij mij gedeeltelijk wel omdat ik het geld er niet voor heb, maar als ik het wel zou hebben dan zou ik nog steeds niet 19 paar schoenen, 10 broeken, 8 tassen en 7 beha's hebben. Ik vind het al moeilijk genoeg om uberhaupt iets te vinden dat past/ik leuk vind.
Oud 09-11-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, is het ook. Gelukkig hebben we een winkel ontdekt die damesschoenen maat 45 verkoopt, en aan het begin van het seizoen hebben ze ook nog net een maat groter. Dat is ideaal, maar wel zo duur dat je per seizoen eigenlijk maar één paar schoenen hebt. Nu draag ik in de winter eigenlijk alleen maar kisten, maar ik kan eens andere schoenen aantrekken als ik daar zin in heb, zij niet.
Ja, dat is vervelend. Maar als haar voeten niet meer groeien, kan ze in de loop van de jaren misschien wel een verzameling opbouwen! Al, schoenen slijten natuurlijk wel.

Een vriendin van me heeft maat 34 . Zelfs voor China (waar ze vandaan komt) is dat niet groot. Het is echt lastig voor haar om schoenen te kopen waar geen kinder-tv-figuren opstaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten