Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou 'r buiten het werk om effe met d'r bek langs een muur schaven en zeggen dat ze niet met je moet fukken omdat ik dan één voor één al d'r vingertjes breek. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En dat gekanker van die vaste mensen overal over uitzendkrachten begint me ook de keel uit te hangen. Uitzendkrachten hebben heel negatief imago volgens mij, omdat er dus een paar debielen tussen zitten blijkbaar die de kantjes er vanaf lopen. Soms ben ik echt heel moe van dat zogenaamde 'jezelf bewijzen' iedere keer. Ik doe gewoon mijn werk, ik vind het niet erg om miljoen dingen te doen (als ik om de paar uur maar ff een sigaretje kan roken vind ik alles best ![]() Krijg bijna altijd te horen dat mensen prettig met me hebben gewerkt, en vaak complimenten van de bewoners. maar als je ziet hoe vaste medewerkers je bekijken als je binnenkomt (daar heb je weer zo'n onervaren uitzendkutje), en je beter gaan behandelen als je je werk goed doet, ja daar word ik weleens doodmoe van. Citaat:
![]() het is een negerin van 1.90 m met nogal brede schouders ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik snap de mensen op mijn werk trouwens ook echt niet.
Ik was er gaan zitten om wat te lezen en wat koffie te drinken enzo en om sluitingstijd dacht ik: "Nou, ik ben er toch, ik help wel even met schoonmaken, dan kunnen zij ook eerder naar huis". Dus ik heb het café schoongemaakt, alle tafeltjes afgedaan, stoelen op de tafels gezet, de verstopte gootsteen gefixt EN de gigantische stapels afwas weggewerkt... Normaal horen we om 10 uur klaar te zijn, maar om 10 over 10 waren ze nog steeds bezig. Ze waren zelfs met z'n 5en (1 meer dan normaal) en ik hielp ook nog eens extra en toen zij allemaal al met hun jas aanstonden om weg te gaan, zag ik nog allerlei dingen die niet schoon waren en die hooguit 2 minuten duren om even af te vegen. WAT DE FUCK hebben ze staan doen met z'n allen?! Van de week werd ik ook al fucking kwaad, omdat ik in m'n eentje alles had staan doen en de rest lekker stond te giebelen en ze met z'n 3en een kassa stonden te tellen en ze nog geen vuilniszakje hadden verwisseld en toen was het meteen zo van "Jaaa, wat is er nouuuuuu?!" En als ik dan een opmerkingen maak van "Hee, je kan ook lullen en poetsen tegelijk!" ben ik meteen weer een chagrijnige muts. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 23:24. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En ik zou ook bij een andere organisatie gaan werken dan deze. Ik heb een paar jaar terug weleens in leuke huizen in scheveningen gewerkt, ik ga eens even op hun site kijken. En misschien ook even kijken voor voedingsassistente in ziekenhuizen, dat vond ik een van de leukste baantjes die ik heb gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: Oh ja, Ze hadden me ook nog eens geen gratis drankje gegeven EN geen broodjes/cakejes meegegeven, terwijl zelfs de nieuwe schoonmaakster wel een tas vol kreeg. En ik had GVD zelfs nog een zak warme oliebollen voor ze meegebracht. Tyfuslijers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, triple, ik word gewoon genegeerd als ik na mijn werk wat wil drinken. als enige. ook horeca? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Normaal zijn ze heel lief hoor, maar vanavond vond ik het gewoon écht stom. Ok, ik was officieel niet aan het werk, maar ik had die avond al voor 9 euro aan drankjes betaald (dus ik had niet al gratis drankjes lopen scoren) en ik heb alles gedaan. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar er zitten ook vaak studenten te lezen/leren of oude vrouwtjes die effe lekker willen zitten. Aangezien de bucks de enige plek is op het station waar mensen kunnen zitten, krijgen we heel veel verschillende mensen. Dus niet alleen maar macbook hipsters. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
On the day I was born the Grim Reaper smiled
He said I'll get you yet now you demonized child But I's younger than all my brothers, You know it's all that's left of mine Honey but I caught 'em, yeah I passed 'em, hon I left 'em, left with codine and it's real, lord it's real yeah, one more time Now I seem to recall when I's a young girl How my joys and my happiness you know all seemed to whirl but then somethings, honey sometimes, somehow it seems Oh codine became so liked, it took my dreams Hon and it's real, lord it's real yeah, one more time It's the reason I breath honey, It's the reason I walk It's the reason I sleep and the reason I talk Yeah but soon my devotion will all be repaid For codine will kill me honey, thats the bargin that we've made and it's real, lord it's real yeah, one more time And after I'm gone and this sad race is run Guess I'll go down to hell where my life was begun But there'll be somebody with me child that won't leave me alone Oh codine'll be waitin' to punish my role Hon it's real, lord it's real, one more time Yeah and after I'm gone and the mornin' sets in Don't you morn what I was girl nor'n what might have been Morn my sad heart, honey my tear filled eyes Morn the codeine that I need, that I crave, and I despise Hon it's real, lord it's real, one more time Yeah it's real, lord it's real, one more time |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|