| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ardenner droge worst, voor de echte Bourgondiër:
"Dat doen ze al vele eeuwenlang op traditionele wijze, volgens een geheel eigen, ambachtelijk procédé. Bevat mogelijk sporen van melk, mosterd en selderij. Kan eventueel sporen van walnoten bevatten." Ja hoor, ambachtelijke fabrieken, ze bestaan! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Iedere keer als zo'n reclame van Caiway voorbij komt begint mijn beeld opeens onwijs te knetteren en haperen voor like, 5 seconden. Als de reclame voorbij is heb ik nergens last van. En dan zeggen ze, 'Caiway werk.'
Ik geloof dat het grappige is dat wij via Caiway digitale televisie hebben.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik vind sommige reclame om op het internet echt irritant. Vooral die je hele scherm vult en dat je dan opzoek moet gaat gaan naar het kruisje XD Als ze ook nog audio hebben zijn ze dubbel zo irritant
|
|
|
|
Oh en vergeet niet de advertenties op YouTube . Ze mogen best adverteren op Youtube maar doe het dan wel met advertenties die een beetje passen met het filmpje dat je aan het kijken ben…
|
|
|
|
Er is nu zo'n reclame waarbij de kinderen ruzie maken om wie er mag afwassen en wie er mag stofzuigen (ofzo) en dan klinkt de voiceover met 'Met zulke kinderen zou u zich geen zorgen maken over de toekomst'
Ehh jawel, dat is echt niet gezond hoor
|
|
|
|
De Mc donalds reclame.
1. Er staat geen rij van een km. 2. Er werken vriendelijke autochtonen. 3. Hij neemt zijn telefoon op aan de kassa. Aso. 4. Er zitten geen vervelende krijskinderen en/of luidruchtige negerinnen aan de telefoon. 5. Ze eten alleen wat er op het kerstmenu staat (garnalen, mcflurry en shake). 6. De medewerkster komt een shake brengen, zonder eerst een half uur rond te lopen. 7. Dat ze sowieso iets gaat brengen. 8. Hun bestelling is bij de tafel opgenomen, anders had hij hen wel gezien. Maar de latte shake ziet er wel lekker uit
|
|
|
|
|
|
Dat is misleidend, hoor. Ik had zo'n magnum-brownie mcFlurry genomen want brownies zijn lekker, maar echt, het was niet meer dan melkpoeder met water en wat verdwaalde stukjes chocoladekoekje, wat niet eens lekker was. Just, ew.
|
|
|
|
"Vanavond Topmodels Singing On Ice!"
Oké dat is juist een prima reclame, maar ik vond dit topic wel een up waard. De SkyRadio Kerstwensen mogen wel wegbezuinigd worden.
|
|
|
|
Die reclame over dat transportbedrijf, waarbij zo'n lilliputter in pak de meest rare bewegingen maakt, met naast hem een veel te overdreven dame die steeds van outfit verandert, van stewardess tot kapitein. Ik weet niet meer hoe het bedrijf heet, maar het is geloof ik wel de meest onprofessionele reclame die ik ooit heb gezien.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
"Wij willen dat je in 2011 als bruidegom met je bruidegom de kerk in kunt lopen.. dan heb je wel een regelnicht nodig"
Ha Ha Hahahahaaha
|
|
|
|
Het Profile Tyrecenter heeft een tenenkrommende reclame met een mevrouw in een rode jurk en een bizar gefohnd kapsel en een meneer met een -slik- nep-Amerikaans accent. Terwijl hij Nederlands praat. Dat is gewoon niet goed, mensen. Snap dat nou eens.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat de Mediamarkt reclames met Arie Koomen het absolute dieptepunt waren, maar de nieuwe reclame van Mediamarkt vind ik nog veel erger: veel herrie, en dan een eindeloze opsomming van de reclames van deze week. Ik zap niet snel weg bij een reclame, maar dit is te erg.
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |