Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2011, 20:59
Verwijderd
haha lorelei heeft mij weten te leren dat je tekst kan uitlijnen ;d; en dan zit ik al vier jaar op een, nou ja, vormgevingsopleiding
Advertentie
Oud 10-01-2011, 21:01
Verwijderd
Taal en cultuurstudenten zijn dan ook belachelijk goed in alles.

huhuh ja alles
Oud 10-01-2011, 21:02
Verwijderd
dat geloof ik bijzonder graag, maar kan je goed tekenen beste white trash?
Oud 10-01-2011, 21:02
Verwijderd
ik twijfel alleen nog wel over het uitlijnen want als ik het uitlijn is alles echt een muur van tekst.
Oud 10-01-2011, 21:03
Verwijderd
Zo

Morgen en overmogen "vrij" en dan zeggen die mensen uit mijn klas:

Ik zie je donderdag!!1

kak op! Werk aan de winkel!
Oud 10-01-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
dat geloof ik bijzonder graag, maar kan je goed tekenen beste white trash?
Ik deed C&M en daar had ik een 8 voor tekenen Maar echt goed tekenen, neuh dat niet
Oud 10-01-2011, 21:17
Verwijderd
llalalala
Carn
Carn is offline
http://www.27bslash6.com/foggot.html

Citaat:
She isnt fat you fag. and that she got that tattoo is a teardrop becasue her family is dead.
Citaat:
Did she eat them?
<3<3
Verwijderd
Citaat:
Ik deed C&M en daar had ik een 8 voor tekenen Maar echt goed tekenen, neuh dat niet
gelukkig maar, anders was je een übermensch!
Oud 10-01-2011, 21:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
haha lorelei heeft mij weten te leren dat je tekst kan uitlijnen ;d; en dan zit ik al vier jaar op een, nou ja, vormgevingsopleiding

Citaat:
ik twijfel alleen nog wel over het uitlijnen want als ik het uitlijn is alles echt een muur van tekst.
Mja zoals ik al zei, 't is een persoonlijke voorkeursdingetje. Ik doe het meestal wel omdat ik het prettiger vind lezen, maar ik kan me ook voorstellen dat je het liever niet doet.
Oud 10-01-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:
gelukkig maar, anders was je een übermensch!
Ik was vroeger übermensch met blond haar en blauwe ogen maar nu gedegradeerd tot üntermensch met bruin haar en groene ogen En ik kon de groet in een strakke beweging maken.
Oud 10-01-2011, 21:59
Verwijderd
Zijn wel weinig updates, .

Oh wait, ze staan niet in chronologische volgorde, .

Laatst gewijzigd op 10-01-2011 om 22:05.
Oud 10-01-2011, 22:02
Verwijderd
Ik deed ook C&M, maar ik kan absoluut niet tekenen. Eigenlijk kon ik niks, alleen Engels en Nederlands.
Oud 10-01-2011, 22:04
Verwijderd
ziezo ik ben weer thuis.
Oud 10-01-2011, 22:05
Verwijderd
Hoi Pipperdepip!

Steek gezellig samen met mij een joint op
Oud 10-01-2011, 22:06
Verwijderd
En ja, ik ben vrolijk, STOP DE PERSEN
Oud 10-01-2011, 22:10
Carn
Carn is offline
Oud 10-01-2011, 22:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben ook vrolijk
Oud 10-01-2011, 22:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Iedere artiest "jat". Dat is gewoon normaal. Radiohead is in het licht gekomen en beroemd geworden en Can helaas niet. Daarmee is Radiohead de vernieuwende band geworden die de nieuwe muziekstijl aan het licht bracht. Jammer voor Can, maar shit happens. Ik bedoel Frank Sinatra heeft zijn muziekstijl en populariteit ook alleen maar te danken aan het feit dat hij naar zwarte artiesten van vroeger luisterde. En die stijl kopiërde hij en hij verkreeg bekendheid omdat hij nou eenmaal "acceptabeler" was in dat tijdperk omdat hij wit was. Shit happens.

Maar in mijn opzicht was Radiohead in de 90's vernieuwend, of ze die stijl nou hebben gejat of niet.
Ik vind het heel raar dat je dat zegt, want CAN is erg bekend en heeft ook commercieel succes gehad. Sowieso kent iedereen die zich marginaal in popmuziek verdiept heeft CAN wel. Want wie heeft er nou nog nooit van krautrock gehoord? En CAN is de bekendste krautrockband, naast Kraftwerk misschien (maar die hebben niet echt een typische krautrockstijl).

Citaat:
ow, .Uice, vriend van me tipte me op Öresund Space Collective, Assemble Head In Sunburst Sound en Crippled Black Phoenix; best leuk 70s-psychedelic-ish spul.
Öresund Space Collective, ook weleens geluisterd. Best aardig, maar het kan natuurlijk niet tippen aan Ozric Tentacles.
Oud 10-01-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Hoi Pipperdepip!

Steek gezellig samen met mij een joint op
yeah ik steek hem net aan
Oud 10-01-2011, 22:15
Verwijderd
Er was een vrouw jarig op het werk. Ze zat met wat medebewoners (dames) bier en wijn te drinken. En ze zaten te giechelen als 14 jarigen
eentje zei 'ja ik heb het al echt lang niet meer gedaan, soms heb ik echt zin in seks'
ieeewww.
Oud 10-01-2011, 22:15
Verwijderd
trimm is echt geniaal, godsakker trimm naamzoek
Oud 10-01-2011, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Er was een vrouw jarig op het werk. Ze zat met wat medebewoners (dames) bier en wijn te drinken. En ze zaten te giechelen als 14 jarigen
eentje zei 'ja ik heb het al echt lang niet meer gedaan, soms heb ik echt zin in seks'
ieeewww.
hahaha, vind ik wel grappig
Oud 10-01-2011, 22:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ieeewww.
Zo word ik ook
Oud 10-01-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Zo word ik ook
hoezo, word?
Oud 10-01-2011, 22:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hoezo, word?
fffuuuuuu

Mama is ziek trouwens ze ligt al dagen in bed en is al 3x naar het ziekenhuis geweest omdat ze het niet meer trok, en vanochtend en morgen naar de huisarts.
Oud 10-01-2011, 22:28
Verwijderd
Hoezo heb jij trouwens een nieuwe sig nodig? .
Oud 10-01-2011, 22:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoezo heb jij trouwens een nieuwe sig nodig? .
Heb ik niet ik moest toch een sig voor de forumer boven me verzinnen. En die had er geen.
Oud 10-01-2011, 22:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
ow, .Uice, vriend van me tipte me op Öresund Space Collective, Assemble Head In Sunburst Sound en Crippled Black Phoenix; best leuk 70s-psychedelic-ish spul.
Ik zal 't eens checken.
Oud 10-01-2011, 22:30
Verwijderd
'We leven in een democratie...'

Dat kan ik ook niet meer horen.
Oud 10-01-2011, 22:31
Verwijderd
Ah, oké. Ja, een naamzoek gooide me naar die posts. Ik kijk natuurlijk niet naar de topictitel.
Oud 10-01-2011, 22:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zal 't eens checken.
Ozric Tentacles ken je al, neem ik aan?
Oud 10-01-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
fffuuuuuu

Mama is ziek trouwens ze ligt al dagen in bed en is al 3x naar het ziekenhuis geweest omdat ze het niet meer trok, en vanochtend en morgen naar de huisarts.

tja...ik weet niet wat ik daarop moet zeggen. Pech voor haar.
Oud 10-01-2011, 22:33
Verwijderd
Uice, ik raad je ook Indukti aan. Als je van Tool houdt dan vind je dat ws ook leuk. Het is geen slap aftreksel overigens, ze hebben hun eigen geluid. Maar sommige nummers zijn Tool-ish.
Ook al hadden jullie het over een totaal ander genre wou ik dit toch even melden.
Oud 10-01-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
'We leven in een democratie...'

Dat kan ik ook niet meer horen.
"Dat is onze mening" is ook een fijne. Vanavond bij DWDD weer eens voorbij zien komen toen het over de 'linkse' publieke omroep ging.
Oud 10-01-2011, 22:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is een goede negatieve IQ-indicator, die frase.
Oud 10-01-2011, 22:40
Verwijderd
Het ging over de hoeveelheid uitgenodigde linkse gasten, geloof ik. Die zouden vaker te zien zijn dan rechtse gasten. Toen de bewering niet overeenkwam met de cijfers, kwam de 'onze mening!' naar buiten.

Erg goed heb ik niet opgelet. Mijn huisgenoten en ik waren te druk met een hekel hebben aan die blonde kerel van de VVD. Huffnagel.

Laatst gewijzigd op 10-01-2011 om 22:50.
Oud 10-01-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat was dus .sann, die begon met dat soort vragen, en toen begon ik de beslisvis te vragen over .sann Het staat allemaal een paar topics terug.
volgens mij was ik niet degene die begon!
Oud 10-01-2011, 22:46
Verwijderd
Oh en wat een fijn avondje jongens <3.
Oud 10-01-2011, 22:47
Verwijderd
Zo, ik ben voorlopig weer even tevreden over de inrichting van m'n kamer.
Oud 10-01-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Oh en wat een fijn avondje jongens <3.
Wat heb je voor fijn avondje sann?
Verwijderd
Hè, wat een fijnigheid voor iedereen! <3
Carn
Carn is offline
Citaat:
het is dus gelukt, zonder mannelijke interventie?
Oud 10-01-2011, 22:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ah, oké. Ja, een naamzoek gooide me naar die posts. Ik kijk natuurlijk niet naar de topictitel.
maak je geen zorgen. Tot je volgende epic uitspraak sta je veilig.

Citaat:

tja...ik weet niet wat ik daarop moet zeggen. Pech voor haar.
Ja, dacht al dat het je niet zou boeien, maar ik dacht, ik vertel het toch maar.
Oud 10-01-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Wat is er veranderd?
Citaat:
Wat heb je voor fijn avondje sann?
Ik heb een heerlijk avondje met Lot gehad. Pannekoeken met paddestoelen, spekjes, ui, broccoli, maar dan anders, en kaas, echt heel nom. Weer eens goed bijgekletst en toen fijn slechte tv gekeken (ANTM, toen een soort hells kitchen voor kappers en toen dating in the dark )
Oud 10-01-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
het is dus gelukt, zonder mannelijke interventie?
Jazeker, al was het wel met veel pijn en moeite en wilde ik ook een keer opgeven maar dat heb ik niet gedaan Die stomme IKEA maakt gewoon geen gaatjes meer waar die enorme schroeven dan in moeten. En zonder boor en met enkel zo'n klein inbussleuteltje was dat best lastig boren. Dus nu heb ik pijn aan mijn vingers. Maar hij staat en is ook al een aardig endje ingericht.
Oud 10-01-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Wat is er veranderd?

Ik heb een heerlijk avondje met Lot gehad. Pannekoeken met paddestoelen, spekjes, ui, broccoli, maar dan anders, en kaas, echt heel nom. Weer eens goed bijgekletst en toen fijn slechte tv gekeken (ANTM, toen een soort hells kitchen voor kappers en toen dating in the dark )
bij anders denk ik dan gelijk aan shrooms of zo
Carn
Carn is offline
hells kitchen voor kappers. Is er dan ook een Ramsay-variant in de kapperswereld?
Verwijderd
Citaat:
Die stomme IKEA maakt gewoon geen gaatjes meer waar die enorme schroeven dan in moeten.
wut, dat is echt onhandig!
Oud 10-01-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
hells kitchen voor kappers. Is er dan ook een Ramsay-variant in de kapperswereld?
kappers die compleet afgezeken worden terwijl ze aan het knippen zijn?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten