Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2010, 23:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het zo leuk dat wij al die ontwikkelingen van internet, mobiele telefonie, mobiel internet etc allemaal bewust mee maken we wonen geschiedenis bij!
leuker om mee te maken dan de Tweede Wereldoorlog, me dunkt!
Verwijderd
*Yvonne pakt tas met brieven en ploft deze op tafel*

"In deze tas zitten maar liefst..."

*Yvonne slaat met haar handen op de tas, een grote hoeveelheid lucht ontsnapt*

"ZEVEN vrouwen die heel graag met jou op de boerderij oud willen worden!"
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo leuk dat wij al die ontwikkelingen van internet, mobiele telefonie, mobiel internet etc allemaal bewust mee maken we wonen geschiedenis bij!
Dat valt nog wel mee; een veel te groot deel van zelfs "onze" generatie vind het allemaal wel best, zolang gmail en jewtube maar operatief zijn. Echt bewust zijn "wij" ons helemaal niet als het om net neutrality en privacy gaat -- en dat zijn nu juist de dingen die internet internet maken.
Oud 12-12-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
leuker om mee te maken dan de Tweede Wereldoorlog, me dunkt!
Toch wel, ja
Oud 12-12-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
*Yvonne pakt tas met brieven en ploft deze op tafel*

"In deze tas zitten maar liefst..."

*Yvonne slaat met haar handen op de tas, een grote hoeveelheid lucht ontsnapt*

"ZEVEN vrouwen die heel graag met jou op de boerderij oud willen worden!"
Dat zijn echt de allermooiste momenten ja <3333 hoe ze ook altijd dat MAAR LIEFST zegt
Oud 12-12-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dat valt nog wel mee; een veel te groot deel van zelfs "onze" generatie vind het allemaal wel best, zolang gmail en jewtube maar operatief zijn. Echt bewust zijn "wij" ons helemaal niet als het om net neutrality en privacy gaat -- en dat zijn nu juist de dingen die internet internet maken.
Nouja, de hele indeling van het leven is er door veranderd, ook zonder aandacht voor dat soort dingen. Als ik dit werk slechts twaalf jaar geleden had gedaan, had ik voor elke röntgenfoto naar de radiologie moeten lopen en de grote vers-ontwikkelde foto op een lichtbak hangen in plaats van hem gewoon even aan te klikken in het electronisch systeem. En over tien jaar is het weer helemaal anders, dan wordt papier waarschijnlijk alleen nog als kladbaadje gebruikt.
Oud 12-12-2010, 23:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Echt bewust zijn "wij" ons helemaal niet als het om net neutrality en privacy gaat -- en dat zijn nu juist de dingen die internet internet maken.
Om over functionaliteiten maar niet te spreken!
Oud 12-12-2010, 23:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nouja, de hele indeling van het leven is er door veranderd, ook zonder aandacht voor dat soort dingen. Als ik dit werk slechts twaalf jaar geleden had gedaan, had ik voor elke röntgenfoto naar de radiologie moeten lopen en de grote vers-ontwikkelde foto op een lichtbak hangen in plaats van hem gewoon even aan te klikken in het electronisch systeem.
Mwah, dat is automatisering hè; over 20 jaar zal men het vast te idioot vinden dat iemand vroeger op een schermpje naar fotos keek en ergens op moest klikken.
Verwijderd
Citaat:
Mwah, dat is automatisering hè; over 20 jaar zal men het vast te idioot vinden dat iemand vroeger op een schermpje naar fotos keek en ergens op moest klikken.
Ja precies, maar dat is wel een van de dingen die ik bedoel met dat je de veranderingen zo bemerkt
Verwijderd

mooie tweetaligheid ook, het stukje bij 0:27
Oud 12-12-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Wow; dat zie je niet zo snel meer, een Brit die bijna accentloos Nederlands spreekt
Ook niet zo heel verwonderlijk met een Nederlandse moeder.
Oud 12-12-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn echt de allermooiste momenten ja <3333 hoe ze ook altijd dat MAAR LIEFST zegt
Haha, ik wilde daar ook nog iets over posten Zometeen zal ze bij Gijsbert ofzo wel zeggen: "Ja, 350 vrouwen hebben geschreven"
Oud 12-12-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Wow; dat zie je niet zo snel meer, een Brit die bijna accentloos Nederlands spreekt
Nick Clegg heeft een Nederlandse moeder, vandaar. Hij is tweetalig opgevoed.

Verdraaid, de spuiten elf vliegen me wel om de oren de laatste tijd!
Verwijderd
Ho ik zei wel 'twaalf jaar geleden', maar ik heb het net even gecheckt, en ik bedoel zes. Vanaf 2005 zijn de foto's digitaal.
Verwijderd
tweetaligheid is mooi, ik vind het heel sympathiek als iemand woordjes door elkaar mixt en alles. Zolang het niet te ivo niehe is.
Oud 12-12-2010, 23:22
Verwijderd
Nou ik ben er weer want ik heb een faalconcentratievermogen.
Carn
Carn is offline
Dat ie een Nederlandse moeder heeft had ik ook al lang gevonden jonguuuuuuus; maar voor iemand die het doorgaans niet dagelijks spreekt vind ik het juist vrij goed!
Verwijderd
Hmm nog maar snel even drinken pakken voor ik naar huis ga
Oud 12-12-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik wilde daar ook nog iets over posten Zometeen zal ze bij Gijsbert ofzo wel zeggen: "Ja, 350 vrouwen hebben geschreven"
Dan doet ze wel altijd normaler, bij de kneuzen verandert ze helemaal in een leive troostende kleuterleidster
VIER vrouwen zijn in jou geïnteresseerd
Verwijderd
Citaat:
Nouja, de hele indeling van het leven is er door veranderd, ook zonder aandacht voor dat soort dingen. Als ik dit werk slechts twaalf jaar geleden had gedaan, had ik voor elke röntgenfoto naar de radiologie moeten lopen en de grote vers-ontwikkelde foto op een lichtbak hangen in plaats van hem gewoon even aan te klikken in het electronisch systeem. En over tien jaar is het weer helemaal anders, dan wordt papier waarschijnlijk alleen nog als kladbaadje gebruikt.
<cynisme>
Dat is wel waar, maar men weet vaak niet wat internet nou internet maakt. Of informatietechnologie, for that matter. En dat gaat ons uiteindelijk de spreekwoordelijke kop kosten; ik ben er van overtuigd dat het internet zoals wij dat nu kennen over 5~10 jaar niet meer is. Dan zit je tegen een soort van door de overheid gereguleerd TV-kanaal te koekeloeren, waarbij de overheidsinstanties zonder pardon maarzo mag meekijken in wat jij zoal uitspookt in je digitale leventje.

Dat is voor een groot deel te wijten aan onwetendheid en desinteresse júist van "onze" generatie.
</cynisme>
Verwijderd
Oh, het mysterie met de onbekende Londenaar van Facebook die vriendjes met mij wil worden is opgelost!

no, man!
I had no redbubble profile that's why I decided to stay in touch here... but i already created my account now so there's no problem with that now.. really enjoyed your idea of monkey artwork.. I was thinking about making something similar with coala bear hanging in the tie..
anyway, keep up the great work!
-M!KO

Nou, vooruit, mensen die complimenten maken krijgen van mij wel een streepje voor
Oud 12-12-2010, 23:24
Verwijderd
een meisje uit mijn klas had echt in twee jaar ofzo gewoon netenvloeiend nederlands geleerd, ze is duits. Ik snap dat de verschillen niet gigantisch zit maar het is gewoon bijna accentloos. Een zacht duits accent alleen. Dat vind ik echt netenknap
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand wat dat 'franse' muziekje was dat je hoorde toen de vrouwen van Gerhard wijn kwamen drinken op zijn erf? Ik heb het gevoel dat ik het ken van een andere serie ofzo en nu moet en zal ik het weten ;x
Vanaf 56:30. Wil iemand eens luisteren pwetty plz? het knaagt aan me
Verwijderd
Ik vind Duitse accenten altijd wel sexy.

edit: Bij vrouwen, dan.
Oud 12-12-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
een meisje uit mijn klas had echt in twee jaar ofzo gewoon netenvloeiend nederlands geleerd, ze is duits. Ik snap dat de verschillen niet gigantisch zit maar het is gewoon bijna accentloos. Een zacht duits accent alleen. Dat vind ik echt netenknap
Ik ken er ook zoeen. Die heeft er waarschijnlijk iets langer dan twee jaar over gedaan en je hóórt nog wel dat hij Duits is, maar echt nauwelijks en zijn woordenschat is vele male groter dan die van de gemiddelde student.
Oud 12-12-2010, 23:26
Verwijderd
ik vind een Duits accent ook wel sympathiek vooral het Duits van hier net over de grens.
Oud 12-12-2010, 23:27
Verwijderd
''Ik snap dat de verschillen niet gigantisch zit'' ik ben ook bijzonder lekker geconcentreerd en goed in mijn eigen taal vandaag zeg, jeetje!
Oud 12-12-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Vanaf 56:30. Wil iemand eens luisteren pwetty plz? het knaagt aan me
Mij komt het niet bekend voor.
Carn
Carn is offline
Ik hou het bij Vlaamse dames. als het even kan.
Verwijderd
Liefjes, help eens: een jaar of 12 geleden was er een remake van dit nummer:

Maar dan natuurlijk in het onvermijdelijke eurodance-sausje. Van wie is die remake? </random>
Oud 12-12-2010, 23:29
Verwijderd
Yvonne over die 7 brieven: "Hoe is het om AL DIE BRIEVEN te lezen?"
Oud 12-12-2010, 23:30
Verwijderd
He N00dles over je sig he. Denk je dan niet dat gabbers gewoon te veel pacman hebben gespeeld?
Oud 12-12-2010, 23:32
Carn
Carn is offline
Robert Mikelsons. Daar gaat mijn goede naam!
Oud 12-12-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
He N00dles over je sig he. Denk je dan niet dat gabbers gewoon te veel pacman hebben gespeeld?
Dat is de grap.
Verwijderd
Citaat:
ik vind een Duits accent ook wel sympathiek vooral het Duits van hier net over de grens.
Citaat:
Ik hou het bij Vlaamse dames. als het even kan.
Mooi dat ik dat kan verenigen in mijn Limburgse accent.

Ik oefen mijn gedichten (dmw voordragen), willen jullie jureren?
Verwijderd
am iiiiiiiiiiihaihaihaii
Verwijderd
Citaat:
u serious?
Oud 12-12-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Die uitspraak is slechts een citaat, naar het schijnt van een komiek, al dacht ik dat ie van de CEO van Nintendo was
Verwijderd
Ik, per email: "Ik wil mijn studentenrekening omzetten in een gewone rekening, dit zijn mijn gegevens"
Rabobankmevrouw 1, per email: "Dan moet je mij even bellen"
*Ik wacht twee weken tot ik de kans heb om te bellen tijdens kantoortijd.*
Ik, per telefoon: "Ja ik had laatst gemaild over het omzetten van mijn studentenrekening, en ik kreeg een reactie dat ik moest bellen"
Rabobankmevrouw 2: "Ik verbind je even door met degene die je heeft gemaild!"
*wachtmuziekje*
Ik: "Ja ik had laatst gemaild over het omzetten van mijn studentenrekening, en ik kreeg een reactie dat ik moest bellen"
Rabobankmevrouw 1: "Ja, ik haal je mail er even bij. Oh goedzo, al je gegevens staan erin. Ja wil je 1000 euro of 2500 euro krediet op je creditcard? Want als je 2500 wil moet je een loonstrookje opsturen"
Ik: "1000 is prima"
Rabobankmevrouw 1: "Ok, dan stuur ik je een nieuw contract, als je dat ondertekend terugstuurt is het geregeld"

...ok. Had ze dat niet per email kunnen vragen?
Verwijderd
Citaat:
Dat is de grap.
Oh ok
Oud 12-12-2010, 23:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mooi dat ik dat kan verenigen in mijn Limburgse accent.

Ik oefen mijn gedichten, willen jullie jureren?
Limburgs is ook leuk ja
Oud 12-12-2010, 23:37
Verwijderd
Oeps, mijn dienst is afgelopen, snel ervandoor voor ik iets te doen krijg. Daag!
Oud 12-12-2010, 23:42
Verwijderd
Over Duitse accenten gesproken, boer Richard is nu al irritant.
Oud 12-12-2010, 23:43
Verwijderd
Het pathologisch masochisme dat leidt tot het kijken naar Boer Zoekt Vrouw krijgt binnenkort waarschijnlijk zijn eigen naam.
Oud 12-12-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik oefen mijn gedichten (dmw voordragen), willen jullie jureren?
Niemand? (A)
Oud 12-12-2010, 23:46
Verwijderd
ik wil wel maar ik moet echt even huiswerk maken voor morgen, docent uit de hel
Oud 12-12-2010, 23:46
Carn
Carn is offline
Ik denk niet dat ik de juiste ben om dat soort dingen te beoordelen; tenzij het om de wulpsheid van het accent gaat!
Oud 12-12-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Het pathologisch masochisme dat leidt tot het kijken naar Boer Zoekt Vrouw krijgt binnenkort waarschijnlijk zijn eigen naam.
N00delisme?
Oud 12-12-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Niemand? (A)
Je ging inspreken toch? Kom maar op met die voice clips!
Oud 12-12-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
ik wil wel maar ik moet echt even huiswerk maken voor morgen, docent uit de hel
Andere dag!

Citaat:
Ik denk niet dat ik de juiste ben om dat soort dingen te beoordelen; tenzij het om de wulpsheid van het accent gaat!
Nah, het gaat om dingen als klemtoon en klankkleur.

Citaat:
Je ging inspreken toch? Kom maar op met die voice clips!
Ok, cool. Ik stuur je een PM.
Edit: en dat duurt nog even want het bestand is een beetje een doolhof geworden met té veel linkjes.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten