Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2011, 12:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LOL, ik zag ineens ook die facebookpost staan Soort van venijnige replies erop enzo.
Heerlijk hè

@Kazet: omdat mijn Engelse matties het ook willen snappen
@Pip: ja!
Oud 10-01-2011, 12:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nouja mijn vriendjes en vriendinnetjes waren ook wel kakkertjes hoor /bekentenis

Overigens had ik ook best veel kakkers in de klas, hoor.
Oud 10-01-2011, 12:32
Verwijderd
Maar meestal met carnaval gingen we even op de Markt kijken en daarna borrelen bij Mundial of Cafe New York (mooiste toko in Eindhoven, gevestigd in de Boerenleenbank op de Dommelstraat).
Oud 10-01-2011, 12:37
Verwijderd
Wat is Yokidrink perzik toch een godendrank.
Oud 10-01-2011, 12:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heerlijk hè
Wat wil die huilende Reinier dan van je?
Oud 10-01-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
haha ik mis weer van alles omdat ik geen facebook heb.
Dat is d'r ex. Waarom huilt ie nu weer?
Oud 10-01-2011, 12:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Citaat:
Geen idee, hij snapt het niet zo dat ik hem niet meer hoef te spreken maar Frank is zo'n held
'Frank Achternaam: Dude, seriously, give her a rest xD.'
Oud 10-01-2011, 12:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar meestal met carnaval gingen we even op de Markt kijken en daarna borrelen bij Mundial of Cafe New York (mooiste toko in Eindhoven, gevestigd in de Boerenleenbank op de Dommelstraat).
Ik pakte de trein naar Zeeland, meestal. Ben ook een keer in de Thunder Roadhouse beland, blijkbaar de enige plek in Stratum waar ze niet aan carnaval doen.
Oud 10-01-2011, 13:02
Verwijderd
Ik heb een nieuwe obsessie.
Oud 10-01-2011, 13:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
waddan
Oud 10-01-2011, 13:04
Verwijderd
Men Without Hats, en dan vooral deze clip:

Waarom was ik toen nog niet geboren? Ik zou hem doen.
Oud 10-01-2011, 13:23
Verwijderd
Hollywood gaat een remake van Total Recall maken, met Colin Farrell in de hoofdrol
Oud 10-01-2011, 13:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hollywood gaat een remake van Total Recall maken, met Colin Farrell in de hoofdrol
dat is nog niet zo erg. wel dat Len Wiseman de regisseur is, dat is een complete frikandel.
Oud 10-01-2011, 13:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is het niet gewoon een nieuwe adaptatie van het boek? Die regisseur heeft ook Underworld gemaakt, dus dit wordt sowieso wel rampzalig, daar geef ik je gelijk in.
Oud 10-01-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Is het niet gewoon een nieuwe adaptatie van het boek? Die regisseur heeft ook Underworld gemaakt, dus dit wordt sowieso wel rampzalig, daar geef ik je gelijk in.
Volgens het nieuwsbericht wordt 't echt een remake van de film. Althans, wat ik er uit opmaak.

Trouwens, ik vind de Underworld-films best goed te doen. Maar ik ben dan ook vrij snel tevreden met dit soort films geloof ik
Oud 10-01-2011, 13:52
Rationeel
Rationeel is offline
total recall is een pareltje, daar hoeft geen remake van te komen
Oud 10-01-2011, 13:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, aha. Dat verklaart het.

Maar die Frank probeert ook heldhaftig "LEAVE PHOEBE ALONE!" te roepen in de hoop dat ie LP's aandacht trekt?
Oud 10-01-2011, 13:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens het nieuwsbericht wordt 't echt een remake van de film. Althans, wat ik er uit opmaak.
Ik heb het nog even nagevraagd op het IMDB forum.
Oud 10-01-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nog even nagevraagd op het IMDB forum.
Ik vind 't sowieso tragisch, al die remakes en zo. Doe dat toch eens niet, mensen.
Oud 10-01-2011, 13:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, aha. Dat verklaart het.

Maar die Frank probeert ook heldhaftig "LEAVE PHOEBE ALONE!" te roepen in de hoop dat ie LP's aandacht trekt?
Oud 10-01-2011, 14:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Een remake zou op zich nog niet eens zo erg zijn, bedenk ik me. Total Recall is inmiddels best gedateerd. En heeft niet echt een Philip K. Dick-sfeer. Het is gewoon een 80's sf-actiefilm geworden met slecht acteerwerk. Wel zeer vermakelijk natuurlijk.

Het probleem is alleen dat het in de handen van Len Wiseman niet tijdlozer of hoogstaander wordt dan Verhoevens versie.
Oud 10-01-2011, 14:02
Verwijderd
Sann naamzoek, liep jij vandaag op station Den Bosch of was het mijn paranoïde drang om overal forumers te zien?
Oud 10-01-2011, 14:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè bah, mijn moeder is ziek en ze is nooit ziek. Nu is ze al 3x in het ziekenhuis geweest en vanochtend ook nog bij de huisarts. Schiet niet op.
Oud 10-01-2011, 14:06
Verwijderd
Wat heeft ze dan?
Oud 10-01-2011, 14:08
Rivka
Rivka is offline
Mijn broertje, mijn moeder, mijn zusje en ik hebben griep . Ik heb een flanellen pyjama, sokken met superzachte dikke sokken eroverheen, een ochtendjas én een dubbel geslagen deken aan en ik heb het nog steeds heel erg koud. Mijn vingers doen er helemaal pijn van. Hoofdpijn, keelpijn, botpijn, snotverkouden etc, het kan niet op.
Oud 10-01-2011, 14:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat heeft ze dan?
Ontzettende buikkramp. Ze denken dat het een verstopping is, maar ze heeft dozen aan medicijnen en zooi en niks werkt tot nu toe. Ze kan niet eens normaal lopen ofzo.

@Rivka: beterschap!
Oud 10-01-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Mijn broertje, mijn moeder, mijn zusje en ik hebben griep . Ik heb een flanellen pyjama, sokken met superzachte dikke sokken eroverheen, een ochtendjas én een dubbel geslagen deken aan en ik heb het nog steeds heel erg koud. Mijn vingers doen er helemaal pijn van. Hoofdpijn, keelpijn, botpijn, snotverkouden etc, het kan niet op.
Hè bah! Beterschap.

Citaat:
Ontzettende buikkramp. Ze denken dat het een verstopping is, maar ze heeft dozen aan medicijnen en zooi en niks werkt tot nu toe. Ze kan niet eens normaal lopen ofzo.

@Rivka: beterschap!
Oh, dat is naar, zo veel buikkramp! Beterschap voor haar en hopen dat ze snel weten wat het is en wat ze eraan moeten doen
Oud 10-01-2011, 14:18
Verwijderd
Ik was even bang dat ik ook een griepje te pakken had. Vannacht echt walgelijk slecht geslapen. Van die nare koortsdromen en rillingen en steeds wakker schrikken enzo. Vanmorgen dus ook mijn werk afgezegd, wat echt nog verschrikkelijk veel gedoe was, en toen eigenlijk ook niet meer echt in slaap gevallen, stom genoeg. Maar ik geloof dat het langzaam een beetje begint weg te trekken. Net gedoucht, dat deed me ook wel even goed. Dus hopelijk kan ik morgen gewoon weer aan de bak.
Oud 10-01-2011, 14:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks. Het is wel vreemd om voor mijn moeder te moeten zorgen, weet je
Ik stond net ook de was op te vouwen. Dat doe ik niet eens voor mezelf
Oud 10-01-2011, 14:19
Rationeel
Rationeel is offline
Testerdetest!
Oud 10-01-2011, 14:20
Rationeel
Rationeel is offline
nou, dat ging goed. mooi zo
Oud 10-01-2011, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik was even bang dat ik ook een griepje te pakken had. Vannacht echt walgelijk slecht geslapen. Van die nare koortsdromen en rillingen en steeds wakker schrikken enzo. Vanmorgen dus ook mijn werk afgezegd, wat echt nog verschrikkelijk veel gedoe was, en toen eigenlijk ook niet meer echt in slaap gevallen, stom genoeg. Maar ik geloof dat het langzaam een beetje begint weg te trekken. Net gedoucht, dat deed me ook wel even goed. Dus hopelijk kan ik morgen gewoon weer aan de bak.
Ik denk dat als je vanavond gewoon eerder gaat slapen, dat het wel wegtrekt ja. Hoop ik wel voor je, griep is maar kut en zonde van de tijd.
Oud 10-01-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Thanks. Het is wel vreemd om voor mijn moeder te moeten zorgen, weet je
Ik stond net ook de was op te vouwen. Dat doe ik niet eens voor mezelf
Hoezo vouw je je was niet op? Je dondert alles maar gewoon op een grote stapel in de kast?
Oud 10-01-2011, 14:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mobiel forumen?
Verwijderd
Citaat:
Dat je geen sig had?
Rationeel
Rationeel is offline
ow hey verdorie, heb je geen sig als je mobiel forumdtdt?
Oud 10-01-2011, 14:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoezo vouw je je was niet op? Je dondert alles maar gewoon op een grote stapel in de kast?
Wie had het over een kast het ligt gewoon op een grote stapel, variërend van mijn bureaustoel tot een wasmand
Ik zie het nut er niet zo van in om het in een kast te leggen. Of om iets op te ruimen in the first place /lui
Oud 10-01-2011, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ow hey verdorie, heb je geen sig als je mobiel forumdtdt?
Nee, dan moet je wijzigen en dat hokje aanvinken. Als je iemand quote, gaat het wel vanzelf.
Jon naamzoek, dat is echt niet handig
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat als je vanavond gewoon eerder gaat slapen, dat het wel wegtrekt ja. Hoop ik wel voor je, griep is maar kut en zonde van de tijd.
Jep, dat is wel het plan!
Verwijderd
Citaat:
Wie had het over een kast het ligt gewoon op een grote stapel, variërend van mijn bureaustoel tot een wasmand
Ik zie het nut er niet zo van in om het in een kast te leggen. Of om iets op te ruimen in the first place /lui
Oh, meen je dat? Je hebt gewoon maar een grote stapel kleren over je stoel en in een wasmand? Hoe ooit kan je dan iets terugvinden? En worden je kleren dan niet... stoffig?
Oud 10-01-2011, 14:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, meen je dat? Je hebt gewoon maar een grote stapel kleren over je stoel en in een wasmand? Hoe ooit kan je dan iets terugvinden? En worden je kleren dan niet... stoffig?
Ja dat is dus het probleem als het opgeruimd is kan ik niks meer vinden. Nu wel
En nee, stoffig niet, tenzij ik iets echt weken in een hoek laat liggen of het in mijn looppad ligt en ik er elke keet op ga staan als ik probeer er niet op te gaan staan.
Sann heeft nog wel foto's van hoe mijn kamer er uitziet op z'n ergst
Oud 10-01-2011, 14:36
Rationeel
Rationeel is offline
heeft iemand een site met een duidelijk overzicht van alle bezuinigende maatregelen op het wo waar de 21e tegen geprotesteerd gaat worden?
Verwijderd
Citaat:
En nee, stoffig niet, tenzij ik iets echt weken in een hoek laat liggen of het in mijn looppad ligt en ik er elke keet op ga staan als ik probeer er niet op te gaan staan.
Ik heb dat ook, alles gewoon op een stoel gemieterd. En dan pak ik van daar gewoon mijn kleren vandaan. Helaas ruimt mijn moeder alles telkens weer op.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar die foto's! Zo stel ik me werkelijk voor dat je in een soort van kleerkast woont of zo
Oud 10-01-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
heeft iemand een site met een duidelijk overzicht van alle bezuinigende maatregelen op het wo waar de 21e tegen geprotesteerd gaat worden?
Er hing hier een affiche in de stad met "Laat ons niet uitzuigen" (wat ik overigens heerlijk vind hoor ) met een site erbij, maar ik heb de link niet onthouden.
Oud 10-01-2011, 14:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb dat ook, alles gewoon op een stoel gemieterd. En dan pak ik van daar gewoon mijn kleren vandaan. Helaas ruimt mijn moeder alles telkens weer op.
Ja, mijn moeder heeft daar niet zo'n zin meer in ik moet ook mijn eigen was doen, omdat ik het niet opruimde en ze daar gek van werd. Dus nu vouw en ruim ik helemaal niks meer op
Rationeel
Rationeel is offline
1 jaar uitloop toegestaan op bachelor én 1 jaar uitloop toegestaan op master met daarna een fikse boete vind ik eigenlijk wel prima, maar dan moet het niet met terugwerkende kracht voor de huidige studenten en dan moeten er wel uitzonderingen komen voor langdurige ziekte, een (één) bestuursjaar en hbo-switchers.

en de harde knip moet er weer uit
Verwijderd
Citaat:
Heb je inspiratie voor spandoekteksten nodig?

Citaat:
Ik ben hier best wel verbaasd door
Er liggen altijd best veel kleren van mij op mijn stoel, maar die ruim ik wel regelmatig op en zo. Bijna alles ligt gewoon opgevouwen in de kast.
Carn
Carn is offline
Citaat:
- verse sinaasappelsap en licht 'ontbijt' prepareert ter bevordering van de gezondheid -

beter dat het wat beter gaat
Oud 10-01-2011, 14:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar die foto's! Zo stel ik me werkelijk voor dat je in een soort van kleerkast woont of zo
Haha ik zal zo even kijken of ik die foto's nog heb, anders maak ik wel nieuwe

Regels voor berichten