Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik eet vrij grote porties, dus honger heb ik dan niet meer. Hoewel dat niks zegt over de hoeveelheden voer die ik dan nog weg kan werken. @Para: you just reminded me - Ik heb nog maar een klein laagje Grazovka staan. Morgen maar een tripje naar de slijterij maken. Heb nu alleen nog Caffe Marakesh, een soort van zure appel/kaneel likeur en iets met bosbessen.
|
Verwijderd
|
Mijn moeder heeft echt miljard kruiden die ze zo WOP uit de kast kan pakken. Als ze kruiden door het eten strooit, lijkt het alsof ze gewoon willekeurig wat pakt en daar willekeurig wat van door het eten gooit. Eigenlijk ziet als zij kookt het er überhaupt uit alsof ze maar wat pakt en dat maar ergens in gooit en dat maar even laat staan. Zelf noemt ze dat 'heilig oog'. Maar heilig oog of stom geluk, ze kan goed koken
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb altijd yoghurt en muesli in huis, daar ontbijt ik mee. Ik heb ook altijd bananen en vaak brood en pindakaas. Een banaan en twee boterhammen per dag, daar word je groot mee, of andersom. En dan wat avondeten. Groenten en vlees, en soms ook aardappelen ofzo. Qua kruiden heb ik altijd zout en peper, en verse knoflook. Knoflookpoeder begrijp ik niet.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Vanavond heb ik een lapske varken, paprika, cougette (afhankelijk van hoeveel zin ik heb zullen die gekookt dan wel rauw gegeten worden) en misschien nog wat gepofte aardappels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De helft doen en de rest bewaren werkt bij mij niet, want dan moet ik de volgende dag hetzelfde koken en daar heb ik vaak geen zin in. Dus dan maar een gigantische berg groente waar ik de halve avond over doe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh trouwens Commendatore, ik had geloof ik toen ik vanmiddag op CS was bij de internationaal-balie zo'n kaartje moeten kopen hè. Want je krijgt het hier niet uit de automaat. Weet je of je er een kunt kopen in Enschede, of moet ik daarvoor in Gronau zijn.
En grrr, de site van de ns ligt plat dus ik kan niet kijken hoe het zit met de verbinding naar Enschede. ladeladela /schopt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ja, en mijn vader heeft ook een heel lekkere vegacurry met allerlei groenten en zoete aardappel <3 nomnomnom. Die moet ik ook nog eens leren. 400 gram rucola ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je wel een creditcard nodig als je niet in Duitsland woont. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Julius leeft van gemberthee en dorre takjes. |
![]() |
||
Citaat:
M'n pa had pas van die chinese gemberthee gekocht voor m'n moeder (ze had last van d'r keel en gember schijnt dan te helpen) en ik had mezelf opgeofferd om het voor te proeven (want m'n ma houdt ook niet van gember)... Srsly, van de geur alleen al ging ik bijna kokhalzen. Wat een ranzig spul. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: