Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, ik vind de Underworld-films best goed te doen. Maar ik ben dan ook vrij snel tevreden met dit soort films geloof ik ![]() |
![]() |
|
Een remake zou op zich nog niet eens zo erg zijn, bedenk ik me. Total Recall is inmiddels best gedateerd. En heeft niet echt een Philip K. Dick-sfeer. Het is gewoon een 80's sf-actiefilm geworden met slecht acteerwerk. Wel zeer vermakelijk natuurlijk.
Het probleem is alleen dat het in de handen van Len Wiseman niet tijdlozer of hoogstaander wordt dan Verhoevens versie. |
![]() |
|
Mijn broertje, mijn moeder, mijn zusje en ik hebben griep
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was even bang dat ik ook een griepje te pakken had. Vannacht echt walgelijk slecht geslapen. Van die nare koortsdromen en rillingen en steeds wakker schrikken enzo. Vanmorgen dus ook mijn werk afgezegd, wat echt nog verschrikkelijk veel gedoe was, en toen eigenlijk ook niet meer echt in slaap gevallen, stom genoeg. Maar ik geloof dat het langzaam een beetje begint weg te trekken. Net gedoucht, dat deed me ook wel even goed. Dus hopelijk kan ik morgen gewoon weer aan de bak.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zie het nut er niet zo van in om het in een kast te leggen. Of om iets op te ruimen in the first place ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En nee, stoffig niet, tenzij ik iets echt weken in een hoek laat liggen ![]() Sann heeft nog wel foto's van hoe mijn kamer er uitziet op z'n ergst ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
1 jaar uitloop toegestaan op bachelor én 1 jaar uitloop toegestaan op master met daarna een fikse boete vind ik eigenlijk wel prima, maar dan moet het niet met terugwerkende kracht voor de huidige studenten en dan moeten er wel uitzonderingen komen voor langdurige ziekte, een (één) bestuursjaar en hbo-switchers.
en de harde knip moet er weer uit ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Er liggen altijd best veel kleren van mij op mijn stoel, maar die ruim ik wel regelmatig op en zo. Bijna alles ligt gewoon opgevouwen in de kast. |
![]() |
||
Citaat:
beter dat het wat beter gaat ![]()
|
|