Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2010, 12:43
Rationeel
Rationeel is offline
ahhhhh, met 10 bier kan ik nog heel goed rijden hoor
Advertentie
Oud 10-11-2010, 12:47
Verwijderd
Ik kan ook niet rijden met 0 bier.
Oud 10-11-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Weet je dat zeker?
Oud 10-11-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Dan kom je heel over zonder paaltjes of mensen geraakt te hebben?
Oud 10-11-2010, 13:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jij kon de wc niet eens meer vinden
Oud 10-11-2010, 13:06
Verwijderd
Ik denk dat ik met 5 biertjes nog heel goed kan rijden hoor, aangezien ik dan nog niet aangeschoten ben of last heb van een vertraagd reactievermogen. Maar meestal drink ik gewoon 0 alcohol als ik moet rijden want als ik er 1 mag, dan 'mag' na een tijdje ook wel twee etc. Dus doe ik het maar gewoon niet. Ik weet trouwens niet of zo'n alcoholslot helpt. In Ierland had je een tijdje een proef met zogenaamde sobriety tests in pocket formaat die je voor een paar euro uit de automaat kon halen. Mensen kochten na een avondje zuipen een paar van die dingen, dronken dan wat water en koffie en testte vervolgens of ze slaagden voor de test. Meestal lukte dat na een uurtje koffie drinken wel maar dan ben je natuurlijk niet echt nuchter.
Oud 10-11-2010, 13:11
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
hoe ging je rekentoets tink?
Wel oke, het was allemaal zo hectisch en slecht geregeld alleen. Daar schoot ik echt van in de stress, maar volgens de voorlopige uitslag heb ik 'm gehaald.
Oud 10-11-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Jij kon de wc niet eens meer vinden
Precies
Oud 10-11-2010, 13:13
Rationeel
Rationeel is offline
ja ehhh hoor eens, toen was mijn lever even de weg kwijt, dat telt niet
Oud 10-11-2010, 13:14
Verwijderd
Arme Rationeel kan nooit meer iets zeggen over hoeveel ie kan drinken, want hij wordt nooit meer geloofd
Oud 10-11-2010, 13:16
Rationeel
Rationeel is offline
op mijn verjaardag heb ik bewezen hoe je écht moet tanken. en hoe je de dag erna als een watje moet afhaken wat betreft naar huis rijden
Oud 10-11-2010, 13:17
Rationeel
Rationeel is offline
het duurt ook tot volgend jaar voor ik daar weer geheel van bijgekomen ben.
Oud 10-11-2010, 13:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
op mijn verjaardag heb ik bewezen hoe je écht moet tanken. en hoe je de dag erna als een watje moet afhaken wat betreft naar huis rijden
Mja, toen had je wel meer dan 10 bier gedronken maar toen kon je zelfs de volgende dag niet eens meer rijden
Oud 10-11-2010, 13:19
Verwijderd
Rijden met alcohol op .
Oud 10-11-2010, 13:20
Verwijderd
Ik zou dat niet op mijn geweten willen hebben dat ik iets had kunnen voorkomen, bijvoorbeeld een ongeluk, maar toch maar in de auto ben gestapt terwijl ik weet dat het verkeerd kan gaan. Bluh.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goedemiddag. Er is kennelijk niemand ziek vandaag.
Nog geen griepgolf? Hier in Den Bosch wel al.

Citaat:
...
Ik ga volgende week musicalles geven!
...
Maar musicalles dus
omgwtf!2!@11! *jawdrop*
Verwijderd
Citaat:
mja, toen had je wel meer dan 10 bier gedronken maar toen kon je zelfs de volgende dag niet eens meer rijden
Oud 10-11-2010, 13:21
Rationeel
Rationeel is offline
en terecht ik drink óf rij, maar nooit beide. zelfs niet met 1 biertje op
Oud 10-11-2010, 13:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daar sta ik helemaal achter
Oud 10-11-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Goedzo
Oud 10-11-2010, 13:23
Martiño
Martiño is offline
Nouja, één glaasje moet wel kunnen denk ik, zeker als er een uur of wat tussen dat ene glaasje en het rijden inzit en je verder fysiek fit bent. Maarja, één wordt al snel twee, twee wordt weer drie, etc.
Oud 10-11-2010, 13:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nouja, één glaasje moet wel kunnen denk ik, zeker als er een uur of wat tussen dat ene glaasje en het rijden inzit en je verder fysiek fit bent. Maarja, één wordt al snel twee, twee wordt weer drie, etc.
ja vooruit één glaasje wijn met wat uur ertussen glipt er bij mij ook nog weleens tussendoor, maar het probleem is dat het met bier nooit bij één glaasje blijft. en dan kies ik er maar voor om helemaal niet te drinken
Oud 10-11-2010, 13:26
Martiño
Martiño is offline
Hmja, wel zo verstandig ja.

Overigens vind ik het een absurde regeling dat als je nog geen vijf jaar je rijbewijs de alcoholnorm zo streng is dat je bij één glas al hangt. Prima hoor, strenge eisen, maar laat ze dan voor iedereen gelden.
Oud 10-11-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Hmja, wel zo verstandig ja.

Overigens vind ik het een absurde regeling dat als je nog geen vijf jaar je rijbewijs de alcoholnorm zo streng is dat je bij één glas al hangt. Prima hoor, strenge eisen, maar laat ze dan voor iedereen gelden.
Precies, beetje raar vind ik dat. Net of veiligheid opeens minder belangrijk is als je ouder wordt.
Oud 10-11-2010, 13:36
Verwijderd
Ik geloof trouwens niet zo in die blaasapparatuur. Ik heb vaak gehoord dat sommige mensen al na 1 biertje hingen en anderen een P konden blazen na 4 ;x
Oud 10-11-2010, 13:36
Rationeel
Rationeel is offline
nouja met 0,5 promille als 'volwaardig' bestuurder kom je ook nog niet ver hoor. een beetje klein mannetje of licht vrouwtje zit daar ook aan met één glas alcohol.
Oud 10-11-2010, 13:40
Verwijderd
Hm ja maar mijn broer heeft het ook wel eens niet zo nauw genomen wat betreft alcohol en rijden en daar ben ik een fatty tegen Dus of hij is superman of eh er zijn manieren om die dingen te omzeilen.
Oud 10-11-2010, 13:51
Verwijderd
gooooi je schoonmoeder uit het raam, en de ijskast de achteraan, laat je eigen maar helemaal gaan
Oud 10-11-2010, 14:02
Verwijderd
Haha, egon heeft vanmorgen les gehad van m'n beste vriend
Oud 10-11-2010, 14:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb ook eens een uur lang op station Culemborg staan wachten op m'n trein, 's avonds laat. Met een opdringerige neger aan m'n zij, dus ik heb er ook niet de beste associaties bij.
Ow; ik reed wel eens mee met een vriend van me, die parkeerde vaak zn auto @ culemborg omdat dat sneller was dan met de auto tijdens de spits vanuit den bosch te vertrekken
Oud 10-11-2010, 14:50
Verwijderd
Hoe gaat het Moz? Kan je het nog aan?
Oud 10-11-2010, 14:53
Verwijderd
ach jawel maar ik heb wel heel veel zin om over heel veel dingen te klagen maar dat bewaar ik wel voor de allerlaatste loodjes!!! iig nog maar 2,5 week werken en dan kan ik hele dagen besteden aan dutjes doen en toegeven aan nestdrang
Oud 10-11-2010, 14:54
Verwijderd
Maar dan heb je dus wel echt lang doorgewerkt zeg!
Oud 10-11-2010, 14:56
Verwijderd
Tot 36w1d maar het is zittend werk en maar 5 uur per dag, als ik in de zorg of horeca had gewerkt was ik er allang aan onderdoor gegaan
Oud 10-11-2010, 14:57
Verwijderd
Hoe lang moet je nog?
Oud 10-11-2010, 14:57
Verwijderd
Vind je het geen gek idee dat het nu in principe elk moment zou kunnen gebeuren?
Oud 10-11-2010, 14:58
Verwijderd
Also;

Het nummer kenden we al, maar de clip is geloof ik nieuw.
Starring: Marlous in afwisselend een Rotterdam Terror Corps-jas en een gebreide beertjestrui die sensueel danst in de badkamer en het gepatenteerde Rinusdansje probeert te doen (L)
Oud 10-11-2010, 14:59
brumm
brumm is offline
een beetje brabants sann ?? met je heul
Oud 10-11-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang moet je nog?
6 weken
Citaat:
Vind je het geen gek idee dat het nu in principe elk moment zou kunnen gebeuren?
Nah, is nog wel erg vroeg. Wel een gek idee dat little lady nu bevallen is en die dus maar een weekje voorliep op mij..Maar er is verder geen reden om te verwachten dat ie zo vroeg geboren wordt, dus ik zie het nog niet gebeuren. Over drie weken mag hij komen, ik moet eerst nog de laatste dingetjes regelen
Oud 10-11-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
6 weken

Nah, is nog wel erg vroeg. Wel een gek idee dat little lady nu bevallen is en die dus maar een weekje voorliep op mij..Maar er is verder geen reden om te verwachten dat ie zo vroeg geboren wordt, dus ik zie het nog niet gebeuren. Over drie weken mag hij komen, ik moet eerst nog de laatste dingetjes regelen
Nee dat is waar. Maar aangezien zij ook nu al bevallen was...

Maar goed,hij komt vast mooi op tijd. Te laat lijkt me ook kut.
Oud 10-11-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
dik wetboek
En dit is maar 1 deel /zielig doet

Citaat:
een beetje brabants sann ?? met je heul
Prfff nee, verre van Je komt duidelijk te weinig hier, want heul is gewoon een overtreffende trap van heel!
Oud 10-11-2010, 15:03
Verwijderd
Mijn internet is verschrikkelijk traag, ik ben verkouden en ik heb nog maar €7,-. BWAHH.
Verwijderd
Citaat:
Hier ben ik het dus mee eens en onait viel mij al een paar keer eerder op.
vooral zijn stem op furby feeder(wolf) kan bewust zijn want, reverse of reserve(wat een kutwoord) psychology. Daarom stem ik denk ik vanavond ook op onait.
Reserve psychology HIHI.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En dit is maar 1 deel /zielig doet
the horror van de uni
Oud 10-11-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
pscyhology
tssktssk.
Verwijderd
Citaat:
6 weken
. Geslacht is bekend of laat je je verrassen?
Verwijderd
Citaat:
tssktssk.
Oud 10-11-2010, 15:05
brumm
brumm is offline
Citaat:
Prfff nee, verre van Je komt duidelijk te weinig hier, want heul is gewoon een overtreffende trap van heel!
hahahah maar je hebt ook een bekend gezicht maar weet niet waarvan
Oud 10-11-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
the horror van de uni
Jouw tijd komt nog wel jongeman

Citaat:
hahahah maar je hebt ook een bekend gezicht maar weet niet waarvan
Dat zegt iedereen altijd
Oud 10-11-2010, 15:08
Verwijderd
Ik zou dat echt niet willen, me laten verrassen met het geslacht. Poe, heb je heel die spanning van het bevallen en alles, en dan weet je ook nog niet eens wat het wordt. Nee, dat zou ik toch graag zsm willen weten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten