| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Maargoed, we vinden het lastig, want enerzijds willen we niet verhuizen omdat we nu zo lekker goedkoop wonen terwijl we van 1 salaris leven, maar aan de andere kant willen we hier ook niet nog twee jaar blijven
want we willen eigenlijk wel graag een tuin, en een woonkamer die groot genoeg is voor een eettafel én een bankstel, en een keuken die groot genoeg is voor een vaatwasser.
|
|
|
||
|
Ik moet hier nog altijd om lachen: http://www.facebook.com/topic.php?ui...38&topic=22671
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
) maar jij verdient nu toch wel genoeg om een redelijke huur te kunnen betalen? Ik zou er dan nog lekker even rente van trekken tot Theodoor is afgestudeerd en een baan heeft, je weet nooit waarvoor het in de toekomst van pas kan komen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
), heb er hier in het centrum van Den Bosch genoeg gezien waar ik wel zou willen wonen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ondanks dat we vlakbij een park wonen.Maar waar het waarschijnlijk op neer komt is dat we gewoon een hele tijd geen beslissing nemen en dat het probleem zich daarmee vanzelf oplost ![]() De woningbouwvereniging stelt wel soepelere eisen aan het inkomen trouwens, dan particuliere verhuurders. Die zeggen vaak: max 20% van brutoloon, maar de woningbouwvereniging zegt: max 40% van nettoloon. |
|
|
|
|
|
best gave ChemBros track is dit, lekker blehren door het kant0000000000r
|
|
||
|
Citaat:
|