| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Dat ie een Nederlandse moeder heeft had ik ook al lang gevonden jonguuuuuuus; maar voor iemand die het doorgaans niet dagelijks spreekt vind ik het juist vrij goed!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() VIER vrouwen zijn in jou geïnteresseerd |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wel waar, maar men weet vaak niet wat internet nou internet maakt. Of informatietechnologie, for that matter. En dat gaat ons uiteindelijk de spreekwoordelijke kop kosten; ik ben er van overtuigd dat het internet zoals wij dat nu kennen over 5~10 jaar niet meer is. Dan zit je tegen een soort van door de overheid gereguleerd TV-kanaal te koekeloeren, waarbij de overheidsinstanties zonder pardon maarzo mag meekijken in wat jij zoal uitspookt in je digitale leventje. Dat is voor een groot deel te wijten aan onwetendheid en desinteresse júist van "onze" generatie. </cynisme> |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh, het mysterie met de onbekende Londenaar van Facebook die vriendjes met mij wil worden is opgelost!
no, man! I had no redbubble profile that's why I decided to stay in touch here... but i already created my account now so there's no problem with that now.. really enjoyed your idea of monkey artwork.. I was thinking about making something similar with coala bear hanging in the tie.. ![]() anyway, keep up the great work! -M!KO Nou, vooruit, mensen die complimenten maken krijgen van mij wel een streepje voor
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het knaagt aan me
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik oefen mijn gedichten (dmw voordragen), willen jullie jureren? |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik, per email: "Ik wil mijn studentenrekening omzetten in een gewone rekening, dit zijn mijn gegevens"
Rabobankmevrouw 1, per email: "Dan moet je mij even bellen" *Ik wacht twee weken tot ik de kans heb om te bellen tijdens kantoortijd.* Ik, per telefoon: "Ja ik had laatst gemaild over het omzetten van mijn studentenrekening, en ik kreeg een reactie dat ik moest bellen" Rabobankmevrouw 2: "Ik verbind je even door met degene die je heeft gemaild!" *wachtmuziekje* Ik: "Ja ik had laatst gemaild over het omzetten van mijn studentenrekening, en ik kreeg een reactie dat ik moest bellen" Rabobankmevrouw 1: "Ja, ik haal je mail er even bij. Oh goedzo, al je gegevens staan erin. Ja wil je 1000 euro of 2500 euro krediet op je creditcard? Want als je 2500 wil moet je een loonstrookje opsturen" Ik: "1000 is prima" Rabobankmevrouw 1: "Ok, dan stuur ik je een nieuw contract, als je dat ondertekend terugstuurt is het geregeld" ...ok. Had ze dat niet per email kunnen vragen? |
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Edit: en dat duurt nog even want het bestand is een beetje een doolhof geworden met té veel linkjes. ![]() |
|||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|