Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, inderdaad. En bestaat dat woord wel? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ah ja! Er is er wel eentje die voldoet aan die preciezere beschrijving egon!
Spoiler
Ik vind dit echt naar. Ew. (Laat dat een waarschuwing zijn voor je klikt!) En ja ik weet dat het een shop is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word wel onpasselijk van sommige dingen, zoals het metalen bakje met lauw water en bruine klonten oorsmeer nadat iemands oor is uitgespoten, of een openbaar toilet waar een maandverband met de bloederige kant naar je toe op de muur geplakt zit. Maar dat zou ik niet 'beklemmend' noemen.
Schemerdonker en dat je dan je eigen schaduw ziet bewegen en je niet meteen realiseert dat het je eigen schaduw was, dat vind ik wel beklemmend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zich niet bijzonder (nouja, prostitie schijnt dus verboden te zijn in Florida ![]() ![]() Het is niet gory, maar wel freaky. Er zit gewoon een ENORME deuk in zijn schedel, alsof er een bowlingbal op is gevallen. http://thechive.com/2010/11/23/dude-...-pro-4-photos/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wist trouwens niet dat je daar mee in leven kon blijven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En verder googlend kwam ik dit tegen, een jongen die zó hard is geslagen dat zijn voorhoofd verbrijzelf was, waardoor chirurgen zijn voorhoofdbot hebben moeten verwijderen.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...lf-a-head.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me wel voorstellen dat het anders is als je zonder frontaalkwab geboren wordt of hem op jonge leeftijd kwijtraakt, dan wanneer zoiets gebeurt op oudere leeftijd als de andere delen van je hersenen geen functies meer kunnen overnemen. Er zijn zelfs mensen die op jonge leeftijd een hele hersenhelft verloren (bv. door een operatie ivm hersenkanker) en die toch vrij normaal functioneren. Maar die hebben dan nog wel beide helften van hun schedel natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je al het 2girls1cup filmpje gezien? Ik bedenk me ineens dat ik, omdat mensen het filmpje wel willen zien maar niet durven te kijken, dat ik een Lego-animatie ervan kan maken, of een cartoony 2d-animatie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook altijd beklemmend als ik 99% zeker weet dat mensen veel zieker zijn dan ze zelf denken. Zoals een patiënt die zich geen grote zorgen maakte, en toen onderzocht ik de buik en kon ik voelen dat de lever vol hobbels en bobbels zat, en dat zijn meestal kankeruitzaaiingen en die zijn dan in een stadium waar je niets meer aan kunt doen. Maar dat is niet echt een beeld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
we hebben er hard om kunnen lachen bij de scriptie bespreking ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LOL @ filmpje ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm en over films gesproken, dan schrik ik nog steeds wel eens wakker van een beeld uit The Ring, ergens helemaal in het begin van de film, als ze net terug zijn van die vakantie en er nog niemand dood was, dan opent een moeder een deur van een inbouwkast en in die kast zit het lijk van haar dochter met een van angst gruwelijk vertrokken gezicht.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|