Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet zijn echte uncle, gewoon de voogden van Luke. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ha, 700,- is wel flink ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En exclusieve rechten, ja ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit vind ik een leuk filmpje.
(Als je niet snapt waarom het grappig is moet je even vijf minuten lezen op clientsfromhell.net.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() "Ja, we hebben geen budget, maar ik zoek iemand die net als ik dit spannende avontuur wil aangaan! Het is goed voor je portfolio, en als dit iets oplevert, dan krijg je een dikke vette bonus! Niet dat ik verwacht winst te maken, maar stel! En denk aan alle exposure die je krijgt! Slechts 15 illustraties binnen een week plz, k?" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Godverdomme, ik word er werkelijk waar gestoord van. Je mag echt geen énkele nuance aanbrengen in de hele "Marokkanen/moslims' discussie, of je bent meteen een racist. Serieus, er is nu iemand echt geschokt door wat ik gezegd heb, terwijl ik niks raars gezegd hebt echt niet!
Ook meteen weer een Godwinnetje, goed bezig hoor mensen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wee tee ef...
Kennen jullie Nikki Cox nog? Die slimme 'sexy' dochter uit 'Unhappily Ever After'? Ik vond haar altijd wel een tof wijf. Mooi, niet nep en (voor hollywood begrippen) intelligent. Net vond ik een plaatje van hoe ze er nu uitziet en dat maakt mij een sad panda: Vroegah: ![]() Nu:
Spoiler
Waarom doen vrouwen zich dit aan? ![]()
Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 23:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ahahaaaa. Je 'before'-plaatjes doen het niet, trouwens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een behoorlijke kankeravond op m'n werk. Ik was met een collega die totaal niet sociaal is. Als ik avonddienst met haar heb dan zie ik haar haast de hele avond niet, terwijl ik met andere collega's alles samen doe, zoals opruimen, koffie delen en eten.
Zij helpt altijd 2 bepaalde personen, alle keren dat ik met haar tot nu toe heb gewerkt. Ik was die gister dus voorbij gelopen omdat ik er vanuit was gegaan dat zij die zou helpen (lijkt me logisch). Belt ze een half uur later helemaal geirriteerd op waarom ik die mensen niet heb geholpen en waarom ik er vanuit ga dat zij dat altijd doet. en ze zei iets van 'we werken samen en helpen elkaar'. please hoor, ze laat mij al die kankerzooi benenden ALTIJD alleen opruimen en mij de hele koffieronde in m'n eentje lopen. Maar vandaag heeft ze dus 'wraak' op me genomen, want dat is haar manier van leven blijkbaar, zelfs bij bewoners waar ze mot mee heeft zegt 'wacht maar, ik ga die persoon morgen echt pakken'. Ze heeft mij ALLES laten doen, ik had me hierop al voorbereid maar die gore triomfantelijke blik die ze me de hele tijd gaf, kinderachtige stinkhoer. Ik heb niks laten merken en gewoon het werk gedaan. Ik zit er ook helemaal niet mee om alles te doen, maar gewoon die manier waarop...En dan ben ik natuurlijk weer de uitzendkracht met de zwakke positie waar men lekker makkelijk misbruik van kan maken. Ik huil niet zo snel maar eenmaal thuis moest ik heel hard janken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aw, Pip. Wat een zuur wijf
![]() |